Audi a6 kuri geriau

Created by User 2014-03-09
2014-03-09 17:57
Sveiki, žinau jog panašių temų yra labai daug, bet visose nėra konkrečių atsakymų. Reikalas toks, noriu pirkti a6, bet nežinau su kokiu varikliu. Iš patirties žinau, jog 1.9 variklis yra tikrai labai geras, tačiau girdėjau, kad šiai mašinai jis per silpnas ir kuro sąnaudos ne ką skiriasi nuo 2.5. Bet 2.5 110kw varikliai prasti ir problematiški. Patarkit su kokiu varikliu geriausia būtų pirkti: 81, 110, 120 ar 130 kw.
Aspektai:
1. Ekonomija, kuris variklis būtų ekonomiškiausias?
2. Santykis, kurio galios ir sąnaudų santykis geriausias?
3. Patikimumas, mažiausiai genda.

Būčiau labai dėkingas už pagalbą.

P.S. BMW fanai, nesivarginkit.
2014-03-09 18:13
pirk 1, 8t 2, 4 ar 2, 8 isidekt dujas ir lakstyk sau laimingas, priedo 1, 9 nerasi gero stovio, bus ji begus maziausiai puse milijono, apie 2, 5 net nera ka kalbet seniai isemta tema...
2014-03-09 18:14
ziurint kaip vazineji eko- pensininkas tada ir 81gana
normalus zmogus tai 110 gana jei toks kaip as tai tada tas varijantas 132 cia vadinasi savizudis plius cipas dar gal turba pareguliot ir jau padori a6 gaunasi ir skrendi o jei rimtai tai kokios ekonomijos gali tiketis is v6 variklio . jokios tai saves apgavinejimas geriau benza tada pirk ir dujas det ir vazuojasi smagiau ir remontas benzui paprastesnis nei salerai...
2014-03-09 18:27
Ne pensininkas ir ne savižudis, bet kartais paspaust mėgstu. Dėl benzino, tai tikrai negalvočiau ir pirkčiau, bet dyzelino pigiau gaunu. Tai sakot nei vienas 2.5 nebus ekonomiškiau už 1.9? O jei pačipavus tą 1.9?
2014-03-09 18:29
tu pirmą rask neužmuštą 81kw
2014-03-09 18:31
2014-03-09 18:29 wrote: tu pirmą rask neužmuštą 81kw
Rasiu, turiu pažįstamų.
2014-03-09 18:42
Kad rasi neabejoju, bet ar norėsi tiek mokėt, kiek prašys už gyvą A6 su 1, 9TDI 81kw motoru
2014-03-09 18:50
2014-03-09 18:42 wrote: Kad rasi neabejoju, bet ar norėsi tiek mokėt, kiek prašys už gyvą A6 su 1, 9TDI 81kw motoru
Nežinau, planuoju išleisti apie 11k. Už tiek pavyktų gauti geram stovyje?
2014-03-09 18:51
2014-03-09 18:29 wrote: tu pirmą rask neužmuštą 81kw
2014-03-09 18:31 wrote: Rasiu, turiu pažįstamų.
Reanimacijoje pažįstamų turėti yra gėris.
2014-03-09 18:54
2014-03-09 18:42 wrote: Kad rasi neabejoju, bet ar norėsi tiek mokėt, kiek prašys už gyvą A6 su 1, 9TDI 81kw motoru
2014-03-09 18:50 wrote: Nežinau, planuoju išleisti apie 11k. Už tiek pavyktų gauti geram stovyje?
tada geriau a8 ziurek jei tiek lt zadi skirti visgi rimtesne masina pvz 2.5 tas varikliukas irgi 110kw bet a8 visas kebulas aliuminis...
2014-03-09 18:59
2014-03-09 18:42 wrote: Kad rasi neabejoju, bet ar norėsi tiek mokėt, kiek prašys už gyvą A6 su 1, 9TDI 81kw motoru
2014-03-09 18:50 wrote: Nežinau, planuoju išleisti apie 11k. Už tiek pavyktų gauti geram stovyje?
2014-03-09 18:54 wrote: tada geriau a8 ziurek jei tiek lt zadi skirti visgi rimtesne masina pvz 2.5 tas varikliukas irgi 110kw bet a8 visas kebulas aliuminis...
3.3l net nesiulau nes uz tokius lt tik lavonai vaiksto
2.5 132 na gal rasi bet stebuklai toli grazu tikrai nebus
2.5 110 tikrai galima padoria rast uz tokia suma
2014-03-09 18:59
2014-03-09 18:29 wrote: tu pirmą rask neužmuštą 81kw
2014-03-09 18:31 wrote: Rasiu, turiu pažįstamų.
2014-03-09 18:51 wrote: Reanimacijoje pažįstamų turėti yra gėris.:lol:
Aš nesuprantu kame čia prikolas, suprantu, kad mašina yra sena, tačiau naujesnei neturiu lėšų šiuo metu. Visos tokių metų mašinos yra panašiai užvaikytos, o kad a6 1.9 yra kiek brangesnės nei kitos, tik parodo, kad jos yra geresnės. Išvis temą kūriau ne apie tai, tik norėjau išsiaiškinti ar tiesa, jog 1.9 sąnaudos panašios kaip 2.5, o ar pavyks man mašiną gauti ir kokio stovio, čia jau mano reikalas.
2014-03-09 19:03
2014-03-09 18:42 wrote: Kad rasi neabejoju, bet ar norėsi tiek mokėt, kiek prašys už gyvą A6 su 1, 9TDI 81kw motoru
2014-03-09 18:50 wrote: Nežinau, planuoju išleisti apie 11k. Už tiek pavyktų gauti geram stovyje?
2014-03-09 18:54 wrote: tada geriau a8 ziurek jei tiek lt zadi skirti visgi rimtesne masina pvz 2.5 tas varikliukas irgi 110kw bet a8 visas kebulas aliuminis...
Sutinku, variantas tikrai geresnis būtų, bet tas 110kw variklis... Aš tiek blogo apie jį girdėjęs, jog nemanau, kad apsimoka. 3.3L man jau per daug.
2014-03-09 19:16
2014-03-09 18:50 wrote: Nežinau, planuoju išleisti apie 11k. Už tiek pavyktų gauti geram stovyje?
2014-03-09 18:54 wrote: tada geriau a8 ziurek jei tiek lt zadi skirti visgi rimtesne masina pvz 2.5 tas varikliukas irgi 110kw bet a8 visas kebulas aliuminis...
2014-03-09 19:03 wrote: Sutinku, variantas tikrai geresnis būtų, bet tas 110kw variklis... Aš tiek blogo apie jį girdėjęs, jog nemanau, kad apsimoka. 3.3L man jau per daug.
taip-1, 9tdi ris tikrai praktiskai ta pati ka ir 2, 5tdi
2014-03-09 19:18
2014-03-09 18:54 wrote: tada geriau a8 ziurek jei tiek lt zadi skirti visgi rimtesne masina pvz 2.5 tas varikliukas irgi 110kw bet a8 visas kebulas aliuminis...
2014-03-09 19:03 wrote: Sutinku, variantas tikrai geresnis būtų, bet tas 110kw variklis... Aš tiek blogo apie jį girdėjęs, jog nemanau, kad apsimoka. 3.3L man jau per daug.
2014-03-09 19:16 wrote: taip-1, 9tdi ris tikrai praktiskai ta pati ka ir 2, 5tdi
O jei pačipavus?
2014-03-09 19:23
kiti automatus pradeda lyginti ir rekia, kad po 13 litru rija.
110, 120, 132 visi jie to pacio molio.
pas 132kw tepimo sistema truputi skiriasi tik...
turejau mechanke 110kw vazinejau tikrai netauoydamas misriai visada i 8 pilnai tilpdavau.
jei buciau taip su 1, 9 vazinejas, tai tikrai po maziau nebutu man rijus...
nera stebuklas tie 2, 5, bet mano nuomone jei 1, 9, tai tik pd motoru ir chipuota.
tavo atveju, 2, 5 nepatariu, nepripazysta ji tu kaniukiu su visokiom viritionkem ir krosytos salerkos skiestu benzu is "PATIKIMU ranku"...
ne vienas ir ne du siurbli pasikeite jau...
2014-03-09 19:26
2014-03-09 19:03 wrote: Sutinku, variantas tikrai geresnis būtų, bet tas 110kw variklis... Aš tiek blogo apie jį girdėjęs, jog nemanau, kad apsimoka. 3.3L man jau per daug.
2014-03-09 19:16 wrote: taip-1, 9tdi ris tikrai praktiskai ta pati ka ir 2, 5tdi
2014-03-09 19:18 wrote: O jei pačipavus?
o a8 3, 3ltr matorai, pakankamai neblogi, traukos per akis, bet be 11ltr nei krust, nebent trasoj i nesmaugiant.
2014-03-10 17:07
2014-03-09 19:16 wrote: taip-1, 9tdi ris tikrai praktiskai ta pati ka ir 2, 5tdi
2014-03-09 19:18 wrote: O jei pačipavus?
2014-03-09 19:26 wrote: o a8 3, 3ltr matorai, pakankamai neblogi, traukos per akis, bet be 11ltr nei krust, nebent trasoj i nesmaugiant.
audines 2, 5 v6 tdi nera tokios baisios...daba pats su 110vazineju...per paskutinius 700km vidurkis 6, 7/100km ir trasoje vaziavau ir mieste...is telsiu i klaipeda ir po klaipeda
ir tikrai ne pencininko rezimu tevariau...
2014-03-10 17:21
2014-03-09 19:18 wrote: O jei pačipavus?
2014-03-09 19:26 wrote: o a8 3, 3ltr matorai, pakankamai neblogi, traukos per akis, bet be 11ltr nei krust, nebent trasoj i nesmaugiant.
2014-03-10 17:07 wrote: audines 2, 5 v6 tdi nera tokios baisios...daba pats su 110vazineju...per paskutinius 700km vidurkis 6, 7/100km ir trasoje vaziavau ir mieste...is telsiu i klaipeda ir po klaipeda:thumbup:
ir tikrai ne pencininko rezimu tevariau...
ka ir sakau, kad visi tik parekaut...
vasara lekiau i palanga is jos-800km/42ltr supyliau.
na tiesa vaziavau jau tikrai taupydamas, 100-120km daugiau kaip ir neperlipo rodykle+ratai r18 su 225 plociu.
pusbrolis su passatu 1, 9tdi kartu vaziavo ir keliais litrais tik maziau surijo, jei jam tokius ratus butum sumove tai manau tikrai nebutu taupiau suvazinejes nei as...
2014-03-10 17:31
Duokit pailset tusciom galvelem nejuokinkite zmoniu skruzdeliukai, jum vienintelis automobilio privalumas kaip ir vienintelis gyvenime tikslas gauti viska kuo pigiau.Uzp...t rasyti apie ta pati, N zmoniu tai arba viusai nerupi arba taip nesureiksmina.Vazineja su autokapiniu klientais ir zviegia girdamiesi, uzsilipe ant skruzdelyno kokie jie kietuoliai.Slepkites po lapais burai
7646 / 0
2014-03-10 17:46
2014-03-10 17:31 wrote: Duokit pailset tusciom galvelem nejuokinkite zmoniu skruzdeliukai, jum vienintelis automobilio privalumas kaip ir vienintelis gyvenime tikslas gauti viska kuo pigiau.Uzp...t rasyti apie ta pati, N zmoniu tai arba viusai nerupi arba taip nesureiksmina.Vazineja su autokapiniu klientais ir zviegia girdamiesi, uzsilipe ant skruzdelyno kokie jie kietuoliai.Slepkites po lapais burai:thumbdown:
buras?Gal būras?Kazin kiek zinanciu kas tai yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-10 17:47
pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
557 / 0
2014-03-10 17:50
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
audi neciaudi kai gaza spaudi o jei rimtai tai tik dyzelis 2, 5 geriausias variklis is visu
2014-03-10 17:53
visos geros kol nesugenda va tada ir pasijaucia remonto kainu ypatumai
2014-03-10 20:11
2014-03-10 17:31 wrote: Duokit pailset tusciom galvelem nejuokinkite zmoniu skruzdeliukai, jum vienintelis automobilio privalumas kaip ir vienintelis gyvenime tikslas gauti viska kuo pigiau.Uzp...t rasyti apie ta pati, N zmoniu tai arba viusai nerupi arba taip nesureiksmina.Vazineja su autokapiniu klientais ir zviegia girdamiesi, uzsilipe ant skruzdelyno kokie jie kietuoliai.Slepkites po lapais burai:thumbdown:
nusisnekejai biski...:D
jei man butu tikslas gauti kuo pigiau, tai kaltiniu stumokliu savo masinukui nebuciau siuntesis is jav, o tiesiog nuvaziaves i auto technika ir butu padare man tuos kaltinukus, arba isvis devetus is kokio sroto sudejes...:)
2014-03-10 21:58
2014-03-10 17:31 wrote: Duokit pailset tusciom galvelem nejuokinkite zmoniu skruzdeliukai, jum vienintelis automobilio privalumas kaip ir vienintelis gyvenime tikslas gauti viska kuo pigiau.Uzp...t rasyti apie ta pati, N zmoniu tai arba viusai nerupi arba taip nesureiksmina.Vazineja su autokapiniu klientais ir zviegia girdamiesi, uzsilipe ant skruzdelyno kokie jie kietuoliai.Slepkites po lapais burai:thumbdown:
2014-03-10 20:11 wrote: nusisnekejai biski...:D
jei man butu tikslas gauti kuo pigiau, tai kaltiniu stumokliu savo masinukui nebuciau siuntesis is jav, o tiesiog nuvaziaves i auto technika ir butu padare man tuos kaltinukus, arba isvis devetus is kokio sroto sudejes...:)
geri tie audi v6 motorai, man su 110kw nematau problemu...keiti gerus tepalus laiku visus filtrus i fsio
peikia tik tie kas pyle tepalus is maximos po 11lt nieko nekeite , arba isvis net nera tokioj masinoj sedejas...tik per draugo draugus kazka girdejo...visos masinos geros kol negenda...kuo daugiau priziuresi tuo maziau ges
2014-03-10 23:13
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
nejuokink:D
2014-03-11 08:16
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
2014-03-10 23:13 wrote: nejuokink:D
nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
2014-03-11 09:07
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
2014-03-10 23:13 wrote: nejuokink:D
2014-03-11 08:16 wrote: nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
benzas tiek nelaiko kiek dyzelinis motoras, ypac visi kefyro pakelio turio motorai :D o jei konkreciai apie 1.8t tai ne koks variantas, pas drauga jau du motorai suejo, vienas aude buvo 110kw tai neranda galu ten su ja, turbina keite, velenelis ismetimo luzo. kitai vaziuojant uzkale 132kw dabar vargsta ir neranda motoro 1.8t 132kw o ir kaina ju prasideda nuo 2k lt:D
2014-03-11 09:08
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
2014-03-10 23:13 wrote: nejuokink:D
2014-03-11 08:16 wrote: nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
tai čia ir bebrui aišku, kad dyzelis užsienyje perkamas ne dėl ekonomijos, bet dėl patvarumo ir su juo daug važinėjama, nes dyzeliniai varikliai daug kantresni už benzininius, tik autogide jų rida pasidaro apie 200000 , o šiaip realiai reikia skaičiuot maždaug po 50000 per metus , žinoma būna ir išimčių, bet čia loterija
2014-03-11 09:12
Kaip gera zinot, kad yra tokiu zmoniu. :D Masina tikru tikriausias ubagas, bet ja domisi. Pakaba nieko nelaiko palyginus su kitom pakabom. Variklis 2.5? Apie juos net anekduotus kuria: kodel audi c5 2.5tdi savininkai diena susitike nesisveikina? Nes jie is ryto pasisveikino servise, kai atvaziavo taisyt velenuku
3 / 0
2014-03-11 09:54
2014-03-10 17:47 wrote: pirk benza 1, 8 turbo 110 kw nei problemu nei galvos skausmo, nes gatavi tie dyzeliai dazniausiai buna, as va vazineju tai trasoi protingai vaziuojant netoli 7 o mieste apie 8
2014-03-10 23:13 wrote: nejuokink:D
2014-03-11 08:16 wrote: nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
niekad dar tokiose nesamoningose temose nerasiau bet...
2.5 buvo neblogas variklis kol buvo 5cilindru eile, v6 110kw tepimas blogas padarytas, 132kw tipo ispresta. 1.9tdi as kaip kazkas minejau ir uz PD 96kw, bet ir 81kw + chip(ne is skelbimu lieva deze o normalus programavimas) ner blogai. kodel atmeti 1.8t? 1.8t + lpg ner blogai, tarkim dieselio 10 mieste ir 12 duju mieste, kas pigiau? net nesneku apie islaikymo kastus.
siaip parasyt norejau del sanaudu. kad ir bicas su 1.8t 7 uzmiesti 8 mieste kaip taip galima? pagal gamintoja
a6 c5 miestas/uzmiestis/vidurkis
1.8t 10.7/6.6/8.2 l/100km 110kw
2.4 13.9/7.4/9.8 l/100km 121kw
1.9tdi 6.8/4.4/5.3 l/100km 85kw cia a4
1.9tdi 7.7/4.6/5.7 l/100km 96kw
2.5tdi 11.3/6.2/8.1 l/100km 132kw 110kw neradau bet jos dar biski didesnes
2.0tdi 8.0/4.8/6.0 l/100km 103kw

ka norejau pasakyt. tai kad gamintojas mieste reglamentuoja +50% kaip uzmiesti? tai as niekaip nesuprantu kaip jus galit visi vaziuot su 6 uzmiesti ir su 8 mieste su savo 2.5? jai gamintojas sako kad 2.5 12l turi but o 1.9 8l ir dar nesamones rasyt forumuos kad 2.5 tipo galingesne ir tiek pat ima kaip 1.9 nes 1.9 gresi ir supilsi. TAIP NERA IR NEREIK SVAIGTI!!
as dabar vazineju su 1.9 ir sekmingai telpu i 10 mieste. pries tai su 2.5 nu niekaip maziau 12 nebudavo o vazinejamt taip kaip dabar su 1.9 10litru pilant turbut ir i 14 netilpdavau su 2.5.
taip kad forumuos reik visuomet ziuret i sanaudas kuomet zmones sako kad daug pila o ne i tuos kurie gires kad oru vaziuoja ir ypac su 6cilindrais. ne su vienu iki 1.9d vaziavau visokiu galingumu ir niekaip neperlipau 10. o va 2.5 niekaip nebuvau tilpes i 10 kazkaip visuomet daugiau. aisku mano vairavimo stilius toli grazu ne ekonominis, bet... nu tarkim jau as "padarau" bmw 3d nuo sankrizos su suva 1.9 kuris gal turi 88kw ir tai nespauzdamas per daug tai tiketina kad jis gali forume parasyt kad jo 3litrai ekonimiski nes ir dar netaupant, bet a visuomet netaupau o jis i savaite vina syk nuo sankrizos paspaudzia netaupydamas, ir pamates kaip nukrito kuro rodykle vel savaite "netaupydamas" vaziuoja, iki kol uzsimano pajaus visus 135kw kaip min. su OOOO 2.5 is vis retai tenka "persimest" (nors as net nelenktyniauju nes su 88kw tikrai nieko nepalenktyniausi) nes tos dar neekonomiskesnes nei bmw o varikliai lepesni, aisku ir bmw perka labiau tie kurie palakstyt megasta.
yra vienas pazystamas kuris su 2.5 120kw ir dar automatu mieste su 9 vaziuoja, bet paskui ji jai reik vaziuot tai net bendradarbes keikia. pensininko rezimas palygint su juo dar greit. ir po to toki va raso kad netaupant vaziuoju oru o tu su 1.9 tiek pat pili.
visu pirma niekad 4 cilindru masina neims daugiau nei 6 nes tai neimanoma isskyrus isskirtinius atvesu. cia ar benzas ar D tas pats.
vnz as dabar vazineju su D ne is degalines ir su dujom kita masina, tai vienareiksimskai tik LPG nebent tu pili zale is tecio kanistro.
1.8t ner geras pasirinkimas nes turbina visdelto daro savo o mieste 1.8 paprasto su 92kw pakankamai. aisku per daug kw nebuna :) bet KW nesigauna is oro jie visumet ateina kartu su degalu. cipavimas ir sumazina sanaudas tik tol kol vaziuoji uzmiesti o mieste ir nereik skiest kad maziau ima cia yra apgaudinejimas saves. aisku jis prideda mazai uzmiesti gal - 0.5l mieste +0.5 bet ir tai klausimas ar jos sumazeja.
reziume LPG (tiesiogines) laimi prie D iskyrus atvejus kaip nereik moket uz D. :)
7646 / 0
2014-03-11 10:04
pirmiausiai reikia susitart ka vadinsime "mieste".Gamintojas miestu vadina miesta tikra ta prasme-su sviesoforais, sankryzom.O LT miestai nevisai atitinka tokia samprata.Kurgi pavadint miestu gyvenviete, kur yra vienas ar du sviesoforai ir kelios isvaziavimo kitomis kryptimis sankryzeles.Pvz yra Taurage, nors ir apskrities centras, bet is tikruju miesto rezimu dirba tik dvi gatves, ir tai tik piku metu.Kita kalba Klaipeda is dalies, Kaunas, ir , zinoma Vilnius.Bbet kai pamatai, kas darosi europos didmiesciu gatvese, tai cia pas mus miestu dar nelabai yra
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-11 10:09
dyzelis tam tikrai mašinų kategorijai garantuoja ūkiškumą, o kai kam kuo didesnė, kuo talpesnė-tuo ūkiškesnė, ekonomiškesnė(ekonomika tai pirmiausia ūkiškumas, ne vien "taupumas" o tai, kad gali nuvažiuoti daug didesnius atstumus su galingais, talpiais, ūkiškais ar net padidinto pravažumo modeliais).Na pvz amerkiečiai mėgsta Ford Econoline AWD .Tai benzininis trasoje ryja 20/100km o dyzelinis 13l/100km.Arba imkim mobiluji biura-visureigi Mercedes Bennz Viano Extralang 4matic 3, 5 benza ir 2, 2cdi arba 3, 0cdi.Benzias mieste ryja apie 22l o dyzelis 15.Tai galioja beveik visoms tokios kategorijos , rūšies ar net "klasės"mašinytėms....Trumpiau :su dyzeliniu varikliu galima nuvažiuoti žymiai didesnius atstumus, ypač aktualu keliajant kur nedaug kuro degalinių, ar netgi mieste.Kam man pilti į touaregą 4, 2benz 23l mieste jei galiu į dyzelini pilt mieste tik 15.Arba A6 2, 5tdi 132kw quattro mieste 14 o benzininis o 2, 7T quattro 19l/100km.Nusipirkus benza prasideda šikančio katino šokis, dedam dujas, atsarginį ratą "ant stogo"ar į bagažinę, o gal į balkoną ar rūsį, ir pirmyn kas antrą dieną į kolonėlę "užsidujint".O kai reikia parsivežt kokį didesnį pirkinį ar šerną stovim ir buksuojam.Gaunasi nesamonė("bybienės") kuri tinkama nebent neturinčiam ką veikt.Paprasčiausiai perkant, renkantis reikia labai gerai pagalvoti ko tau reikia perkant, kad vėliau netektų graužtis, kaip pvz su galingais benz.sedanais, kurių standart.bagažinėn vos telpa kelioninė tašė ar bulvių maišas.Taigi, kuo galingesnis ir didesnis, talpesnis modelis, tuo dyzelinis variklis ūkiškesnis nes nuvažiuojame toliau, negaištame laiko.Aš rinkčiausi tik dyzelį, jei reiktų ūkiškos mašinos.O jei koks miesto spirgius, tai man geriau benzininis.
2014-03-11 10:14
2014-03-11 10:04 maumas wrote: pirmiausiai reikia susitart ka vadinsime "mieste".Gamintojas miestu vadina miesta tikra ta prasme-su sviesoforais, sankryzom.O LT miestai nevisai atitinka tokia samprata.Kurgi pavadint miestu gyvenviete, kur yra vienas ar du sviesoforai ir kelios isvaziavimo kitomis kryptimis sankryzeles.Pvz yra Taurage, nors ir apskrities centras, bet is tikruju miesto rezimu dirba tik dvi gatves, ir tai tik piku metu.Kita kalba Klaipeda is dalies, Kaunas, ir , zinoma Vilnius.Bbet kai pamatai, kas darosi europos didmiesciu gatvese, tai cia pas mus miestu dar nelabai yra:lol:
Vilnius Kaunas Klaipeda Pavevezys, Siauliai...kokie cia miestai, tai kaimai palyginus.Tik beda ta, kad piko metu visi kolukieciai grudasi su , iriasi per jega savo masiniukais, kuriuose sedi po viena kap taisykle.Todel kyla ispudis, kad didmiestis.
2014-03-11 10:15
2014-03-10 23:13 wrote: nejuokink:D
2014-03-11 08:16 wrote: nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
2014-03-11 09:54 lemo wrote: niekad dar tokiose nesamoningose temose nerasiau bet...
2.5 buvo neblogas variklis kol buvo 5cilindru eile, v6 110kw tepimas blogas padarytas, 132kw tipo ispresta. 1.9tdi as kaip kazkas minejau ir uz PD 96kw, bet ir 81kw + chip(ne is skelbimu lieva deze o normalus programavimas) ner blogai. kodel atmeti 1.8t? 1.8t + lpg ner blogai, tarkim dieselio 10 mieste ir 12 duju mieste, kas pigiau? net nesneku apie islaikymo kastus.
siaip parasyt norejau del sanaudu. kad ir bicas su 1.8t 7 uzmiesti 8 mieste kaip taip galima? pagal gamintoja
a6 c5 miestas/uzmiestis/vidurkis
1.8t 10.7/6.6/8.2 l/100km 110kw
2.4 13.9/7.4/9.8 l/100km 121kw
1.9tdi 6.8/4.4/5.3 l/100km 85kw cia a4
1.9tdi 7.7/4.6/5.7 l/100km 96kw
2.5tdi 11.3/6.2/8.1 l/100km 132kw 110kw neradau bet jos dar biski didesnes
2.0tdi 8.0/4.8/6.0 l/100km 103kw

ka norejau pasakyt. tai kad gamintojas mieste reglamentuoja +50% kaip uzmiesti? tai as niekaip nesuprantu kaip jus galit visi vaziuot su 6 uzmiesti ir su 8 mieste su savo 2.5? jai gamintojas sako kad 2.5 12l turi but o 1.9 8l ir dar nesamones rasyt forumuos kad 2.5 tipo galingesne ir tiek pat ima kaip 1.9 nes 1.9 gresi ir supilsi. TAIP NERA IR NEREIK SVAIGTI!!
as dabar vazineju su 1.9 ir sekmingai telpu i 10 mieste. pries tai su 2.5 nu niekaip maziau 12 nebudavo o vazinejamt taip kaip dabar su 1.9 10litru pilant turbut ir i 14 netilpdavau su 2.5.
taip kad forumuos reik visuomet ziuret i sanaudas kuomet zmones sako kad daug pila o ne i tuos kurie gires kad oru vaziuoja ir ypac su 6cilindrais. ne su vienu iki 1.9d vaziavau visokiu galingumu ir niekaip neperlipau 10. o va 2.5 niekaip nebuvau tilpes i 10 kazkaip visuomet daugiau. aisku mano vairavimo stilius toli grazu ne ekonominis, bet... nu tarkim jau as "padarau" bmw 3d nuo sankrizos su suva 1.9 kuris gal turi 88kw ir tai nespauzdamas per daug tai tiketina kad jis gali forume parasyt kad jo 3litrai ekonimiski nes ir dar netaupant, bet a visuomet netaupau o jis i savaite vina syk nuo sankrizos paspaudzia netaupydamas, ir pamates kaip nukrito kuro rodykle vel savaite "netaupydamas" vaziuoja, iki kol uzsimano pajaus visus 135kw kaip min. su OOOO 2.5 is vis retai tenka "persimest" (nors as net nelenktyniauju nes su 88kw tikrai nieko nepalenktyniausi) nes tos dar neekonomiskesnes nei bmw o varikliai lepesni, aisku ir bmw perka labiau tie kurie palakstyt megasta.
yra vienas pazystamas kuris su 2.5 120kw ir dar automatu mieste su 9 vaziuoja, bet paskui ji jai reik vaziuot tai net bendradarbes keikia. pensininko rezimas palygint su juo dar greit. ir po to toki va raso kad netaupant vaziuoju oru o tu su 1.9 tiek pat pili.
visu pirma niekad 4 cilindru masina neims daugiau nei 6 nes tai neimanoma isskyrus isskirtinius atvesu. cia ar benzas ar D tas pats.
vnz as dabar vazineju su D ne is degalines ir su dujom kita masina, tai vienareiksimskai tik LPG nebent tu pili zale is tecio kanistro.
1.8t ner geras pasirinkimas nes turbina visdelto daro savo o mieste 1.8 paprasto su 92kw pakankamai. aisku per daug kw nebuna :) bet KW nesigauna is oro jie visumet ateina kartu su degalu. cipavimas ir sumazina sanaudas tik tol kol vaziuoji uzmiesti o mieste ir nereik skiest kad maziau ima cia yra apgaudinejimas saves. aisku jis prideda mazai uzmiesti gal - 0.5l mieste +0.5 bet ir tai klausimas ar jos sumazeja.
reziume LPG (tiesiogines) laimi prie D iskyrus atvejus kaip nereik moket uz D. :)
Gi rasiau protingai vaziuojant tokios degalu sanaudos, tai vadinama ekonominiu vaziavimu . Jus nepamirskit variklio bukles ir visu su tuo susijusiu mazgu ir agregatu.Gali but net jei variklis ir geras bet pakanka ratu suvedimo netikslumu ir kuro norma auga taip kad ne is lempos tai parasiau . turiu mitsubishi lanceri 2009 metu 2L dyzel vidutines degalu sanaudas pavyko isgaut 4, 8 litro o siaip vidurkis 5, 2 Taip kad labai priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes bei tapkes svorio
2014-03-11 10:17
2014-03-11 08:16 wrote: nu nesistengiu nieko juokint , paziurekit forumuose pagrinde problemos su dyzeliais, gi nesakiau kad absoliuciai visi dyzeliai blogi , bet dauguma ju nuvaryti arkliai .zinoma gali ir benzinini nuvaikyta nusipirkt, juk tai loterija kurios bilieteliai gan brangus. as tik noriu pasakyt kad, benzininio variklio aptarnavimas pigesnis , turiu omeny 1, 8 L ir pats variklis trigubai pigesnis, pavyzdziui pagrindinio dirzo su visais guoliais ir tt kaina 300lt, babina nauja 60 lt, pilna sankaba nauja 280 lt, termo mova 40lt. pats pakeiciau visa tai todel ir kainos zinomos.
2014-03-11 09:54 lemo wrote: niekad dar tokiose nesamoningose temose nerasiau bet...
2.5 buvo neblogas variklis kol buvo 5cilindru eile, v6 110kw tepimas blogas padarytas, 132kw tipo ispresta. 1.9tdi as kaip kazkas minejau ir uz PD 96kw, bet ir 81kw + chip(ne is skelbimu lieva deze o normalus programavimas) ner blogai. kodel atmeti 1.8t? 1.8t + lpg ner blogai, tarkim dieselio 10 mieste ir 12 duju mieste, kas pigiau? net nesneku apie islaikymo kastus.
siaip parasyt norejau del sanaudu. kad ir bicas su 1.8t 7 uzmiesti 8 mieste kaip taip galima? pagal gamintoja
a6 c5 miestas/uzmiestis/vidurkis
1.8t 10.7/6.6/8.2 l/100km 110kw
2.4 13.9/7.4/9.8 l/100km 121kw
1.9tdi 6.8/4.4/5.3 l/100km 85kw cia a4
1.9tdi 7.7/4.6/5.7 l/100km 96kw
2.5tdi 11.3/6.2/8.1 l/100km 132kw 110kw neradau bet jos dar biski didesnes
2.0tdi 8.0/4.8/6.0 l/100km 103kw

ka norejau pasakyt. tai kad gamintojas mieste reglamentuoja +50% kaip uzmiesti? tai as niekaip nesuprantu kaip jus galit visi vaziuot su 6 uzmiesti ir su 8 mieste su savo 2.5? jai gamintojas sako kad 2.5 12l turi but o 1.9 8l ir dar nesamones rasyt forumuos kad 2.5 tipo galingesne ir tiek pat ima kaip 1.9 nes 1.9 gresi ir supilsi. TAIP NERA IR NEREIK SVAIGTI!!
as dabar vazineju su 1.9 ir sekmingai telpu i 10 mieste. pries tai su 2.5 nu niekaip maziau 12 nebudavo o vazinejamt taip kaip dabar su 1.9 10litru pilant turbut ir i 14 netilpdavau su 2.5.
taip kad forumuos reik visuomet ziuret i sanaudas kuomet zmones sako kad daug pila o ne i tuos kurie gires kad oru vaziuoja ir ypac su 6cilindrais. ne su vienu iki 1.9d vaziavau visokiu galingumu ir niekaip neperlipau 10. o va 2.5 niekaip nebuvau tilpes i 10 kazkaip visuomet daugiau. aisku mano vairavimo stilius toli grazu ne ekonominis, bet... nu tarkim jau as "padarau" bmw 3d nuo sankrizos su suva 1.9 kuris gal turi 88kw ir tai nespauzdamas per daug tai tiketina kad jis gali forume parasyt kad jo 3litrai ekonimiski nes ir dar netaupant, bet a visuomet netaupau o jis i savaite vina syk nuo sankrizos paspaudzia netaupydamas, ir pamates kaip nukrito kuro rodykle vel savaite "netaupydamas" vaziuoja, iki kol uzsimano pajaus visus 135kw kaip min. su OOOO 2.5 is vis retai tenka "persimest" (nors as net nelenktyniauju nes su 88kw tikrai nieko nepalenktyniausi) nes tos dar neekonomiskesnes nei bmw o varikliai lepesni, aisku ir bmw perka labiau tie kurie palakstyt megasta.
yra vienas pazystamas kuris su 2.5 120kw ir dar automatu mieste su 9 vaziuoja, bet paskui ji jai reik vaziuot tai net bendradarbes keikia. pensininko rezimas palygint su juo dar greit. ir po to toki va raso kad netaupant vaziuoju oru o tu su 1.9 tiek pat pili.
visu pirma niekad 4 cilindru masina neims daugiau nei 6 nes tai neimanoma isskyrus isskirtinius atvesu. cia ar benzas ar D tas pats.
vnz as dabar vazineju su D ne is degalines ir su dujom kita masina, tai vienareiksimskai tik LPG nebent tu pili zale is tecio kanistro.
1.8t ner geras pasirinkimas nes turbina visdelto daro savo o mieste 1.8 paprasto su 92kw pakankamai. aisku per daug kw nebuna :) bet KW nesigauna is oro jie visumet ateina kartu su degalu. cipavimas ir sumazina sanaudas tik tol kol vaziuoji uzmiesti o mieste ir nereik skiest kad maziau ima cia yra apgaudinejimas saves. aisku jis prideda mazai uzmiesti gal - 0.5l mieste +0.5 bet ir tai klausimas ar jos sumazeja.
reziume LPG (tiesiogines) laimi prie D iskyrus atvejus kaip nereik moket uz D. :)
2014-03-11 10:15 wrote: Gi rasiau protingai vaziuojant tokios degalu sanaudos, tai vadinama ekonominiu vaziavimu . Jus nepamirskit variklio bukles ir visu su tuo susijusiu mazgu ir agregatu.Gali but net jei variklis ir geras bet pakanka ratu suvedimo netikslumu ir kuro norma auga taip kad ne is lempos tai parasiau . turiu mitsubishi lanceri 2009 metu 2L dyzel vidutines degalu sanaudas pavyko isgaut 4, 8 litro o siaip vidurkis 5, 2 Taip kad labai priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes bei tapkes svorio
:smoke:
Beje kad nesakytumet kad esu apsisaukelis va ir lancerio nuotrauka
35 / 0
2014-03-11 10:22
Sveikas aš tai tavo vietoj imčiau audi a6 2, 4 bendzas įsidedi gera tiesioginių dujų įranga ir važioji sau laimingas o tie dyzeliai tai vienos bėdos ypač 2, 5 niekam tike draugas turėjo tai trauka dingsta tai ora kažkur traukia pašalini ir taip toliau o vienas pažįstamas dirba servize tai sakė per viena mėnesi tų 2, 5 dyzelių 5 tvarkė ir vien bėdos su varikliu buvo tai velenėliai tai apčia nuardyta pats mačiau o su bendzinu mažiau problemų ir vargo pats su a6 1998m. 2, 4 bendzas dujos jau treti matai važinėju ir vargo nematau laiku pasikeičiu tepalus ir filtrus gerus ir viskas ir galios užtenka ir smagiai važioje
2014-03-11 10:32
roberteli, kartais ne is stakliskiu busi?kazkaip labai jau matytas lanceris:D
2014-03-11 10:39
2014-03-11 10:32 wrote: roberteli, kartais ne is stakliskiu busi?kazkaip labai jau matytas lanceris:D
nu is stakliskiu ant biletenio sedziu tai padiskutuot uzsimaniau
2014-03-11 10:40
2014-03-11 10:32 wrote: roberteli, kartais ne is stakliskiu busi?kazkaip labai jau matytas lanceris:D
2014-03-11 10:39 wrote: nu is stakliskiu :smoke: ant biletenio sedziu tai padiskutuot uzsimaniau:beer:
zinau, zinau, kad ant biletenio, kada i darba gryst zadi, ar isvis nezadi?:D
2014-03-11 10:48
2014-03-11 10:32 wrote: roberteli, kartais ne is stakliskiu busi?kazkaip labai jau matytas lanceris:D
2014-03-11 10:39 wrote: nu is stakliskiu :smoke: ant biletenio sedziu tai padiskutuot uzsimaniau:beer:
2014-03-11 10:40 wrote: zinau, zinau, kad ant biletenio, kada i darba gryst zadi, ar isvis nezadi?:D
Zadu gryzt, bet gal ne cia apie tai reiktu susirasinet, tam facebook yra
2014-03-11 10:51
Tai va parduodu lanceri kas nusipirks tas bus ahuenas cia kaip kas turi R1
2014-03-11 10:56
2014-03-09 17:57 wrote: Sveiki, žinau jog panašių temų yra labai daug, bet visose nėra konkrečių atsakymų. Reikalas toks, noriu pirkti a6, bet nežinau su kokiu varikliu. Iš patirties žinau, jog 1.9 variklis yra tikrai labai geras, tačiau girdėjau, kad šiai mašinai jis per silpnas ir kuro sąnaudos ne ką skiriasi nuo 2.5. Bet 2.5 110kw varikliai prasti ir problematiški. Patarkit su kokiu varikliu geriausia būtų pirkti: 81, 110, 120 ar 130 kw.
Aspektai:
1. Ekonomija, kuris variklis būtų ekonomiškiausias?
2. Santykis, kurio galios ir sąnaudų santykis geriausias?
3. Patikimumas, mažiausiai genda.

Būčiau labai dėkingas už pagalbą.

P.S. BMW fanai, nesivarginkit.
Imk 96 kw - pakankamai ekonomiškas ir traukos užteks. Vidurkis bus ~ 6 ltr. Draugas turi 132 kw, jam vidurkis ~ 9 ltr. Tai sprest tau kas ekonomiškiau. ;) O jei pritruks galios 96 kw, tai pachip'uosi.
2014-03-11 11:00
O geriausia isvis nieko nepirk , vazinek visuomeniniu transportu , isvis jokiu problemu neturesi.Nes siais laikais daug loterijos, tik bilietuku kaina gan didele.
299 / 0
2014-03-11 11:58
imk 1.9TDI 81kw bedu nezinosi
2014-03-11 12:01
2014-03-11 11:58 stepanofff wrote: imk 1.9TDI 81kw bedu nezinosi
Nemeluok.kaip tik ir knisuosi su 81kw.Tai turbina valdymas kazkas vis krusa prota.
3 / 0
2014-03-11 12:02
2014-03-11 10:04 maumas wrote: pirmiausiai reikia susitart ka vadinsime "mieste".Gamintojas miestu vadina miesta tikra ta prasme-su sviesoforais, sankryzom.O LT miestai nevisai atitinka tokia samprata.Kurgi pavadint miestu gyvenviete, kur yra vienas ar du sviesoforai ir kelios isvaziavimo kitomis kryptimis sankryzeles.Pvz yra Taurage, nors ir apskrities centras, bet is tikruju miesto rezimu dirba tik dvi gatves, ir tai tik piku metu.Kita kalba Klaipeda is dalies, Kaunas, ir , zinoma Vilnius.Bbet kai pamatai, kas darosi europos didmiesciu gatvese, tai cia pas mus miestu dar nelabai yra:lol:
2014-03-11 10:14 wrote: Vilnius Kaunas Klaipeda Pavevezys, Siauliai...kokie cia miestai, tai kaimai palyginus.Tik beda ta, kad piko metu visi kolukieciai grudasi su , iriasi per jega savo masiniukais, kuriuose sedi po viena kap taisykle.Todel kyla ispudis, kad didmiestis.
100% sutinku. kaip grizau is londono (ten buvau tik savaite) blyn is ryto islekiu i kauno kamsty ir tokia mintiks kad visi per savaite igavo pensininko rezimus, nors siaip tokiu metu dazniausiai nestabdo.
bicuj su launceriu: pas mane miestas isskirtinai piko metu kaunas. ten kaip nakti isvaziuoji pasivazinet neskaitau miestu, nes jauciu kad i 7 ir as tilpciau.
visiem kas su 2.5 supila 8l tai su 1.9 100% i 6l tilps. niekaip nematau kur cia ta ekonomija su daugiau galios.
benzas kas su v6 susije tai pat ekonomija nepasizymi pries pjukliukus su eile is 4. bet jai palyginsim 100km/litai ir jai is degalines pilant tai geriau nei 1.9 itariu(nes tingiu skaiciuo) bet kazkas 9d ir 16lpg arba maziau, ziurint kokio sunkumo desine koja, tarkim 7d ir 13lpg.
kitas dalykas kam reik 132kw jai tu is ju isnaudoji tik kokia 80-100kw. nes miestu vazinejant man toks ispudis susidaro kad dauguma taip vaziuoja, nes jai su silpnesniu varikliu ir dar NESPAUZDAMAS nuleki, tai kaip tai suprast? todel galima paimt ta 1.9 ir vazinet taip pat tik su mazesnem investicijom i varikli.
pas mane kazkada buvo 105kw+ perprogramuota ir visus tuos kw i ratus tik gal pora kart i savaite paduodavau. tuomet ir priejau isvados kad pilnai pakanka ~100kw turint vidutinio sunkumo desine koja. galima gi isgyvent pora kart nepaspaudus stipriau gelezies.
tai vo isvada tokia: jai lakstysi tai tikrai ok tas 2.5 ir susitakai su kokiu 10l vidurkiu(bet vistiek tas variklis blogis :) ). jai tu tik galvoji kad lakstysi, o tai reiskia kad su visa pilka mase zmoniu nuo sankryzos pajudi ir jie taves nenervina savo letu vazevimu, arba budamas pirmas nenulekti toli i prieki tai 1.9 arba apie 80 - 100kw pilnai uztenka.

3 / 0
2014-03-11 12:07
2014-03-11 11:58 stepanofff wrote: imk 1.9TDI 81kw bedu nezinosi
2014-03-11 12:01 wrote: Nemeluok.kaip tik ir knisuosi su 81kw.Tai turbina valdymas kazkas vis krusa prota.
kaip vienas mano draugelis kuris uzsiima masino man pasake:
VISOS MASINOS TURI SAVO BEDU PAS VIENA SMAGRATIS PAS KITA SANKABA PAS KITA VELENERLIAI PAS DAR KITA TURBINA PAS 10 KURO SIURBLYS PAS 20 PURKSTUKAI ir t.t. .
geros masinos buvo 80-90m gaminamos kuomet netaupe ten kur nereik, dabar daug galios varikiuos o visos dalys stengemasi kuo pigiau padaryt to pasekoja ir p...sas viskas kas gali. ;)
visuomet yra isskirtiniu atveju kaip tu laimi loterija ir pries tai savininkas gerai priziurejo ir tu priziuri, bet visom ateina laikas vienom aksciau kitom veliau.
2014-03-11 12:24
nu nx urodu gabalai baisu skaitytasilai

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you