b5 teisingas vairo pastatymas

Created by User 2013-07-04
2013-07-04 18:28
Sveiki, yra tokia problema, mašina perdarytas anglas, blogai uždėtas vairas. Buvo darytas suvedimas, ten padarė nesamonę, nes nežinojo, kad vairas uždėtas blogai, gavosi, kad į kairę mašina labai daug susisuka, į dešine trūksta pasukamumo. Vairo traukes tolygiai persukus 6 kartus, pasukamumas į skirtingas puses maždaug vienodas, bet vairas stovi kreivai ir neatmetinėja posūkių normaliai. Taigi klausimas būtų toks, kaip atstatyt kolonėlę ir vairą teisingai? Vairą perdėt moku, vairo strypą žinau kaip persukt prie kolonėlės, vairo traukes žinau kaip reguliuot, todėl reikalingas tik patarimas, nuo ko pradėt viską atstatinėt, kaip nustatyt pradinį tašką? Nes realiai dabar viskas "maždaug", o norisi tiksliai
2013-07-04 18:33
jei gerai supratau tai cia tau vairo ratas netiesiai stovi? tai nuimk ji ir pastatk kaip priklauso jam buti...
2013-07-04 18:34
2013-07-04 18:33 wrote: jei gerai supratau tai cia tau vairo ratas netiesiai stovi? tai nuimk ji ir pastatk kaip priklauso jam buti...
liks bėda, posukių atmetinėjimas. esmė, kad visas vairo mechanizmas yra surinktas bet kaip, o reikia surinkt kaip priklauso
2013-07-04 18:56
susuki pilnai i viena puse poto i kita ir ziurai kiek kartu gaunasi, tada vel atsukineji kad ratai gautusi tiesei - tarkim pilnai susuki bus 6 kartai, atsuki atgal vaira 4 kartus ir tas pat su kita puse, jei vienodai ratai pasistato tada perdedi vaira, kad butu tiesei,
2013-07-04 19:04
2013-07-04 18:56 wrote: susuki pilnai i viena puse poto i kita ir ziurai kiek kartu gaunasi, tada vel atsukineji kad ratai gautusi tiesei - tarkim pilnai susuki bus 6 kartai, atsuki atgal vaira 4 kartus ir tas pat su kita puse, jei vienodai ratai pasistato tada perdedi vaira, kad butu tiesei,
Taip jau buvo daryta, kai mašina į vieną pusę per daug susiko, o į kitą pusę mažai, rastas kolonėlės vidurio taškas, bet kaip jau minėjau, maždaug pagal laipsnius matuota. Galvoju, gal yra dar tikslesnis būdas viską sustatyt į vietas
2013-07-04 19:27
Dėkuj už patarimus, bėda rasta, prichaltūrintas vairas, su kitu vairu problemų neliko.
2013-07-04 20:45
žiūriu kad rimtam specialistui buvo iškilęs klausimas, kuris galbūt iškiltų tik pirmąsyk mašiną matančiam ir turinčiam ir žmogui.

Nieko, pasitaiko. Dabar žinosi
2013-07-04 21:01
2013-07-04 18:28 wrote: Sveiki, yra tokia problema, mašina perdarytas anglas, blogai uždėtas vairas. Buvo darytas suvedimas, ten padarė nesamonę, nes nežinojo, kad vairas uždėtas blogai, gavosi, kad į kairę mašina labai daug susisuka, į dešine trūksta pasukamumo. Vairo traukes tolygiai persukus 6 kartus, pasukamumas į skirtingas puses maždaug vienodas, bet vairas stovi kreivai ir neatmetinėja posūkių normaliai. Taigi klausimas būtų toks, kaip atstatyt kolonėlę ir vairą teisingai? Vairą perdėt moku, vairo strypą žinau kaip persukt prie kolonėlės, vairo traukes žinau kaip reguliuot, todėl reikalingas tik patarimas, nuo ko pradėt viską atstatinėt, kaip nustatyt pradinį tašką? Nes realiai dabar viskas "maždaug", o norisi tiksliai
Tai kas per lopai tau suvedima dare, jei bl net nzn, kad jei nepanasiai susukti antgaliai ant traukes i viena puse suksis vairas daugiau.
2013-07-04 21:19
2013-07-04 20:45 wrote: žiūriu kad rimtam specialistui buvo iškilęs klausimas, kuris galbūt iškiltų tik pirmąsyk mašiną matančiam ir turinčiam ir žmogui.

Nieko, pasitaiko. Dabar žinosi
kada aš sakiau, kad esu specialistas? Tu tik giriesi amžinai. Čia ne remontas, o chalturkių šalinimas, po daugybės meistrų ir meistrelių, matyt tokių kaip tu, atvaryta mašina. Gyvai prie mašinos nestovėjai, nevaidink išminčiaus. Daug mašinų, tarp jų ir tu pačių b5 pasatų, vairus deliojau, problemų nebuvo, čia įkištas laidų žiedas netoks buvo, jis viską ir knisdavo su posukių atmetinėjimais.
2013-07-04 21:19
2013-07-04 18:28 wrote: Sveiki, yra tokia problema, mašina perdarytas anglas, blogai uždėtas vairas. Buvo darytas suvedimas, ten padarė nesamonę, nes nežinojo, kad vairas uždėtas blogai, gavosi, kad į kairę mašina labai daug susisuka, į dešine trūksta pasukamumo. Vairo traukes tolygiai persukus 6 kartus, pasukamumas į skirtingas puses maždaug vienodas, bet vairas stovi kreivai ir neatmetinėja posūkių normaliai. Taigi klausimas būtų toks, kaip atstatyt kolonėlę ir vairą teisingai? Vairą perdėt moku, vairo strypą žinau kaip persukt prie kolonėlės, vairo traukes žinau kaip reguliuot, todėl reikalingas tik patarimas, nuo ko pradėt viską atstatinėt, kaip nustatyt pradinį tašką? Nes realiai dabar viskas "maždaug", o norisi tiksliai
2013-07-04 21:01 wrote: Tai kas per lopai tau suvedima dare, jei bl net nzn, kad jei nepanasiai susukti antgaliai ant traukes i viena puse suksis vairas daugiau.
matyt tokie, kur po tavo komentaru žemiau
2013-07-04 21:25
2013-07-04 18:28 wrote: Sveiki, yra tokia problema, mašina perdarytas anglas, blogai uždėtas vairas. Buvo darytas suvedimas, ten padarė nesamonę, nes nežinojo, kad vairas uždėtas blogai, gavosi, kad į kairę mašina labai daug susisuka, į dešine trūksta pasukamumo. Vairo traukes tolygiai persukus 6 kartus, pasukamumas į skirtingas puses maždaug vienodas, bet vairas stovi kreivai ir neatmetinėja posūkių normaliai. Taigi klausimas būtų toks, kaip atstatyt kolonėlę ir vairą teisingai? Vairą perdėt moku, vairo strypą žinau kaip persukt prie kolonėlės, vairo traukes žinau kaip reguliuot, todėl reikalingas tik patarimas, nuo ko pradėt viską atstatinėt, kaip nustatyt pradinį tašką? Nes realiai dabar viskas "maždaug", o norisi tiksliai
2013-07-04 21:01 wrote: Tai kas per lopai tau suvedima dare, jei bl net nzn, kad jei nepanasiai susukti antgaliai ant traukes i viena puse suksis vairas daugiau.
2013-07-04 21:19 wrote: matyt tokie, kur po tavo komentaru žemiau
tiek to, turėk savo nuomonę. Aš nepykstu

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you