bmw ar passat?

Created by User 2015-03-24
2015-03-24 03:46
Sveiki noreciau paklaust ka geriau pirkt bmw e46 320d ar wv passat b5, kurio eksplotacija pigesne??dekui:)
2015-03-24 08:00
jai nori bmw su dyzeliu 2.0d.. tai geraiu tada rinkis bmw su benzu dujom.. nes 2.0d variklis nenusisekes.. tad pagal tavo uzklausa geriau imk b5 dayk variklio kapitalini restauruok vaziuokle ir vazinek :)
2015-03-24 08:01
kai[ tiksu pasatu {kuiliu} kaimo buduliai vazineja prisideja subu po 20 euru.
2015-03-24 08:01
nes jaigu tu tikiesi pasata paimti su 150t rida.. ir nk neremontuoti.. tai naivus esi.. nes rida 3kartus atsukta tai tikrai...
2015-03-24 08:10
2015-03-24 08:01 neteisingas wrote: kai[ tiksu pasatu {kuiliu} kaimo buduliai vazineja prisideja subu po 20 euru.
nusisneki tu buduli bl susikisk savo komentara y sikna zmogus patarimo klausia normalaus
2015-03-24 08:14
2015-03-24 08:01 wrote: nes jaigu tu tikiesi pasata paimti su 150t rida.. ir nk neremontuoti.. tai naivus esi.. nes rida 3kartus atsukta tai tikrai...
nieko baisaus kad atsukta visu jas atsuka , 1, 9 milijona gali prasukt o pasata ar bmw cia dvi skirtingos masinos taip kad sunku ka patart
2015-03-24 08:21
geriau klevai nepirkit bmw..nes vistiek dar vairuot nemokat nesuvaldysit 100proc.. perdaug kw pas juos.. savaitgali maciau 320d kleva trasoje apsisukusi atitvarus pabuciavusi... nu tai ner ka kalbet :)
2015-03-24 09:56
2015-03-24 08:01 neteisingas wrote: kai[ tiksu pasatu {kuiliu} kaimo buduliai vazineja prisideja subu po 20 euru.
wrote: ..
siaip jai truputy pazvelgus y praeity kuiliu vadino b2 pasata ar b1 jis skaitesi chedzbekas nes karavanus karstiniais vadino cia tie laikai kaip audi 100 pradejo is vokieciu parvarinet ir pramyne slidem
2015-03-24 09:57
2015-03-24 08:01 wrote: nes jaigu tu tikiesi pasata paimti su 150t rida.. ir nk neremontuoti.. tai naivus esi.. nes rida 3kartus atsukta tai tikrai...
2015-03-24 08:14 wrote: nieko baisaus kad atsukta visu jas atsuka , 1, 9 milijona gali prasukt o pasata ar bmw cia dvi skirtingos masinos taip kad sunku ka patart
wrote: ..
Algi, tu tikrai patartum.ATsitiko toks dalykas, teko keisti aušinimo recirkuliacinę žarnelė tarp išsiplėtimo bakelio ir radiatoriaus, bet negavau originalo, jo galai skirtingo skersmens, tai prtaikiau kitą šlangutę, bet man atrodo kad ji skirta kurui.Ar ilgai laikys, kaip dėl atsparumo karščiui?
2015-03-24 10:02
Negi nieks nepatars?Šlangutė guminė, su siūlu, juoda.Bet skirta kurui, ne aušinimui.Ar laikys?
7645 / 0
2015-03-24 10:16
2015-03-24 10:02 wrote: Negi nieks nepatars?Šlangutė guminė, su siūlu, juoda.Bet skirta kurui, ne aušinimui.Ar laikys?
yra slangos atsparios benzui ir salerai, yra atsparios antifrizui.Esu kelis kart tokiu mates.Jei uzdesi kitokia, su laiku, per kokius pora metu, sukietes.Atvirksciai, uzdejus neatsparia i kuro sistema-istysta.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-03-24 10:46
Štai kaip atrodo, įdedu foto/paveiskliuka.Originalas tokioj vietoj magistrale, kad visa laika suspausta ta žarnelė tarp kitų dalių, liečiasi prie ventiliariaus korpuso, radiatoriaus viršaus+vibracija ir dar ten halogenu kabelis papildomai nutiestas, ir uzpausta jinai, tiesiog ireze jos sona ta plastmase.
2015-03-24 10:46
2015-03-24 13:19
Nelabai ka ir pataret.ta kleva i atitvarus atsitrenkusi ir as maciau.vieni sako bmw brangu islaikyt tdl blogai.kiti sako pasato aliumine vaziuokle ir blogai, tai nebezinau kuris geriau, ar islaikymas panasus?
433 / 0
2015-03-24 13:26
Tevas turi b5 tai per 6 metus tik vaziuokle du kart ar tris tvarke ir toliau nieko. Vaziavo kur norejo ir biulviu is kaimo parsivezdavom. Tik siulyciau imt 81kw ima kuro panasiai bet vaziuoja smagiau jei tik mieste vazinesi uzteks ir 66kw. Pyle raudona, zymeta saliarka ir vaziuoja kuo puikiausia.
2015-03-24 13:31
2015-03-24 13:19 wrote: Nelabai ka ir pataret.ta kleva i atitvarus atsitrenkusi ir as maciau.vieni sako bmw brangu islaikyt tdl blogai.kiti sako pasato aliumine vaziuokle ir blogai, tai nebezinau kuris geriau, ar islaikymas panasus?
bmw buna brangu tik nusipirkus atsikelti iki tvarkingo stovio.. o toliau smulkmena glai islyst kokia nuo senatves.. ner i ka ten investuoti... tik variklis 2.0d neieina i sita srity :)
2015-03-24 13:57
O kodel bmw 2 litru d.xujovai?
2015-03-24 16:26
2015-03-24 10:02 wrote: Negi nieks nepatars?Šlangutė guminė, su siūlu, juoda.Bet skirta kurui, ne aušinimui.Ar laikys?
2015-03-24 10:16 maumas wrote: yra slangos atsparios benzui ir salerai, yra atsparios antifrizui.Esu kelis kart tokiu mates.Jei uzdesi kitokia, su laiku, per kokius pora metu, sukietes.Atvirksciai, uzdejus neatsparia i kuro sistema-istysta.
Kaip manot, kas te tokio toj gumos sudėtyje skiriasi?
Silikoniniai būna , tai suprantu, jie išvis daug atsperesni
visais aspektais, bet kad iki tiek skirtūsi guminės žarnelės...Pagalvojus, juk ir kuro žarnelės magistralė eina per karštasias zonas, netoli variklio...Kas ten konkrečiai tokį atsparumą sukuria?Gal keli "kordo"sluoksniai?
Pavyko rast viename dylerių autohause, bet ir jie "at home" neturi, o užsakytų net iš DE sandėlių, tai tektų lukterti, na ir kaina truputį didoka, dabar taupau kiekvieną centą vasaros ekspedicijoms ir patalpoms kai grįšiu į LT.Užsiprašė 50.40 euro.Ir dar klausimas, ar verta pirkti firminius gamyklinius gnybtus(tokie vienkartiniai vosi orig vamzdžiai tokiais priveržti) ar uztenka paprastu sąvaržų iš Senukų, Autoaibės?Kokie jų pranašumas, trukumai?
7645 / 0
2015-03-24 16:37
2015-03-24 10:02 wrote: Negi nieks nepatars?Šlangutė guminė, su siūlu, juoda.Bet skirta kurui, ne aušinimui.Ar laikys?
2015-03-24 10:16 maumas wrote: yra slangos atsparios benzui ir salerai, yra atsparios antifrizui.Esu kelis kart tokiu mates.Jei uzdesi kitokia, su laiku, per kokius pora metu, sukietes.Atvirksciai, uzdejus neatsparia i kuro sistema-istysta.
2015-03-24 16:26 wrote: Kaip manot, kas te tokio toj gumos sudėtyje skiriasi?
Silikoniniai būna , tai suprantu, jie išvis daug atsperesni
visais aspektais, bet kad iki tiek skirtūsi guminės žarnelės...Pagalvojus, juk ir kuro žarnelės magistralė eina per karštasias zonas, netoli variklio...Kas ten konkrečiai tokį atsparumą sukuria?Gal keli "kordo"sluoksniai?
Pavyko rast viename dylerių autohause, bet ir jie "at home" neturi, o užsakytų net iš DE sandėlių, tai tektų lukterti, na ir kaina truputį didoka, dabar taupau kiekvieną centą vasaros ekspedicijoms ir patalpoms kai grįšiu į LT.Užsiprašė 50.40 euro.Ir dar klausimas, ar verta pirkti firminius gamyklinius gnybtus(tokie vienkartiniai vosi orig vamzdžiai tokiais priveržti) ar uztenka paprastu sąvaržų iš Senukų, Autoaibės?Kokie jų pranašumas, trukumai?
firminiu tu gnybtu pirkt neverta, gana paprastu uz 2lt.Tik reikia neperspaust zarnos.Va butent firminiai neleidzia to padaryt, nes metalas pats spyruokliuoja.Del zarnu, tai uzdejai ir ziurek kiek laikys, vargu ar atsiras koks technologas ir paaiskins viska.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7645 / 0
2015-03-24 16:40
2015-03-24 13:19 wrote: Nelabai ka ir pataret.ta kleva i atitvarus atsitrenkusi ir as maciau.vieni sako bmw brangu islaikyt tdl blogai.kiti sako pasato aliumine vaziuokle ir blogai, tai nebezinau kuris geriau, ar islaikymas panasus?
jei niekada nevairavai galu vedamo, zinok-slidziam kelyje atitvarai labai lauks tavesNieko asmenisko, galas vedamas ziema turi tam tikru ypatumu...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-03-24 16:53
2015-03-24 10:16 maumas wrote: yra slangos atsparios benzui ir salerai, yra atsparios antifrizui.Esu kelis kart tokiu mates.Jei uzdesi kitokia, su laiku, per kokius pora metu, sukietes.Atvirksciai, uzdejus neatsparia i kuro sistema-istysta.
2015-03-24 16:26 wrote: Kaip manot, kas te tokio toj gumos sudėtyje skiriasi?
Silikoniniai būna , tai suprantu, jie išvis daug atsperesni
visais aspektais, bet kad iki tiek skirtūsi guminės žarnelės...Pagalvojus, juk ir kuro žarnelės magistralė eina per karštasias zonas, netoli variklio...Kas ten konkrečiai tokį atsparumą sukuria?Gal keli "kordo"sluoksniai?
Pavyko rast viename dylerių autohause, bet ir jie "at home" neturi, o užsakytų net iš DE sandėlių, tai tektų lukterti, na ir kaina truputį didoka, dabar taupau kiekvieną centą vasaros ekspedicijoms ir patalpoms kai grįšiu į LT.Užsiprašė 50.40 euro.Ir dar klausimas, ar verta pirkti firminius gamyklinius gnybtus(tokie vienkartiniai vosi orig vamzdžiai tokiais priveržti) ar uztenka paprastu sąvaržų iš Senukų, Autoaibės?Kokie jų pranašumas, trukumai?
2015-03-24 16:37 maumas wrote: firminiu tu gnybtu pirkt neverta, gana paprastu uz 2lt.Tik reikia neperspaust zarnos.Va butent firminiai neleidzia to padaryt, nes metalas pats spyruokliuoja.Del zarnu, tai uzdejai ir ziurek kiek laikys, vargu ar atsiras koks technologas ir paaiskins viska.
Jau susitariau, problema pagrindinė ta, kad abiejuose galuose tos žarnelės storis skiriasi, o vidurinė ilgoji dalis dar kitokio diametro.Abu galai skirtingo storio, taigi, maunant neoriginalią žarną labai pertemmpti tie galiukai, vos pavyko vieno pudėj at radiatoriaus pippsiko uždėti, patepiau aliejum, pašildžiau gerai, užsimovė šiaip ne taip, bet ten gaunas jau pertempta guma.Reiškia nuo karščio gali trūkt anksčiau ar vėliau, o originalo tie galiukai yra avaime jau storesni išlieti , jų nereikia per jega užtempinėt.Paimsiu ir tuos orig.gnybtus jie po 1, 5 euro dyleriu parduotuveje.Bet kitas niuansas, ar nereik užveržti jiems spec.žnyplių?
7645 / 0
2015-03-24 16:56
2015-03-24 16:26 wrote: Kaip manot, kas te tokio toj gumos sudėtyje skiriasi?
Silikoniniai būna , tai suprantu, jie išvis daug atsperesni
visais aspektais, bet kad iki tiek skirtūsi guminės žarnelės...Pagalvojus, juk ir kuro žarnelės magistralė eina per karštasias zonas, netoli variklio...Kas ten konkrečiai tokį atsparumą sukuria?Gal keli "kordo"sluoksniai?
Pavyko rast viename dylerių autohause, bet ir jie "at home" neturi, o užsakytų net iš DE sandėlių, tai tektų lukterti, na ir kaina truputį didoka, dabar taupau kiekvieną centą vasaros ekspedicijoms ir patalpoms kai grįšiu į LT.Užsiprašė 50.40 euro.Ir dar klausimas, ar verta pirkti firminius gamyklinius gnybtus(tokie vienkartiniai vosi orig vamzdžiai tokiais priveržti) ar uztenka paprastu sąvaržų iš Senukų, Autoaibės?Kokie jų pranašumas, trukumai?
2015-03-24 16:37 maumas wrote: firminiu tu gnybtu pirkt neverta, gana paprastu uz 2lt.Tik reikia neperspaust zarnos.Va butent firminiai neleidzia to padaryt, nes metalas pats spyruokliuoja.Del zarnu, tai uzdejai ir ziurek kiek laikys, vargu ar atsiras koks technologas ir paaiskins viska.
2015-03-24 16:53 wrote: Jau susitariau, problema pagrindinė ta, kad abiejuose galuose tos žarnelės storis skiriasi, o vidurinė ilgoji dalis dar kitokio diametro.Abu galai skirtingo storio, taigi, maunant neoriginalią žarną labai pertemmpti tie galiukai, vos pavyko vieno pudėj at radiatoriaus pippsiko uždėti, patepiau aliejum, pašildžiau gerai, užsimovė šiaip ne taip, bet ten gaunas jau pertempta guma.Reiškia nuo karščio gali trūkt anksčiau ar vėliau, o originalo tie galiukai yra avaime jau storesni išlieti , jų nereikia per jega užtempinėt.Paimsiu ir tuos orig.gnybtus jie po 1, 5 euro dyleriu parduotuveje.Bet kitas niuansas, ar nereik užveržti jiems spec.žnyplių?
jei apie ta pati galvojam, nereikia.Nuimt uztenka repliu.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
7645 / 0
2015-03-24 17:02
paprastas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
101 / 0
2015-03-30 01:14
2015-03-24 13:57 wrote: O kodel bmw 2 litru d.xujovai?
wrote: ..
2015-04-01 17:09
ir bus daug sviesu bei garso

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you