Ar uztenka 66 kw ar reikia 81 kw Sharan

Created by User 2013-05-13
2013-05-13 10:19
Kokia jusu nuomone apie situs variklius ?
2013-05-13 10:29
Ne vieno ne kito neuztenka ryja daug tokiai masei su tokiu oro pasipriesinimu reikia minimum 110kw td variklio.Aisku jei nevazinejai su rimtais dyzeliais tai ir toks traktorius atrodys kad traukia.Renault Espace uztektu tokios galios nes 400kg savaime kebulas lengvesnis ju kebuluose daug plastikiniu ir angl.pluosto detaliu, dalys nera brangios, varikliai smagesni nes 12voztuvu ne 8 ir turba daugiau pucia beto ji ne kintamos geometrijos guoline paprasta todel reciau genda.Antras dalykas kitaisku detaliu kaip kitems WAG nera nebent lievos todel remontuojasi originaliom brangiom dalim o musu duobetais keiais vazinejant genda juodai.
2013-05-13 11:14
Tai tada kokia gera darbine masina pasiulisit ?????????
2013-05-13 11:36
jei viskas gyva pilnai pkanka ir 66, o cia kosmonautu prisiklauses nusipirksi espace, va tada tai turesi dziaugsmo
2013-05-13 11:54
2013-05-13 11:36 wrote: jei viskas gyva pilnai pkanka ir 66, o cia kosmonautu prisiklauses nusipirksi espace, va tada tai turesi dziaugsmo
nu tai pasakok kas su tais espeisais bliogai? paprasciausei jai savininkas blogas buvo ir droze iki negaliu po to kitas nusipirkes sako , kad bira, bet cia su dauguma auto taip buna.
265 / 0
2013-05-13 11:56
B4 pasatas yra superine darbine masina, dalys pigios, laiko gerai. Esu vazinejes su 66kw b4 pasatu, galios per akis tikrai (jei variklis bei turbina gyvi), ekonomiskas... O nusipirkes reno tikrai turesi dziaugsmo Su prancuzais tikrai malonu vaziuot, bet dalys, elektronika... O beto giria prancuzus, italus tie, kas nusipirko ir parduot negali
2013-05-13 12:14
As tik expetas nieko nei giriu nei peikiu jau isaugau is to amziaus.
Pats vazineju su darbiniu pasatu 4, 0L 235kw W8 remaping ECU 5s-100km/h 295km/h max speed.Gali nepasakot apie darbines masinas kai normalaus pasato neturejai tik silpna traktoriuka.Citroen ir Peugeot vienaturiai zymiai smagesni net espeisus nes ten 16v dyzeliai ko tu metu seniai scharanai , galaxiai ir alchambros dar neturejo.Pirma pamegink pavaziuti, pajusk skirtumus ir tada lygink neaukstindamas to ko pats ne nezinai.Dekltos pacios prieasties paprastas kaip 2x2 Nissan Xtrailas 2, 2 dyzelis vaziuoja smagiau uz Touarega 3, 0TDI ir atitinkamai 2, 5 127kw benzas uz 3, 2 162kw benzinini touarega kadangi protingai padarytas dzipukas.Islengvintas gamykliskai, plastmasiniai sparnai dangciai kuro bakas dugnas is pluosto o touaregas sunkus kaip traktorius, plius pneumatines vaziuokle pagalves po 2000 litu 1 labai sunkios, oro pasipriesinimas ziaurus nora atrodo Touaregas grazesnis bet naudos is jo...kas atsikando tai supranta.Pats vazinejau ir zinau.Touaregas 2, 5 TDI vasara ryja 16L mieste o X-trailas 8-9.Beje, X-trailas Renault-Nissan aljanso gaminys.Cia nera prasmes nei girti nei peikti, faktai kalba patys.
477 / 0
2013-05-13 12:14
Nebedievinkit tų fokiškų mašinų
Temos pavadinimas iš viso juoką kelią :). Vokiečių inžinieriai sukonstravo tokias mašinas, vadinasi užtenka, o čia saujelė niekam nežinomų, dažniausiai nieko nenutuokiančių internautų sprendžia "ar užtenka" . Kad pas mus atvažiuoja auto su negyvais TDI'nais, tai čia kitas klausimas, ten tų kW jau nebelikę, tai gal ir neužtenka. Su 66kW gyvu varikliu lekia kai vėjas.
Kita vertus, jei nori, kad lėktų kaip Ferrari, o kuro valgytų iki 5Ltr, tai svajok sau sveikas, nes taip tiesiog nebūna. O tūlo lietuvaičio vizija būtent tokia, turi būti galingas ir nifiga nevalgyt.
Apie prancūzus tai iš viso geriau nebekalbėkit, prisiklausę pasakų ir kitiems tas pasakas skiedžiat
use google before asking stupid questions
2013-05-13 13:05
2013-05-13 12:14 wrote: As tik expetas nieko nei giriu nei peikiu jau isaugau is to amziaus.
Pats vazineju su darbiniu pasatu 4, 0L 235kw W8 remaping ECU 5s-100km/h 295km/h max speed.Gali nepasakot apie darbines masinas kai normalaus pasato neturejai tik silpna traktoriuka.Citroen ir Peugeot vienaturiai zymiai smagesni net espeisus nes ten 16v dyzeliai ko tu metu seniai scharanai , galaxiai ir alchambros dar neturejo.Pirma pamegink pavaziuti, pajusk skirtumus ir tada lygink neaukstindamas to ko pats ne nezinai.Dekltos pacios prieasties paprastas kaip 2x2 Nissan Xtrailas 2, 2 dyzelis vaziuoja smagiau uz Touarega 3, 0TDI ir atitinkamai 2, 5 127kw benzas uz 3, 2 162kw benzinini touarega kadangi protingai padarytas dzipukas.Islengvintas gamykliskai, plastmasiniai sparnai dangciai kuro bakas dugnas is pluosto o touaregas sunkus kaip traktorius, plius pneumatines vaziuokle pagalves po 2000 litu 1 labai sunkios, oro pasipriesinimas ziaurus nora atrodo Touaregas grazesnis bet naudos is jo...kas atsikando tai supranta.Pats vazinejau ir zinau.Touaregas 2, 5 TDI vasara ryja 16L mieste o X-trailas 8-9.Beje, X-trailas Renault-Nissan aljanso gaminys.Cia nera prasmes nei girti nei peikti, faktai kalba patys.
kam, tu tas savo pasakas seki? ar tu temos pavadinima matai?
2013-05-13 13:38
geriausiai zafira 2.2dti
1829 / 0
2013-05-13 13:40
2013-05-13 12:14 wrote: As tik expetas nieko nei giriu nei peikiu jau isaugau is to amziaus.
Pats vazineju su darbiniu pasatu 4, 0L 235kw W8 remaping ECU 5s-100km/h 295km/h max speed.Gali nepasakot apie darbines masinas kai normalaus pasato neturejai tik silpna traktoriuka.Citroen ir Peugeot vienaturiai zymiai smagesni net espeisus nes ten 16v dyzeliai ko tu metu seniai scharanai , galaxiai ir alchambros dar neturejo.Pirma pamegink pavaziuti, pajusk skirtumus ir tada lygink neaukstindamas to ko pats ne nezinai.Dekltos pacios prieasties paprastas kaip 2x2 Nissan Xtrailas 2, 2 dyzelis vaziuoja smagiau uz Touarega 3, 0TDI ir atitinkamai 2, 5 127kw benzas uz 3, 2 162kw benzinini touarega kadangi protingai padarytas dzipukas.Islengvintas gamykliskai, plastmasiniai sparnai dangciai kuro bakas dugnas is pluosto o touaregas sunkus kaip traktorius, plius pneumatines vaziuokle pagalves po 2000 litu 1 labai sunkios, oro pasipriesinimas ziaurus nora atrodo Touaregas grazesnis bet naudos is jo...kas atsikando tai supranta.Pats vazinejau ir zinau.Touaregas 2, 5 TDI vasara ryja 16L mieste o X-trailas 8-9.Beje, X-trailas Renault-Nissan aljanso gaminys.Cia nera prasmes nei girti nei peikti, faktai kalba patys.
klausyk kam reikia 5s 0-100 ir 295 max speed darbinei masinai, kur yra greicio ribojimai dazniausiai 90?jei vokieciuose dirbtum kokiu kurjeriu ir babkes uz laika moketu, tai cia kitas klausimas....beto zmogus apie sharana klausia o ne passata
1829 / 0
2013-05-13 13:43
2013-05-13 10:29 wrote: Ne vieno ne kito neuztenka ryja daug tokiai masei su tokiu oro pasipriesinimu reikia minimum 110kw td variklio.Aisku jei nevazinejai su rimtais dyzeliais tai ir toks traktorius atrodys kad traukia.Renault Espace uztektu tokios galios nes 400kg savaime kebulas lengvesnis ju kebuluose daug plastikiniu ir angl.pluosto detaliu, dalys nera brangios, varikliai smagesni nes 12voztuvu ne 8 ir turba daugiau pucia beto ji ne kintamos geometrijos guoline paprasta todel reciau genda.Antras dalykas kitaisku detaliu kaip kitems WAG nera nebent lievos todel remontuojasi originaliom brangiom dalim o musu duobetais keiais vazinejant genda juodai.
beje kur tu radai 400kg skirtumo tarp sharano ir espeiso?
2013-05-13 14:33
ka jus suprantat ? jis transporteriu dirba.jo greitis mirtinas :DD
2013-05-13 14:37
2013-05-13 10:29 wrote: Ne vieno ne kito neuztenka ryja daug tokiai masei su tokiu oro pasipriesinimu reikia minimum 110kw td variklio.Aisku jei nevazinejai su rimtais dyzeliais tai ir toks traktorius atrodys kad traukia.Renault Espace uztektu tokios galios nes 400kg savaime kebulas lengvesnis ju kebuluose daug plastikiniu ir angl.pluosto detaliu, dalys nera brangios, varikliai smagesni nes 12voztuvu ne 8 ir turba daugiau pucia beto ji ne kintamos geometrijos guoline paprasta todel reciau genda.Antras dalykas kitaisku detaliu kaip kitems WAG nera nebent lievos todel remontuojasi originaliom brangiom dalim o musu duobetais keiais vazinejant genda juodai.
2013-05-13 13:43 wagen wrote: beje kur tu radai 400kg skirtumo tarp sharano ir espeiso?
Zmogus klausia as ir sakau ka galvoju juk neliepiu pirkt arba nepirkti bendrai kaip palyginimui pasakiau kad iki 2003m sharanai nieko gero iskyrus kietuma.Nors su varomu priekiu pravazumas ziema tragiskas.Uz espeisa letesnis, mazesne bagazine.Ar tau wagen vw ir audi vienintele technika pasaulyje ir neko daugiau nonori matyti?Seni espeisai bendrai buvo daug lengvesni o naujesniu lengvesnis tik kebulas kadangi beveik visas jis plastikinis, kuro bakas taip pat Espeiso kebulo mase zymiai mazesne uz sharano, taciau vaziuoja jis daug komfortiskiai uz sharana nes svorio centras specialiai sukonstruotas zemesnis ir pati vaziuokle imantresne.Paimk iki 2000m abudu ir palygink 2, 2TD 290Nm 12, 3s-100km/h automatas 14s ir 1, 9TDI 81kw 230Nm 16, 5s-100km/h o automatas 20s. skirtumas kaip tarp dangaus ir zemes bet visviena geriau sharanas nes kitokio vbs negirdejo ir neturejo?Visa LT net taksistai dirba su espeisais tik tutaisai is vilno taxiorai su tais sarabanais barskalais kankinasi ir keleivius kankina.
1829 / 0
2013-05-13 16:05
2013-05-13 10:29 wrote: Ne vieno ne kito neuztenka ryja daug tokiai masei su tokiu oro pasipriesinimu reikia minimum 110kw td variklio.Aisku jei nevazinejai su rimtais dyzeliais tai ir toks traktorius atrodys kad traukia.Renault Espace uztektu tokios galios nes 400kg savaime kebulas lengvesnis ju kebuluose daug plastikiniu ir angl.pluosto detaliu, dalys nera brangios, varikliai smagesni nes 12voztuvu ne 8 ir turba daugiau pucia beto ji ne kintamos geometrijos guoline paprasta todel reciau genda.Antras dalykas kitaisku detaliu kaip kitems WAG nera nebent lievos todel remontuojasi originaliom brangiom dalim o musu duobetais keiais vazinejant genda juodai.
2013-05-13 13:43 wagen wrote: beje kur tu radai 400kg skirtumo tarp sharano ir espeiso?
2013-05-13 14:37 wrote: Zmogus klausia as ir sakau ka galvoju juk neliepiu pirkt arba nepirkti bendrai kaip palyginimui pasakiau kad iki 2003m sharanai nieko gero iskyrus kietuma.Nors su varomu priekiu pravazumas ziema tragiskas.Uz espeisa letesnis, mazesne bagazine.Ar tau wagen vw ir audi vienintele technika pasaulyje ir neko daugiau nonori matyti?Seni espeisai bendrai buvo daug lengvesni o naujesniu lengvesnis tik kebulas kadangi beveik visas jis plastikinis, kuro bakas taip pat Espeiso kebulo mase zymiai mazesne uz sharano, taciau vaziuoja jis daug komfortiskiai uz sharana nes svorio centras specialiai sukonstruotas zemesnis ir pati vaziuokle imantresne.Paimk iki 2000m abudu ir palygink 2, 2TD 290Nm 12, 3s-100km/h automatas 14s ir 1, 9TDI 81kw 230Nm 16, 5s-100km/h o automatas 20s. skirtumas kaip tarp dangaus ir zemes bet visviena geriau sharanas nes kitokio vbs negirdejo ir neturejo?Visa LT net taksistai dirba su espeisais tik tutaisai is vilno taxiorai su tais sarabanais barskalais kankinasi ir keleivius kankina.
siaip ne 12, 3, o 14, 5 su mechanine, truputi lengvesnis, galingesnis ir nematau jokio stebuklo kad begejasi 2s greiciau, blt tokiai masinai ne isibegejimo reikia...del pravazumo tai cia jau nepizdavok, jei su plikom padangom tai ir awd tragiskai vaziuos...jei patinka tau espasas tai tu ir imk espeisa....o jei bagazines reikia, tai yra multivan, caravelle...o autoriaus klausimas 66 ar 81kw, ir neklausia apie reno ir pan...ir be reno dar voyageriai yra ir kt....siaip pakanka tu 66, nebent tu nuri pora tonu tampyt priekaboj kokioj
2013-05-13 16:18
2013-05-13 13:43 wagen wrote: beje kur tu radai 400kg skirtumo tarp sharano ir espeiso?
2013-05-13 14:37 wrote: Zmogus klausia as ir sakau ka galvoju juk neliepiu pirkt arba nepirkti bendrai kaip palyginimui pasakiau kad iki 2003m sharanai nieko gero iskyrus kietuma.Nors su varomu priekiu pravazumas ziema tragiskas.Uz espeisa letesnis, mazesne bagazine.Ar tau wagen vw ir audi vienintele technika pasaulyje ir neko daugiau nonori matyti?Seni espeisai bendrai buvo daug lengvesni o naujesniu lengvesnis tik kebulas kadangi beveik visas jis plastikinis, kuro bakas taip pat Espeiso kebulo mase zymiai mazesne uz sharano, taciau vaziuoja jis daug komfortiskiai uz sharana nes svorio centras specialiai sukonstruotas zemesnis ir pati vaziuokle imantresne.Paimk iki 2000m abudu ir palygink 2, 2TD 290Nm 12, 3s-100km/h automatas 14s ir 1, 9TDI 81kw 230Nm 16, 5s-100km/h o automatas 20s. skirtumas kaip tarp dangaus ir zemes bet visviena geriau sharanas nes kitokio vbs negirdejo ir neturejo?Visa LT net taksistai dirba su espeisais tik tutaisai is vilno taxiorai su tais sarabanais barskalais kankinasi ir keleivius kankina.
2013-05-13 16:05 wagen wrote: siaip ne 12, 3, o 14, 5 su mechanine, truputi lengvesnis, galingesnis ir nematau jokio stebuklo kad begejasi 2s greiciau, blt tokiai masinai ne isibegejimo reikia...del pravazumo tai cia jau nepizdavok, jei su plikom padangom tai ir awd tragiskai vaziuos...jei patinka tau espasas tai tu ir imk espeisa....o jei bagazines reikia, tai yra multivan, caravelle...o autoriaus klausimas 66 ar 81kw, ir neklausia apie reno ir pan...ir be reno dar voyageriai yra ir kt....siaip pakanka tu 66, nebent tu nuri pora tonu tampyt priekaboj kokioj
vieniem gana kitiem ne, aisku kuris geresnes bukles papuls, be to dar ir galima pacipuoti, neaisku kam jis naudos, po statybas ar trasoje, juk tarkim tranzitas 63 kw, ir ka? o ta kad 1.5 tonos krautas 80 km per h eina, patarimas pralek ir bus aisku gana ar ne, man tarkim benzininio 2.0 galaxi 85 kw , buvo gana,
2013-05-13 16:30
2013-05-13 12:14 wrote: As tik expetas nieko nei giriu nei peikiu jau isaugau is to amziaus.
Pats vazineju su darbiniu pasatu 4, 0L 235kw W8 remaping ECU 5s-100km/h 295km/h max speed.Gali nepasakot apie darbines masinas kai normalaus pasato neturejai tik silpna traktoriuka.Citroen ir Peugeot vienaturiai zymiai smagesni net espeisus nes ten 16v dyzeliai ko tu metu seniai scharanai , galaxiai ir alchambros dar neturejo.Pirma pamegink pavaziuti, pajusk skirtumus ir tada lygink neaukstindamas to ko pats ne nezinai.Dekltos pacios prieasties paprastas kaip 2x2 Nissan Xtrailas 2, 2 dyzelis vaziuoja smagiau uz Touarega 3, 0TDI ir atitinkamai 2, 5 127kw benzas uz 3, 2 162kw benzinini touarega kadangi protingai padarytas dzipukas.Islengvintas gamykliskai, plastmasiniai sparnai dangciai kuro bakas dugnas is pluosto o touaregas sunkus kaip traktorius, plius pneumatines vaziuokle pagalves po 2000 litu 1 labai sunkios, oro pasipriesinimas ziaurus nora atrodo Touaregas grazesnis bet naudos is jo...kas atsikando tai supranta.Pats vazinejau ir zinau.Touaregas 2, 5 TDI vasara ryja 16L mieste o X-trailas 8-9.Beje, X-trailas Renault-Nissan aljanso gaminys.Cia nera prasmes nei girti nei peikti, faktai kalba patys.
Nesvarbu kokia tema, vis kisi tu savo ta W8 passata, nurodai greicius, sekundes per kiek paima, ECU ir t.t.
Jis sharano iesko zmogau o ne passato W8 turbo quattro power forever
2013-05-14 10:01
81 kw labiau užmušti būna visapusiškai
2013-05-14 10:23
2013-05-13 12:14 wrote: As tik expetas nieko nei giriu nei peikiu jau isaugau is to amziaus.
Pats vazineju su darbiniu pasatu 4, 0L 235kw W8 remaping ECU 5s-100km/h 295km/h max speed.Gali nepasakot apie darbines masinas kai normalaus pasato neturejai tik silpna traktoriuka.Citroen ir Peugeot vienaturiai zymiai smagesni net espeisus nes ten 16v dyzeliai ko tu metu seniai scharanai , galaxiai ir alchambros dar neturejo.Pirma pamegink pavaziuti, pajusk skirtumus ir tada lygink neaukstindamas to ko pats ne nezinai.Dekltos pacios prieasties paprastas kaip 2x2 Nissan Xtrailas 2, 2 dyzelis vaziuoja smagiau uz Touarega 3, 0TDI ir atitinkamai 2, 5 127kw benzas uz 3, 2 162kw benzinini touarega kadangi protingai padarytas dzipukas.Islengvintas gamykliskai, plastmasiniai sparnai dangciai kuro bakas dugnas is pluosto o touaregas sunkus kaip traktorius, plius pneumatines vaziuokle pagalves po 2000 litu 1 labai sunkios, oro pasipriesinimas ziaurus nora atrodo Touaregas grazesnis bet naudos is jo...kas atsikando tai supranta.Pats vazinejau ir zinau.Touaregas 2, 5 TDI vasara ryja 16L mieste o X-trailas 8-9.Beje, X-trailas Renault-Nissan aljanso gaminys.Cia nera prasmes nei girti nei peikti, faktai kalba patys.
2013-05-13 16:30 wrote: Nesvarbu kokia tema, vis kisi tu savo ta W8 passata, nurodai greicius, sekundes per kiek paima, ECU ir t.t.
Jis sharano iesko zmogau o ne passato W8 turbo quattro power forever:thumbup:
sekyza, tu nesugebi pagauti nei minties, nei konteksto.Tas pasats tera vienas is mano projektu, panasiu ne vienas yra.paminejau nes kazkas pradejo pezeti kad nemegstu VW tai ir pasakiau kad pries vertinant reikia tureti patirti ir zinot kas ya kas.Nes kai kam visas pasaulis tera bulka ir delfinas 66 ir 81kw.Milijonas kliedesiu apie juos prirasoma kasdiena, kiek galima apie ta pati, reikia placiau dometis technika.Kai pavaziuoji su smagesniu dyzeliu nesinori grizti prie bukesnio, man paciam pries daug meu 81tdi buvo stebuklas, bet dar anksciau buvo geresnis stebuklas Citroen CX 2, 5 TD intercooled.Dabar 4, 0 CDI 185kw permazai o 5, 0 220kw TDI Phaetonas atrodo bukokas..IR SVARBIAUSIA, KAD DABARTINIAMS DYZELIAMS 4s-100km/h vieni juokai.Bet tu visviena aiskinsi ka kuo maziau kw tuo geriau, kuo maziau nm tuo maziau ryja ir maziau genda ir kad "darbine"masina turi buti kibiras su kuriuo galima dantis pamest.Priesingai, reikia rinktis tokia darbine t.p.kuria vaziuoti butu malonumas o ne kancia
2013-05-19 19:44
turiu 81kw sharana kabinu priekaba kraunu 2tonas ir traukia. Jei nereiketu svoriu tampyt geriau pirkciau 66kw. 66kw ir motoru gali daugiau rast jei ka ir man 66kw labiau patikimesni atrodo. Su sharanu nepravaziavus pilnai 70000km teko motora keist. o turiu golfa 66kw su kuriuo tik priekaba tampydavau po laukus jau 100000km ir motorui tik tepalai dirzai buvo keisti laiku ir viena kart zvakes keiciau ir temperaturos daviklius.
2013-05-19 20:01
2013-05-19 19:44 wrote: turiu 81kw sharana kabinu priekaba kraunu 2tonas ir traukia. Jei nereiketu svoriu tampyt geriau pirkciau 66kw. 66kw ir motoru gali daugiau rast jei ka ir man 66kw labiau patikimesni atrodo. Su sharanu nepravaziavus pilnai 70000km teko motora keist. o turiu golfa 66kw su kuriuo tik priekaba tampydavau po laukus jau 100000km ir motorui tik tepalai dirzai buvo keisti laiku ir viena kart zvakes keiciau ir temperaturos daviklius.
as turiu golfa 81kw jau pravazeves 315000 tik dirzus ir tepalus keites jokiu problemu neturiu aisku pirkau olandijoi pats ir su kilometru pasu ir pilnom serviso knigutem
2013-05-19 20:16
2013-05-19 19:44 wrote: turiu 81kw sharana kabinu priekaba kraunu 2tonas ir traukia. Jei nereiketu svoriu tampyt geriau pirkciau 66kw. 66kw ir motoru gali daugiau rast jei ka ir man 66kw labiau patikimesni atrodo. Su sharanu nepravaziavus pilnai 70000km teko motora keist. o turiu golfa 66kw su kuriuo tik priekaba tampydavau po laukus jau 100000km ir motorui tik tepalai dirzai buvo keisti laiku ir viena kart zvakes keiciau ir temperaturos daviklius.
2013-05-19 20:01 wrote: as turiu golfa 81kw jau pravazeves 315000 tik dirzus ir tepalus keites jokiu problemu neturiu aisku pirkau olandijoi pats ir su kilometru pasu ir pilnom serviso knigutem
Ir 81kw ir 66kw nera blogi svarbu kaip pats priziuri ir kaip jie buvu priziurimi iki taves

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you