Seat Leon 1.9 TDi 81Kw Atsiliepimai.

Created by User 2012-05-01
2012-05-01 11:32
Sveiki, sukūriau temą norėdamas sužinoti apie šiuos modelius. Daug kas šneka kad variklis, važiuoklė kaip golf IV, tik kėbulas kitas. Nesu net važiavęs juo, bet idomu ar turi didelį skirtumą nuo Golf IV. Ir norėčiau jūsų nuomonės pasiklausti, pvz Volkswagen Golf IV 1.9TDi 66KW ir Seat Leon 1.9TDi 81Kw? Kuro sanaudom labai skiriasi? Nes kiek žinau Golf IV 66KW ant ~2l dyzelio mažiau valgo nei 81Kw Golf. Tai kaip su Seat Leon? Taip pat kokių turi minusų ir privalumų? :) p.s Padiskutuojam, idomu būtų sužinoti daugiau info iš pačių savininku šio automobiliuko. ;)
2012-05-01 11:55
taip leon yra grazesnis golfas. problemu buna visokiu ziurint kokio stovio paimsi. zinau kas turi tai turejo su elektra bedu, variklio tvirtinimai buvo nutruke vienos puses, dregme salone laikes ir ten visokiu dalyku buvo. sakau kokia bukle paimsi tokia turesi. sanaudos kompas apie 7.2~ mieste rode kiek maciau tiksliu neklausiau( turbut nematavo net).
2012-05-01 12:07
2012-05-01 11:55 wrote: taip leon yra grazesnis golfas. problemu buna visokiu ziurint kokio stovio paimsi. zinau kas turi tai turejo su elektra bedu, variklio tvirtinimai buvo nutruke vienos puses, dregme salone laikes ir ten visokiu dalyku buvo. sakau kokia bukle paimsi tokia turesi. sanaudos kompas apie 7.2~ mieste rode kiek maciau tiksliu neklausiau( turbut nematavo net).
Aiškiai, bet labiau genda pvz nei Golf IV? ;) Suprantu dėl buklės, bet idomu sužinot kokius dažniausiai gedimus turi. :)
2012-05-01 12:14
2012-05-01 11:55 wrote: taip leon yra grazesnis golfas. problemu buna visokiu ziurint kokio stovio paimsi. zinau kas turi tai turejo su elektra bedu, variklio tvirtinimai buvo nutruke vienos puses, dregme salone laikes ir ten visokiu dalyku buvo. sakau kokia bukle paimsi tokia turesi. sanaudos kompas apie 7.2~ mieste rode kiek maciau tiksliu neklausiau( turbut nematavo net).
2012-05-01 12:07 wrote: Aiškiai, bet labiau genda pvz nei Golf IV? ;) Suprantu dėl buklės, bet idomu sužinot kokius dažniausiai gedimus turi. :)
lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
2012-05-25 20:39
2012-05-01 11:55 wrote: taip leon yra grazesnis golfas. problemu buna visokiu ziurint kokio stovio paimsi. zinau kas turi tai turejo su elektra bedu, variklio tvirtinimai buvo nutruke vienos puses, dregme salone laikes ir ten visokiu dalyku buvo. sakau kokia bukle paimsi tokia turesi. sanaudos kompas apie 7.2~ mieste rode kiek maciau tiksliu neklausiau( turbut nematavo net).
2012-05-01 12:07 wrote: Aiškiai, bet labiau genda pvz nei Golf IV? ;) Suprantu dėl buklės, bet idomu sužinot kokius dažniausiai gedimus turi. :)
2012-05-01 12:14 wrote: lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49
2012-05-01 12:07 wrote: Aiškiai, bet labiau genda pvz nei Golf IV? ;) Suprantu dėl buklės, bet idomu sužinot kokius dažniausiai gedimus turi. :)
2012-05-01 12:14 wrote: lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 20:54
2012-05-01 12:14 wrote: lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
nea ten paprastos
3586 / 0
2012-05-25 20:56
2012-05-01 12:14 wrote: lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
pigios tos turbo 55kw ir 66kw o 81kw sunku gauti kita jei nebeina atrestoruoti ir ta brangi 81kw
2012-05-25 20:59
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 20:54 wrote: nea ten paprastos
o ko jos skiriasi nuo tu kintamos geometrijos?
2012-05-25 21:02
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 20:56 assas wrote: pigios tos turbo 55kw ir 66kw o 81kw sunku gauti kita jei nebeina atrestoruoti ir ta brangi 81kw
55kw neesu girdejes kad reiketu turbo nes ten paprasciausia sitema, 66 kw luzta bet labai labai retai bet buna jos ir kintamos geometrijos tos brangios,
81 kw labai brangios srote praso po 700 o restauruoja po 800 ;-)
2012-05-25 21:02
2012-05-01 12:14 wrote: lygei taip pat genda kaip golf. gedimu tai pastoviu kaip ir negirdeti. viskas su leon gerai tik jei ne kaina :D gedimai sakau buvo su klima kaskas ten daugiau tai del gedimu masinos negaliu kaltint nes pakabos dalys tai naturalu kad einamos.
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
ne, su paprastu wastegate eina.
2012-05-25 21:11
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 21:02 wrote: ne, su paprastu wastegate eina.
wastegate :DDDDD
2012-05-25 21:15
2012-05-25 20:39 wrote: sveiki

golf 4, audi a3, leon, skoda kaikurie, tas pats tik kebulai skirtingi, pagrindines problemos su 66kw: plaukiojantis smagratis-bilda bet jo pakaitatalas yra t.y. standus, toliau kuro siurbliai-del rusiskos ir t.t. saliarkos karstas sunkiai kuriasi bet vel yra "apgavikai" uz 100lt ir problema ispresta, na dar buna turbinos jei jos buna kintamos geometrijos tai del zemu apsuku uzsikemsa suodziais ir auto nebetraukia eina kazkur iki 130km/h, o 81kw tai iskart viskas taspats ir turbinos luzta ir kemsasi dar dazniau
tai tiek is pagrindiniu bedu, na del avarijos buna dar tokie dalykai jei gauna auto i prieki ir sioki toki sonini smugi tai nuplysta pagalve kartu su bloko dalimi, variklis kitas plikas apie 1000 lt ;-)
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 21:02 wrote: ne, su paprastu wastegate eina.
Dar toki klausimas turiu, as dar nesenai pradejau vairuoti ir toks klausimas, as pavara jungdavau prie 2k apsuku, bet dabar uzsukau kuro varzta ant siurblio kad maziau rytu tai iki 2k apsuku jis bukas, pazystami sako kelti gali iki 3k apsuku, bet man kazkaip gaila motora grezti iki tu 3k apsuku, jis jau nuo 2k uzia gan smarkiai. Ka man galetumet patarti iki kiek apsuku varikliui dar nera blogai?
2012-05-25 21:17
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 20:56 assas wrote: pigios tos turbo 55kw ir 66kw o 81kw sunku gauti kita jei nebeina atrestoruoti ir ta brangi 81kw
2012-05-25 21:02 wrote: 55kw neesu girdejes kad reiketu turbo nes ten paprasciausia sitema, 66 kw luzta bet labai labai retai bet buna jos ir kintamos geometrijos tos brangios,
81 kw labai brangios srote praso po 700 o restauruoja po 800 ;-)
kalbant apie kintamos geometrijos turbas, tai TDI dar palyginus nedaug bedu del stringancios geometrijos, nes ja valdo vakuuminis aktuatorius (senesnese), kuris nera labai stiprus.
MB geometrija valdo motoriukas.. jai pastrigus rezultatas gana kraupus..
2012-05-25 21:19
2012-05-25 20:49 wrote: norejau paklausti: ar pas 1.9TD 55kw varikli irgi kintamos geometrijos turbinos ar ten kitokios?
2012-05-25 21:02 wrote: ne, su paprastu wastegate eina.
2012-05-25 21:15 wrote: Dar toki klausimas turiu, as dar nesenai pradejau vairuoti ir toks klausimas, as pavara jungdavau prie 2k apsuku, bet dabar uzsukau kuro varzta ant siurblio kad maziau rytu tai iki 2k apsuku jis bukas, pazystami sako kelti gali iki 3k apsuku, bet man kazkaip gaila motora grezti iki tu 3k apsuku, jis jau nuo 2k uzia gan smarkiai. Ka man galetumet patarti iki kiek apsuku varikliui dar nera blogai?
varzto nesukiok o begiu mazdaug ir perjunginek prie 2 arba 2, 2 nes kuo sunkiau varikliui suktis tuo tikrai blogiau jam
2012-05-25 21:22
2012-05-25 20:56 assas wrote: pigios tos turbo 55kw ir 66kw o 81kw sunku gauti kita jei nebeina atrestoruoti ir ta brangi 81kw
2012-05-25 21:02 wrote: 55kw neesu girdejes kad reiketu turbo nes ten paprasciausia sitema, 66 kw luzta bet labai labai retai bet buna jos ir kintamos geometrijos tos brangios,
81 kw labai brangios srote praso po 700 o restauruoja po 800 ;-)
2012-05-25 21:17 wrote: kalbant apie kintamos geometrijos turbas, tai TDI dar palyginus nedaug bedu del stringancios geometrijos, nes ja valdo vakuuminis aktuatorius (senesnese), kuris nera labai stiprus.
MB geometrija valdo motoriukas.. jai pastrigus rezultatas gana kraupus..
bral su MB dar neteko smarkiai susidurti kazkaip nelabai daznai luzta jos aplamai MB irgi susishiko varda su tais 2, 2 cdi ir t.t. kaip vw pumpaduse jei pirkt masina tai tik iki 2000m arba audi 3.0 tdi daugiau nzn normaliu neluztanciu
2012-05-25 21:22
2012-05-25 21:02 wrote: ne, su paprastu wastegate eina.
2012-05-25 21:15 wrote: Dar toki klausimas turiu, as dar nesenai pradejau vairuoti ir toks klausimas, as pavara jungdavau prie 2k apsuku, bet dabar uzsukau kuro varzta ant siurblio kad maziau rytu tai iki 2k apsuku jis bukas, pazystami sako kelti gali iki 3k apsuku, bet man kazkaip gaila motora grezti iki tu 3k apsuku, jis jau nuo 2k uzia gan smarkiai. Ka man galetumet patarti iki kiek apsuku varikliui dar nera blogai?
2012-05-25 21:19 wrote: varzto nesukiok o begiu mazdaug ir perjunginek prie 2 arba 2, 2 nes kuo sunkiau varikliui suktis tuo tikrai blogiau jam
tai as ta varzta prisukau , nes man mieste beveik 10 litru dyzelio valge, nezinojo meistrai ka daryti, ir degima reguliavo. Galvojau purkstukus reguliuot bet sake nereikia nes dumo jokio nemeta ir nesipurto, dirba stabiliai, kuriasi viskas gerai ir trauke palyginus per gerai, pas drauga tdi taip netraukia kaip mano trauke, tai as ta varsta uzsukau , reikes gal biski atsukti, nes labai jau bukas dabar variklis pasidares
2012-05-25 21:39
2012-05-25 21:02 wrote: ne, su paprastu wastegate eina.
2012-05-25 21:15 wrote: Dar toki klausimas turiu, as dar nesenai pradejau vairuoti ir toks klausimas, as pavara jungdavau prie 2k apsuku, bet dabar uzsukau kuro varzta ant siurblio kad maziau rytu tai iki 2k apsuku jis bukas, pazystami sako kelti gali iki 3k apsuku, bet man kazkaip gaila motora grezti iki tu 3k apsuku, jis jau nuo 2k uzia gan smarkiai. Ka man galetumet patarti iki kiek apsuku varikliui dar nera blogai?
2012-05-25 21:19 wrote: varzto nesukiok o begiu mazdaug ir perjunginek prie 2 arba 2, 2 nes kuo sunkiau varikliui suktis tuo tikrai blogiau jam
per mazai apsuku ir per aukstas begis irgi zudo.. dar labiau gal net.
2012-05-25 21:40
2012-05-25 21:02 wrote: 55kw neesu girdejes kad reiketu turbo nes ten paprasciausia sitema, 66 kw luzta bet labai labai retai bet buna jos ir kintamos geometrijos tos brangios,
81 kw labai brangios srote praso po 700 o restauruoja po 800 ;-)
2012-05-25 21:17 wrote: kalbant apie kintamos geometrijos turbas, tai TDI dar palyginus nedaug bedu del stringancios geometrijos, nes ja valdo vakuuminis aktuatorius (senesnese), kuris nera labai stiprus.
MB geometrija valdo motoriukas.. jai pastrigus rezultatas gana kraupus..
2012-05-25 21:22 wrote: bral su MB dar neteko smarkiai susidurti kazkaip nelabai daznai luzta jos aplamai MB irgi susishiko varda su tais 2, 2 cdi ir t.t. kaip vw pumpaduse jei pirkt masina tai tik iki 2000m arba audi 3.0 tdi daugiau nzn normaliu neluztanciu
benzinines su wastegate ir naujos patvarios. Acura RDX atrodo eina su kintamos geometrijos.. neteko matyti problemines. ismetimas daug svaresnis benzino.
2012-05-25 21:57
2012-05-25 21:17 wrote: kalbant apie kintamos geometrijos turbas, tai TDI dar palyginus nedaug bedu del stringancios geometrijos, nes ja valdo vakuuminis aktuatorius (senesnese), kuris nera labai stiprus.
MB geometrija valdo motoriukas.. jai pastrigus rezultatas gana kraupus..
2012-05-25 21:22 wrote: bral su MB dar neteko smarkiai susidurti kazkaip nelabai daznai luzta jos aplamai MB irgi susishiko varda su tais 2, 2 cdi ir t.t. kaip vw pumpaduse jei pirkt masina tai tik iki 2000m arba audi 3.0 tdi daugiau nzn normaliu neluztanciu
2012-05-25 21:40 wrote: benzinines su wastegate ir naujos patvarios. Acura RDX atrodo eina su kintamos geometrijos.. neteko matyti problemines. ismetimas daug svaresnis benzino.
pagrindine beda 5begis ir 40 greitis ;-)
2016-03-22 16:29
Sveiki. Noreciau ir as pasiteiraut. Gal zinot, kas gali buti. Seat Leon 2001m 1.9tdi. Nusipirkus auto buvo keistas termostatas, nes nesildavo pakankamai auto ir temperatura uzkildavo. Pakeitus termostata 2sav buvo viskas ok, o siandien vel staigiai uzkaito iki maximumo. Taip pat dar buvo keistas filtras. Gal kas zinot kas gali buti, ar gal susiduret su tokia beda?

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you