323F 1998 BRC tiesioginės dujos keisti dalykai

Created by User 2013-12-06
2013-12-06 07:50
Sveiki, neseniai buvo keistas filtras ir reduktorius BRC Vilniuje. Užpilus 38l dujų nuvažiuodavau 320-350km. Dabar nuvažiavus 200km jau baigėsi dujos. Automobili įjungus ant duju mašina važiuoja gerai netrūkčioja, tačiau greitai pradeda cypsėti ir persijungia ant benzo (atseit dujos baigėsi). Įtariu, kad dujų dar yra, bet nenori ant jų veikt. PS. šiandien šilčiau, negu buvo prieš kelias dienas. Visai neseniai keičiau termostatą (prieš tai labai sunkiai šildė). Gal čia ir bus kokia problemos priežastis? Nes dabar šildo smarkiau, o reduktorius buvo suderintas kitai temp?
2013-12-06 07:58
Girdėjau gandus, kad Emsi dujos negeros (kur aš ir pilu). Ar čia tiesa? Ar galit patarti kažką?
2013-12-06 08:06
2013-12-06 07:58 wrote: Girdėjau gandus, kad Emsi dujos negeros (kur aš ir pilu). Ar čia tiesa? Ar galit patarti kažką?
Kur tokios pigesnes sitas visa laika tai Emsi, kuris miestas?Kas keite tai turbut prikiso nagus ir voztuva balione "sugadino"arba sutapimas kad jis pradejo streikuoti pats.O kad persijungia anksciau ar veliau galeciau Tau sureguliuoti turiu piratine versija sitam dalykui.Pats nepasireguliuosi jei pursktukines ar praeitos kartos dujos.Turetum isvazineti visas dujas , ta prasme iki dugno, kol baigsis, ir pas dujininkus kad sureguliuotu baliono voztuva.Bet tai du skirtingi reikalai.Juokina save meistrais vadinantys luobai.Tu is kokio miesto ar tik ne is kokio Vilniaus?
2013-12-06 08:25
2013-12-06 07:58 wrote: Girdėjau gandus, kad Emsi dujos negeros (kur aš ir pilu). Ar čia tiesa? Ar galit patarti kažką?
2013-12-06 08:06 wrote: Kur tokios pigesnes sitas visa laika tai Emsi, kuris miestas?Kas keite tai turbut prikiso nagus ir voztuva balione "sugadino"arba sutapimas kad jis pradejo streikuoti pats.O kad persijungia anksciau ar veliau galeciau Tau sureguliuoti turiu piratine versija sitam dalykui.Pats nepasireguliuosi jei pursktukines ar praeitos kartos dujos.Turetum isvazineti visas dujas , ta prasme iki dugno, kol baigsis, ir pas dujininkus kad sureguliuotu baliono voztuva.Bet tai du skirtingi reikalai.Juokina save meistrais vadinantys luobai.Tu is kokio miesto ar tik ne is kokio Vilniaus?
Sveikas Virgi, taip iš vln aš. Meistrai sakė, kad daug vairuotojų dabar skundžiasi EMSI dujomis. Bet nepatarė kur piltis, tik sakė vengti EMSI. Užpilsiu šian 11l statoile ir pažiūrėsiu kiek pavyks nuvažiuot trasoj. Jeigu bent 100 nuvažiuosiu tai bus ok. Jei ne - teks vežt į BRC. Pas tave į Palangą gi nevažiuosiu reguliuot, nebent vasarą :)
2013-12-06 08:47
2013-12-06 07:58 wrote: Girdėjau gandus, kad Emsi dujos negeros (kur aš ir pilu). Ar čia tiesa? Ar galit patarti kažką?
2013-12-06 08:06 wrote: Kur tokios pigesnes sitas visa laika tai Emsi, kuris miestas?Kas keite tai turbut prikiso nagus ir voztuva balione "sugadino"arba sutapimas kad jis pradejo streikuoti pats.O kad persijungia anksciau ar veliau galeciau Tau sureguliuoti turiu piratine versija sitam dalykui.Pats nepasireguliuosi jei pursktukines ar praeitos kartos dujos.Turetum isvazineti visas dujas , ta prasme iki dugno, kol baigsis, ir pas dujininkus kad sureguliuotu baliono voztuva.Bet tai du skirtingi reikalai.Juokina save meistrais vadinantys luobai.Tu is kokio miesto ar tik ne is kokio Vilniaus?
2013-12-06 08:25 wrote: Sveikas Virgi, taip iš vln aš. Meistrai sakė, kad daug vairuotojų dabar skundžiasi EMSI dujomis. Bet nepatarė kur piltis, tik sakė vengti EMSI. Užpilsiu šian 11l statoile ir pažiūrėsiu kiek pavyks nuvažiuot trasoj. Jeigu bent 100 nuvažiuosiu tai bus ok. Jei ne - teks vežt į BRC. Pas tave į Palangą gi nevažiuosiu reguliuot, nebent vasarą :)
Anksciau keli zmones man "guodesi"kad sostines BRC sukti tipeliai bizniuka suka ir kad ten grynai rusiska etatiniu girtuokliu kokybe, garntija iki vartu taip sakant.Nezinau keli tie BRC yra pas jus.Draugui kai Kaune studiojavau teko gal 10 kartu vaziuoti tvarkyt naujos irangos, Pasakojo kaip isntaliavimo procesas vyko.Serviso kieme stalas nuklotas laikrasciais lasiniais uzkanda degtine alus, gatavas brigadininkas su kreivarankiais juodadarbiais slaistosi vienu metu dirba ir laka.Veiksmas aisku buvo vasara.Siauliuose ar Klaipdo, Kaune abejoju ar tokiu perliuku isvystu.Sako kad mazdaug puse tvarkos sergetoju sostineje lenino anukau tautybes ir todel toks jovalas visur.
2013-12-06 09:11
siaip kaip paminejai termostata, pasitikrink ausinimo skysti, galbut sala reduktorius jau, nes kiek pamenu jisai ausinamas antifryzu, jei truksta skyscio jisai uzssala o del to gali buti kad perjungia, cia pamastymai tik
2013-12-06 09:14
2013-12-06 09:11 wrote: siaip kaip paminejai termostata, pasitikrink ausinimo skysti, galbut sala reduktorius jau, nes kiek pamenu jisai ausinamas antifryzu, jei truksta skyscio jisai uzssala o del to gali buti kad perjungia, cia pamastymai tik:thumbup:
Na su temperatūra lyg ir viskas tvarkoje. Tuo labiau, kad šiandien pliusas lauke. Bet patikrinsiu skystį. Dėkui.
2013-12-06 10:16
2013-12-06 09:11 wrote: siaip kaip paminejai termostata, pasitikrink ausinimo skysti, galbut sala reduktorius jau, nes kiek pamenu jisai ausinamas antifryzu, jei truksta skyscio jisai uzssala o del to gali buti kad perjungia, cia pamastymai tik:thumbup:
2013-12-06 09:14 wrote: Na su temperatūra lyg ir viskas tvarkoje. Tuo labiau, kad šiandien pliusas lauke. Bet patikrinsiu skystį. Dėkui.
Galima nustatyti kad iskart jungtusi, galima nuo 40 laispniu ar nuo 60, 80 arba dar kitaip nustatoma.Bet tuomet, kai is variklio termodaviklio variklio kompas informacija apie temperatura perduoda atskiram duju kompui.Jungiesi prie tdar kito diagn.kompo ir turedamas programa to kompo kuris ten irengtas nustaineji, Bet gali buti reduktorius BC o kompas pvz Lovato ne jis 2x pigesnis.Arba pvz LandiRenzo tai tada be sansu ne programu LT neturi bent neteko girdet.Bet sita situacija tik su tiesioginio ipurskimo LPG.
2013-12-06 17:09
Nuvarius i BRC, issiaiskinau, kad dujos buvo pasibaigusios, meistras pasake, kad nera skirtumo kokioj degalinej piluosi, pats pilasi EMSI ir bedu nemato. Sake tiesiog toks oras, kondensatas, del to tokios ir sanaudos. Kadangi sioje srityje esu nekomptetetingas, tai negalejau pasigincyti, bet jauciu, kad cia mazai tiesios, nes kitiem tokiu problemu nebuna.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you