Audi A6 C4 (103 kw) galios dydinimas.

Created by andriuxa11 2011-09-12
2011-09-12 23:32
Labas vakaras, sugalvojau padidinti mašinos galia,
pradžiai norėčiau įsistatyti čipuką, gal kas galėtumėt pasakyti kur tai padaryti butent šiam modeliui (103kw) ir kokia butu kaina? Kiek kw pridėtu ir kaip pasikeistu kūro sanaudos? Ačiū
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
2011-09-13 11:04
ar tu is medzio iskrite ar kaip?vimota, galingas. daugiau nieko nereik.
2011-09-13 11:10
visu pirma tai rasosi ne dydinimas, o didinimas. Kas per sneka? Antra, kaip ir pasake triperiu karalius, varai i vimota arba i dar kokia firma pagal miesta, sanaudos bus tos pacios, galia bus afigiena bet kaina irgi, apie 500 ar daugiau.
2011-09-13 11:44
koke ten galia afigiena gali buti nuo to cipo nebejuokink svieto
2011-09-13 14:04
Parašiau dviem kompanijom t.y. StratLine.LT ir Galingas.LT
StartLine pasiūlė už 400 LT
Galingas už 600 LT

Kaip manote, ar kaina atitiks kokybę ? Ar čia dėl kažkokiu kitu priežasčiu kaina kitoka. Ir ką jūs pasiūlytumėt?

Beto Brasil, kiek esu girdėjas iš pažystamų, kad galia žymiai keičiasi jaigu aišku varyklis geros būklės. Beto ir su 103kw šis mašiniukas laaabai gerai traukia, o kai bus ~125kw jam lygiu gretos labai sumažės :D
Audi A6 C4 2.5 TDI (103 kw)
2011-09-13 16:02
2011-09-13 14:04 andriuxa112 wrote: Parašiau dviem kompanijom t.y. StratLine.LT ir Galingas.LT
StartLine pasiūlė už 400 LT
Galingas už 600 LT

Kaip manote, ar kaina atitiks kokybę ? Ar čia dėl kažkokiu kitu priežasčiu kaina kitoka. Ir ką jūs pasiūlytumėt? :thumbup:

Beto Brasil, kiek esu girdėjas iš pažystamų, kad galia žymiai keičiasi jaigu aišku varyklis geros būklės. Beto ir su 103kw šis mašiniukas laaabai gerai traukia, o kai bus ~125kw jam lygiu gretos labai sumažės :D
ne stratline o startline. nieko gero neteko apie juos girdeti, mano manymu geriau brangiau bet su garantija. Plius galingas gali ir pigiau padaryt, bet be stendo. pirma issiaiskink ar pirmasis daro stenda po cipinimo o tada lygink kainas
2011-09-20 15:33
2011-09-13 14:04 andriuxa112 wrote: Parašiau dviem kompanijom t.y. StratLine.LT ir Galingas.LT
StartLine pasiūlė už 400 LT
Galingas už 600 LT

Kaip manote, ar kaina atitiks kokybę ? Ar čia dėl kažkokiu kitu priežasčiu kaina kitoka. Ir ką jūs pasiūlytumėt? :thumbup:

Beto Brasil, kiek esu girdėjas iš pažystamų, kad galia žymiai keičiasi jaigu aišku varyklis geros būklės. Beto ir su 103kw šis mašiniukas laaabai gerai traukia, o kai bus ~125kw jam lygiu gretos labai sumažės :D
2011-09-13 16:02 wrote: ne stratline o startline. nieko gero neteko apie juos girdeti, mano manymu geriau brangiau bet su garantija. Plius galingas gali ir pigiau padaryt, bet be stendo. pirma issiaiskink ar pirmasis daro stenda po cipinimo o tada lygink kainas
draugelis toki pat motora cipavosi KAUNE , kas per firma tikrai nezinau , nuvare dvi masinas , tai kainavo 350lt.po 50lt nolaida padare kaip dvi masinas iskart nuvares, siaip 400lt, is 103kw, isspaude 127kw, trauka tikrai pasikeite , zymiai...
2011-10-08 22:30
nesenei cipavau savo vw t4 2.5tdi, nuvariau y vimota pasijunge kompa praleke sako per daug dumina necipuosim, tada nuvariau y galingas.lt pacipino be doku uz 600 bet siektiek nusivykiau jais nes nei ant volu neprasuko nei ridos tikros nepatikrino
2011-10-08 22:54
2011-09-13 11:10 wrote: visu pirma tai rasosi ne dydinimas, o didinimas. Kas per sneka? Antra, kaip ir pasake triperiu karalius, varai i vimota arba i dar kokia firma pagal miesta, sanaudos bus tos pacios, galia bus afigiena bet kaina irgi, apie 500 ar daugiau.
''sanaudos bus tos pacios, galia bus afigiena'' nekalidink zmoniu, del afigenumo gal patylesiu nes kiekvienas skirtingai supranta bet del sanaudu tai neklaidink zmogaus ;) tam diapazone kuriam padides galia padides ir kuro sanaudos, kadangi is esmes galia atsiranda jei lb abstrakciai is kuro, kitu niuansu neminesiu pats turbut zinai ;) galia dides aukstesniuose rpm o tu jais dazniausiai itariu nevaziuoji tai sanaudu skirtumo nepajusi didelio ;)
2011-10-08 23:14
2011-10-08 22:30 wrote: nesenei cipavau savo vw t4 2.5tdi, nuvariau y vimota pasijunge kompa praleke sako per daug dumina necipuosim, tada nuvariau y galingas.lt pacipino be doku uz 600 bet siektiek nusivykiau jais nes nei ant volu neprasuko nei ridos tikros nepatikrino:smilewink:
kaip jau anksciau sakiau - galingas.lt nera labai profesionalus. jie net yra gave bana tikru chiptiuneriu forume, kuriame gali dalyvauti tik jei turi irodymu, kad turi nevogta programine ir technine iranga. ko jie nepadare ir gavo bana.
4243 / 0
2011-10-08 23:35
pirkit xantia 143 kw ir nereiks cipuoti .einu toliau gert
1829 / 0
2011-10-08 23:52
siaip girdejau kad tas variklis cipuojasi iki 155 kw, bet tada nelabai greiciu dezes laiko ir sankaba...o taip tai ramiai vaziuojant kuro sanaudos sumazes, ypac trasoj, na o jei paspaudinesi akseleratoriu, tai aisku padides
4243 / 0
2011-10-08 23:56
idomu butu pamatyt ant stendo kiek tu kw prisuktu o kuro sanaudos turbut mazos tik naudojant 10 kw reikalingi kreiseriniam vaziavimui
2011-10-09 00:41
2011-10-08 23:35 naudingas wrote: pirkit xantia 143 kw ir nereiks cipuoti .einu toliau gert:drink:
reikes

bymeri vienas pazistamas paeme 135 twin turbo ir vistiek "cipino".. iki 500+ arkliu..
4243 / 0
2011-10-09 00:47
nu visu pirma galas turi but varomas tokiom jegom
2011-10-09 01:31
2011-10-09 00:47 naudingas wrote: nu visu pirma galas turi but varomas tokiom jegom:thumbup:
bedu bus daugiau nuo kazkur 350+ arkliu su FWD. bet pas bendradarbi Neonas SRT-4 su ~380 arkliu ir nlb bedu yra.. nebent asfaltas slapias. padangos geros padeda. as su savo 200kW irgi daug sunkiau prasuku nenoredamas ratus po to kai yokohamas susidejau.
4243 / 0
2011-10-09 05:13
paturbintas opelis
https://www.youtube.com/watch?v=BE2tf9wT_lQ
2011-10-09 10:30
2011-10-08 22:30 wrote: nesenei cipavau savo vw t4 2.5tdi, nuvariau y vimota pasijunge kompa praleke sako per daug dumina necipuosim, tada nuvariau y galingas.lt pacipino be doku uz 600 bet siektiek nusivykiau jais nes nei ant volu neprasuko nei ridos tikros nepatikrino:smilewink:
2011-10-08 23:14 wrote: kaip jau anksciau sakiau - galingas.lt nera labai profesionalus. jie net yra gave bana tikru chiptiuneriu forume, kuriame gali dalyvauti tik jei turi irodymu, kad turi nevogta programine ir technine iranga. ko jie nepadare ir gavo bana.
o , tai vimota ju paslaugu atsisake, del tos pacios priezasties? as bent, jau seniau is pazystamu girdejau, kad galingas mego burt ir kw ant pirstu skaiciuot...
2011-10-09 11:05
2011-09-12 23:32 andriuxa112 wrote: Labas vakaras, sugalvojau padidinti mašinos galia,
pradžiai norėčiau įsistatyti čipuką, gal kas galėtumėt pasakyti kur tai padaryti butent šiam modeliui (103kw) ir kokia butu kaina? Kiek kw pridėtu ir kaip pasikeistu kūro sanaudos? Ačiū
Nepavirs niekaip C4 i ta kurios foto idejai, o visi didinimai cia isivaizduojami daugeliu atveju tera pasakos.Nemanyk kad C4 103kw realiai tiek turi.Taip, variklis savaime mazdaug tiek turi.Taciau, tikrasis whp(AG RATUOSE) su tokia kebulo mase ir oro pasipriesinimu susilpneja, ratai gauna zymiai maziau nes dalis prarandama transmisijoje ir kitur.Todel nusileiskit ant zemes didintojai, pirma turekit normalia aparatura pamatavimui, kiek like realiai senam trante iki cipavimo ir kas gauusis po jo.Realiai-pišas, todel gurdakakciai neretai ir vengiai matuoti arba naudojasi nupezusia ir netikslia technika(tarkim stendu)
2011-10-09 12:24
2011-10-08 22:30 wrote: nesenei cipavau savo vw t4 2.5tdi, nuvariau y vimota pasijunge kompa praleke sako per daug dumina necipuosim, tada nuvariau y galingas.lt pacipino be doku uz 600 bet siektiek nusivykiau jais nes nei ant volu neprasuko nei ridos tikros nepatikrino:smilewink:
2011-10-08 23:14 wrote: kaip jau anksciau sakiau - galingas.lt nera labai profesionalus. jie net yra gave bana tikru chiptiuneriu forume, kuriame gali dalyvauti tik jei turi irodymu, kad turi nevogta programine ir technine iranga. ko jie nepadare ir gavo bana.
matai vimotoj buvau jie neapsijame cipuoti, ten biski hebra jau ispizdejusi yra nori tik naujas masinas cipuoti, man dave tokia uzuomena tipo varikly persisrink naujai tada atvaziuok.o y galngas nuvazevau nes draugelis ten dare tokiam paciam busui ir sake puikiai jam ten viska padare tai ir as ten nuvariau
2011-10-09 17:51
2011-10-08 22:30 wrote: nesenei cipavau savo vw t4 2.5tdi, nuvariau y vimota pasijunge kompa praleke sako per daug dumina necipuosim, tada nuvariau y galingas.lt pacipino be doku uz 600 bet siektiek nusivykiau jais nes nei ant volu neprasuko nei ridos tikros nepatikrino:smilewink:
2011-10-08 23:14 wrote: kaip jau anksciau sakiau - galingas.lt nera labai profesionalus. jie net yra gave bana tikru chiptiuneriu forume, kuriame gali dalyvauti tik jei turi irodymu, kad turi nevogta programine ir technine iranga. ko jie nepadare ir gavo bana.
2011-10-09 12:24 wrote: matai vimotoj buvau jie neapsijame cipuoti, ten biski hebra jau ispizdejusi yra nori tik naujas masinas cipuoti, man dave tokia uzuomena tipo varikly persisrink naujai tada atvaziuok.o y galngas nuvazevau nes draugelis ten dare tokiam paciam busui ir sake puikiai jam ten viska padare tai ir as ten nuvariau:thumbup:
del cipavimo yra kaune chebryte bet kam daro ir gerai dar "startline", mano citrikui nuo 66kw pakele iki 91kw
2011-10-09 18:10
ALIO!!!idekite prasom bent vienas realia stendine ant popieriaus ispausdinta KREIVE AG ir NM pries cipavima ir po taigi kur jos ????Nepastebejau ne vienos siam forume, tik vieni daugiau pasiskaite technines literaturos, kiti maziau ar isvis zali bet peza 95% siuo klausimu
2012-01-18 13:48
Na galima su vag laidu paskaiciuoti mazdaug hp ir nm tik reik netinget, ir geriau bus nei stendai kur neaisku ka rodo ir dar praso +100lt uz prasukima. nes realiai ant kelio vaziuodamas matuosi viska, reiks logint parametrus vaziuojant ir paskui exeliu kokiu.
2012-01-18 13:53
2011-10-08 23:14 wrote: kaip jau anksciau sakiau - galingas.lt nera labai profesionalus. jie net yra gave bana tikru chiptiuneriu forume, kuriame gali dalyvauti tik jei turi irodymu, kad turi nevogta programine ir technine iranga. ko jie nepadare ir gavo bana.
2011-10-09 12:24 wrote: matai vimotoj buvau jie neapsijame cipuoti, ten biski hebra jau ispizdejusi yra nori tik naujas masinas cipuoti, man dave tokia uzuomena tipo varikly persisrink naujai tada atvaziuok.o y galngas nuvazevau nes draugelis ten dare tokiam paciam busui ir sake puikiai jam ten viska padare tai ir as ten nuvariau:thumbup:
2011-10-09 17:51 wrote: del cipavimo yra kaune chebryte bet kam daro ir gerai dar "startline", mano citrikui nuo 66kw pakele iki 91kw
Atejo krc viska zinodamas, kartai rodo jog kazkas uz du cia "losia"
2012-01-18 20:55
2012-01-18 13:48 wrote: Na galima su vag laidu paskaiciuoti mazdaug hp ir nm tik reik netinget, ir geriau bus nei stendai kur neaisku ka rodo ir dar praso +100lt uz prasukima. nes realiai ant kelio vaziuodamas matuosi viska, reiks logint parametrus vaziuojant ir paskui exeliu kokiu.
su VAG Nm apskaiciuos pagal isiurbiamo oro kieki, kas yra netikslu, nes realiai Nm labai smarkiai itakoja kuro riebumas ir degimo kampas.. o ar jis geras ar blogas priklauso nuo oro temperaturos ir kuro kokybes.

ka tu beapskaiciuotum bus teorine variklio galia, o ne galia ratuose. jei nori zinoti kokia galia ateina iki ratu, po sankabos, transmisijos ir reduktoraus (taip pat galia prarasta sukant generatoriu, siurbli ir t.t.) - statai ant gerai kalibruoto stendo su geru ventiliatorium
2012-07-17 03:43
VO JUM PACIPINTA CESKE :)
https://www.youtube.com/watch?v=n1MNahM9b4M

KAM CIA SMARVES MAZAI? IKI 100 PER 7s, iki 200 per 27 kazkur :)
bet ir garsas is tiesu malonus..

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you