skirtumas tarp plaukiajancios sankabos ir neplaukiojancios sankabos.

Created by User 2013-06-25
2013-06-25 14:08
Sveiki noreciau pasidometi. kuo sikiriasi plaukiojanti sankaba nuo neplaukiacios? ir ar plaukiajancia sankaba yra sudetinga pakeisti.?
2013-06-25 14:53
apie kokio kombaino sankabą eina kalba?
2013-06-25 18:46
2013-06-25 14:08 wrote: Sveiki noreciau pasidometi. kuo sikiriasi plaukiojanti sankaba nuo neplaukiacios? ir ar plaukiajancia sankaba yra sudetinga pakeisti.?
plaukiojantis buna smagratis - dvieju masiu. jis yra is dvieju daliu, kurios sujungtos spyruokliniu mechanizmu.
2013-06-25 21:41
kodėl aš klausiau apie kokią mašiną eina kalba?

Todėl, kad ne visiems auto modeliams yra galimybė vietoj plaukiojančios sankabos sudėt paprastą
2013-06-25 21:58
Tema kaimiečiams. Jei mašinai priklauso plaukiojanti, tokią ir reikia dėti, nes idėjus paprastą, atsiranda papildomos vibracijos, nukenčia vairavimo komfortas. Bet sakiau jau, tema kaimiečiams, o kaimiečiams svarbu važiuoja, taigi toliau temą tęst nėra prasmės, kaimiečiai dės paprastą.
2013-06-25 22:02
2013-06-25 21:58 wrote: Tema kaimiečiams. Jei mašinai priklauso plaukiojanti, tokią ir reikia dėti, nes idėjus paprastą, atsiranda papildomos vibracijos, nukenčia vairavimo komfortas. Bet sakiau jau, tema kaimiečiams, o kaimiečiams svarbu važiuoja, taigi toliau temą tęst nėra prasmės, kaimiečiai dės paprastą.
o tu nepagalvojai, kad kaime gyvena daug turtingesni zmones nei mieste?ir daug daugiau supranta apie auto nei miestietis
2013-06-25 22:04
2013-06-25 21:58 wrote: Tema kaimiečiams. Jei mašinai priklauso plaukiojanti, tokią ir reikia dėti, nes idėjus paprastą, atsiranda papildomos vibracijos, nukenčia vairavimo komfortas. Bet sakiau jau, tema kaimiečiams, o kaimiečiams svarbu važiuoja, taigi toliau temą tęst nėra prasmės, kaimiečiai dės paprastą.
Kaimieti tu kaimieti... Paprasta dedama kai ir nelaiko plaukiojanti, pvz po remap ar pan.
2013-06-25 22:07
neimkit į galvą - Pabalys kiek pastebėjau nelabai ką ir išmano apie techniką išskyrus tai ką paskaito kataloguose ar kitų pranešimuose.

Daugiau nei 10 mašinų pats esu perdaręs sankabas ir visos važiuoja be vibracijų ir komforto praradimų.

O kaimiečiu būt nėr blogai
2013-06-25 22:13
Jo, Idalius toks rimtas meistras, bet klientų neturi, tenka forume sedėt. Aš nesakau, kad mašina nevažiuos perdarius, važiuos ir dar ilgiau už plaukiojančią, bet... Palyginkit tą patį modelį su tokiu pat varikliu, kur yra TVARKINGA plaukiojanti sankaba ir perdaryta į paprastą. Aš pilnai suprantu, kad persėdus nuo antro golfo ar bulkos nesijaučia.
O kas liečia remapus, tai retas kuris rimtai užsiema tuo, o ir deda tada keramikines sankabas su stipresniais diskatoriais
2013-06-25 22:21
kas tau sakė kad sėdžiu be darbo?

Vakarais namie taip atsipalaiduoju po dienos, nes autoforumus skaityt kartais yra linksmiau nei anekdotus. O dieną laisvo laiko minutė irgi atsiranda. Be to man niekas nenurodinėja ką turiu daryti, nes aš kažkieno servise nedirbu - aš jį tiesiog turiu
2013-06-25 22:27
2013-06-25 22:21 wrote: kas tau sakė kad sėdžiu be darbo?

Vakarais namie taip atsipalaiduoju po dienos, nes autoforumus skaityt kartais yra linksmiau nei anekdotus. O dieną laisvo laiko minutė irgi atsiranda. Be to man niekas nenurodinėja ką turiu daryti, nes aš kažkieno servise nedirbu - aš jį tiesiog turiu :smilewink:
Taigi, esi serviso(ar tiesiog garažo, nesvarbu)savininkas, ir paneigsi, ką pasakiau, kad jokio neigiamo efekto, ypač dyzeliams, perdarius sankabą nebus?
Dažniausiai žmonės sankabą keičia tada, kai pradeda smagratis daužytis, po tokio dalyko paprasta sankaba atrodo geriau, bet reikia lyginti 2 tvarkingas sistemas.
2013-06-25 22:38
žinau ką nori pasakyti, nes neseniai teko būti Lucas sankabų gamintojų seminare, kur buvo pristatytos nebe dviejų, o trijų masių sankabos su 120 spyruoklių viduje.

O dėl perdirbimo iš dvimasio į paprastą skirtumas šiek tiek yra tik pradedant važiuoti būdingu lengvu padrebėjimu ir tai juntamas daugiau važiuojant atbuline pavara lyginant tą patį automobilį su tvarkinga dvimase ir tokį pat auto su perdirbta sankaba.

Man asmeniškai dzin - jei klijentas paprašys, tai ir iš fanieros sankabą padarysiu. Svarbu už tai sumokėtų pinigus ir jam būtų ramu, kad gavo ko prašė.

Taip - pas mane sujungti trys garažai, dirba pas mane du žmonės (be manęs)ir įmonės veiklos rūšis "variklinių transporto priemonių aptarnavimas, remontas ir priežiūra"
2013-06-25 22:48
sveiki, esu belgijoje, neseniai teko keisti subaru forester sankabos diska, nes tampe jis priekaba pastoviai. isardzius paaiskejo kad isminamam guoliui irgi paskutinioji tai paaiskinau klientui bet pasake kad pofig nes masina parduoda . tada as viska surinkau( sankaba plaukiojanti) ir atidaviau masina zmogui. per pusdieni 200euro.gyvent galima bet belgijoje viskas brangu eina na.....
2013-06-25 22:52
tiesa pasiimdamas masina jis paklause kiek atlaikys guolis as jam - iki vartu garantija, po to kaip dievas duos. pats nenorejai keist. bahuras baltarusis buvo tai greit viska suprato ir atbasliavo babkes, nes be 500 subarikui sankabos nekeicia.
2013-06-26 10:46
jeigu jau taip laikytis gamintojų rekomendacijų, tai negalima nei analogų dėt, nei perdirbimų daryt nei restauruot kažkokius mazgus ar detales. Sutinku, kad yra modelių kuriems nieko neperdirbsi pavyzdžiui su sankaba, bet senesniems modeliams grubiai tariant iki 2000 ar kokių 2005 tokie dalykai įmanomi.

O perdirbinėjam ne todėl kad smagu keist mašinos konstrukciją, bet ne visi dėl mūsų šalies anekdotinės ekonomikos turi galimybę mokėt už sankabos komplektus po 2000 ir panašiai
2013-06-26 11:39
2013-06-25 21:58 wrote: Tema kaimiečiams. Jei mašinai priklauso plaukiojanti, tokią ir reikia dėti, nes idėjus paprastą, atsiranda papildomos vibracijos, nukenčia vairavimo komfortas. Bet sakiau jau, tema kaimiečiams, o kaimiečiams svarbu važiuoja, taigi toliau temą tęst nėra prasmės, kaimiečiai dės paprastą.
wrote: ..
Kaip atpažinti kaimietį? Nusiperka mašiną už paskutinius centus, o kai reikia remontuot, nėra už ką. Tada deda tai, kas pigu ir svarbiausia, visiem skelbia, kaip gerai. Susirask kokį tautovežį 81kw su TVARKINGA plaukiojančia sankaba ir pravažiuok, nustebsi, kaip skirsis nuo tavo perdarytos
2013-06-26 21:20
wrote: ..
2013-06-26 11:39 wrote: Kaip atpažinti kaimietį? Nusiperka mašiną už paskutinius centus, o kai reikia remontuot, nėra už ką. Tada deda tai, kas pigu ir svarbiausia, visiem skelbia, kaip gerai. Susirask kokį tautovežį 81kw su TVARKINGA plaukiojančia sankaba ir pravažiuok, nustebsi, kaip skirsis nuo tavo perdarytos
wrote: ..
Na taip, tu gudresnis už inžinierius, kuriančius mašinas...Su beške važinėji, tai tik jau ne tau apie komfortą kalbėt tada
2013-06-26 22:06
Anksciau pusvelciui prekiaudavo kinieciu ir korejieciu smagrciais ir sankobom, tarnaudavo kokius 500-1000km.max.Tokios pornografijos kaip dabartniai vokiski dranduletai turbut niekada dar negamino autmobilizmo istorijoje.Pagaminta taip, kad kuo dazniau gestu , prikista kuo sudetingesniu mechanizmu ir elektronikos.Na bet tai kiekvienam patyrusiam sioje srityje zmogui aisku, kad tokios kokybes kaip buvo 70-95m MB daugiau nebebus niekad, nes neapsimoka gaminti ilgai tarnaujancios technikos kadangi nepirktu nauju ir servisas butu be darbo.Nuo 2008 ka bepaimsi, po 100t.km geriau begt kuo toliau, aisku, yra ir nemazai isimciu.Vnz sedjom knaipeje su autosalono diriku ir ziurejome i 2 salia stovincius Land Cruiserius, vienas made in Japan kitas made in China(TLC GONOU jei kas nezinot.)Kalbejom aie tai, kokie buvo pries 20-30 metu cruiseriai, ir priejom bendros nuomones, kad siuolaikiniai originalai kokybe ne kazi ka skiriasi nuo kinietisku legaliu klonu, o is isores kitaiski net grazesni, techniniai spendimai savo senu technilogiju deka kartais net efektyvesni kinietiskuose(Shuanghuang, Gonou...)Nusirito cruizeriai ne vieno normalaus su istisiniu tiltu neliko, kazkokia parodija.Cia ne visai i tema, bet pastebejimas manau aktualus.
2013-06-26 22:14
pritariu, kolega, nes kai matau 2-4 metų išardytus variklius bėgusius jau po 200 000 - 300 000 (tokia reali rida) tai ne tik aš bet ir kiti mano kolegos užsiimantys mašinų remontų esame vieningos nuomonės, kad dar po 10 metų ieškosime senų passatų, juos virinsime ir važiuosime. Tokia yra ateities realybė.
Beje realiai gerų ir patikimų mašinų jau nebėra nuo 2004-2005 metų laidos

O konstruktoriai toli gražu ne viską yra sukūrę tobulai, bet gal čia nevardinsiu, kurie sprendimai yra patys idiotiškiausi
2013-06-27 10:04
Ne visai į temą, bet labai svarbus man klausimas.Anksčiau VW transporteriui ir multivanui būdavo velniškai sunku gauti "plaukiojančios"sankabos komplektą, įdomu kaip dabar?Galvojame šeimai pasižiūrėti Multivan Westfalia ar California syncro arba 4motion toki minikemperiuka su pakeliamu stogu.Jei turit laiko pasiziurekite ka manote apie sia retenybe, man rodos kad kreivai perdazytas, kilowatai neteisingai irasyti nes 96 arba 75kw tdi turi but, tiksliau nebuvo dar tais metais 96kw 2, 5L.pardavejas "pasikeles"i emailus neatrasineje.ka manote dauztas buvo ar sukirmijes kad taip nelygiai nudazinetas tarsi is balionelio:)Kaip Stai nuoroda:

http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-multivan-2-5-l-kita-2000-dyzelinas-2782635.html


ir kaip su pakabos paaukstinimu reikalai siam modeliui, senuosiuose n=budavo torsionine pakaba nesunkiai galedavai pakelt"body lift"int

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you