Audi a6 quattro ar paprasta?

Created by User 2013-01-11
2013-01-11 11:31
Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
2013-01-11 11:47
quattro kuro sanaudos siektiek didesnes.plius remontas brangesnis vaziuokles. bet asmeniskai as rinkciausi quattro
2013-01-11 15:32
litru kaip minimum daugiau surija q.
299 / 0
2013-01-11 15:43
Imk paprasta maziau kuro valgys, ir aptarnavimas pigesni. Ta quattro tik ziemai smagu, bet ta ziema kaip ir jau puse praejo.
1829 / 0
2013-01-11 15:44
2013-01-11 15:32 wrote: litru kaip minimum daugiau surija q.
is kur istraukei ta litra?vel knygas pavartej?
1829 / 0
2013-01-11 15:47
draugas turejo ivairias a6, ir quattro ta pati eme...o del vaziuokles...is kur jus istrauket brangesni tvarkyma?priekis tas pats, o galine ar daznai tenka remontuot?uztat padangos tikrai ne taip dyla
2013-01-11 16:21
2013-01-11 15:47 wagen wrote: draugas turejo ivairias a6, ir quattro ta pati eme...o del vaziuokles...is kur jus istrauket brangesni tvarkyma?priekis tas pats, o galine ar daznai tenka remontuot?uztat padangos tikrai ne taip dyla
gale pas q visko yra daug daugiau nei paprastoi, tai automatiskai ir remontuot bus brangiau, prisdeda reduktorius kardanas ir kiti reikalai. O del padangu, tai nepamirsk, kad pas q visada visos keturios turi but vienodos
1829 / 0
2013-01-11 16:34
2013-01-11 15:47 wagen wrote: draugas turejo ivairias a6, ir quattro ta pati eme...o del vaziuokles...is kur jus istrauket brangesni tvarkyma?priekis tas pats, o galine ar daznai tenka remontuot?uztat padangos tikrai ne taip dyla
2013-01-11 16:21 wrote: gale pas q visko yra daug daugiau nei paprastoi, tai automatiskai ir remontuot bus brangiau, prisdeda reduktorius kardanas ir kiti reikalai. O del padangu, tai nepamirsk, kad pas q visada visos keturios turi but vienodos
per 5 metus prie galo net pirsto nepridejau isskyrus kaladeliu keitimo....o kas cia tokio baisaus kad 4 vienodos?
2013-01-11 16:48
Yra posakis tarp audi fanu.. " Geriau Merga Be PAPU- Negu Audi Be Quattro" :D
2013-01-11 17:37
2013-01-11 11:31 wrote: Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
tu cia skeliai...

mazi vaikai zino, kad qattro geriau, kas ten rase kad tik ziema, tai jis debilas, vasara taip pat quattrine turi daugiau pliusu, stabilesne ir t.t.

jei kalba eina apie c4, tai Lietuvoj ju labai mazai o tvarkingu dar maziau, uzsipisi ieskot, priekiu varomu pasirinkimas zymei didesnis ir kainos daug mazesnes, bet isliekamoji verte qvatriniu kaip ir didesne, pries 5 metus jos kainavo 10 000lt ir dabar ta pati.
2013-01-11 17:59
2013-01-11 11:31 wrote: Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
2013-01-11 17:37 wrote: tu cia skeliai...

mazi vaikai zino, kad qattro geriau, kas ten rase kad tik ziema, tai jis debilas, vasara taip pat quattrine turi daugiau pliusu, stabilesne ir t.t.

jei kalba eina apie c4, tai Lietuvoj ju labai mazai o tvarkingu dar maziau, uzsipisi ieskot, priekiu varomu pasirinkimas zymei didesnis ir kainos daug mazesnes, bet isliekamoji verte qvatriniu kaip ir didesne, pries 5 metus jos kainavo 10 000lt ir dabar ta pati.
dzipas dar geriau nei quatro
beto jai nevazineja per pievas zmogus ar pns vietuose tai tas kvatro ir nereikalingas tik kad vienas pavadinimas lieka kad va kvatro o ir ziema jis reikalingas gal tik 10 dienom kai tik prisninga ir nespeja isvalyti ir tai cia su galva vaziuojant tai ir nereikia tos quattro o jai tau vasara prireikia qvatro tai nezinau nes galinai ratai pradeda suktis tik kai priekiniai praslista ir tai jai praslysta priekinis kairisi tai gale veikia tik desinis tai neisivaizduoju kaip reikia vaziuot kad ant asfalto isijungtu galinis tiltas nebet posukiuose ant nemazo greicio
as pats manau akd quattro tai liga jai zmogui to norisi jis ir nupirks quattro nors ja ir nepanaudos o tas kuris ziuri kaip cia pigiau ekspluotuoti mazina ims paprasta
2013-01-11 18:04
2013-01-11 11:31 wrote: Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
2013-01-11 17:37 wrote: tu cia skeliai...

mazi vaikai zino, kad qattro geriau, kas ten rase kad tik ziema, tai jis debilas, vasara taip pat quattrine turi daugiau pliusu, stabilesne ir t.t.

jei kalba eina apie c4, tai Lietuvoj ju labai mazai o tvarkingu dar maziau, uzsipisi ieskot, priekiu varomu pasirinkimas zymei didesnis ir kainos daug mazesnes, bet isliekamoji verte qvatriniu kaip ir didesne, pries 5 metus jos kainavo 10 000lt ir dabar ta pati.
2013-01-11 17:59 wrote: dzipas dar geriau nei quatro
beto jai nevazineja per pievas zmogus ar pns vietuose tai tas kvatro ir nereikalingas tik kad vienas pavadinimas lieka kad va kvatro o ir ziema jis reikalingas gal tik 10 dienom kai tik prisninga ir nespeja isvalyti ir tai cia su galva vaziuojant tai ir nereikia tos quattro o jai tau vasara prireikia qvatro tai nezinau nes galinai ratai pradeda suktis tik kai priekiniai praslista ir tai jai praslysta priekinis kairisi tai gale veikia tik desinis tai neisivaizduoju kaip reikia vaziuot kad ant asfalto isijungtu galinis tiltas nebet posukiuose ant nemazo greicio
as pats manau akd quattro tai liga jai zmogui to norisi jis ir nupirks quattro nors ja ir nepanaudos o tas kuris ziuri kaip cia pigiau ekspluotuoti mazina ims paprasta
ka tu vartoji?
2013-01-11 18:10
Torsen'as skirsto galia 50:50 priekis:galas, jei prireikia gali priekiui arba galui perduoti iki 75% galios. priklausomai nuo metu galinis reduktorius gali buti rakinamas mygtuku arba automatiskai.

quattro skirtas stabilumui visu pirma, o ne isvaziavimui is pusnu ar tuo labiau ne bekelei.

bet jei vazineji kaip pensininkas tada zinoma nereikia to papildomo stabilumo.
1829 / 0
2013-01-11 18:10
2013-01-11 11:31 wrote: Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
2013-01-11 17:37 wrote: tu cia skeliai...

mazi vaikai zino, kad qattro geriau, kas ten rase kad tik ziema, tai jis debilas, vasara taip pat quattrine turi daugiau pliusu, stabilesne ir t.t.

jei kalba eina apie c4, tai Lietuvoj ju labai mazai o tvarkingu dar maziau, uzsipisi ieskot, priekiu varomu pasirinkimas zymei didesnis ir kainos daug mazesnes, bet isliekamoji verte qvatriniu kaip ir didesne, pries 5 metus jos kainavo 10 000lt ir dabar ta pati.
2013-01-11 17:59 wrote: dzipas dar geriau nei quatro
beto jai nevazineja per pievas zmogus ar pns vietuose tai tas kvatro ir nereikalingas tik kad vienas pavadinimas lieka kad va kvatro o ir ziema jis reikalingas gal tik 10 dienom kai tik prisninga ir nespeja isvalyti ir tai cia su galva vaziuojant tai ir nereikia tos quattro o jai tau vasara prireikia qvatro tai nezinau nes galinai ratai pradeda suktis tik kai priekiniai praslista ir tai jai praslysta priekinis kairisi tai gale veikia tik desinis tai neisivaizduoju kaip reikia vaziuot kad ant asfalto isijungtu galinis tiltas nebet posukiuose ant nemazo greicio
as pats manau akd quattro tai liga jai zmogui to norisi jis ir nupirks quattro nors ja ir nepanaudos o tas kuris ziuri kaip cia pigiau ekspluotuoti mazina ims paprasta
o su kokia quattro tu vazinejai?senesniuose dar yra galinio tilto blokiruote, jei nezinojai, ir veikia kuo puikiausiai
1757 / 0
2013-01-11 18:21
2013-01-11 11:31 wrote: Jūsų manymu kuri geresnė ir ekonomiškesnė.
2013-01-11 17:37 wrote: tu cia skeliai...

mazi vaikai zino, kad qattro geriau, kas ten rase kad tik ziema, tai jis debilas, vasara taip pat quattrine turi daugiau pliusu, stabilesne ir t.t.

jei kalba eina apie c4, tai Lietuvoj ju labai mazai o tvarkingu dar maziau, uzsipisi ieskot, priekiu varomu pasirinkimas zymei didesnis ir kainos daug mazesnes, bet isliekamoji verte qvatriniu kaip ir didesne, pries 5 metus jos kainavo 10 000lt ir dabar ta pati.
2013-01-11 17:59 wrote: dzipas dar geriau nei quatro
beto jai nevazineja per pievas zmogus ar pns vietuose tai tas kvatro ir nereikalingas tik kad vienas pavadinimas lieka kad va kvatro o ir ziema jis reikalingas gal tik 10 dienom kai tik prisninga ir nespeja isvalyti ir tai cia su galva vaziuojant tai ir nereikia tos quattro o jai tau vasara prireikia qvatro tai nezinau nes galinai ratai pradeda suktis tik kai priekiniai praslista ir tai jai praslysta priekinis kairisi tai gale veikia tik desinis tai neisivaizduoju kaip reikia vaziuot kad ant asfalto isijungtu galinis tiltas nebet posukiuose ant nemazo greicio
as pats manau akd quattro tai liga jai zmogui to norisi jis ir nupirks quattro nors ja ir nepanaudos o tas kuris ziuri kaip cia pigiau ekspluotuoti mazina ims paprasta
zmogau nuo kada quattro isjungiamas galas? tu gal rimtai kazka vartoji? eik biski info pasiskaiyk apie keturiu varomas sistemas.
You serious?
2013-01-11 18:35
siaip tai is dalies jis teisus manau. bet negaliu argumentuot, bet dabar tikrai ejsiu panarsyt nete. sakysiu ka girdejau. quattro yra kelios. quattro, Quattro ir Quattro sport. gal cia jos trys buvo tik B grupes ralio laikais, kai tobulino, dabar gal viena liko, nzn. bet skirtingu markiu skirtingai dirba sistemos. dazniausiai pasmus parduodamos audines be blokiruociu, buna ir su blokiruotem tik jos brangesnes. o paprastam quattro tai ir as girdejau kad kazkaip istrizai veikia ratai, galas ne visada dirba, o tik kai reikia (duodant galios), ir kaip zinia kad paprastose priekiu varomose masinose realiai dirba tik vienas ratas, tai paprastam quattro gale kaip ir prieki dirba vienas (na nebent blokiruote butu tai abu), tik kitos puses (daug maz jai sedai su kaire, tai desine bandys istraukt). Subaru dar kitaip, roveriu dar kitaip, pazekit testus kur i leda kyla, ant kiek skirtingos tos sistemos. Ir quattro daugiau srebia, nes vis delto daugiau nuostoliu (kardas, galo reduktorius), kiti jau pajunta vos ne litru padidejima del kondicinieriaus, o jus sakot kad galas nesijaus. Nzn tik ar galas visalaik dirba, ar kai reikia isijungia. sito tikrai nzn.
1757 / 0
2013-01-11 18:40
nesuprantu apie koki istrizuma jus cia kalbat? ore gal ir taip, sukasi vienas ratas, o vaziuojant viskas kitaip. panagrinekit reduktoriaus ir difo veikimo principus.
You serious?
2013-01-11 18:41
tik tiek zinau kad jos vis tobulinamos ir skirtingais pagaminimo metais nevienodai dirba. su galo atjunginejimu del ekonomijos tikrai realus dalys
2013-01-11 18:42
https://www.youtube.com/watch?v=F40ZBDAG8-o
2013-01-11 18:47
sakau tik ka girdejau :) neturejes quattro as, negaaliu atsakyt :)
2013-01-11 19:03
https://www.youtube.com/watch?v=b1PumvIY4RY

cia gan gerai paaiskina. bet jau ankstesne quattro sistemose, naudojo galui toki dalyka, kad kaip tik galios gaus tas ratas, kuris sukibs geriau su keliu. 3min. nebent anglu kalbos nemoku. ypac gerai matosi kaip 4.10 dirba istrizai. tikiu kad daug kas pasikeite toj a6. bet neesame visiskai neteisus.
2013-01-11 19:11
audi taip ir yra kad istrizai dyrba ta sistema.bent pas senesnius bmw ixus buna galas blokuotas.
2013-01-11 19:52
nu ir as esu girdejas , kad pas quattro ystrizai , , ,nesigincysiu
2013-01-11 20:42
2013-01-11 18:35 wrote: siaip tai is dalies jis teisus manau. bet negaliu argumentuot, bet dabar tikrai ejsiu panarsyt nete. sakysiu ka girdejau. quattro yra kelios. quattro, Quattro ir Quattro sport. gal cia jos trys buvo tik B grupes ralio laikais, kai tobulino, dabar gal viena liko, nzn. bet skirtingu markiu skirtingai dirba sistemos. dazniausiai pasmus parduodamos audines be blokiruociu, buna ir su blokiruotem tik jos brangesnes. o paprastam quattro tai ir as girdejau kad kazkaip istrizai veikia ratai, galas ne visada dirba, o tik kai reikia (duodant galios), ir kaip zinia kad paprastose priekiu varomose masinose realiai dirba tik vienas ratas, tai paprastam quattro gale kaip ir prieki dirba vienas (na nebent blokiruote butu tai abu), tik kitos puses (daug maz jai sedai su kaire, tai desine bandys istraukt). Subaru dar kitaip, roveriu dar kitaip, pazekit testus kur i leda kyla, ant kiek skirtingos tos sistemos. Ir quattro daugiau srebia, nes vis delto daugiau nuostoliu (kardas, galo reduktorius), kiti jau pajunta vos ne litru padidejima del kondicinieriaus, o jus sakot kad galas nesijaus. Nzn tik ar galas visalaik dirba, ar kai reikia isijungia. sito tikrai nzn.
kita karta nebandyk susidaryti nuomones is nuogirdu, o panagrinek atviru, blokuojamu ir riboto praslydimo diferencialu darbo principus ir tada kalbek.

istrizai niekas nesisuka.. pakeltos quattro su avirais diferencialais suksis tie ratai, kurie tures maziausia pasipriesinima.. ank kelio visi ratai turi daug maz toki pati pasipriesinima ir gauna beveik tokia pacia galia (su torsen). posukiuose tai keiciasi.. tam ir reikalingi diferencialai - kad keistu galios paskirstyma posukiuose. tas pats ir su centriniu diferencialu - keicia galios paskirstyma priekiui ir galui, priklausomai nuo to kas gauna didesni pasipriesinima.
2013-01-11 20:43
2013-01-11 19:11 wrote: audi taip ir yra kad istrizai dyrba ta sistema.bent pas senesnius bmw ixus buna galas blokuotas.
kaip jis istrizai dirba - paaiskink
1687 / 0
2013-01-11 21:09
2013-01-11 19:52 wrote: nu ir as esu girdejas , kad pas quattro ystrizai , , ,nesigincysiu:beer:
Na jei girdėjot, bet nežinot, tai pagalvokit prieš sakydami, kad taip ir yra Visokių vėjų "specialistai" prikalba.
2013-01-11 21:44
2013-01-11 19:11 wrote: audi taip ir yra kad istrizai dyrba ta sistema.bent pas senesnius bmw ixus buna galas blokuotas.
2013-01-11 20:43 wrote: kaip jis istrizai dirba - paaiskink
kaip tu sita paaiskinsi
https://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg
2013-01-11 21:47
2013-01-11 19:11 wrote: audi taip ir yra kad istrizai dyrba ta sistema.bent pas senesnius bmw ixus buna galas blokuotas.
2013-01-11 20:43 wrote: kaip jis istrizai dirba - paaiskink
2013-01-11 21:44 wrote: kaip tu sita paaiskinsi http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg
atviras diffas priekyje gadina reikala. galas sukasi kaip ir priklauso - abiem ratais.

istrizumo cia nera.
2013-01-11 21:55
2013-01-11 19:52 wrote: nu ir as esu girdejas , kad pas quattro ystrizai , , ,nesigincysiu:beer:
2013-01-11 21:09 pumpkin wrote: Na jei girdėjot, bet nežinot, tai pagalvokit prieš sakydami, kad taip ir yra:lol: Visokių vėjų "specialistai" prikalba.
pries mysciodamas paskaityk atidziau , sakau kad tik girdejau ir nesigincysiu , , ,
2013-01-11 22:02
2013-01-11 20:43 wrote: kaip jis istrizai dirba - paaiskink
2013-01-11 21:44 wrote: kaip tu sita paaiskinsi http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg
2013-01-11 21:47 wrote: atviras diffas priekyje gadina reikala. galas sukasi kaip ir priklauso - abiem ratais.

istrizumo cia nera.
pirmam bandini galinis desininis ratas sukasi tik kai iskart paspaudi gaza poto nesisuka ir lieka tik priekinis desininis ir galo kairisis o poto isvis momentas kai sukasi tik priekinis desinis tai kur ta quatttro ? jaigi uzklimpas vienas priekinis vienas galinis ratas ant sniego tai ir vsio zopa neisvaziuosi? as nezinau gal cia nevisuose quattro taip yra bet vat c4 bent taip yra todel ir sakau as pats galvojau kad jai quattro tai visi turi suktis bet matai nesisuka
1687 / 0
2013-01-11 22:06
2013-01-11 21:44 wrote: kaip tu sita paaiskinsi http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg
2013-01-11 21:47 wrote: atviras diffas priekyje gadina reikala. galas sukasi kaip ir priklauso - abiem ratais.

istrizumo cia nera.
2013-01-11 22:02 wrote: pirmam bandini galinis desininis ratas sukasi tik kai iskart paspaudi gaza poto nesisuka ir lieka tik priekinis desininis ir galo kairisis o poto isvis momentas kai sukasi tik priekinis desinis tai kur ta quatttro ? jaigi uzklimpas vienas priekinis vienas galinis ratas ant sniego tai ir vsio zopa neisvaziuosi? as nezinau gal cia nevisuose quattro taip yra bet vat c4 bent taip yra todel ir sakau as pats galvojau kad jai quattro tai visi turi suktis bet matai nesisuka
Bet tai nereiškia, kad įstrižai jungiasi
2013-01-11 22:07
2013-01-11 21:44 wrote: kaip tu sita paaiskinsi http://www.youtube.com/watch?v=-bHg4HUgBmg
2013-01-11 21:47 wrote: atviras diffas priekyje gadina reikala. galas sukasi kaip ir priklauso - abiem ratais.

istrizumo cia nera.
2013-01-11 22:02 wrote: pirmam bandini galinis desininis ratas sukasi tik kai iskart paspaudi gaza poto nesisuka ir lieka tik priekinis desininis ir galo kairisis o poto isvis momentas kai sukasi tik priekinis desinis tai kur ta quatttro ? jaigi uzklimpas vienas priekinis vienas galinis ratas ant sniego tai ir vsio zopa neisvaziuosi? as nezinau gal cia nevisuose quattro taip yra bet vat c4 bent taip yra todel ir sakau as pats galvojau kad jai quattro tai visi turi suktis bet matai nesisuka
nesisuka nes gauna tik 25% galios kai priekinis sukasi greitai.. jie stovi, nes gazo neuztenka - paspaudus gaza - sukasi abu galiniai.

torsenas nera pilnai blokuotas/blokuojamas, todel nesitikek, kad visi 4 suksis pilnai kai priekis yra atviras. galas 100% niekada negaus su torsenu.. ypac uzkllimpus priekiui.

del to ir sakau - quattro neskirtas bekeliai ir pusnims - quattro skirtas iseiti gerai is posukio.
2013-01-11 22:12
2013-01-11 21:47 wrote: atviras diffas priekyje gadina reikala. galas sukasi kaip ir priklauso - abiem ratais.

istrizumo cia nera.
2013-01-11 22:02 wrote: pirmam bandini galinis desininis ratas sukasi tik kai iskart paspaudi gaza poto nesisuka ir lieka tik priekinis desininis ir galo kairisis o poto isvis momentas kai sukasi tik priekinis desinis tai kur ta quatttro ? jaigi uzklimpas vienas priekinis vienas galinis ratas ant sniego tai ir vsio zopa neisvaziuosi? as nezinau gal cia nevisuose quattro taip yra bet vat c4 bent taip yra todel ir sakau as pats galvojau kad jai quattro tai visi turi suktis bet matai nesisuka
2013-01-11 22:07 wrote: nesisuka nes gauna tik 25% galios kai priekinis sukasi greitai.. jie stovi, nes gazo neuztenka - paspaudus gaza - sukasi abu galiniai.

torsenas nera pilnai blokuotas/blokuojamas, todel nesitikek, kad visi 4 suksis pilnai kai priekis yra atviras. galas 100% niekada negaus su torsenu.. ypac uzkllimpus priekiui.

del to ir sakau - quattro neskirtas bekeliai ir pusnims - quattro skirtas iseiti gerai is posukio.
nu vat pvz cia
https://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU

kodel kai du istrizi ratai ore kiti du turi atrama ir negali ivaziuoti? pagal tave tai nors ir du ratai ore vistiek 3 tures bent tuos 25 % galios ir ivaziuosi i ta kalniuka bet ivaziavo tik isibegejus
2013-01-11 22:15
2013-01-11 22:02 wrote: pirmam bandini galinis desininis ratas sukasi tik kai iskart paspaudi gaza poto nesisuka ir lieka tik priekinis desininis ir galo kairisis o poto isvis momentas kai sukasi tik priekinis desinis tai kur ta quatttro ? jaigi uzklimpas vienas priekinis vienas galinis ratas ant sniego tai ir vsio zopa neisvaziuosi? as nezinau gal cia nevisuose quattro taip yra bet vat c4 bent taip yra todel ir sakau as pats galvojau kad jai quattro tai visi turi suktis bet matai nesisuka
2013-01-11 22:07 wrote: nesisuka nes gauna tik 25% galios kai priekinis sukasi greitai.. jie stovi, nes gazo neuztenka - paspaudus gaza - sukasi abu galiniai.

torsenas nera pilnai blokuotas/blokuojamas, todel nesitikek, kad visi 4 suksis pilnai kai priekis yra atviras. galas 100% niekada negaus su torsenu.. ypac uzkllimpus priekiui.

del to ir sakau - quattro neskirtas bekeliai ir pusnims - quattro skirtas iseiti gerai is posukio.
2013-01-11 22:12 wrote: nu vat pvz cia http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
kodel kai du istrizi ratai ore kiti du turi atrama ir negali ivaziuoti? pagal tave tai nors ir du ratai ore vistiek 3 tures bent tuos 25 % galios ir ivaziuosi i ta kalniuka bet ivaziavo tik isibegejus
25% netaikomi naujai quattro, nes sistema visai kitokia. pilna elektronikos.. istrizumo cia nera - tas pats butu jei 2 kairej arba 2 desinej pusej butu pakibe.. tik to nepademonstruosi taip paprastai
2013-01-11 22:19
rankini uztrauk ir suksis tik priekis ,
2013-01-11 22:20
2013-01-11 22:19 wrote: rankini uztrauk ir suksis tik priekis :lol::lol: ,
kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
2013-01-11 22:21
2013-01-11 22:07 wrote: nesisuka nes gauna tik 25% galios kai priekinis sukasi greitai.. jie stovi, nes gazo neuztenka - paspaudus gaza - sukasi abu galiniai.

torsenas nera pilnai blokuotas/blokuojamas, todel nesitikek, kad visi 4 suksis pilnai kai priekis yra atviras. galas 100% niekada negaus su torsenu.. ypac uzkllimpus priekiui.

del to ir sakau - quattro neskirtas bekeliai ir pusnims - quattro skirtas iseiti gerai is posukio.
2013-01-11 22:12 wrote: nu vat pvz cia http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
kodel kai du istrizi ratai ore kiti du turi atrama ir negali ivaziuoti? pagal tave tai nors ir du ratai ore vistiek 3 tures bent tuos 25 % galios ir ivaziuosi i ta kalniuka bet ivaziavo tik isibegejus
2013-01-11 22:15 wrote: 25% netaikomi naujai quattro, nes sistema visai kitokia. pilna elektronikos.. istrizumo cia nera - tas pats butu jei 2 kairej arba 2 desinej pusej butu pakibe.. tik to nepademonstruosi taip paprastai
nu gerai o tai vasara ant asfalto vaziuojant pvz trasoj tai kas varo masina ir galiniai ir rpiekinai ratai? ar kaip sakiau kad galiniai isijungia tik prasisukus piekiniam kuriams nors?
2013-01-11 22:22
2013-01-11 22:12 wrote: nu vat pvz cia http://www.youtube.com/watch?v=mkQ5yBnS4SU
kodel kai du istrizi ratai ore kiti du turi atrama ir negali ivaziuoti? pagal tave tai nors ir du ratai ore vistiek 3 tures bent tuos 25 % galios ir ivaziuosi i ta kalniuka bet ivaziavo tik isibegejus
2013-01-11 22:15 wrote: 25% netaikomi naujai quattro, nes sistema visai kitokia. pilna elektronikos.. istrizumo cia nera - tas pats butu jei 2 kairej arba 2 desinej pusej butu pakibe.. tik to nepademonstruosi taip paprastai
2013-01-11 22:21 wrote: nu gerai o tai vasara ant asfalto vaziuojant pvz trasoj tai kas varo masina ir galiniai ir rpiekinai ratai? ar kaip sakiau kad galiniai isijungia tik prasisukus piekiniam kuriams nors?
normaliomis salygomis, kai visi ratai vienodai apraunami torsenas (senesnej sistemoj) padalina galia 50:50 priekiui-galui. t.y. varomi visi keturi
2013-01-11 22:23
2013-01-11 22:19 wrote: rankini uztrauk ir suksis tik priekis :lol::lol: ,
2013-01-11 22:20 wrote: kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25
2013-01-11 22:19 wrote: rankini uztrauk ir suksis tik priekis :lol::lol: ,
2013-01-11 22:20 wrote: kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
2013-01-11 22:26
2013-01-11 22:20 wrote: kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25 wrote: taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
tj cia senai aisku ,
2013-01-11 22:26
2013-01-11 22:20 wrote: kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25 wrote: taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
ir suka ta rata, kuri lengviau prasukti galima...
4243 / 0
2013-01-11 22:31
man tai juokinga kai i kalniuka ta pati toc toc "audi allroad neivare paskiau bachuriokai su 190 mersu kai dave prakasu ir insoko.ka tai reiskia tarpine tarp vairo
2013-01-11 22:38
2013-01-11 22:20 wrote: kalba eina apie 1 rata ant tos pacios asies
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25 wrote: taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
o tai yra tokie FWD pas kuriuos nebuna tokio bajerio kai vienas uzklimpa kitas stovi o kad suktusi abu ?
2013-01-11 22:42
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25 wrote: taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
2013-01-11 22:38 wrote: o tai yra tokie FWD pas kuriuos nebuna tokio bajerio kai vienas uzklimpa kitas stovi o kad suktusi abu ?
yra toks prikolas kaip LSD - riboto praslydimo diferencialas. sportiski FWD ji turi (Dodge Neon SRT4 pvz) arba galima paciam nusipirkti jei yra.. pvz Quaife gamina juos.

jie nebuna pilnai sujungti, bet kai vienas pradeda slysti, kitas dali galios vistiek gauna. nes diferenciale yra sankabeles, kurios pradeda "prikabinti" kita pusasi.
2013-01-11 22:44
2013-01-11 22:23 wrote: juokauju , nekipkit , , ,, zodziu kuris ratas turi prastesni sukibima tas ir buksuoja , cia kaip ir ant AWD ar RWD ,
2013-01-11 22:25 wrote: taip yra visuose automobiliuose. FWD taip pat - jei vienas ratas bus ant ledo, o kitas ant asfalto, tai suksis tik tas ratas kuris bus ant ledo - tas kuris bus ant asfalto stoves. jei diferencialas yra atviras.

paziurek kada i uzklimpusia masina - sukasi dazniausiai tik 1 ratas.
2013-01-11 22:38 wrote: o tai yra tokie FWD pas kuriuos nebuna tokio bajerio kai vienas uzklimpa kitas stovi o kad suktusi abu ?
turetu buti blokiruote tokiu atveju..nes siap taip ir buna sukonstruota..visados suka ta rata kuri lengviau prasukti galima...tarkim vienas stovi ant asfalto tvarkingai atrodo tik vaziuot, o kitas lede iklimpes...ir rukyk..neisvaziuosi..nes tas kur lede, lengvai prasisuka buksuoja ir ragas...ir lengvose nebuna tokiu blokiruociu, bent jau ne tu quattro, su sitais nesu susidures, cia gal kitaip buna, bet paprastose auto sudas situo atveju...va furose biski rimciau ismaste, tuo atveju yra blokiruote..norint esant reikalui gali ja ijungti...tada islipsi is balos lyg niekur nieko..bet jei ji neveikia...tada ragas
2013-01-11 22:54
2013-01-11 18:35 wrote: siaip tai is dalies jis teisus manau. bet negaliu argumentuot, bet dabar tikrai ejsiu panarsyt nete. sakysiu ka girdejau. quattro yra kelios. quattro, Quattro ir Quattro sport. gal cia jos trys buvo tik B grupes ralio laikais, kai tobulino, dabar gal viena liko, nzn. bet skirtingu markiu skirtingai dirba sistemos. dazniausiai pasmus parduodamos audines be blokiruociu, buna ir su blokiruotem tik jos brangesnes. o paprastam quattro tai ir as girdejau kad kazkaip istrizai veikia ratai, galas ne visada dirba, o tik kai reikia (duodant galios), ir kaip zinia kad paprastose priekiu varomose masinose realiai dirba tik vienas ratas, tai paprastam quattro gale kaip ir prieki dirba vienas (na nebent blokiruote butu tai abu), tik kitos puses (daug maz jai sedai su kaire, tai desine bandys istraukt). Subaru dar kitaip, roveriu dar kitaip, pazekit testus kur i leda kyla, ant kiek skirtingos tos sistemos. Ir quattro daugiau srebia, nes vis delto daugiau nuostoliu (kardas, galo reduktorius), kiti jau pajunta vos ne litru padidejima del kondicinieriaus, o jus sakot kad galas nesijaus. Nzn tik ar galas visalaik dirba, ar kai reikia isijungia. sito tikrai nzn.
Quattro varo visi keturi ir visa laika , Synchro - galas isijungia kai praslysta priekis .
Pora metu vazineju su quattro (audi 80, 90, 100 , dabar Cupe)uzklimpti su quattro galima tik tada, kai ant dugno pasikabina , arba kai priekine granata subyra Pasikabinus priekiniui ratui reikia su stabdziais zaisti (pristabdyti per lengvai besisukanti rata ) ir "angliu" duoti (pas naujesnes quattro ten jau abs-sas pristabdo automatiskai , kai tik vienas ratas besisuka .
Nesutikciau, kad Quattro tik stabilumui , vaziuoju per sniegynus ir teslynus.Net ant gryno ledo visi 4 griebia, soka i prieki ji geriau ant ledo, nei priekiu varoma ant asfalto!
2013-01-12 00:06
tai saunu kad pasidalinat savo ismone. nereikia pizdavotis, gi nesakau taip ir va taip. perspeju kad nezinau ir idomu. bet ar gerai supratau is youtube kad pas ta quattro na nzn, posuky ar bet kur, bet priekis dirba kaip paprastas fwd (sukas kuriam lengviau), o galas priesingai, kuriam daugiau apkrovos? sito nesupratau. jug be lsd, blokiruociu suksis vieno tilto tik vienas ratas priklausomai nuo apkrovos (jei viena puse asfaltas, kita ledas tame prasme)
2013-01-12 11:00
draugas turi audi 80 quattro ubage pas ja stovi dvi blokiruotes, viena centriniam difui kita galiniam difui. kol neijungta nei viena blokiruote daznai kuris nors vienas ratas is keturiu tik kabina jei yra slidu, arba pasiskirsto tarp priekio ir galo buna kartais tik vienas ratas kapoja ir niekur nepavaziuoja :D na panasiai kaip koks fwd ar rwd po viena rata pasiskirsto kam lengviau tai taip ir b2 sistema skirsto tarp galo ir priekio. ijungus centrini difa sukabina prieki ir gala 100% tada kazkas panasaus kaip sake isstrizai ratai kabina. ijungus galini difa tada jau visada kaip minimum kabina 3 ratai. aisku viskas priklauso kaip stovi ratai ant kelio, kokia danga ir panasiai. parasiau kaip pats maciau ir kiek bandyta realiai tos blokiruotes.

dar turi bulka tai ten jau kitokia deze ir kitokia centrine blokiruote kuri sukabina automatiskai vos prasisukus priekiniams ratams na panasiai kaip syncro ir dar plius turi galinio difo blokavima. pas c4 irgi tas pats tik pas c4 a6 jau nera galinio difo blokavimo.
2013-01-12 11:03
2013-01-11 15:32 wrote: litru kaip minimum daugiau surija q.
2013-01-11 15:44 wagen wrote: is kur istraukei ta litra?vel knygas pavartej?
draugas turi dvi quattro tai zinau, viena is ju ubage tai sujungus blokiruotes isvis benza kapoja kibirais:D

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you