wv passat 1.9tdi 66kw ar 81kw kuris geriau?

Created by User 2010-11-02
2010-11-02 17:32
sweiki, kas yra cipas , kur jis dedasi. Kaip suprasti , gal gali kas paaiskinti dekui.
2010-11-02 17:37
2010-11-02 17:32 wrote: sweiki, kas yra cipas , kur jis dedasi. Kaip suprasti , gal gali kas paaiskinti dekui.
o kam tau cipa deti? cipas pakelia kilowatu skaiciu pas tewa yra audi200 tai pakeliau jam iki 200kw tai traukia ispudingai bet ir is bako truputi siurbe berots 10lbenzo o duju daugiau :D
1757 / 0
2010-11-02 17:40
gal zmogui per mazai tu kW
You serious?
2010-11-02 17:42
2010-11-02 17:32 wrote: sweiki, kas yra cipas , kur jis dedasi. Kaip suprasti , gal gali kas paaiskinti dekui.
2010-11-02 17:37 wrote: o kam tau cipa deti? cipas pakelia kilowatu skaiciu pas tewa yra audi200 tai pakeliau jam iki 200kw tai traukia ispudingai bet ir is bako truputi siurbe berots 10lbenzo o duju daugiau :D
200kw o tik 10ltr benzo , , koks cia auto , koks motoras o gal nusisnekejai ZIAURIAI
2010-11-02 17:50
o kur jis statosi ? ten kazkas panasaus kaip fiske ar paciame varyklije jis ikistas?
paaiskinkite, dekui.
2010-11-02 17:55
2010-11-02 17:50 wrote: o kur jis statosi ? ten kazkas panasaus kaip fiske ar paciame varyklije jis ikistas?
paaiskinkite, dekui.
kompo perasymas
2010-11-02 18:06
2010-11-02 17:50 wrote: o kur jis statosi ? ten kazkas panasaus kaip fiske ar paciame varyklije jis ikistas?
paaiskinkite, dekui.
sukele turbos slegi , turba tarnaus trumpiau , , negalesi pilt pilnai sintetiniu tepalu nes sakes td , , paspaudus gaza trauka tikrai pasijaus bet motorui ne y nauda , , jai noresi pailginti turbos tarnavimo laika teks mastyt apie tiesiogini ismetima , bet seip tj cipuok , , pliusas tik kad trauka bus geresne o po to vien minusai
2010-11-02 18:45
2010-11-02 17:40 giedzka wrote: gal zmogui per mazai tu kW
audi 200 TQ buwo 121kw db 200kw ir tik 10 ramiai vaziuojant 120km o jei lb paspaust tai kompas rodo 23.l/100km
2010-11-02 22:20
10 litru ima? su tiek kw tai kaip cia suprast, cia pagal mane kazkoks neimanomas dalykas...200kw ir 10 litru :DDDD cia matyt ant 50km?
2010-11-02 22:22
o del ar 81 ar 66 kw tai as sakyciau kad 66 kw paprastam vazinejimui neskraidymui, per akis, nebent esi megejas labai palakstyt, bet tada jau imi su benzu arba dujini. Bet su 66kw maziau problemu bus.
2010-11-02 22:37
ne i tema bet ar tokie skelbimai realus? http://www.autogidas.lt/skelbimai/bmw-320-savadarbis-auto-2003-0120169148.html
2010-11-02 22:41
2010-11-02 22:37 wrote: ne i tema bet ar tokie skelbimai realus? http://www.autogidas.lt/skelbimai/bmw-320-savadarbis-auto-2003-0120169148.html
kazkoke nesamone, savadarbe auto, 4wd :D , uz 11k, ir sneka apie dumus kazkokius :D gal apsirukes , ir ka jie nori isplest nesupratau.
2010-11-02 22:45
2010-11-02 22:22 wrote: o del ar 81 ar 66 kw tai as sakyciau kad 66 kw paprastam vazinejimui neskraidymui, per akis, nebent esi megejas labai palakstyt, bet tada jau imi su benzu arba dujini. Bet su 66kw maziau problemu bus.
Manau, kad geriau yra 81 kw, nei 66 kw. Pats vazineju su 81 kw., nors kas vazineja nesiskundzia ir su 66 kw, bet jei auto daugiau priseda zmoniu, tai jauciasi ant traukos.
Su 81 kw niekur neprilakstysi, tikrai nera cia nieko ispudingo.
Del cipavimo, kaip ir minejo kompo perprogramavimas. Neblogai cipuoja www.vimota.lt
Buna ir fiskiu jei galima taip pavadinint tiuning box, bet sitas nelabai patartintas, nes jis padidina degalu sunaudojima ir patrumpina turbinos gyvavimo laika.
2010-11-02 22:48
keistai cia su 10 litru.. pas mane ~188kW.. ramiai vaziuojant ima maziausiai 13L, visa laika spaudziant ~26L.. aisku pas mane tiunas pacio darytas, ir misinys riebus paliktas ant pacio galo (~10.5AFR).. bet ramiai vaziuojant iki tiek niekada nedaeina.. buna normalus misinys, bet maziau 13L niekaip. o tas "cipavimas" (nekenciu sito termino, nes fiziskai nieko su paciais mikrocipais daryti nereikia.. "gezu" sugalvotas terminas) tai yra, kaip ir sake, variklio kompiuterio perprogramavimas.. siaip keicia ne tik turbinos slegi, nes dyzeliuose jis ir taip nemazas.. nes dyzeliuose nera salygu tokiai detonacijai kaip benzininiuose varikliuose, t.y. benzininiuose spaudziamas oro ir kuro misinys, o dyzeliuose - tik oras.. tai jei dyzelio ipurskimo kampas nebus per ankstyvas - detonacijos nebus.. gamykliskai degimo kampas yra velyvas, nes kuro ipurskiama pakankamai mazai - t.y. misinys buna liesas.. toks misinys reikalingas sumazinti dumingumui.. bet liesam misiniui reikia maziau laiko sudegti, del to ipurskimo kampas yra velyvas.. visa tai sudejus bendra variklio galia yra pakankamai maza.. perprogramavus variklio kompa ipurskimo kampas yra paankstinamas ir pridedama daugiau kuro.. toks misinys dega ilgiau ir del to atitaikius ipurskimo kampa galima isgauti daug aukstesni cilindro slegi del to ir galios buna daugiau. bet teisingai pastebejo, kad reikia keisti ismetimo sistema.. nes daugiau oro/kuro misinio kai dega susidaro daug didesnis slegis ismetimo sistemoj, del ko ismetamuju duju temperatura buna daug aukstesne (del paankstinto degimo irgi).. o turbinai per didele temperatura kenkia..
2010-11-02 23:19
pakeliau iki 200kw cia lipduku nusipirko gariunuose
2010-11-02 23:36
2010-11-02 17:40 giedzka wrote: gal zmogui per mazai tu kW
2010-11-02 18:45 wrote: audi 200 TQ buwo 121kw db 200kw ir tik 10 ramiai vaziuojant 120km o jei lb paspaust tai kompas rodo 23.l/100km
vien su cipsu tiek kw neyspausi niekaip , , baik sapaliot su savo 10ltr nes net juokas neima kaip nusisneki , ,,
2010-11-02 23:46
irgi tiesa.. as keiciau turba + purkstukui + tiunas.. ir jau purkstukai ir turba ant maksimumo.. nu turba gal dar ne taip.. bet purkstukai jau veikia ant 92% ant max galios..
2010-11-02 23:59
2010-11-02 22:48 wrote: keistai cia su 10 litru.. pas mane ~188kW.. ramiai vaziuojant ima maziausiai 13L, visa laika spaudziant ~26L.. aisku pas mane tiunas pacio darytas, ir misinys riebus paliktas ant pacio galo (~10.5AFR).. bet ramiai vaziuojant iki tiek niekada nedaeina.. buna normalus misinys, bet maziau 13L niekaip. o tas "cipavimas" (nekenciu sito termino, nes fiziskai nieko su paciais mikrocipais daryti nereikia.. "gezu" sugalvotas terminas) tai yra, kaip ir sake, variklio kompiuterio perprogramavimas.. siaip keicia ne tik turbinos slegi, nes dyzeliuose jis ir taip nemazas.. nes dyzeliuose nera salygu tokiai detonacijai kaip benzininiuose varikliuose, t.y. benzininiuose spaudziamas oro ir kuro misinys, o dyzeliuose - tik oras.. tai jei dyzelio ipurskimo kampas nebus per ankstyvas - detonacijos nebus.. gamykliskai degimo kampas yra velyvas, nes kuro ipurskiama pakankamai mazai - t.y. misinys buna liesas.. toks misinys reikalingas sumazinti dumingumui.. bet liesam misiniui reikia maziau laiko sudegti, del to ipurskimo kampas yra velyvas.. visa tai sudejus bendra variklio galia yra pakankamai maza.. perprogramavus variklio kompa ipurskimo kampas yra paankstinamas ir pridedama daugiau kuro.. toks misinys dega ilgiau ir del to atitaikius ipurskimo kampa galima isgauti daug aukstesni cilindro slegi del to ir galios buna daugiau. bet teisingai pastebejo, kad reikia keisti ismetimo sistema.. nes daugiau oro/kuro misinio kai dega susidaro daug didesnis slegis ismetimo sistemoj, del ko ismetamuju duju temperatura buna daug aukstesne (del paankstinto degimo irgi).. o turbinai per didele temperatura kenkia..
biski pasikaustes kaip matau :D
2010-11-03 00:52
tai as megejas - tiuneris :D darausi sau, kolkas nebandziau niekam parduoti tiuno, nes pirma noriu isbandyti ant savo aparato, kad isitikinciau, kad jis saugus ir, kad einu i gera puse. nors siaip nieko ten sudetingo.. pati aparatura perprogramuot daugumai dyzeliu (KWP 2000 - JTD, HDI, TDI, CDI, dCI, CRDI, dauguma benzininiu BMW su Siemens Ms43 ECU ir t.t.) vaiksto po $70.. gauti tiunintu failu - kitas reikalas.. jei turi priejima prie dyno, turi tiuninimui skirta aparatura (oro/kuro misinio davikli, detonacijos davikli, ismetimo duju temp davikli ir t.t.) tada gali pats modifikuoti orginalius failus.. nors dyno nebutinas.. gali ir gatvej isbandyti is bedos. arba gali bandyti nuskaityti is jau "cipintu" dyzeliu ir kepti kopijas.. bet jie kartais buna "uzrakinti"..
2010-11-21 14:00
pas mane 95 B4 66kw TDI cipuotas dabar kazkur 80-90kw, kuro ima vidutiniskai 4, 7.
2010-11-21 14:43
2010-11-21 14:00 wrote: pas mane 95 B4 66kw TDI cipuotas dabar kazkur 80-90kw, kuro ima vidutiniskai 4, 7.
Čia tikriausiai vidutiniškai visada nuo kalno važiuojant 12 šaiba?:)
2010-11-21 16:08
2010-11-21 14:00 wrote: pas mane 95 B4 66kw TDI cipuotas dabar kazkur 80-90kw, kuro ima vidutiniskai 4, 7.
2010-11-21 14:43 wrote: Čia tikriausiai vidutiniškai visada nuo kalno važiuojant 12 šaiba?:)
O ka pavydas grauzia? nesi eksploataves su tokiu varikliu tai net nereisk savo juokingos nuomones :D pensininko rezimo jos tiek ir valgo, o trasoj ~90km/h ~4 litrus priklausomai nuo masinos mases ir kt salygu. Nuo kalno seip 0L/100km elektroninio ipurskimo varikliams jeigu ka ;)
2010-11-21 16:16
2010-11-21 14:00 wrote: pas mane 95 B4 66kw TDI cipuotas dabar kazkur 80-90kw, kuro ima vidutiniskai 4, 7.
2010-11-21 14:43 wrote: Čia tikriausiai vidutiniškai visada nuo kalno važiuojant 12 šaiba?:)
2010-11-21 16:08 wrote: O ka pavydas grauzia? nesi eksploataves su tokiu varikliu tai net nereisk savo juokingos nuomones :D pensininko rezimo jos tiek ir valgo, o trasoj ~90km/h ~4 litrus priklausomai nuo masinos mases ir kt salygu. Nuo kalno seip 0L/100km elektroninio ipurskimo varikliams jeigu ka ;)
nu dede turi audi a6 c5 kebule 1.9 tdi.tai ir paima panasiai ant tiesios iki 100km/h vaziuojant.suknistas toledo apie 6 ima :D
2010-11-21 16:30
2010-11-21 14:43 wrote: Čia tikriausiai vidutiniškai visada nuo kalno važiuojant 12 šaiba?:)
2010-11-21 16:08 wrote: O ka pavydas grauzia? nesi eksploataves su tokiu varikliu tai net nereisk savo juokingos nuomones :D pensininko rezimo jos tiek ir valgo, o trasoj ~90km/h ~4 litrus priklausomai nuo masinos mases ir kt salygu. Nuo kalno seip 0L/100km elektroninio ipurskimo varikliams jeigu ka ;)
2010-11-21 16:16 wrote: nu dede turi audi a6 c5 kebule 1.9 tdi.tai ir paima panasiai ant tiesios iki 100km/h vaziuojant.suknistas toledo apie 6 ima :D
Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
2010-11-22 11:10
Audi 80 V (8C, B4)66kW
Kuro sąnaudos mieste, 6.2
Kuro sąnaudos greitkelyje, 3.8
Vidutinės kuro sąnaudos, 5.2
Audi a4 pasistuma iki 5.1 vidutiniu tai 4.7 na greitkeliu tikiu bet vidutiniu jai ir cipas nebent sedynes is pasato ismesi ir visa kita na gal... juk audi svoris praktiskai tas pat kaip pasato dar golfas bet ir tai netikiu nebet tu perinkai visa mororiuka naujom dalim nes po 100 000 jau ir taip net ir sie varikliai parodo kad buvo naudojami plius visu auto degalu sanaudos pateikiamos kai neveikia jokie el prietaisai tai kaip tada reik damest ir ant to nzn netikiu nors tu ka :)

2010-11-22 11:30
2010-11-02 22:22 wrote: o del ar 81 ar 66 kw tai as sakyciau kad 66 kw paprastam vazinejimui neskraidymui, per akis, nebent esi megejas labai palakstyt, bet tada jau imi su benzu arba dujini. Bet su 66kw maziau problemu bus.
2010-11-02 22:45 wrote: Manau, kad geriau yra 81 kw, nei 66 kw. Pats vazineju su 81 kw., nors kas vazineja nesiskundzia ir su 66 kw, bet jei auto daugiau priseda zmoniu, tai jauciasi ant traukos.
Su 81 kw niekur neprilakstysi, tikrai nera cia nieko ispudingo.
Del cipavimo, kaip ir minejo kompo perprogramavimas. Neblogai cipuoja www.vimota.lt
Buna ir fiskiu jei galima taip pavadinint tiuning box, bet sitas nelabai patartintas, nes jis padidina degalu sunaudojima ir patrumpina turbinos gyvavimo laika.
pas mane 66kw, 12 cemanto maisu ir eina kaip vejas, tiek nuokalno ar ikalna. dek koki nori cipa, tarpine tarp vairo svarbiau, su lupena galima padeti i viete, netiketumo faktorius padeda, beto kam cipuot, jei saibu yra jamk 5lt monstra:)
2010-11-22 11:38
2010-11-21 16:08 wrote: O ka pavydas grauzia? nesi eksploataves su tokiu varikliu tai net nereisk savo juokingos nuomones :D pensininko rezimo jos tiek ir valgo, o trasoj ~90km/h ~4 litrus priklausomai nuo masinos mases ir kt salygu. Nuo kalno seip 0L/100km elektroninio ipurskimo varikliams jeigu ka ;)
2010-11-21 16:16 wrote: nu dede turi audi a6 c5 kebule 1.9 tdi.tai ir paima panasiai ant tiesios iki 100km/h vaziuojant.suknistas toledo apie 6 ima :D
2010-11-21 16:30 wrote: Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
2012-01-07 20:47
2010-11-21 16:16 wrote: nu dede turi audi a6 c5 kebule 1.9 tdi.tai ir paima panasiai ant tiesios iki 100km/h vaziuojant.suknistas toledo apie 6 ima :D
2010-11-21 16:30 wrote: Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
2010-11-22 11:38 wrote: Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
o tu zinojai kad pacipuotos maziau valgo? zinoma jei nemynsi, o tvarkingai riedesi :)
2012-01-07 20:52
2010-11-21 16:30 wrote: Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
2010-11-22 11:38 wrote: Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
2012-01-07 20:47 wrote: o tu zinojai kad pacipuotos maziau valgo? zinoma jei nemynsi, o tvarkingai riedesi :)
Jau, kad maziau valgo tai nusisnekejai. Nebent cipavimas buvo toks, kad is 66kw padare 55. Tada tikiu, kad galejo sumaazet.
4021 / 0
2012-01-07 21:12
2010-11-21 14:00 wrote: pas mane 95 B4 66kw TDI cipuotas dabar kazkur 80-90kw, kuro ima vidutiniskai 4, 7.
Kaip čipuotas, kad šitiek kW? Ten max. 80 kW, galiu lažintis iš bet ko. Dėl kuro sąnaudų, tai davai visi parašykite, pas ką mažiausiai ims, tai su tuo važiuosiu aplink pasaulį, pažiūrėsiu, ar kai jau reiks pavėžėti, nu ar nepadidės tos kuro sąnaudos... Be to, jūs tik save apgaudinėjate, taip kad bereikalingai svaigstate nesąmones... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 09:17
cipuota gali but kad maziau ima, turjau 66kw cipuota, autostrada 90-100 riedant pastoviai tj ir imdavo 4, 7-5l(vasara) :D gazo duodi kaip reikiant ir gaunasi sanaudos vidutines paskui 8l kokie
2013-02-08 11:07
2010-11-21 16:16 wrote: nu dede turi audi a6 c5 kebule 1.9 tdi.tai ir paima panasiai ant tiesios iki 100km/h vaziuojant.suknistas toledo apie 6 ima :D
2010-11-21 16:30 wrote: Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
2010-11-22 11:38 wrote: Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
tai nauja juk dar nepadaryta apkatke:D jei jis daugiau trasoj vaziuoja nei mieste tai pilnai tikiu. juk cipuotam daug lengviau ta kebula tempt nei silpnesniam motorui. kaip ir 81kw ima ant 100ml maziau tai cipuotas 66kw juk geriau eis nei orginalas 81kw tai turetu ir sanaudos kazkiek mazesnes but.
4021 / 0
2013-02-08 11:10
2010-11-21 16:30 wrote: Kokiu pagrindu gali teigti kad toleto su tokiu pat motoru daugiau ima? netvarkingas taip, bet turi maziau imti del svorio. Seip a6/c4 ner ko imt su 1.9 nes sunki masina, iskart sanaudu vidurkis bent 6l! kai 2.5 1-1.5 daugiau teima :D paziurim i kataloga ka gamintojas deklaruoja ir viskas aisku. Sakysit pievas ten raso? tai ismokit vaziuoti arba susitvarkykit po kapotu kaip priklauso.
2010-11-22 11:38 wrote: Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
2013-02-08 11:07 wrote: tai nauja juk dar nepadaryta apkatke:D jei jis daugiau trasoj vaziuoja nei mieste tai pilnai tikiu. juk cipuotam daug lengviau ta kebula tempt nei silpnesniam motorui. kaip ir 81kw ima ant 100ml maziau tai cipuotas 66kw juk geriau eis nei orginalas 81kw tai turetu ir sanaudos kazkiek mazesnes but.
Dėl paskutinio teiginio, tai kažin... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 11:17
2010-11-22 11:38 wrote: Tai aišku kad nesamonė tie jo 4, 7/100km. Gamintojas vidurki nurodo 5, 2/100km. čia aišku naujam. O jis su 15m. senu laužu nori geresnius parodymus padaryti :D Tai pas ji gal dar po penkiu metų, jei ta mašina dar aišku važiuos pradės ryti 4, 2/100km :D
2013-02-08 11:07 wrote: tai nauja juk dar nepadaryta apkatke:D jei jis daugiau trasoj vaziuoja nei mieste tai pilnai tikiu. juk cipuotam daug lengviau ta kebula tempt nei silpnesniam motorui. kaip ir 81kw ima ant 100ml maziau tai cipuotas 66kw juk geriau eis nei orginalas 81kw tai turetu ir sanaudos kazkiek mazesnes but.
2013-02-08 11:10 zarachas wrote: Dėl paskutinio teiginio, tai kažin... :)
cipuotas 66kw eina geriau nei orginalas 81kw
2013-02-08 11:20
2013-02-08 11:07 wrote: tai nauja juk dar nepadaryta apkatke:D jei jis daugiau trasoj vaziuoja nei mieste tai pilnai tikiu. juk cipuotam daug lengviau ta kebula tempt nei silpnesniam motorui. kaip ir 81kw ima ant 100ml maziau tai cipuotas 66kw juk geriau eis nei orginalas 81kw tai turetu ir sanaudos kazkiek mazesnes but.
2013-02-08 11:10 zarachas wrote: Dėl paskutinio teiginio, tai kažin... :)
2013-02-08 11:17 wrote: cipuotas 66kw eina geriau nei orginalas 81kw
meistras geriau zino
419 / 0
2013-02-08 11:22
eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
4021 / 0
2013-02-08 11:24
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
Neperdėk su tiek kW. O šiaip tai turėjo omeny 66 kW čipuotą ir 81 kW nečipuotą...
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 11:24
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
kw panasiai gaunas kaip orginalo 81kw bet nm daugiau
419 / 0
2013-02-08 11:25
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
2013-02-08 11:24 zarachas wrote: Neperdėk su tiek kW. O šiaip tai turėjo omeny 66 kW čipuotą ir 81 kW nečipuotą... :thumbup:
as puikiai zinau ka jis turejo meni kad uzcipavus 66 kw gausi 80-85 kw ir padarysi stock 81 kw? nixuja
419 / 0
2013-02-08 11:26
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
2013-02-08 11:24 wrote: kw panasiai gaunas kaip orginalo 81kw bet nm daugiau
px tie nm ne ant nm vazioji o ant kw. be sansu 66 kw kad aplenktu 81 kw ir tiek
4021 / 0
2013-02-08 11:26
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
2013-02-08 11:24 zarachas wrote: Neperdėk su tiek kW. O šiaip tai turėjo omeny 66 kW čipuotą ir 81 kW nečipuotą... :thumbup:
2013-02-08 11:25 vandal wrote: as puikiai zinau ka jis turejo meni kad uzcipavus 66 kw gausi 80-85 kw ir padarysi stock 81 kw? nixuja
Nu tai taip, bet aš nesuprantu iš kur tiek kW gaunasi? Juk 66 kW tokių metų jau turi gal tik kokius 62-63 kW, o čipas dameta apie 15 kW... :)
It's not a hobby - it's way of life!
419 / 0
2013-02-08 11:29
2013-02-08 11:24 zarachas wrote: Neperdėk su tiek kW. O šiaip tai turėjo omeny 66 kW čipuotą ir 81 kW nečipuotą... :thumbup:
2013-02-08 11:25 vandal wrote: as puikiai zinau ka jis turejo meni kad uzcipavus 66 kw gausi 80-85 kw ir padarysi stock 81 kw? nixuja
2013-02-08 11:26 zarachas wrote: Nu tai taip, bet aš nesuprantu iš kur tiek kW gaunasi? Juk 66 kW tokių metų jau turi gal tik kokius 62-63 kW, o čipas dameta apie 15 kW... :)
ta icia visi tiek kw cia sapaliones yra, jei tvarkingas motoras tai gaunasi is 66 kokie 80-85, bet nepamataves nezinosi, uzkelia turbos slegi degimo kampa ankstesni padaro ir salerkos daugiau vat ir gaunas
4021 / 0
2013-02-08 11:31
2013-02-08 11:25 vandal wrote: as puikiai zinau ka jis turejo meni kad uzcipavus 66 kw gausi 80-85 kw ir padarysi stock 81 kw? nixuja
2013-02-08 11:26 zarachas wrote: Nu tai taip, bet aš nesuprantu iš kur tiek kW gaunasi? Juk 66 kW tokių metų jau turi gal tik kokius 62-63 kW, o čipas dameta apie 15 kW... :)
2013-02-08 11:29 vandal wrote: ta icia visi tiek kw cia sapaliones yra, jei tvarkingas motoras tai gaunasi is 66 kokie 80-85, bet nepamataves nezinosi, uzkelia turbos slegi degimo kampa ankstesni padaro ir salerkos daugiau vat ir gaunas
Net norėčiau pamatyti kreives kaip viršija 80 kW ribą... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 11:34
2013-02-08 11:22 vandal wrote: eik tik jau nori pasakyti is 66kw su nekintama turbos geometrija ir purkstukais nepralaidziais padarysi su cipu 90 kw? mnesvaik tik.. kasdieniniam normaliam važinėjimui pvz. uzcipavus iš VAG 66kw gaunasi apie 80-85kw, iš 81kw gaunasi apie 100kw
2013-02-08 11:24 wrote: kw panasiai gaunas kaip orginalo 81kw bet nm daugiau
2013-02-08 11:26 vandal wrote: px tie nm ne ant nm vazioji o ant kw. be sansu 66 kw kad aplenktu 81 kw ir tiek
tai gudruti kai kw tiek pat tai su nm didesniais ir vaziuos geriau
4021 / 0
2013-02-08 11:38
2013-02-08 11:24 wrote: kw panasiai gaunas kaip orginalo 81kw bet nm daugiau
2013-02-08 11:26 vandal wrote: px tie nm ne ant nm vazioji o ant kw. be sansu 66 kw kad aplenktu 81 kw ir tiek
2013-02-08 11:34 wrote: tai gudruti kai kw tiek pat tai su nm didesniais ir vaziuos geriau
Amžinas ginčas niekada nesibaigs. O kur svoris, tarpinė ir t.t.?..
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 11:42
2013-02-08 11:26 vandal wrote: px tie nm ne ant nm vazioji o ant kw. be sansu 66 kw kad aplenktu 81 kw ir tiek
2013-02-08 11:34 wrote: tai gudruti kai kw tiek pat tai su nm didesniais ir vaziuos geriau
2013-02-08 11:38 zarachas wrote: Amžinas ginčas niekada nesibaigs. O kur svoris, tarpinė ir t.t.?.. :lol:
vimota turi kaup tik tu cipuotu 66kw rezultatai is 55kw ir 146nm i 81kw ir 256nm
4021 / 0
2013-02-08 11:44
2013-02-08 11:34 wrote: tai gudruti kai kw tiek pat tai su nm didesniais ir vaziuos geriau
2013-02-08 11:38 zarachas wrote: Amžinas ginčas niekada nesibaigs. O kur svoris, tarpinė ir t.t.?.. :lol:
2013-02-08 11:42 wrote: vimota turi kaup tik tu cipuotu 66kw rezultatai is 55kw ir 146nm i 81kw ir 256nm
Nesiginčinu, bet netikiu... :)
It's not a hobby - it's way of life!
2013-02-08 11:46
2013-02-08 11:38 zarachas wrote: Amžinas ginčas niekada nesibaigs. O kur svoris, tarpinė ir t.t.?.. :lol:
2013-02-08 11:42 wrote: vimota turi kaup tik tu cipuotu 66kw rezultatai is 55kw ir 146nm i 81kw ir 256nm
2013-02-08 11:44 zarachas wrote: Nesiginčinu, bet netikiu... :)
o ko cia netiket jei variklis tvarkoj tai px yra damest iki tu 80-85kw ir 250-260nm.
419 / 0
2013-02-08 11:48
2013-02-08 11:24 wrote: kw panasiai gaunas kaip orginalo 81kw bet nm daugiau
2013-02-08 11:26 vandal wrote: px tie nm ne ant nm vazioji o ant kw. be sansu 66 kw kad aplenktu 81 kw ir tiek
2013-02-08 11:34 wrote: tai gudruti kai kw tiek pat tai su nm didesniais ir vaziuos geriau
nevaziuos jis geriau, pagreitis nepakils nuo keliu deismciu nm o pasikeis trauka prie tam tikru apsuku nm nuekliami i tam tikra apsuku diapazona, jei uzkabinsi priekaba arba ant buksyro vilksi masina tai papildomi nm yra gerai, o pagreiciui jei neduos kazka apciopiamo. imk tarkim e 46 kebulo 2.0 bmw diesel su 330nm ir 150 ag ir kregzde 2.5 plyta 250nm ir 192 arkliais ?????? ir ka nori pasakyt dizelis su 80 nm daugiau aplenks 2.5? manau kad ne
419 / 0
2013-02-08 12:01
arba dar bmw e36 kregzde tds 2.5 turi net 260 nm! o begejasi iki 100 per 10.4 sekundes o benzas 2.0 ta pati kregzde turi tik 190 nm bet pasiem per tiek pat beveik per 10 sekundziu ta 100km/h, abu turi apie 150 ag tai 70 nm siuo atveju niekuom nepadejo..

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you