audi a4 kaip isvalyti vairo stiprintuvo sistema visa

Created by User 2015-02-02
2015-02-02 18:59
sveiki kaip geriau ir kokybiskiau isvalyti vairo stiprintuvo sistema ? automobilis audi a4 2, 6l benzinas :)
2015-02-02 19:11
o kuo ji uztersta?
2015-02-02 19:12
greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01
2015-02-02 19:12 wrote: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:04
2015-02-02 19:12 wrote: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 wrote: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
tepalas juodas, kai siurblio viduje baigia sudilt plokštelės. Su laiku sušilus tepalui pradės mažėt slėgis ir tuščiom apsūkom dirbant varikliui vairas taps sunkus.
Siurblį pakeist juokai, bet iš kolonėlės tą marmalą išplaut labai sudėtinga, nors ir 5 kartus tepalą sistemoje keisi. To marmalo visvien liks kolonėlėje sočiai. Išbandytas reikalas
2015-02-02 20:10
2015-02-02 19:12 wrote: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 wrote: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
2015-02-02 20:13
2015-02-02 19:12 wrote: greičiausiai, kad nuo nustipusio siurblio tepalas sistemoje juodas kaip grafitas
2015-02-02 20:01 wrote: na tepalas juodas beveik o kaip patikrint siurbly ?
2015-02-02 20:10 wrote: pas mane kai duodi gazo lengviau pradeda suktis vairas ryt reiks ziuret to siurblio isiardyt gal o namu salygom iseitu susitvarkyti ?
tai jau iš karto aišku, kad slėgis nepastovus, o siurblio nesusitvarkysi, nes jis keičiamas kitu. Yra kas juos restauruoja, bet ne namų sąlygom
2015-02-02 20:25
wrote: ..
jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
2015-02-02 21:07
wrote: ..
2015-02-02 20:25 wrote: jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
wrote: ..
o cia jie vienodi ir 1, 8l variklio toks pat siurblys tiktu ?
2015-02-02 21:37
wrote: ..
2015-02-02 20:25 wrote: jokio skirtumo ar špižinis ar aliuminis korpusas - slėgiai vienodi, tvirtinimas irgi toks pat
wrote: ..
pavyzdžiui tikrai žinau, kad A4 B5 1, 9TDI ir tarkim 1, 8 benzo 92 kw siurbliai vairo stiprintuvo vienodi, o jei netinka tepalo paėmimo šlangos vamzdelio kampas, tai tas vamzdelis siurblyje nesunkiai pasisuka į reikiamą padėtį, ko kai kurie nežino ir sako, kad netiks siurblys
2015-02-02 21:39
šiaip siurbliai skiriasi tik ašies flenšo išnešimu kur sukasi škyvas jei tarkim juos skirtingų modelių.
Passat B5, Audi A4 siurbliukai vienodi, o pavyzdžiui golfo ar šarano jau nebetiks ašies flenšo išnešimas, nors korpusai ir identiški

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you