Padėkit pradedančiajam

Created by User 2015-11-30
2015-11-30 19:46
Sveiki visi.
Noriu sužinoti apie šiu modeliu ligas, ar patvarus, nepaves kely ir t.t..
Kuro sanaudos ir idomi tema, beto bus pirmas auto, tai padėkit išsirinkti kuris geriausias variantas tiktu. :)
E39 2.3i Benzas E39 2.5Tds Dizelis ir E46 2.0 100kw Dizelis.
7645 / 0
2015-11-30 19:49
pirma auto kazka paprasciau ziurek.Vistiek aplamdysi
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-11-30 19:52
Ka paprasciau? 540i? :D
7645 / 0
2015-11-30 19:54
2015-11-30 19:52 wrote: Ka paprasciau? 540i? :D
a ir tu ruosiesi?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-11-30 19:56
Mašina rošiuosi pirkt, tai va laukiu ir nuomoniu kuria pirkt. :D
2015-11-30 20:21
Nuomoniu!
2015-11-30 20:36
nuomonė tokia, kad ne visi BMW vairuotojai idiotai, bet visi idiotai vairuoja BMW
2015-11-30 20:39
2015-11-30 20:36 wrote: nuomonė tokia, kad ne visi BMW vairuotojai idiotai, bet visi idiotai vairuoja BMW
2015-11-30 20:42
jai nori pirkt dyzeli, tai tik 3.0d arba 2.5td (jie eina 120kw, nesumaisyk su tds, kurie eina su 105kw :D ) Visi kiti bmw dyzeliniai motorai nekazka :/
7645 / 0
2015-11-30 20:42
2015-11-30 20:21 wrote: Nuomoniu!
bmw forume rasi bendraminciu.Gal netgi galesi gaut patarimu ir pamokymu kaip ispudingiau statyt skersa griovyje ar stoteleje
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2015-11-30 20:45
Nesipizdavokit is zmogaus Jai jis nori bmw, kodel gi ne, 3.0d ir 2.5td patikimi varikliai, tik prie galo varomo priprast reiktu, arba pirkti xdrive
2015-11-30 20:45
Kažkaip butent Tds ir domina, nes tie D tai kaina kandžiojasi...
2015-11-30 20:49
2015-11-30 20:45 wrote: Kažkaip butent Tds ir domina, nes tie D tai kaina kandžiojasi...:thumbdown:
Bet tu tds islaikymas dar netaip kandziojasi... Traukt netraukia, su siurbliais problemos, kuro ryje irgi nemazai. Jai neuztenka pinigu tvarkingui 2.5td arba 3.0d tai patarciau nepirkt bmw, nes ka mokesi, ta ir gausi. Aisku gali bandyt laime ir su tds'u, bet duodu 90%, kad nusipirkes ir pavazinejas pradetum smarkiai gailetis.
2015-11-30 20:50
Kiek zadi isleisti automobilio pirkimui? Neskaitant pinigu remontui
2015-11-30 20:53
Apie 1.8k Na remontui turiu rankas, galva ant pečiu, prisižiūrėčiau, tik va taip klausiu ka jus manot apie juos. :)
1757 / 0
2015-11-30 20:58
Pitakas su nevalinancia jegaine. Absurdas o ne masina. Daug eda ir nieko daugiau. Turi buti rimtas entuziastas kad tokia pirkti.
You serious?
2015-11-30 21:03
Nu tada jau geriau ziurek e39 su 2.3 varikliu, gal rasi ir neuzvaikyta
2015-11-30 21:03
Atsiresturuoji siurblį, Isidedi nuo betmeno E60 2.5D Turbina, sučipuoji, ir Duodu kepure prišikt kad jis geriau važiuos, už bet koki 525i...
2015-11-30 21:05
2015-11-30 21:03 wrote: Atsiresturuoji siurblį, Isidedi nuo betmeno E60 2.5D Turbina, sučipuoji, ir Duodu kepure prišikt kad jis geriau važiuos, už bet koki 525i... :thumbdown:
Ir kokios sumos pinigu reikia tokiam dalykui bent numanai?
2015-11-30 21:06
2015-11-30 20:53 wrote: Apie 1.8k Na remontui turiu rankas, galva ant pečiu, prisižiūrėčiau, tik va taip klausiu ka jus manot apie juos. :)
Matosi kad bus dar vienas pakeliu "stoteliu" siaubas.:D:D
2015-11-30 21:08
Ne nenumanau, iš lempos rašau, žinoma kad žinau, piniginė paplonės, bet turint galva, viskas imanoma.
2015-11-30 21:09
2015-11-30 20:53 wrote: Apie 1.8k Na remontui turiu rankas, galva ant pečiu, prisižiūrėčiau, tik va taip klausiu ka jus manot apie juos. :)
2015-11-30 21:06 wrote: Matosi kad bus dar vienas pakeliu "stoteliu" siaubas.:D:D
koks skirtumas bmw ar mercedes, jai kopustas ant galvos tai ir sluos autobusu stovejimo aiksteles
2015-11-30 21:10
2015-11-30 21:08 wrote: Ne nenumanau, iš lempos rašau, žinoma kad žinau, piniginė paplonės, bet turint galva, viskas imanoma. :smilewink:
va sitas tai tikras stoteliu siaubas, kaip psichai tokiems teisias leidzia laikyt
2015-11-30 21:15
2015-11-30 21:08 wrote: Ne nenumanau, iš lempos rašau, žinoma kad žinau, piniginė paplonės, bet turint galva, viskas imanoma. :smilewink:
2015-11-30 21:10 wrote: va sitas tai tikras stoteliu siaubas, kaip psichai tokiems teisias leidzia laikyt :lol::lol:
Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
2015-11-30 21:21
2015-11-30 21:08 wrote: Ne nenumanau, iš lempos rašau, žinoma kad žinau, piniginė paplonės, bet turint galva, viskas imanoma. :smilewink:
2015-11-30 21:10 wrote: va sitas tai tikras stoteliu siaubas, kaip psichai tokiems teisias leidzia laikyt :lol::lol:
2015-11-30 21:15 wrote: Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
2015-11-30 21:45
2015-11-30 21:10 wrote: va sitas tai tikras stoteliu siaubas, kaip psichai tokiems teisias leidzia laikyt :lol::lol:
2015-11-30 21:15 wrote: Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
2015-11-30 21:21 wrote: Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? :lol: Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
Taip nevisi tokie, kai turi patirties vazinejant vidutinio svorio motociklu, tai galu varomos masinos valdyma posukiuose greitai perpranti.
2015-11-30 21:47
2015-11-30 21:10 wrote: va sitas tai tikras stoteliu siaubas, kaip psichai tokiems teisias leidzia laikyt :lol::lol:
2015-11-30 21:15 wrote: Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
2015-11-30 21:21 wrote: Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? :lol: Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
Jo, tu teisus. Tik 80% kad toks.
2015-11-30 21:51
2015-11-30 21:03 wrote: Atsiresturuoji siurblį, Isidedi nuo betmeno E60 2.5D Turbina, sučipuoji, ir Duodu kepure prišikt kad jis geriau važiuos, už bet koki 525i... :thumbdown:
Uz bet koki 525 daug kas greiciau vaziuoja. Kaip ir uz 540 e39. Sudas ten o ne astunke :-D su 2.3l saabu darau as juos kaip stovincius. Be to jei rasi toki su veikianciu atbuliniu tai būsi vos ne loterija laimejes, nes dezes ju kraupios.
2015-11-30 21:51
2015-11-30 21:15 wrote: Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
2015-11-30 21:21 wrote: Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? :lol: Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
2015-11-30 21:45 wrote: Taip nevisi tokie, kai turi patirties vazinejant vidutinio svorio motociklu, tai galu varomos masinos valdyma posukiuose greitai perpranti.
As ir nemokejau su tuo galu varomu vaziuot, todel nusipirkes ir labai atsargiai vazinejau, kol ipratau. Bet aisku jai vel pirkciau bmw, tai tik xdrive, kad jausciaus saugiau ir ziema nereiktu i bagazine maisu krautis siaip patarciau pradedantiesiems pirktis audi a4 b5, vw passat, golf, honda civic, ar kokia kita pigiai eksploatuojama ir nebrangu automobili bet lai jie daro kaip nori, tik tegu nepamirsta, kad 2017 metais greiciausiai negales vairuot automobiliu su daugiau nei 66kw
2015-11-30 21:58
2015-11-30 21:15 wrote: Turint "galva" pagal jus , sitam pradziamoksliui keliu gangsteriui reiktu "Betmeno" masinos, su sarvais ir pan, kad stoteles lengviau duztu.
2015-11-30 21:21 wrote: Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? :lol: Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
2015-11-30 21:47 wrote: Jo, tu teisus. Tik 80% kad toks. :thumbup:
Su sabu 540i padarai? :D Norėčiau tai pamatyt kaip tu ji padarai...
2015-11-30 22:02
2015-11-30 21:03 wrote: Atsiresturuoji siurblį, Isidedi nuo betmeno E60 2.5D Turbina, sučipuoji, ir Duodu kepure prišikt kad jis geriau važiuos, už bet koki 525i... :thumbdown:
2015-11-30 21:51 wrote: Uz bet koki 525 daug kas greiciau vaziuoja. Kaip ir uz 540 e39. Sudas ten o ne astunke :-D su 2.3l saabu darau as juos kaip stovincius. Be to jei rasi toki su veikianciu atbuliniu tai būsi vos ne loterija laimejes, nes dezes ju kraupios.
Na čia jau stipriai nusišnekėjai...
433 / 0
2015-11-30 22:08
Bisky neitema ar tinka nuo boros universalo galine asis ant b5 pasato sedano? Atsakykit kuo greiciau.
2015-12-01 00:24
2015-11-30 21:21 wrote: Atsirado nusistatymas po vieno budulio, kuris stotele isnese... As ir savo treciaja auto nusipirkes buvau bmw, nu tai jau buvau keliu erelis? :lol: Taip tikrai yra daug idiotu su bmw, ypatingai kai nueini i bmw fanu puslapius ir paskaitai ka jie ten rasineja, bet visdelto, jai bmw perka, nereiskia, kad 100% nevisprotis kely.
2015-11-30 21:47 wrote: Jo, tu teisus. Tik 80% kad toks. :thumbup:
2015-11-30 21:58 wrote: Su sabu 540i padarai? :D Norėčiau tai pamatyt kaip tu ji padarai...
Atvažiuok, padarysiu. Sudas tas 540, sunkus o kw panašiai kaip pas mane, tik kabinasi pradzioj geriau, nes fwd be lsd yra sudas. Po antros saibos nelieka sansu jam. Mano bendradarbia turi 540, tai isbandyta, apie 525 net nekalbu....
2015-12-01 00:25
2015-11-30 21:03 wrote: Atsiresturuoji siurblį, Isidedi nuo betmeno E60 2.5D Turbina, sučipuoji, ir Duodu kepure prišikt kad jis geriau važiuos, už bet koki 525i... :thumbdown:
2015-11-30 21:51 wrote: Uz bet koki 525 daug kas greiciau vaziuoja. Kaip ir uz 540 e39. Sudas ten o ne astunke :-D su 2.3l saabu darau as juos kaip stovincius. Be to jei rasi toki su veikianciu atbuliniu tai būsi vos ne loterija laimejes, nes dezes ju kraupios.
2015-11-30 22:02 wrote: Na čia jau stipriai nusišnekėjai...:thumbdown:
Nebutu isbandyta, nebutu pasakyta. Tu su 540 net vaziaves nesi, o kalbi... Sunkus jis kaip karve, automatas lagina ir lieka uodegoj.
2015-12-01 00:29
Tas 540 net 300 arkliu neturi. Apie ka jus bl kalbat?!
4243 / 0
2015-12-01 01:08
tai kad sabas ten pas tave nestandartinis senbuviai visi zino ta :) jai butu 540 nestandartinis irgi butu kita kalba
2015-12-01 02:23
2015-12-01 01:08 naudingas wrote: tai kad sabas ten pas tave nestandartinis senbuviai visi zino ta :) jai butu 540 nestandartinis irgi butu kita kalba:thumbup:
esme tame, kad to 540 neribursi, nes jis labai skystas. jis net standartinis griuna gan nesunkiai. ne iki uzkalimo aisku, nes teka tepalas ir antifryzas ten pro kur tik netingi, per daug plastmasiu ten prideliota pas ji. jau geriau 525 burti nei 540.
2015-12-01 02:47
kalbant apie standartinius, e39 540 0 - 100 yra apie 5.8s, o 9-3 2.3L apie 6.0s. po reflasho jau darytu standartinis viggenas tuos 540
2015-12-01 07:32
2015-12-01 02:47 wrote: kalbant apie standartinius, e39 540 0 - 100 yra apie 5.8s, o 9-3 2.3L apie 6.0s. po reflasho jau darytu standartinis viggenas tuos 540:lol::thumbup:
SAAb 2, 3 Turbo 7sek iki 100, Taip BMW 540 sunkus, bet jis ir nebuvo skirtas lenktynems.
2015-12-01 07:41
Sabui švelniai tariant nulėkt į pakelės krūmus kur kas daugiau šansų nei bmw.Jis ir yra labiau tinkamenis kaimo keliams, countryside, kaip sakoma.9-3 2, 0T standarte yra lėtesnis k, ir įsibėgėja iki 100km/h per 7, 3s(2, 3L per 6, 8s).Galima ir Saabu checbeku trasoje isspausti tuos p[acius 250km/h jei checbekas ir 2, 3T.!Tačiau!Stabilumas, manevringumas, saugumas kito lygio.Aišku, švedai ir saab`uose pasistengė saugumu pasirūpinti.Tai visiškai skirtingi auto, visais atžvilgiais BMW platesnis 9cm ir 10cm!!!žemesnė prosvaisa, reiškia stabilesnis posūkiuose, ir pakaba skirtinga mažesnis apsisukimo spindulys nei SAAB.Tad LT kaimo keliukais pats tas su 9-3, bet trasoje niekad nepavytu, nors BMW sunkesnis net 185kg bet jo ratai žymiai plačiau stovi.Kam išvis lyginti nesulyginamus aparatusAš iš vioetos su Opel Kadet 1, 3L aplenkiau BMW 525i 1989metais draginom su kaimynu, na ir kas iš to?
2015-12-01 07:54
2015-12-01 07:41 wrote: Sabui švelniai tariant nulėkt į pakelės krūmus kur kas daugiau šansų nei bmw.Jis ir yra labiau tinkamenis kaimo keliams, countryside, kaip sakoma.9-3 2, 0T standarte yra lėtesnis k, ir įsibėgėja iki 100km/h per 7, 3s(2, 3L per 6, 8s).Galima ir Saabu checbeku trasoje isspausti tuos p[acius 250km/h jei checbekas ir 2, 3T.!Tačiau!Stabilumas, manevringumas, saugumas kito lygio.Aišku, švedai ir saab`uose pasistengė saugumu pasirūpinti.Tai visiškai skirtingi auto, visais atžvilgiais BMW platesnis 9cm ir 10cm!!!žemesnė prosvaisa, reiškia stabilesnis posūkiuose, ir pakaba skirtinga mažesnis apsisukimo spindulys nei SAAB.Tad LT kaimo keliukais pats tas su 9-3, bet trasoje niekad nepavytu, nors BMW sunkesnis net 185kg bet jo ratai žymiai plačiau stovi.Kam išvis lyginti nesulyginamus aparatus:lol:Aš iš vioetos su Opel Kadet 1, 3L aplenkiau BMW 525i 1989metais draginom su kaimynu, na ir kas iš to?:lol::lol::lol:
kad standartinis saabas ant kelio stovi kaip girta karve cia seniai aisku as i dragus vaziuoju, o ne i slaloma, tai apie juos ir kalbu. bmw geresne ir stabilesne vaziuokle, BET! ji sudetingesne ir nuvalkiota e39 paemes tikrai nesitikek stabilumo. bus kazkas tikrai isklibe. saab vaziuokle paprasta vectros ir prieziuros jai minimaliai reikia. as saviske sutvirtines papildomai subframe brace, rimtesniu stabilizatorium gale, gumom poli visuose taskuose, spyruokles eibach, amortikai bilstein sport. stabilumo juntamai padaugejo, bet aisku komforto, kurio ir taip mazai buvo, neliko. bet as ja ne del to turiu. daugiau del smagumo. bet jie nori komforto, tai aisku e39 daug geriau, jei yra kantrybes ir pinigu pakabai.

as daugiau apie dinamika kalbejau. jos, kaip is V8 labai truksta... kaip ir patikimumo.
2015-12-01 10:57
suterset zmogaus tema
2015-12-01 11:59
2015-12-01 07:41 wrote: Sabui švelniai tariant nulėkt į pakelės krūmus kur kas daugiau šansų nei bmw.Jis ir yra labiau tinkamenis kaimo keliams, countryside, kaip sakoma.9-3 2, 0T standarte yra lėtesnis k, ir įsibėgėja iki 100km/h per 7, 3s(2, 3L per 6, 8s).Galima ir Saabu checbeku trasoje isspausti tuos p[acius 250km/h jei checbekas ir 2, 3T.!Tačiau!Stabilumas, manevringumas, saugumas kito lygio.Aišku, švedai ir saab`uose pasistengė saugumu pasirūpinti.Tai visiškai skirtingi auto, visais atžvilgiais BMW platesnis 9cm ir 10cm!!!žemesnė prosvaisa, reiškia stabilesnis posūkiuose, ir pakaba skirtinga mažesnis apsisukimo spindulys nei SAAB.Tad LT kaimo keliukais pats tas su 9-3, bet trasoje niekad nepavytu, nors BMW sunkesnis net 185kg bet jo ratai žymiai plačiau stovi.Kam išvis lyginti nesulyginamus aparatus:lol:Aš iš vioetos su Opel Kadet 1, 3L aplenkiau BMW 525i 1989metais draginom su kaimynu, na ir kas iš to?:lol::lol::lol:
...va va ir man pan. buvo tik aš su VW Jetta 1, 6 automatas dyzelis prie vieno šviesoforo kaip startavau...ty šalia su bmw kažkokie vaikinukai kolei atsitokėjo... :)) Na žinoma kaip aš jau prie kito šviesoforo sustojau ty anų aš tik uodegą pamačiau. Kiek pamenu jau draudžiamas signalas degė :(
O kas liečia apie auto pirkimą pirmą kartą tai: pirmiausia perki tą kurią įperki o kiek vėliau jau pats sužinai kokios kitos norisi. ;)
2015-12-01 12:07
2015-12-01 07:41 wrote: Sabui švelniai tariant nulėkt į pakelės krūmus kur kas daugiau šansų nei bmw.Jis ir yra labiau tinkamenis kaimo keliams, countryside, kaip sakoma.9-3 2, 0T standarte yra lėtesnis k, ir įsibėgėja iki 100km/h per 7, 3s(2, 3L per 6, 8s).Galima ir Saabu checbeku trasoje isspausti tuos p[acius 250km/h jei checbekas ir 2, 3T.!Tačiau!Stabilumas, manevringumas, saugumas kito lygio.Aišku, švedai ir saab`uose pasistengė saugumu pasirūpinti.Tai visiškai skirtingi auto, visais atžvilgiais BMW platesnis 9cm ir 10cm!!!žemesnė prosvaisa, reiškia stabilesnis posūkiuose, ir pakaba skirtinga mažesnis apsisukimo spindulys nei SAAB.Tad LT kaimo keliukais pats tas su 9-3, bet trasoje niekad nepavytu, nors BMW sunkesnis net 185kg bet jo ratai žymiai plačiau stovi.Kam išvis lyginti nesulyginamus aparatus:lol:Aš iš vioetos su Opel Kadet 1, 3L aplenkiau BMW 525i 1989metais draginom su kaimynu, na ir kas iš to?:lol::lol::lol:
2015-12-01 11:59 wrote: ...va va ir man pan. buvo tik aš su VW Jetta 1, 6 automatas dyzelis prie vieno šviesoforo kaip startavau...ty šalia su bmw kažkokie vaikinukai kolei atsitokėjo... :)) Na žinoma kaip aš jau prie kito šviesoforo sustojau ty anų aš tik uodegą pamačiau. Kiek pamenu jau draudžiamas signalas degė :(
O kas liečia apie auto pirkimą pirmą kartą tai: pirmiausia perki tą kurią įperki o kiek vėliau jau pats sužinai kokios kitos norisi. ;)
Nu tai aisku, bet kadangi dabar visi pavaldus "zenkliukams" tai visi tik ir ziuri audi arba bmw, nesvarbu, kad yra daug patvaresniu, pigesniu ir net grazesniu atumobiliu. Ypatingai galvoja, kad audi arba bmw yra kazkas neitiketino palyginus su kitom masinom, kai realiai ju net nelygine
2015-12-01 16:43
Žodžiu pirksiu kate maiše 525tds. ;D
2015-12-01 18:19
2015-12-01 07:41 wrote: Sabui švelniai tariant nulėkt į pakelės krūmus kur kas daugiau šansų nei bmw.Jis ir yra labiau tinkamenis kaimo keliams, countryside, kaip sakoma.9-3 2, 0T standarte yra lėtesnis k, ir įsibėgėja iki 100km/h per 7, 3s(2, 3L per 6, 8s).Galima ir Saabu checbeku trasoje isspausti tuos p[acius 250km/h jei checbekas ir 2, 3T.!Tačiau!Stabilumas, manevringumas, saugumas kito lygio.Aišku, švedai ir saab`uose pasistengė saugumu pasirūpinti.Tai visiškai skirtingi auto, visais atžvilgiais BMW platesnis 9cm ir 10cm!!!žemesnė prosvaisa, reiškia stabilesnis posūkiuose, ir pakaba skirtinga mažesnis apsisukimo spindulys nei SAAB.Tad LT kaimo keliukais pats tas su 9-3, bet trasoje niekad nepavytu, nors BMW sunkesnis net 185kg bet jo ratai žymiai plačiau stovi.Kam išvis lyginti nesulyginamus aparatus:lol:Aš iš vioetos su Opel Kadet 1, 3L aplenkiau BMW 525i 1989metais draginom su kaimynu, na ir kas iš to?:lol::lol::lol:
2015-12-01 11:59 wrote: ...va va ir man pan. buvo tik aš su VW Jetta 1, 6 automatas dyzelis prie vieno šviesoforo kaip startavau...ty šalia su bmw kažkokie vaikinukai kolei atsitokėjo... :)) Na žinoma kaip aš jau prie kito šviesoforo sustojau ty anų aš tik uodegą pamačiau. Kiek pamenu jau draudžiamas signalas degė :(
O kas liečia apie auto pirkimą pirmą kartą tai: pirmiausia perki tą kurią įperki o kiek vėliau jau pats sužinai kokios kitos norisi. ;)
dar vienas priedurnis. jis visai ne apie tai kalbejo, o apie stabiluma bmw. draguose pasikrauna 540, bet slalome gal ir geriau vaziuotu, nes saabo vaziuokle prasta. dar aisku priklauso nuo vairuotojo ir salygu.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you