Aušinimo sistemos problemos

Created by User 2015-11-25
2015-11-25 08:14
Sveiki, neseniai buvo užvesta panaši tema, kad nesimakaluot sukuriau kitą.

Rašau, nes nei servisas, nei BRC dujininkai neturi supratimo kas vyksta su mano mazda 323f 1998.

kad lengviau skaityti štai faktai:

1. Du metus eksploatuota auto šildė puikiai ir persijungdavo ant dujų puikiai.
2. Prieš porą mėnesių pradėjo streikiuoti - nepersijunginėti ant dujų visai arba pravažiavus kokius 150 km persijungia, o poto atgal persijungia ant benzo.
3. Termostatas buvo pakeistas. Dujų filtras pakeistas, reduktorius tvarkoj, visokios žvakės irgi tvarkoje.
// pagrinde dujos neveikia tada, kai reduktorius yra šaltas, o šaltas dėl to, kad didžiuoju ratu necirkuliuoja antifreezas //

4. Lėtingomis dienomis galima pravažiuoti ir 100+ km ir termostatas neatsidaro. Bet pvz šįryt per šaltą bet sausą rytą suveikė viskas puikiai ir atsidarė po 4km maždaug. Ir dujos įsijungė ir pečius suveikė.

5. Bandžiau vakar nuorinti sistemą, pastačiau snapu į viršų, karštas automobilis buvo, termostatas atsidaręs. Vamzdžiai ateinantys ir išeinantys iš radiatoriaus buvo šilti bet minkšti. Todėl atidarius radiatoriaus kamštį niekas neišbėgo. Bet antifryzo visur buvo pripilta sklidinai. Jokių burbuliukų oro nebuvo.

6. Dapylinėju antifryzo karts nuo karto į sistemą, į mėnesį kokių 300 ml. nes lygis sumažėja.

Ar turi būti vamzdžiai minkšti?
Kaip manote, kokios čia problemos? Kodėl per lietingą dieną neveikia gerai pečiukas ir dujos? Vamzdis ateinantis į radiatorių yra šiltas ir minkštas, o išeinantis šaltas.
155 / 0
2015-11-25 08:29
manau laikas keisti radijatoriu
2015-11-25 08:44
vandens pompa gal nupuvusi ir nieko nevarineja.

radiatoriaus dangtelis gali buti kaltas del minkstumo, jei jis nelaiko slegio. bet issipletimo bakelis turetu buti pilnas jei jis nelaiko. ne tai kad pilnas, o perpildytas.

patarciau pasikeisti dangteli pradziai, nes pigu ir lengva.

gali buti tarpine prapusta nestipriai, nors slangos tada tikrai nebutu minkstos. bet simptomai panasus, po truputi dingsta ausinimo skystis ir cirkuliacija stringa.

profilaktiskai galima ir radiatoriu praplauti. pilant vandeni daug maz matysis kaip greitai jis prabega per ji.
2015-11-25 08:58
2015-11-25 08:44 wrote: vandens pompa gal nupuvusi ir nieko nevarineja.

radiatoriaus dangtelis gali buti kaltas del minkstumo, jei jis nelaiko slegio. bet issipletimo bakelis turetu buti pilnas jei jis nelaiko. ne tai kad pilnas, o perpildytas.

patarciau pasikeisti dangteli pradziai, nes pigu ir lengva.

gali buti tarpine prapusta nestipriai, nors slangos tada tikrai nebutu minkstos. bet simptomai panasus, po truputi dingsta ausinimo skystis ir cirkuliacija stringa.

profilaktiskai galima ir radiatoriu praplauti. pilant vandeni daug maz matysis kaip greitai jis prabega per ji.
Ačiū už atsakymus.
Na temperatūrą rodo stabilią - rodyklė kaip visada.

Argi sugedus vandens pompai neturėtų perkaitinėti variklis?

Pasidomėsiu radiatoriumi.
155 / 0
2015-11-25 09:20
man buvo su bmw benzinas dujos tai nieko negalejo pasakit servizas ir dujininkai. kol meitstriuka gera garazini paziurejas ir pabandes iskart pasake keisk radijatoriu ir buvo teisus pakeitem ir viskas ok
2015-11-25 09:48
2015-11-25 09:20 mikoliskis wrote: man buvo su bmw benzinas dujos tai nieko negalejo pasakit servizas ir dujininkai. kol meitstriuka gera garazini paziurejas ir pabandes iskart pasake keisk radijatoriu ir buvo teisus pakeitem ir viskas ok
Žodžiu pakonsultavo servisas, pasiūlė daryti CO2 auš skysčio diagnostiką. Bet šiaip įtaria, kad variklio išmetamosios dujos kažkaip patenka į sistemą ir sudaro oro tarpus... todėl neveikia kartais termostatas.
2015-11-25 12:04
Kiek supratau reduktorius pajungtas ne mazuoju ratu kaip turetu, o didziuoju. Nejau dujininkai to nezino?
2015-11-25 19:42
2015-11-25 09:20 mikoliskis wrote: man buvo su bmw benzinas dujos tai nieko negalejo pasakit servizas ir dujininkai. kol meitstriuka gera garazini paziurejas ir pabandes iskart pasake keisk radijatoriu ir buvo teisus pakeitem ir viskas ok
2015-11-25 09:48 wrote: Žodžiu pakonsultavo servisas, pasiūlė daryti CO2 auš skysčio diagnostiką. Bet šiaip įtaria, kad variklio išmetamosios dujos kažkaip patenka į sistemą ir sudaro oro tarpus... todėl neveikia kartais termostatas.
kaip ir sakiau - tarpine galvos gali buti trukus. CO2 testas tikrina tai. termostatas siaip ne prie ko, tiesiog kamsciai susidaro sistemoje. bet kaip ir sakiau, slangos buna kietos del to.

o pompa gali keliais budais sugesti, gali guolis pabirti, tada leidzia ir siaip gan nemaloniai ji dirba, o gali nuputi jos sparneliai kurie varineja vandeni. priklausomai nuo to kiek jie nupuve skiriasi ir simptomai.

kad nekaista siaip gana keista, nes su bloga cirkuliacija prasideda ir kaitimas.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you