Ar gali kaisti variklis del duju reduktoriaus nuoseklaus pajungimo?

Created by User 2012-04-05
2012-04-05 16:31
Sveiki. Citroen 2.0 turbo.
Duju reduktorius pajungtas nuosekliai -> variklio blokas -> reduktorius -> peciukas -> ausin.skys. bakelis

Pas kitus maciau pajungta lygiagreciai peciukas ir reduktorius ir viskas i ausinimo bakeli.

Ar gali buti kad nuosekliai pajungus neuztenka skyscio pompos nasumo? vietoj stovint kyla, vaziuojant iskart nusileidzia iki 90.
2012-04-05 17:36
2012-04-05 16:31 wrote: Sveiki. Citroen 2.0 turbo.
Duju reduktorius pajungtas nuosekliai -> variklio blokas -> reduktorius -> peciukas -> ausin.skys. bakelis

Pas kitus maciau pajungta lygiagreciai peciukas ir reduktorius ir viskas i ausinimo bakeli.

Ar gali buti kad nuosekliai pajungus neuztenka skyscio pompos nasumo? vietoj stovint kyla, vaziuojant iskart nusileidzia iki 90.
patikrink ar pompa aplamai varineja skysti per magistrale?
3586 / 0
2012-04-05 17:50
gali buti kad sparneliai nulankstyti yra kai kurie ir davus gaza pradeda varineti kazkiek o ant laisvu nevarineja
2012-04-06 08:15
Pompa nauja....
2012-04-06 08:55
2012-04-06 08:15 wrote: Pompa nauja....
pasitikrink termostata ir ventiliatoriaus davikli ziurint kiek kaista, stovint niera ausinimo pradejus vaziuoti oro srautas pradeda ausinti ir krenta temperatura.arba paprasciausiai oro kamstis susidare
4243 / 0
2012-04-06 09:14
kaip nuosekliai gi ?????? gi pagrindini storoji slanga pajungta butu tai butu nuosekliai , o cia peciuko slangyte taip ar taip ant savaimines cerkuliacijos ligegreciai pajungta panasiai kaip butuose radiatoriai. beto kas deda dujas i turbo auto??

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you