525tds variklio galvos keitimas

Created by User 2015-02-23
2015-02-23 22:29
Sveiki, nusipirkau 525tdŠ e39, buvo kiaura tarpine bent jau taip galvojau tai ka nusijemiau galva pasiziuriu dar orginali tarpine bmw su zenklais bet ir galvute suplysusi tarp voztuvu lizdavieciu, mat man slangos kietos budavo ir pradejo dumyti kai traykinys antrifriza degint bet slangu nepusdavo tai 1 diena nusijemiau, tai va tokiau pasakoju ieskau kitos galvos ir nichuna nerandu kainos dar didokos uzsiprase uz galva nuo 200lt iki 400lt tai gavau visa motora uz 100eu tai persidejau galva nuo kito nes mano motoras tikrai buvo maziau nubeges matesi dar honingavimas zarupkiu nera gilzese svarus grazus , tai va uzsidedu galva atsistau degima, galva dejau ciela su viskuo hidrikais ir ttt bandau kurti uzsikuria bet dirba kai bbz kas pasiziuriu kad kulokeliai aukstyn bet voztuvas nuspaustas , nichuja sebia persidedu savo buvusius hidrikus degima vel atstatau vistiek taspats sudas barska nesvietiskai visi tie hidrikai , nebesuprantu sakau gal voztuvai sieka stumoklius bandau velint ankstint kaip nori statyt rezultatas tokspat, ant laisvu dar graziai dirba tik paduot staigiai gazo atrodo kad stuka plaktuku duoda po kapotu , bet gali iki 5k rpm nuduot nieko nebuna tik barska lb, tai vat noreciau pasiteiraut nuomunem , ko gero gresia visu hidriku keitimas ko gero ane? nes grandine nebarska is to tempt ira dar ...
2015-02-23 22:33
2015-02-23 22:29 wrote: Sveiki, nusipirkau 525tdŠ e39, buvo kiaura tarpine bent jau taip galvojau tai ka nusijemiau galva pasiziuriu dar orginali tarpine bmw su zenklais bet ir galvute suplysusi tarp voztuvu lizdavieciu, mat man slangos kietos budavo ir pradejo dumyti kai traykinys antrifriza degint bet slangu nepusdavo tai 1 diena nusijemiau, tai va tokiau pasakoju ieskau kitos galvos ir nichuna nerandu kainos dar didokos uzsiprase uz galva nuo 200lt iki 400lt tai gavau visa motora uz 100eu tai persidejau galva nuo kito nes mano motoras tikrai buvo maziau nubeges matesi dar honingavimas zarupkiu nera gilzese svarus grazus , tai va uzsidedu galva atsistau degima, galva dejau ciela su viskuo hidrikais ir ttt bandau kurti uzsikuria bet dirba kai bbz kas pasiziuriu kad kulokeliai aukstyn bet voztuvas nuspaustas , nichuja sebia persidedu savo buvusius hidrikus degima vel atstatau vistiek taspats sudas barska nesvietiskai visi tie hidrikai , nebesuprantu sakau gal voztuvai sieka stumoklius bandau velint ankstint kaip nori statyt rezultatas tokspat, ant laisvu dar graziai dirba tik paduot staigiai gazo atrodo kad stuka plaktuku duoda po kapotu , bet gali iki 5k rpm nuduot nieko nebuna tik barska lb, tai vat noreciau pasiteiraut nuomunem , ko gero gresia visu hidriku keitimas ko gero ane? nes grandine nebarska is to tempt ira dar ...
vaziavimas ir nekoks kelyje nes traukos nera pasieki kokus 2k rpm vias priekis joti pradeda ir barska girdisi , ant laisvu graziai dirba tik purtosi minimaliai kai nedirbtu koks cilindras . bet to kalenimo negaliu apibudinti..
2015-02-23 22:37
2015-02-23 22:29 wrote: Sveiki, nusipirkau 525tdŠ e39, buvo kiaura tarpine bent jau taip galvojau tai ka nusijemiau galva pasiziuriu dar orginali tarpine bmw su zenklais bet ir galvute suplysusi tarp voztuvu lizdavieciu, mat man slangos kietos budavo ir pradejo dumyti kai traykinys antrifriza degint bet slangu nepusdavo tai 1 diena nusijemiau, tai va tokiau pasakoju ieskau kitos galvos ir nichuna nerandu kainos dar didokos uzsiprase uz galva nuo 200lt iki 400lt tai gavau visa motora uz 100eu tai persidejau galva nuo kito nes mano motoras tikrai buvo maziau nubeges matesi dar honingavimas zarupkiu nera gilzese svarus grazus , tai va uzsidedu galva atsistau degima, galva dejau ciela su viskuo hidrikais ir ttt bandau kurti uzsikuria bet dirba kai bbz kas pasiziuriu kad kulokeliai aukstyn bet voztuvas nuspaustas , nichuja sebia persidedu savo buvusius hidrikus degima vel atstatau vistiek taspats sudas barska nesvietiskai visi tie hidrikai , nebesuprantu sakau gal voztuvai sieka stumoklius bandau velint ankstint kaip nori statyt rezultatas tokspat, ant laisvu dar graziai dirba tik paduot staigiai gazo atrodo kad stuka plaktuku duoda po kapotu , bet gali iki 5k rpm nuduot nieko nebuna tik barska lb, tai vat noreciau pasiteiraut nuomunem , ko gero gresia visu hidriku keitimas ko gero ane? nes grandine nebarska is to tempt ira dar ...
2015-02-23 22:33 wrote: vaziavimas ir nekoks kelyje nes traukos nera pasieki kokus 2k rpm vias priekis joti pradeda ir barska girdisi , ant laisvu graziai dirba tik purtosi minimaliai kai nedirbtu koks cilindras . bet to kalenimo negaliu apibudinti..
Siurblio degimno nebuvau paleides kozikas neimtas, kuriasi gerai reiskia degimas geras. Gal kas dar pasidalins nuomune :)
2015-02-25 19:02
Siaip jei per mazas tepalo slegis tau barskės tie kompensatoriai nes voztuvu tarpeliu nereikia reguliuoti tai atlieka tepaliniai kompensatoriai.Pasitikrink ar tie kompensatoriai dar geri patikrinti lengva bandyk viduj plokstele nuspausti jei nuspaudi lengvai reiskias mires.Be to gali barskėti dėl prasto degimo .Nes kaip suprantu pries tai nebarskėjo tik antifriza varė.
2015-03-01 19:01
Sveiki, nusipirkau pries 2 menesius E39 TDS tai vat netingesiu ir papasakosiu istorija sito bmwuko. Tai vat, nusipirkau as bimbaliuka patiko ir trauka ir tehcninis stovis, aisku isore tik grazi ir seip neilauzytos apsaugos visos nenutrintas salonas ir po kapotu grazu, po 2 sav pasikeiciau sankabos komplekta nes buksavo labai sudeges buvo, pats keiciausi nes dirbu servise, paskui dar po 2 sav pamaciau kad slangos kietos bet nepusdavo ju lauk , tai ka pusantro menesio pravazinejau su tom kietom slangom tik pradejo antifriza deginti nes dumoji kaip traukinys baltas dumais, tai vat nusikeliau galva pasiziuriu orginali bmw tarpine bet sudegusi visai ir radau galvoje truki nuo voztuvo link voztuvo tai matesi kad ten antifrizas bego tai nusipirkau kita galva , nusipirkau tarpine uzsidejau , bandau uzsikurt jau nusistates degima uzkure vikas gr slangos minkstos nedumoja tik barska ir nedirba kasko, pasiziuriu hidrokompensatorius 1 iverztas kulokelis aukstai i jis iverztas tai ka imu veleneli zemen idedu savo hidrikus db geriau bet vistiek barskantis garsas toks idomus kaip hidruku galvojau kad ir mano ne pirmos jaunystes tai nusipirkau visa komplekta nauju inna 12x nuliovu sudedu vistiek barska bet tikrai ne grandines garsas nes zn grandines garsas, po to galvojau kad cilindras koks nedirba irgi barska kiek esu girdejes tai persuku visas savo forsunkes is savo galvos nes jos tikrai geros tikrinau ant stendo (turiu toki dar namie) vistiek tas pats bet garsas variklio svarus ant zemu apsuku beveik kaip trilitrio svelnus nebesupurto jau graziai dirba ant zemu kuriasi irgi gerai, bet kai staigiai paduodi angliu barska labai idomiai nemoku paaiskint , o jai po truputi duodi gazo nebarska. Tai vat, siurblio degimo nelieciau ir nelindau, grandine dar nebarskejo pries galvos emima ir db nebaska dar. Gal kas galetu patarti ka bedaryti? nes nebezinau a vel galva imti zemen abidna... Dar 1 varjantas vaziuoti degimo statyt kur turi priborus kisa i cilinda mikrometrus ir i siurbli jie gali nustayti net su sudilusia grandine, bet as netikiu kad čia degimo kalte nes staciau ji kokius 50 kartu rezultatas toks pat. Gal kas patars ka bedarti ? :)
2015-03-01 19:12
2015-03-01 19:01 wrote: Sveiki, nusipirkau pries 2 menesius E39 TDS tai vat netingesiu ir papasakosiu istorija sito bmwuko. Tai vat, nusipirkau as bimbaliuka patiko ir trauka ir tehcninis stovis, aisku isore tik grazi ir seip neilauzytos apsaugos visos nenutrintas salonas ir po kapotu grazu, po 2 sav pasikeiciau sankabos komplekta nes buksavo labai sudeges buvo, pats keiciausi nes dirbu servise, paskui dar po 2 sav pamaciau kad slangos kietos bet nepusdavo ju lauk , tai ka pusantro menesio pravazinejau su tom kietom slangom tik pradejo antifriza deginti nes dumoji kaip traukinys baltas dumais, tai vat nusikeliau galva pasiziuriu orginali bmw tarpine bet sudegusi visai ir radau galvoje truki nuo voztuvo link voztuvo tai matesi kad ten antifrizas bego tai nusipirkau kita galva , nusipirkau tarpine uzsidejau , bandau uzsikurt jau nusistates degima uzkure vikas gr slangos minkstos nedumoja tik barska ir nedirba kasko, pasiziuriu hidrokompensatorius 1 iverztas kulokelis aukstai i jis iverztas tai ka imu veleneli zemen idedu savo hidrikus db geriau bet vistiek barskantis garsas toks idomus kaip hidruku galvojau kad ir mano ne pirmos jaunystes tai nusipirkau visa komplekta nauju inna 12x nuliovu sudedu vistiek barska bet tikrai ne grandines garsas nes zn grandines garsas, po to galvojau kad cilindras koks nedirba irgi barska kiek esu girdejes tai persuku visas savo forsunkes is savo galvos nes jos tikrai geros tikrinau ant stendo (turiu toki dar namie) vistiek tas pats bet garsas variklio svarus ant zemu apsuku beveik kaip trilitrio svelnus nebesupurto jau graziai dirba ant zemu kuriasi irgi gerai, bet kai staigiai paduodi angliu barska labai idomiai nemoku paaiskint , o jai po truputi duodi gazo nebarska. Tai vat, siurblio degimo nelieciau ir nelindau, grandine dar nebarskejo pries galvos emima ir db nebaska dar. Gal kas galetu patarti ka bedaryti? nes nebezinau a vel galva imti zemen abidna... Dar 1 varjantas vaziuoti degimo statyt kur turi priborus kisa i cilinda mikrometrus ir i siurbli jie gali nustayti net su sudilusia grandine, bet as netikiu kad čia degimo kalte nes staciau ji kokius 50 kartu rezultatas toks pat. Gal kas patars ka bedarti ? :)
O pagal ka pastatei veleneli?
2015-03-01 19:17
2015-03-01 19:01 wrote: Sveiki, nusipirkau pries 2 menesius E39 TDS tai vat netingesiu ir papasakosiu istorija sito bmwuko. Tai vat, nusipirkau as bimbaliuka patiko ir trauka ir tehcninis stovis, aisku isore tik grazi ir seip neilauzytos apsaugos visos nenutrintas salonas ir po kapotu grazu, po 2 sav pasikeiciau sankabos komplekta nes buksavo labai sudeges buvo, pats keiciausi nes dirbu servise, paskui dar po 2 sav pamaciau kad slangos kietos bet nepusdavo ju lauk , tai ka pusantro menesio pravazinejau su tom kietom slangom tik pradejo antifriza deginti nes dumoji kaip traukinys baltas dumais, tai vat nusikeliau galva pasiziuriu orginali bmw tarpine bet sudegusi visai ir radau galvoje truki nuo voztuvo link voztuvo tai matesi kad ten antifrizas bego tai nusipirkau kita galva , nusipirkau tarpine uzsidejau , bandau uzsikurt jau nusistates degima uzkure vikas gr slangos minkstos nedumoja tik barska ir nedirba kasko, pasiziuriu hidrokompensatorius 1 iverztas kulokelis aukstai i jis iverztas tai ka imu veleneli zemen idedu savo hidrikus db geriau bet vistiek barskantis garsas toks idomus kaip hidruku galvojau kad ir mano ne pirmos jaunystes tai nusipirkau visa komplekta nauju inna 12x nuliovu sudedu vistiek barska bet tikrai ne grandines garsas nes zn grandines garsas, po to galvojau kad cilindras koks nedirba irgi barska kiek esu girdejes tai persuku visas savo forsunkes is savo galvos nes jos tikrai geros tikrinau ant stendo (turiu toki dar namie) vistiek tas pats bet garsas variklio svarus ant zemu apsuku beveik kaip trilitrio svelnus nebesupurto jau graziai dirba ant zemu kuriasi irgi gerai, bet kai staigiai paduodi angliu barska labai idomiai nemoku paaiskint , o jai po truputi duodi gazo nebarska. Tai vat, siurblio degimo nelieciau ir nelindau, grandine dar nebarskejo pries galvos emima ir db nebaska dar. Gal kas galetu patarti ka bedaryti? nes nebezinau a vel galva imti zemen abidna... Dar 1 varjantas vaziuoti degimo statyt kur turi priborus kisa i cilinda mikrometrus ir i siurbli jie gali nustayti net su sudilusia grandine, bet as netikiu kad čia degimo kalte nes staciau ji kokius 50 kartu rezultatas toks pat. Gal kas patars ka bedarti ? :)
2015-03-01 19:12 wrote: O pagal ka pastatei veleneli?
Staciau su proboru kur statosi ant velenelio. bet ant jo pastacius sunkiai kuriasi , grandine padilusi bet dar nebarska. Be jo pastacius geriau iseina bet vistiek barska. Bandziau statyti kokius 20 kartu rezultatas tas pats...
2015-03-01 19:19
2015-03-01 19:01 wrote: Sveiki, nusipirkau pries 2 menesius E39 TDS tai vat netingesiu ir papasakosiu istorija sito bmwuko. Tai vat, nusipirkau as bimbaliuka patiko ir trauka ir tehcninis stovis, aisku isore tik grazi ir seip neilauzytos apsaugos visos nenutrintas salonas ir po kapotu grazu, po 2 sav pasikeiciau sankabos komplekta nes buksavo labai sudeges buvo, pats keiciausi nes dirbu servise, paskui dar po 2 sav pamaciau kad slangos kietos bet nepusdavo ju lauk , tai ka pusantro menesio pravazinejau su tom kietom slangom tik pradejo antifriza deginti nes dumoji kaip traukinys baltas dumais, tai vat nusikeliau galva pasiziuriu orginali bmw tarpine bet sudegusi visai ir radau galvoje truki nuo voztuvo link voztuvo tai matesi kad ten antifrizas bego tai nusipirkau kita galva , nusipirkau tarpine uzsidejau , bandau uzsikurt jau nusistates degima uzkure vikas gr slangos minkstos nedumoja tik barska ir nedirba kasko, pasiziuriu hidrokompensatorius 1 iverztas kulokelis aukstai i jis iverztas tai ka imu veleneli zemen idedu savo hidrikus db geriau bet vistiek barskantis garsas toks idomus kaip hidruku galvojau kad ir mano ne pirmos jaunystes tai nusipirkau visa komplekta nauju inna 12x nuliovu sudedu vistiek barska bet tikrai ne grandines garsas nes zn grandines garsas, po to galvojau kad cilindras koks nedirba irgi barska kiek esu girdejes tai persuku visas savo forsunkes is savo galvos nes jos tikrai geros tikrinau ant stendo (turiu toki dar namie) vistiek tas pats bet garsas variklio svarus ant zemu apsuku beveik kaip trilitrio svelnus nebesupurto jau graziai dirba ant zemu kuriasi irgi gerai, bet kai staigiai paduodi angliu barska labai idomiai nemoku paaiskint , o jai po truputi duodi gazo nebarska. Tai vat, siurblio degimo nelieciau ir nelindau, grandine dar nebarskejo pries galvos emima ir db nebaska dar. Gal kas galetu patarti ka bedaryti? nes nebezinau a vel galva imti zemen abidna... Dar 1 varjantas vaziuoti degimo statyt kur turi priborus kisa i cilinda mikrometrus ir i siurbli jie gali nustayti net su sudilusia grandine, bet as netikiu kad čia degimo kalte nes staciau ji kokius 50 kartu rezultatas toks pat. Gal kas patars ka bedarti ? :)
2015-03-01 19:12 wrote: O pagal ka pastatei veleneli?
2015-03-01 19:17 wrote: Staciau su proboru kur statosi ant velenelio. bet ant jo pastacius sunkiai kuriasi , grandine padilusi bet dar nebarska. Be jo pastacius geriau iseina bet vistiek barska. Bandziau statyti kokius 20 kartu rezultatas tas pats...
velink ankstink daryk kanori , taspats.
2015-03-01 19:28
2015-03-01 19:12 wrote: O pagal ka pastatei veleneli?
2015-03-01 19:17 wrote: Staciau su proboru kur statosi ant velenelio. bet ant jo pastacius sunkiai kuriasi , grandine padilusi bet dar nebarska. Be jo pastacius geriau iseina bet vistiek barska. Bandziau statyti kokius 20 kartu rezultatas tas pats...
2015-03-01 19:19 wrote: velink ankstink daryk kanori , taspats.
Kaskaip sau susitvarskius abidna vel parduodi :D
2015-03-01 19:32
2015-03-01 19:12 wrote: O pagal ka pastatei veleneli?
2015-03-01 19:17 wrote: Staciau su proboru kur statosi ant velenelio. bet ant jo pastacius sunkiai kuriasi , grandine padilusi bet dar nebarska. Be jo pastacius geriau iseina bet vistiek barska. Bandziau statyti kokius 20 kartu rezultatas tas pats...
2015-03-01 19:19 wrote: velink ankstink daryk kanori , taspats.
Sveikas,

čia tik mano spėjimas.Jeigu yra grandinė su įtempėju, gali barškėti tas ratukas, turėtų būti toks galingas guolis, kartais net su papildoma syruokle kartas be ir gan stabus, masyvus.

Būten tarška bjauriai kai apsukas padindini.

Arbo gali tarškėti VS/KOND?VAND.POMPOS diržo įtempėjas

šitą katik keičiau garantiniame įmonės mašinai, tik kitam varikliui
tyai tarkėjimas tokio bjaurumo net per vairą persidavinėjo.

Kainavo pati detalė SKF apie 450 litu o pakeist galima paciam,
juolabiau jei service turi keltuva.Man dykaimkeite nes priklauso.

Dar paziurek gal vandens pompos guolis bilda kliba nuemes dirza
arba kondiko sankabele,

sakau, keiciausi autobravoje katik bet kitam varikliui kitai masinai

tai bijojome kad sutaukys dirza ir uzkais variklis.

Tai sakai pamegink prskambint sita reikala.

Nepamenu tik kaip TDS-se sistema ar papildomas dirzas popai ir VS eina ar kaip, bet kasnors tokio turi but.
50 / 0
2015-03-01 19:35
jei ka turiu visa varikli nuo e34, 95m galo, pilna(be siurblio), pigiai parduociau.867577985
2015-03-01 19:38
2015-03-01 19:17 wrote: Staciau su proboru kur statosi ant velenelio. bet ant jo pastacius sunkiai kuriasi , grandine padilusi bet dar nebarska. Be jo pastacius geriau iseina bet vistiek barska. Bandziau statyti kokius 20 kartu rezultatas tas pats...
2015-03-01 19:19 wrote: velink ankstink daryk kanori , taspats.
2015-03-01 19:32 wrote: Sveikas,

čia tik mano spėjimas.Jeigu yra grandinė su įtempėju, gali barškėti tas ratukas, turėtų būti toks galingas guolis, kartais net su papildoma syruokle kartas be ir gan stabus, masyvus.

Būten tarška bjauriai kai apsukas padindini.

Arbo gali tarškėti VS/KOND?VAND.POMPOS diržo įtempėjas

šitą katik keičiau garantiniame įmonės mašinai, tik kitam varikliui
tyai tarkėjimas tokio bjaurumo net per vairą persidavinėjo.

Kainavo pati detalė SKF apie 450 litu o pakeist galima paciam,
juolabiau jei service turi keltuva.Man dykaimkeite nes priklauso.

Dar paziurek gal vandens pompos guolis bilda kliba nuemes dirza
arba kondiko sankabele,

sakau, keiciausi autobravoje katik bet kitam varikliui kitai masinai

tai bijojome kad sutaukys dirza ir uzkais variklis.

Tai sakai pamegink prskambint sita reikala.

Nepamenu tik kaip TDS-se sistema ar papildomas dirzas popai ir VS eina ar kaip, bet kasnors tokio turi but.
tikrai ne tie dalykai barska, kaip tds grandine barska as zn , o db net ta masina netraukia vaziuoja kaip sdi 3cias golfas dar prasciau... Esu keites grandine krekzdei tokiam pat varikliui. Ir pries galvos keitima nebuvo problmu nieks nebarskejo neuze ir trauke gr 200 greit ikociodavo. Nu tikrai kondiskes guoliai ir kiti dalykai bestovint neprades uzti... O grandines itempimui ner jokio guolio ten. Sakau nzn kas ce barska nesamones darosi. Jauciu vesiu pas tikrus meistrus kurie suka lauk pakait zvake lauk kisa i cilindra mikrometra i siurbli irgi kisa, draugui buvo atstate su daugiau sudilusia grandine nei man. Nu nzn viskas pakeista nuo purkstuku iki kompensatoriu. Suprasciau kad barsketu ir gerai trauku a db net netraukia normaliai.
2015-03-01 19:39
2015-03-01 19:35 asdfag wrote: jei ka turiu visa varikli nuo e34, 95m galo, pilna(be siurblio), pigiai parduociau.867577985
Aciu , bet as pats pirkau uz 100e ciela su viskuo :) nes galvos kaina kaip variklio kiek jieskojau aisku ilgai nejieskojau . Pas mane siurblys dar labai geras kuriasi visada gr. Tai tik galva emiau nes varikly perdet biski perdauk dabo, greit masinos reikejo tai taip ir gavos...
2015-03-01 19:50
2015-03-01 19:35 asdfag wrote: jei ka turiu visa varikli nuo e34, 95m galo, pilna(be siurblio), pigiai parduociau.867577985
2015-03-01 19:39 wrote: Aciu , bet as pats pirkau uz 100e ciela su viskuo :) nes galvos kaina kaip variklio kiek jieskojau aisku ilgai nejieskojau . Pas mane siurblys dar labai geras kuriasi visada gr. Tai tik galva emiau nes varikly perdet biski perdauk dabo, greit masinos reikejo tai taip ir gavos...
Del kurimosi neturejo niekas pasikeisti, nes siurblys tai nebuvo liestas kiek supratau.Jei alkunini statei pagal priekine zyme tai ji netinka reikia fiksuoti po starteriu su varztu.Dar yra buve , kad sumaiso kuro vamzdeliu eiliskuma prie siurblio, tada dirba su neaiskiais garsais.
2015-03-01 19:54
2015-03-01 19:35 asdfag wrote: jei ka turiu visa varikli nuo e34, 95m galo, pilna(be siurblio), pigiai parduociau.867577985
2015-03-01 19:39 wrote: Aciu , bet as pats pirkau uz 100e ciela su viskuo :) nes galvos kaina kaip variklio kiek jieskojau aisku ilgai nejieskojau . Pas mane siurblys dar labai geras kuriasi visada gr. Tai tik galva emiau nes varikly perdet biski perdauk dabo, greit masinos reikejo tai taip ir gavos...
2015-03-01 19:50 wrote: Del kurimosi neturejo niekas pasikeisti, nes siurblys tai nebuvo liestas kiek supratau.Jei alkunini statei pagal priekine zyme tai ji netinka reikia fiksuoti po starteriu su varztu.Dar yra buve , kad sumaiso kuro vamzdeliu eiliskuma prie siurblio, tada dirba su neaiskiais garsais.
Starterio apatini varzta suktl lauk reikia? Dirba tai idomiai ant laisvu graziai nekalenda dek staigiau per tapke atrodo kad su plaktuku kalena viduje..
2015-03-01 19:55
2015-03-01 19:19 wrote: velink ankstink daryk kanori , taspats.
2015-03-01 19:32 wrote: Sveikas,

čia tik mano spėjimas.Jeigu yra grandinė su įtempėju, gali barškėti tas ratukas, turėtų būti toks galingas guolis, kartais net su papildoma syruokle kartas be ir gan stabus, masyvus.

Būten tarška bjauriai kai apsukas padindini.

Arbo gali tarškėti VS/KOND?VAND.POMPOS diržo įtempėjas

šitą katik keičiau garantiniame įmonės mašinai, tik kitam varikliui
tyai tarkėjimas tokio bjaurumo net per vairą persidavinėjo.

Kainavo pati detalė SKF apie 450 litu o pakeist galima paciam,
juolabiau jei service turi keltuva.Man dykaimkeite nes priklauso.

Dar paziurek gal vandens pompos guolis bilda kliba nuemes dirza
arba kondiko sankabele,

sakau, keiciausi autobravoje katik bet kitam varikliui kitai masinai

tai bijojome kad sutaukys dirza ir uzkais variklis.

Tai sakai pamegink prskambint sita reikala.

Nepamenu tik kaip TDS-se sistema ar papildomas dirzas popai ir VS eina ar kaip, bet kasnors tokio turi but.
2015-03-01 19:38 wrote: tikrai ne tie dalykai barska, kaip tds grandine barska as zn , o db net ta masina netraukia vaziuoja kaip sdi 3cias golfas dar prasciau... Esu keites grandine krekzdei tokiam pat varikliui. Ir pries galvos keitima nebuvo problmu nieks nebarskejo neuze ir trauke gr 200 greit ikociodavo. Nu tikrai kondiskes guoliai ir kiti dalykai bestovint neprades uzti... O grandines itempimui ner jokio guolio ten. Sakau nzn kas ce barska nesamones darosi. Jauciu vesiu pas tikrus meistrus kurie suka lauk pakait zvake lauk kisa i cilindra mikrometra i siurbli irgi kisa, draugui buvo atstate su daugiau sudilusia grandine nei man. Nu nzn viskas pakeista nuo purkstuku iki kompensatoriu. Suprasciau kad barsketu ir gerai trauku a db net netraukia normaliai.
Neskaitai ka tau sakau.

vairo stiprintuvo, kondic. ir vandens pompos+genero bendro dirzo
guoliukai ir į-t-e-m-p-ė-j-a-s kai pareina tai kaip traktorius bjauriai dirba ir visas variklio skyrius trata dreba.

stovint mašinai davus apsukų toks slykstus kalenimas tratėjimas
kol neduodi apsukų viskas būna čiki, o keliant apsukas arba perjungiant iš parking į D ar R net purtosi ir girdisi salone, ant vairo jaučiasi rankomis drebulys(cia net nevaziuojant auto).

O kai ant laisvų nesigirdi, važiuojant silpniau nes prislopina ūžsesiai

bet nesakei kad dar ir trauka dingo, tada du dalykai iškart gali būt
tas ką sakau ir dar su siurbliu ar davikliu ar pagaliau kritus kompresija nu ta prasme amen varikliukui.

tingiu ikelinet i youtube turiu irasa atrodo kad kala pats variklis

Bet gal ir kas kita tavam bemse, tik rasau bendrai, kad buna ir tokiu atveju, ir dar priedo auto net apkatkes neprabeges, ganatinis dar vis.
`cia daugeliui nauju modeliu, guoliai daugiau 50k nedaugeliui beatlaiko, o zmones prisiklause pasaku kad atkaikys 100 ar daugiau k km.Briedai.60k km ir numire(ne koks neuzmusamasis senas w124 mersius:)) .Pats katik keiciau turiu irasus serv.knygoj saskaitas tad pats galvok ieskok, galia labai kad tiek darbo ir nevaziuoja kaip turi,
gal kokia smulkme, bet kad ir kalena ir bukas, tai jau tikrai nekas.

Mechaninius tokius gedimus sunku aptikri, nes ju nerodo dazniausiai jokia diegnostika, nei klaidu ju nemeta.Bet kad bukai vaziuoja, tai
turi rodyt priezasti arba matuokis spaudima cilindruose, purkstukus,
jei pats tvarkei tiek variki tai nesunkiai rasi.

Gali buti dvi problme iskarto arba tik viena

SUprantu, kad nebandei pirkdamas traukos,
apmaudu...

Sekmes
2015-03-01 19:56
2015-03-01 19:39 wrote: Aciu , bet as pats pirkau uz 100e ciela su viskuo :) nes galvos kaina kaip variklio kiek jieskojau aisku ilgai nejieskojau . Pas mane siurblys dar labai geras kuriasi visada gr. Tai tik galva emiau nes varikly perdet biski perdauk dabo, greit masinos reikejo tai taip ir gavos...
2015-03-01 19:50 wrote: Del kurimosi neturejo niekas pasikeisti, nes siurblys tai nebuvo liestas kiek supratau.Jei alkunini statei pagal priekine zyme tai ji netinka reikia fiksuoti po starteriu su varztu.Dar yra buve , kad sumaiso kuro vamzdeliu eiliskuma prie siurblio, tada dirba su neaiskiais garsais.
2015-03-01 19:54 wrote: Starterio apatini varzta suktl lauk reikia? Dirba tai idomiai ant laisvu graziai nekalenda dek staigiau per tapke atrodo kad su plaktuku kalena viduje..
Gali but kad ir sumaisiau vamzdelius, nes kai ardziau ismeciau visus juos po visa garaza, nes plastikiniai laikikliai suluzinejo. Blin tada kaip db juos atskirt kur katras.. aisku jai tame beda, seip tai prisukt visi tiko.
2015-03-01 19:59
2015-03-01 19:32 wrote: Sveikas,

čia tik mano spėjimas.Jeigu yra grandinė su įtempėju, gali barškėti tas ratukas, turėtų būti toks galingas guolis, kartais net su papildoma syruokle kartas be ir gan stabus, masyvus.

Būten tarška bjauriai kai apsukas padindini.

Arbo gali tarškėti VS/KOND?VAND.POMPOS diržo įtempėjas

šitą katik keičiau garantiniame įmonės mašinai, tik kitam varikliui
tyai tarkėjimas tokio bjaurumo net per vairą persidavinėjo.

Kainavo pati detalė SKF apie 450 litu o pakeist galima paciam,
juolabiau jei service turi keltuva.Man dykaimkeite nes priklauso.

Dar paziurek gal vandens pompos guolis bilda kliba nuemes dirza
arba kondiko sankabele,

sakau, keiciausi autobravoje katik bet kitam varikliui kitai masinai

tai bijojome kad sutaukys dirza ir uzkais variklis.

Tai sakai pamegink prskambint sita reikala.

Nepamenu tik kaip TDS-se sistema ar papildomas dirzas popai ir VS eina ar kaip, bet kasnors tokio turi but.
2015-03-01 19:38 wrote: tikrai ne tie dalykai barska, kaip tds grandine barska as zn , o db net ta masina netraukia vaziuoja kaip sdi 3cias golfas dar prasciau... Esu keites grandine krekzdei tokiam pat varikliui. Ir pries galvos keitima nebuvo problmu nieks nebarskejo neuze ir trauke gr 200 greit ikociodavo. Nu tikrai kondiskes guoliai ir kiti dalykai bestovint neprades uzti... O grandines itempimui ner jokio guolio ten. Sakau nzn kas ce barska nesamones darosi. Jauciu vesiu pas tikrus meistrus kurie suka lauk pakait zvake lauk kisa i cilindra mikrometra i siurbli irgi kisa, draugui buvo atstate su daugiau sudilusia grandine nei man. Nu nzn viskas pakeista nuo purkstuku iki kompensatoriu. Suprasciau kad barsketu ir gerai trauku a db net netraukia normaliai.
2015-03-01 19:55 wrote: Neskaitai ka tau sakau.

vairo stiprintuvo, kondic. ir vandens pompos+genero bendro dirzo
guoliukai ir į-t-e-m-p-ė-j-a-s kai pareina tai kaip traktorius bjauriai dirba ir visas variklio skyrius trata dreba.

stovint mašinai davus apsukų toks slykstus kalenimas tratėjimas
kol neduodi apsukų viskas būna čiki, o keliant apsukas arba perjungiant iš parking į D ar R net purtosi ir girdisi salone, ant vairo jaučiasi rankomis drebulys(cia net nevaziuojant auto).

O kai ant laisvų nesigirdi, važiuojant silpniau nes prislopina ūžsesiai

bet nesakei kad dar ir trauka dingo, tada du dalykai iškart gali būt
tas ką sakau ir dar su siurbliu ar davikliu ar pagaliau kritus kompresija nu ta prasme amen varikliukui.

tingiu ikelinet i youtube turiu irasa atrodo kad kala pats variklis

Bet gal ir kas kita tavam bemse, tik rasau bendrai, kad buna ir tokiu atveju, ir dar priedo auto net apkatkes neprabeges, ganatinis dar vis.
`cia daugeliui nauju modeliu, guoliai daugiau 50k nedaugeliui beatlaiko, o zmones prisiklause pasaku kad atkaikys 100 ar daugiau k km.Briedai.60k km ir numire(ne koks neuzmusamasis senas w124 mersius:)) .Pats katik keiciau turiu irasus serv.knygoj saskaitas tad pats galvok ieskok, galia labai kad tiek darbo ir nevaziuoja kaip turi,
gal kokia smulkme, bet kad ir kalena ir bukas, tai jau tikrai nekas.

Mechaninius tokius gedimus sunku aptikri, nes ju nerodo dazniausiai jokia diegnostika, nei klaidu ju nemeta.Bet kad bukai vaziuoja, tai
turi rodyt priezasti arba matuokis spaudima cilindruose, purkstukus,
jei pats tvarkei tiek variki tai nesunkiai rasi.

Gali buti dvi problme iskarto arba tik viena

SUprantu, kad nebandei pirkdamas traukos,
apmaudu...

Sekmes
Ne sakau priestai nies neuzdavo necipdavo , o variklio bloakas su viskuo geras zarupkiu ant cilindu net nera honingavimas matosi nenusitrynes.
2015-03-01 20:03
2015-03-01 19:32 wrote: Sveikas,

čia tik mano spėjimas.Jeigu yra grandinė su įtempėju, gali barškėti tas ratukas, turėtų būti toks galingas guolis, kartais net su papildoma syruokle kartas be ir gan stabus, masyvus.

Būten tarška bjauriai kai apsukas padindini.

Arbo gali tarškėti VS/KOND?VAND.POMPOS diržo įtempėjas

šitą katik keičiau garantiniame įmonės mašinai, tik kitam varikliui
tyai tarkėjimas tokio bjaurumo net per vairą persidavinėjo.

Kainavo pati detalė SKF apie 450 litu o pakeist galima paciam,
juolabiau jei service turi keltuva.Man dykaimkeite nes priklauso.

Dar paziurek gal vandens pompos guolis bilda kliba nuemes dirza
arba kondiko sankabele,

sakau, keiciausi autobravoje katik bet kitam varikliui kitai masinai

tai bijojome kad sutaukys dirza ir uzkais variklis.

Tai sakai pamegink prskambint sita reikala.

Nepamenu tik kaip TDS-se sistema ar papildomas dirzas popai ir VS eina ar kaip, bet kasnors tokio turi but.
2015-03-01 19:38 wrote: tikrai ne tie dalykai barska, kaip tds grandine barska as zn , o db net ta masina netraukia vaziuoja kaip sdi 3cias golfas dar prasciau... Esu keites grandine krekzdei tokiam pat varikliui. Ir pries galvos keitima nebuvo problmu nieks nebarskejo neuze ir trauke gr 200 greit ikociodavo. Nu tikrai kondiskes guoliai ir kiti dalykai bestovint neprades uzti... O grandines itempimui ner jokio guolio ten. Sakau nzn kas ce barska nesamones darosi. Jauciu vesiu pas tikrus meistrus kurie suka lauk pakait zvake lauk kisa i cilindra mikrometra i siurbli irgi kisa, draugui buvo atstate su daugiau sudilusia grandine nei man. Nu nzn viskas pakeista nuo purkstuku iki kompensatoriu. Suprasciau kad barsketu ir gerai trauku a db net netraukia normaliai.
2015-03-01 19:55 wrote: Neskaitai ka tau sakau.

vairo stiprintuvo, kondic. ir vandens pompos+genero bendro dirzo
guoliukai ir į-t-e-m-p-ė-j-a-s kai pareina tai kaip traktorius bjauriai dirba ir visas variklio skyrius trata dreba.

stovint mašinai davus apsukų toks slykstus kalenimas tratėjimas
kol neduodi apsukų viskas būna čiki, o keliant apsukas arba perjungiant iš parking į D ar R net purtosi ir girdisi salone, ant vairo jaučiasi rankomis drebulys(cia net nevaziuojant auto).

O kai ant laisvų nesigirdi, važiuojant silpniau nes prislopina ūžsesiai

bet nesakei kad dar ir trauka dingo, tada du dalykai iškart gali būt
tas ką sakau ir dar su siurbliu ar davikliu ar pagaliau kritus kompresija nu ta prasme amen varikliukui.

tingiu ikelinet i youtube turiu irasa atrodo kad kala pats variklis

Bet gal ir kas kita tavam bemse, tik rasau bendrai, kad buna ir tokiu atveju, ir dar priedo auto net apkatkes neprabeges, ganatinis dar vis.
`cia daugeliui nauju modeliu, guoliai daugiau 50k nedaugeliui beatlaiko, o zmones prisiklause pasaku kad atkaikys 100 ar daugiau k km.Briedai.60k km ir numire(ne koks neuzmusamasis senas w124 mersius:)) .Pats katik keiciau turiu irasus serv.knygoj saskaitas tad pats galvok ieskok, galia labai kad tiek darbo ir nevaziuoja kaip turi,
gal kokia smulkme, bet kad ir kalena ir bukas, tai jau tikrai nekas.

Mechaninius tokius gedimus sunku aptikri, nes ju nerodo dazniausiai jokia diegnostika, nei klaidu ju nemeta.Bet kad bukai vaziuoja, tai
turi rodyt priezasti arba matuokis spaudima cilindruose, purkstukus,
jei pats tvarkei tiek variki tai nesunkiai rasi.

Gali buti dvi problme iskarto arba tik viena

SUprantu, kad nebandei pirkdamas traukos,
apmaudu...

Sekmes
Eiliskumas toks 1-5-3-6-2-4 Yra du virsutiniai stuceriai siurblio, tas kuris arciau bloko yra 4 o kuris daugiau i isore 1.
2015-03-01 20:21
2015-03-01 19:38 wrote: tikrai ne tie dalykai barska, kaip tds grandine barska as zn , o db net ta masina netraukia vaziuoja kaip sdi 3cias golfas dar prasciau... Esu keites grandine krekzdei tokiam pat varikliui. Ir pries galvos keitima nebuvo problmu nieks nebarskejo neuze ir trauke gr 200 greit ikociodavo. Nu tikrai kondiskes guoliai ir kiti dalykai bestovint neprades uzti... O grandines itempimui ner jokio guolio ten. Sakau nzn kas ce barska nesamones darosi. Jauciu vesiu pas tikrus meistrus kurie suka lauk pakait zvake lauk kisa i cilindra mikrometra i siurbli irgi kisa, draugui buvo atstate su daugiau sudilusia grandine nei man. Nu nzn viskas pakeista nuo purkstuku iki kompensatoriu. Suprasciau kad barsketu ir gerai trauku a db net netraukia normaliai.
2015-03-01 19:55 wrote: Neskaitai ka tau sakau.

vairo stiprintuvo, kondic. ir vandens pompos+genero bendro dirzo
guoliukai ir į-t-e-m-p-ė-j-a-s kai pareina tai kaip traktorius bjauriai dirba ir visas variklio skyrius trata dreba.

stovint mašinai davus apsukų toks slykstus kalenimas tratėjimas
kol neduodi apsukų viskas būna čiki, o keliant apsukas arba perjungiant iš parking į D ar R net purtosi ir girdisi salone, ant vairo jaučiasi rankomis drebulys(cia net nevaziuojant auto).

O kai ant laisvų nesigirdi, važiuojant silpniau nes prislopina ūžsesiai

bet nesakei kad dar ir trauka dingo, tada du dalykai iškart gali būt
tas ką sakau ir dar su siurbliu ar davikliu ar pagaliau kritus kompresija nu ta prasme amen varikliukui.

tingiu ikelinet i youtube turiu irasa atrodo kad kala pats variklis

Bet gal ir kas kita tavam bemse, tik rasau bendrai, kad buna ir tokiu atveju, ir dar priedo auto net apkatkes neprabeges, ganatinis dar vis.
`cia daugeliui nauju modeliu, guoliai daugiau 50k nedaugeliui beatlaiko, o zmones prisiklause pasaku kad atkaikys 100 ar daugiau k km.Briedai.60k km ir numire(ne koks neuzmusamasis senas w124 mersius:)) .Pats katik keiciau turiu irasus serv.knygoj saskaitas tad pats galvok ieskok, galia labai kad tiek darbo ir nevaziuoja kaip turi,
gal kokia smulkme, bet kad ir kalena ir bukas, tai jau tikrai nekas.

Mechaninius tokius gedimus sunku aptikri, nes ju nerodo dazniausiai jokia diegnostika, nei klaidu ju nemeta.Bet kad bukai vaziuoja, tai
turi rodyt priezasti arba matuokis spaudima cilindruose, purkstukus,
jei pats tvarkei tiek variki tai nesunkiai rasi.

Gali buti dvi problme iskarto arba tik viena

SUprantu, kad nebandei pirkdamas traukos,
apmaudu...

Sekmes
2015-03-01 20:03 wrote: Eiliskumas toks 1-5-3-6-2-4 Yra du virsutiniai stuceriai siurblio, tas kuris arciau bloko yra 4 o kuris daugiau i isore 1.
Teisinga diagrama? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525tds-M51/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel
2015-03-01 20:35
2015-03-01 19:55 wrote: Neskaitai ka tau sakau.

vairo stiprintuvo, kondic. ir vandens pompos+genero bendro dirzo
guoliukai ir į-t-e-m-p-ė-j-a-s kai pareina tai kaip traktorius bjauriai dirba ir visas variklio skyrius trata dreba.

stovint mašinai davus apsukų toks slykstus kalenimas tratėjimas
kol neduodi apsukų viskas būna čiki, o keliant apsukas arba perjungiant iš parking į D ar R net purtosi ir girdisi salone, ant vairo jaučiasi rankomis drebulys(cia net nevaziuojant auto).

O kai ant laisvų nesigirdi, važiuojant silpniau nes prislopina ūžsesiai

bet nesakei kad dar ir trauka dingo, tada du dalykai iškart gali būt
tas ką sakau ir dar su siurbliu ar davikliu ar pagaliau kritus kompresija nu ta prasme amen varikliukui.

tingiu ikelinet i youtube turiu irasa atrodo kad kala pats variklis

Bet gal ir kas kita tavam bemse, tik rasau bendrai, kad buna ir tokiu atveju, ir dar priedo auto net apkatkes neprabeges, ganatinis dar vis.
`cia daugeliui nauju modeliu, guoliai daugiau 50k nedaugeliui beatlaiko, o zmones prisiklause pasaku kad atkaikys 100 ar daugiau k km.Briedai.60k km ir numire(ne koks neuzmusamasis senas w124 mersius:)) .Pats katik keiciau turiu irasus serv.knygoj saskaitas tad pats galvok ieskok, galia labai kad tiek darbo ir nevaziuoja kaip turi,
gal kokia smulkme, bet kad ir kalena ir bukas, tai jau tikrai nekas.

Mechaninius tokius gedimus sunku aptikri, nes ju nerodo dazniausiai jokia diegnostika, nei klaidu ju nemeta.Bet kad bukai vaziuoja, tai
turi rodyt priezasti arba matuokis spaudima cilindruose, purkstukus,
jei pats tvarkei tiek variki tai nesunkiai rasi.

Gali buti dvi problme iskarto arba tik viena

SUprantu, kad nebandei pirkdamas traukos,
apmaudu...

Sekmes
2015-03-01 20:03 wrote: Eiliskumas toks 1-5-3-6-2-4 Yra du virsutiniai stuceriai siurblio, tas kuris arciau bloko yra 4 o kuris daugiau i isore 1.
2015-03-01 20:21 wrote: Teisinga diagrama? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525tds-M51/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel
Ten tik bendra shema, parasiau kaip atrinkti.
2015-03-01 20:43
2015-03-01 20:03 wrote: Eiliskumas toks 1-5-3-6-2-4 Yra du virsutiniai stuceriai siurblio, tas kuris arciau bloko yra 4 o kuris daugiau i isore 1.
2015-03-01 20:21 wrote: Teisinga diagrama? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525tds-M51/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel
2015-03-01 20:35 wrote: Ten tik bendra shema, parasiau kaip atrinkti.
O velenas fiksuojasi po starteriu, ten yra tokia briauna ir plastmasinis kamstis zemiau po apsuku davikliu netoli karterio briaunos.Jei teisingai uzfiksuoji tai priekine zyme ant skyvo nedaejus kokius 2cm panasiai.
2015-03-01 20:44
2015-03-01 20:03 wrote: Eiliskumas toks 1-5-3-6-2-4 Yra du virsutiniai stuceriai siurblio, tas kuris arciau bloko yra 4 o kuris daugiau i isore 1.
2015-03-01 20:21 wrote: Teisinga diagrama? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525tds-M51/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel
2015-03-01 20:35 wrote: Ten tik bendra shema, parasiau kaip atrinkti.
nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
2015-03-01 20:52
2015-03-01 20:21 wrote: Teisinga diagrama? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/525tds-M51/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel
2015-03-01 20:35 wrote: Ten tik bendra shema, parasiau kaip atrinkti.
2015-03-01 20:44 wrote: nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
2015-03-01 21:04
2015-03-01 20:35 wrote: Ten tik bendra shema, parasiau kaip atrinkti.
2015-03-01 20:44 wrote: nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
2015-03-01 20:52 wrote: Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
2015-03-01 21:12
2015-03-01 20:44 wrote: nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
2015-03-01 20:52 wrote: Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
2015-03-01 21:04 wrote: Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
Ziurint i siurblio stucerius nuo salono puses, virsutinis kaireje 1 sekantis pries laikrodzio rodykle 5 tada 3-6 2 4
2015-03-01 21:17
2015-03-01 20:44 wrote: nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
2015-03-01 20:52 wrote: Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
2015-03-01 21:04 wrote: Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
Parasyk sms man i ta nr kur vardas mano pasiskambinsiu bu cia burti uzkniso is nzn ko :)
2015-03-01 21:19
2015-03-01 20:44 wrote: nuo vakumo siurblio koks eiliskumas cilindru, as tik zn kad nuo vakumo 1 cilindra :/
2015-03-01 20:52 wrote: Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
2015-03-01 21:04 wrote: Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
2015-03-01 21:50
2015-03-01 20:52 wrote: Nuo vakumo 1 2 3 4 5 6
2015-03-01 21:04 wrote: Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
2015-03-01 21:19 wrote:
Aciu meistrui suteike dauk info, parasysiu kame bedos bus, snd viskas ryt i darba, snd darbai baigti. :)
2015-03-06 15:30
2015-03-01 21:04 wrote: Pats pirmas siurblio stuceris virsutinis turi eiti i pirma cilinda nuo vakumo? o antras stuceris nuo bloko virsuje turi eiti i antra cilindra?
2015-03-01 21:19 wrote:
2015-03-01 21:50 wrote: Aciu meistrui suteike dauk info, parasysiu kame bedos bus, snd viskas ryt i darba, snd darbai baigti. :)
Aciu laaabai meistrui, pasirodo buvau kuro vamzdelius sumaises. Tai vat tame ir kalenime beda buvo, pakeista daug detaliu bet nieko nepadarysi, ira kaip ira , psio. Vaziuoja be problemu dabar.
2015-03-09 17:26
Automobiliu servisas Kaune

Pilna automobilio patikra
Važiuoklės, sankabos remontas
Stabdžių sistemos remontas
Elektrinės dalies remontas
Kompiuterinė diagnostika
Variklių remontas
Kondicionieriaus pildymas
Tepalų pardavimas/keitimas
Duslintuvų remontas
Kontaktai:
Kaunas, Zemieji sanciai, Ringuvos 65.
867770563

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you