automobilis is uzsienio !!!

Created by User 2011-06-03
naudingas(4193)
2011-06-16 22:57:22
mokesciu neformina is ju ten vezant slamsta visoki?nes planuoju vezt:)o tai tiekejas atsibodo
User
2011-06-14 00:19:16
ta invalidke igrudo vidun ir parveze: o ant traliuko paskui kita auto parveze sostus mikruskes i ta kita auto susigrudes buvo..sustabde buvo zoliai ir nieko.ne puses zodzio.prisirises buvo ta masiniuka viduje jis kazkaip.nors vokieciams lygiai dzin ka tu ten vezi is ju.labiau i D varant tikrina nei is ju vaziuojant
User
2011-06-14 00:16:53
2011-06-13 10:48:28 naudingas wrote:o jai varai per kokie vokieciu pasieni su kokia keleivine mikruske be sedyniu o i langus remesi krovinys idomu ar kabinasi?
o kas ten gali kabintis ? mes parveze masina igrude i mikruske kazkoki kibira nupirko kur teisiu nereik netgi vazinejant bet su ratais kaip lengva auto tipo kaip invalidke rusu laiku budavo kazkas tokio tai nuveze i prieki keleivius kolega (veza zmones i vokietija ir tt mikruske) o atgal iseme sostus visus ir igrudo va ta
User
2011-06-14 00:16:53
2011-06-13 10:48:28 naudingas wrote:o jai varai per kokie vokieciu pasieni su kokia keleivine mikruske be sedyniu o i langus remesi krovinys idomu ar kabinasi?
o kas ten gali kabintis ? mes parveze masina igrude i mikruske kazkoki kibira nupirko kur teisiu nereik netgi vazinejant bet su ratais kaip lengva auto tipo kaip invalidke rusu laiku budavo kazkas tokio tai nuveze i prieki keleivius kolega (veza zmones i vokietija ir tt mikruske) o atgal iseme sostus visus ir igrudo va ta
User
2011-06-14 00:11:59
2011-06-12 19:19:26 naudingas wrote:kokio velnio formina saranus kaip krovinines ? koks privalumas
su tuo saranu buvo bajeris toks kad kazkokie auksarankiai "padirbeja" buvo..zodziu langai sudeti gale jau, betruko sedyniu..pirkome mes ji internetu ta sarana..99m TDI zalio metaliko..net minties nebuvo kad gali but koks krovininis..tik reginant pasake regitroje SI MASINA YRA KROVININE! nu ir ka toliau?? aisku mes jau sostus susideja gale buvome ir tt..nu zodziu normalu sarana padare..ir vistiek priregino kaip krovininy.tipo nori?? imi ekspertyze(tiksliau tik babkes uz pazyma sumoki):DDDDD ir pirmyn...masinka jau keleivine tampa:DDDD va tokia ta istorija buvo..reginom kaip krovininy tada...paskui draugas kazkam ji pardave palauzes metus gal laiko ir tolimesnio likimo nebezinau to sarano..gal jau meslyne kur palaidotas:DDDD
naudingas(4193)
2011-06-13 10:48:28
o jai varai per kokie vokieciu pasieni su kokia keleivine mikruske be sedyniu o i langus remesi krovinys idomu ar kabinasi?
User
2011-06-12 19:30:25
Ogi jokio privalumo nera, tiesiog buna nuo gimimo minivenai, visureigiai ir checbekai, universalai tik su 2 priekinem sedimom vietom o vietoj galiniu sedyniu toksai ideklas atseit krovininis skyrius, ir regina tokius tik kaip krovininius jei nepirksi expertizes nieko gero.Siemet italijoje teko uzmatyti Fiat Sinquincento KABLUKA!Auto uz Aixama turbut mazesnis, ir visviena KABLUKAS
naudingas(4193)
2011-06-12 19:19:26
kokio velnio formina saranus kaip krovinines ? koks privalumas
User
2011-06-12 11:37:17
Nu jo, ten konkreciai 2 Land Cruiseriai 100 yra bet reginti Vokietijoje kaip krovininiai, uztai kaina kone perpus mazesne.Neatsimenu, berods anksciau uz kelius LT lyg ir budavo metinis mokestis apie 700 litu ar as neteisus?
User
2011-06-11 22:44:13
2011-06-11 09:16:29 wrote:Vokietijoje ir Belgijoje radau keletą idomių visureigiu uz patrauklią kainą, tačiau (ir klausimo/problemos esmė būtų tokia):ka reiskia T1 dokuments, ar ne tas pats kaip LKW 2sitzplatzes (dvivietis sunkvezimis)?Pagaliau netgi jei 2vietis LKW ilgas dzipas, ir tas ideklas gale lengvai lengvai issimamas bei galima sedynes sudeti, ar yra sansu ji LT registruoti kaip keleivini ar buna tam skirtos kokios expertizes ir pan?
turi isiaiskinti konkreciai nes buna tokiu bajeriu tarkim tokios auto ford galaxy ar saran iregintos kaip krovinines nu tik kaip pavyzdi daviau buvo kad is olandijos parvezem sarana ireginta kaip krovinini tai usiprase kad ekspertize darytume kad prireginti kaip keleivini.o jei krovininiu registruos teks uz kelius moketi.nepakaks kaip lengvai auto, draudimo TA ir vazineji..dar kiekviena diena kelius teks pirkinet ant lango lipdukas klijuojas, ,buna metiniai savaitiniai dienos..nors zinau mentams ne i galva neateitu ziuret ar ten krovininis ar keleivinis..kaip musu atveju tarkim VW SARAN bet apziuretu bus ATA 1500lt bauda...bent jau furistams tokias baudas duoda..furai 1 diena kainuoja 20lt..lengvoms nesidomejau..gal koks 8 ar 10..nezinau..
User
2011-06-11 22:44:13
2011-06-11 09:16:29 wrote:Vokietijoje ir Belgijoje radau keletą idomių visureigiu uz patrauklią kainą, tačiau (ir klausimo/problemos esmė būtų tokia):ka reiskia T1 dokuments, ar ne tas pats kaip LKW 2sitzplatzes (dvivietis sunkvezimis)?Pagaliau netgi jei 2vietis LKW ilgas dzipas, ir tas ideklas gale lengvai lengvai issimamas bei galima sedynes sudeti, ar yra sansu ji LT registruoti kaip keleivini ar buna tam skirtos kokios expertizes ir pan?
turi isiaiskinti konkreciai nes buna tokiu bajeriu tarkim tokios auto ford galaxy ar saran iregintos kaip krovinines nu tik kaip pavyzdi daviau buvo kad is olandijos parvezem sarana ireginta kaip krovinini tai usiprase kad ekspertize darytume kad prireginti kaip keleivini.o jei krovininiu registruos teks uz kelius moketi.nepakaks kaip lengvai auto, draudimo TA ir vazineji..dar kiekviena diena kelius teks pirkinet ant lango lipdukas klijuojas, ,buna metiniai savaitiniai dienos..nors zinau mentams ne i galva neateitu ziuret ar ten krovininis ar keleivinis..kaip musu atveju tarkim VW SARAN bet apziuretu bus ATA 1500lt bauda...bent jau furistams tokias baudas duoda..furai 1 diena kainuoja 20lt..lengvoms nesidomejau..gal koks 8 ar 10..nezinau..
User
2011-06-11 22:44:13
2011-06-11 09:16:29 wrote:Vokietijoje ir Belgijoje radau keletą idomių visureigiu uz patrauklią kainą, tačiau (ir klausimo/problemos esmė būtų tokia):ka reiskia T1 dokuments, ar ne tas pats kaip LKW 2sitzplatzes (dvivietis sunkvezimis)?Pagaliau netgi jei 2vietis LKW ilgas dzipas, ir tas ideklas gale lengvai lengvai issimamas bei galima sedynes sudeti, ar yra sansu ji LT registruoti kaip keleivini ar buna tam skirtos kokios expertizes ir pan?
turi isiaiskinti konkreciai nes buna tokiu bajeriu tarkim tokios auto ford galaxy ar saran iregintos kaip krovinines nu tik kaip pavyzdi daviau buvo kad is olandijos parvezem sarana ireginta kaip krovinini tai usiprase kad ekspertize darytume kad prireginti kaip keleivini.o jei krovininiu registruos teks uz kelius moketi.nepakaks kaip lengvai auto, draudimo TA ir vazineji..dar kiekviena diena kelius teks pirkinet ant lango lipdukas klijuojas, ,buna metiniai savaitiniai dienos..nors zinau mentams ne i galva neateitu ziuret ar ten krovininis ar keleivinis..kaip musu atveju tarkim VW SARAN bet apziuretu bus ATA 1500lt bauda...bent jau furistams tokias baudas duoda..furai 1 diena kainuoja 20lt..lengvoms nesidomejau..gal koks 8 ar 10..nezinau..
User
2011-06-11 09:16:29
Vokietijoje ir Belgijoje radau keletą idomių visureigiu uz patrauklią kainą, tačiau (ir klausimo/problemos esmė būtų tokia):ka reiskia T1 dokuments, ar ne tas pats kaip LKW 2sitzplatzes (dvivietis sunkvezimis)?Pagaliau netgi jei 2vietis LKW ilgas dzipas, ir tas ideklas gale lengvai lengvai issimamas bei galima sedynes sudeti, ar yra sansu ji LT registruoti kaip keleivini ar buna tam skirtos kokios expertizes ir pan?
User
2011-06-09 19:45:20
2011-06-07 09:47:05 wrote:Sveiki, turiu toki klausima, radou masina anglijoj su europiniu vairu, firma kuri parduoda siulo masina uz puse kainos su pristatimu, firmos pavadinimas (www.truckexporters-solutions.com) dar reikalauja 50 % visos sumos avansu ir pries tai siulo atsiusti sutarti patvirtinta notariskaj anglijoj. atrodo lig kaip ir apgaule, ir saitas itartinas, gal kas gali patarima duot diel tos firmos ar pirkimo panasiu budu ? aciu
neprasidek ismaudys kaip katina
User
2011-06-08 14:18:08
tai daug zmoniu apgaunamu yra tipo is uzsienio ir t.t
User
2011-06-07 09:47:05
Sveiki, turiu toki klausima, radou masina anglijoj su europiniu vairu, firma kuri parduoda siulo masina uz puse kainos su pristatimu, firmos pavadinimas (www.truckexporters-solutions.com) dar reikalauja 50 % visos sumos avansu ir pries tai siulo atsiusti sutarti patvirtinta notariskaj anglijoj. atrodo lig kaip ir apgaule, ir saitas itartinas, gal kas gali patarima duot diel tos firmos ar pirkimo panasiu budu ? aciu
naudingas(4193)
2011-06-06 01:22:22
nezinau tos is vokieciu varytos viska reikia keisti alyva paskirstimo dirzai filtrai , truputi pavazinejus paaiskeja ir kad vaziuokles gumas keist reik nes nuo stovejimo sukietejusios ir issimala ir ttgal pas juos nenudroztos bet viska pakeitus ir nebloga sumele gaunas .kazkaip lietuvoj seni slamstai labiau vertinami ir prie alyvos prisilietus dar ranka juodai nenusidazo kaip man syki buvo vos su feiriais nusveiciau ant tiek alyva buvo nekeista pas vokiecius.
User
2011-06-05 22:49:53
dabar raudonus popierinius numerius tranzitinius isduoda tik karta per metus tai masinai toliau jau nori nenori tenka reginti ja ant normaliu valstybiniu numeriu su LT zenklu kampe..o ar zinot kada reginta ar tt jei jau teh pasa yra lietuviskas, visad raso PIRMOJI REGISTRACIJA LIETUVOJE! to iraso jau nebepakeisi niekada! lieka jis visam laikui..tad nors karta regitroje masina pabuvojo automatiskai ta data imusa kaip PIRMOJI REGISTRACIJA LIETUVOJE..ir tu ten mulkink zmogeli i sveikata va tipo nesenai lietuvoje nevazineta ir tt paziures i dokus ir viskas aisku! pvz reginta 2008 m gruodi 1 registracija..ir visai dzin kad ten tranzitiniai numeriai yra..viska parodo dokumentai..va su tom masinom kur kampe buna tranzitiniu numeriu skaicius 11 tie metaliniai firmu numeriai su tais jau durniau..nes jie galioja visus metus..tad tarkim as parveziau masina sausio gale, uzkabinau tuos numerius, atleke pirkti koki spali ir ka? 10 men jau lietuvoj..bet galiu kabint makaronus kad gryzus tik pries savaite..ir ka tu man irodysi kad ne?? juk situ numeriu i teh pasus niekas neregina neraso..situos numerius gali kabinti ant bet kurios masinos kuri yra parvezta ant tos firmos...
User
2011-06-05 22:40:16
pritariu antanas111
User
2011-06-04 20:40:46
noreciau papriestarauti cia kai kuriem kad ir uzsieny vazinet msina tas pats ks lt. DIDESNE TIKIMYBE nupirkti geresne masina kuri yra is vakaru europos o ne vzineta ir tai fakts. kalbu zinoma ne apie apynaujas masinas o 10-15metu senumo. Taip visur taupo, bet ten pragyvenimo lygis geresnis o ti reiksia kad anksciau kai dr negalvojo zmogus apie masinos prdavima - remontavo naudojant kokybiskesen detales. Cia net nediskutuptinas klausimas. Seimoj kiek buvo pirkta masinu visi tik is vakaru europos ir nupirkus 3 metus vazineji neremontuodamas. Gal pasitaike taip nzn bet kalbu is patirties.
User
2011-06-04 20:12:23
2011-06-04 06:38:26 wrote:Tik aplinkui kaip patamsy grabaliojat bet esmės nematot.Problema ta, kad per porą metų naujas auto LT NUO SALIETROS PRADEDA RŪDYTI O DAR BLOGIAU-ŠLYKŠTI mūsiškių kelių "KOKYBĖ".Baisesnių teko tik Rusijoje matyti...Štai todėl Vakaruose pilna važinėja 65-90m modeliuku, ir gan neblogos bukles.Net sele nuvarva pagalvojus.Yra ir daugiau niuansu, pvz klaiki lietuvisku autoduju sudetis, rusiskos kilmes dyzelis ir benzinas.Taip taip, is degaliniu, ne tas apie kuri pagalvojote.Visas jis is rusiskos naftos, o Mazeikiuose prdibimo aparatura-tragiska.Todel nereikia zmonems knisti proto, kad lietuviai neremontuoja masinu kokybiskom dalim.Normalus ir mastantys vairuotojai ne skudureliu piderastina o kaip tik tvarko originaliom detalem, bet yra aisku ir kitas lygis visur visko ieskanciu kuo pigiau bet nomokanciu nebrangiai nusipirkt geros kokybes.
Na tik nereik dievo i medi varyt kolega pas mus keliai bent jau yra o pvz latvijoj lenkijoj na ... Nafta sakot rusiska kiek kokybes skirtumu turi nuo lietuviskos ar zinot? Isviso kuom skiresi na sieros kiekiu pasufleruosim o daugiau? o duju
User
2011-06-04 06:38:26
Tik aplinkui kaip patamsy grabaliojat bet esmės nematot.Problema ta, kad per porą metų naujas auto LT NUO SALIETROS PRADEDA RŪDYTI O DAR BLOGIAU-ŠLYKŠTI mūsiškių kelių "KOKYBĖ".Baisesnių teko tik Rusijoje matyti...Štai todėl Vakaruose pilna važinėja 65-90m modeliuku, ir gan neblogos bukles.Net sele nuvarva pagalvojus.Yra ir daugiau niuansu, pvz klaiki lietuvisku autoduju sudetis, rusiskos kilmes dyzelis ir benzinas.Taip taip, is degaliniu, ne tas apie kuri pagalvojote.Visas jis is rusiskos naftos, o Mazeikiuose prdibimo aparatura-tragiska.Todel nereikia zmonems knisti proto, kad lietuviai neremontuoja masinu kokybiskom dalim.Normalus ir mastantys vairuotojai ne skudureliu piderastina o kaip tik tvarko originaliom detalem, bet yra aisku ir kitas lygis visur visko ieskanciu kuo pigiau bet nomokanciu nebrangiai nusipirkt geros kokybes.
User
2011-06-04 02:18:06
malat suda..kazkada nusipirkau kregzde 318tds su raudonais numeriais..pasirodo jau metus lietuvoj vazineta nes visa keite ir keite tuos raudonus numerius kad tipo auto nesenai grizus, nors ten visi stampai matesi dokumentuose, as pats net nusipirkes dar vienus raudonus numerius issiemiau tipo auto is uzsienio...
tiek kad dabar auto su popieriniais numeriais po svaites reikia TA pravaryt, o su skairdiniais nors ir metus vazinek nieko tu neatskirsi kada ji grizus i LT
User
2011-06-04 00:09:35
2011-06-04 00:03:19 wrote:beto koks skirumas vazineta ji lietuvoj ar ne, galvoji is uzsienio geresnes grizta? taigi ten is visu patvoriu surenka...
2011-06-04 00:07:05 aruniux wrote:bet uzsieni daugiau sansu, kad jei ir remontuota tai bent geresnem detalem, nekaip lietuvoj vientik pigiausiom ir prasciom.
nejuokink, visur pinigus taupo.tiek vokieciuose tiek angluose visur pilna kinisko slamsto...
aruniux(164)
2011-06-04 00:07:05
2011-06-04 00:03:19 wrote:beto koks skirumas vazineta ji lietuvoj ar ne, galvoji is uzsienio geresnes grizta? taigi ten is visu patvoriu surenka...
bet uzsieni daugiau sansu, kad jei ir remontuota tai bent geresnem detalem, nekaip lietuvoj vientik pigiausiom ir prasciom.
User
2011-06-04 00:03:19
beto koks skirumas vazineta ji lietuvoj ar ne, galvoji is uzsienio geresnes grizta? taigi ten is visu patvoriu surenka...
User
2011-06-04 00:01:05
2011-06-03 08:44:31 wrote:dazniausia LT nevazinetu masinu tranzitiniai numeriai buna vadinami garaziniai. jie buna skardiniai ir paskutiniai numerio simboliai - einamieji metai.tai siais metais tokiu numeriu paskutiniai skaiciai - 11.
kiti tranzitiniai - isduodami menesiui (popieriniai). Ju imt nebeapsimoka, nes praejus 1 men nuo isemimo ir nepardavus auto, ja negali vazinet arba turi priregistruot. Be to, jei jau auto vazinetas lt, pardavejas turi dokumentus - registracijos zalia dok.
Tad legaliai, jei automobilis su skardiniais raudonais numeriais - jis lt nevazinetas. Jei su poperiniais - prasyk dokumentu.
apsirikai. tranzitai galioja tris menesius, o isemus tranzitus jokio zalio lapo nebuna.galioja tie patys vokiski numeriai tik pridedamas is regitros lapas su duomenimis apie laikina registracija ir numeriu galiojimo terminu.
User
2011-06-03 22:13:04
2011-06-03 19:51:26 wrote:zodziu popieriniai numeriai raudoni arba geriausia tos salies(skaitos savo hodu grizus)
geriau be numeriu
User
2011-06-03 19:51:26
zodziu popieriniai numeriai raudoni arba geriausia tos salies(skaitos savo hodu grizus)
naudingas(4193)
2011-06-03 10:16:20
ziurek bukle jai bukle gera tai nieko tokio
User
2011-06-03 08:44:31
dazniausia LT nevazinetu masinu tranzitiniai numeriai buna vadinami garaziniai. jie buna skardiniai ir paskutiniai numerio simboliai - einamieji metai.tai siais metais tokiu numeriu paskutiniai skaiciai - 11.
kiti tranzitiniai - isduodami menesiui (popieriniai). Ju imt nebeapsimoka, nes praejus 1 men nuo isemimo ir nepardavus auto, ja negali vazinet arba turi priregistruot. Be to, jei jau auto vazinetas lt, pardavejas turi dokumentus - registracijos zalia dok.
Tad legaliai, jei automobilis su skardiniais raudonais numeriais - jis lt nevazinetas. Jei su poperiniais - prasyk dokumentu.
User
2011-06-03 00:55:53
sveiki, kaip atskirti automobili is uzsienio, tiksliau su tranzitiniais numeriais , juk ir LT vazineta auto gali buti isimti tie numeriai, kaip neapsigauti???:(
Autogidas.lt information: +370 5 207 5057
Work hours: I-V 08:30 - 17:00
Part of Allegro group