Padėkit apsispręst.

Created by User 2012-07-06
2012-07-06 16:22
Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
2012-07-06 17:06
e 34 uz 5000lt jau idealu paiimi, jai uz tokia kaina rasi, y audi a4 net neziureciau, seip imciau volvo, vat toki c70 http://www.autogidas.lt/volvo-c70-turbo-coupe-2000-0123605654.html, cia nesedanas, bet geri aparatai
2012-07-06 18:22
2012-07-06 17:06 wrote: e 34 uz 5000lt jau idealu paiimi, jai uz tokia kaina rasi, y audi a4 net neziureciau, seip imciau volvo, vat toki c70 http://www.autogidas.lt/volvo-c70-turbo-coupe-2000-0123605654.html, cia nesedanas, bet geri aparatai
Per mažas man tas c70, ir dviejų durų, o aš noriu 4. Jei lyginant su tavuoju variantu tai tada geriau jau tokį pasiimti, tačiau dar dujų įranga kainuos nemažai, o sąnaudos turėtų būti nemažos.
2012-07-06 20:38
2012-07-06 17:06 wrote: e 34 uz 5000lt jau idealu paiimi, jai uz tokia kaina rasi, y audi a4 net neziureciau, seip imciau volvo, vat toki c70 http://www.autogidas.lt/volvo-c70-turbo-coupe-2000-0123605654.html, cia nesedanas, bet geri aparatai
2012-07-06 18:22 wrote: Per mažas man tas c70, ir dviejų durų, o aš noriu 4. Jei lyginant su tavuoju variantu tai tada geriau jau tokį pasiimti, tačiau dar dujų įranga kainuos nemažai, o sąnaudos turėtų būti nemažos.
is ko tu sprendi, kad kuro sanaudos bus dideles?matau, kad nelabai gaudaisi apie auto?
2012-07-06 20:44
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
Uz tokia suma Kaip sake kolega Bmw tikrai idealus iseitu. Vectra pagal toki biudzeta taip pat idealus iseitu. Na nebent ten isore siektiek patvarkius. I kitas as neziureciau. Bmw zinoma kaip masina traukenti demesi, bet vecktra manyciau taip pat patraukli savaip. Vectra pigesnis islaikymas ir ekonomiskesne masina, minksta, traukos tikrai turi. As uz Vectra, tik nuo 99m.
2012-07-06 21:29
2012-07-06 17:06 wrote: e 34 uz 5000lt jau idealu paiimi, jai uz tokia kaina rasi, y audi a4 net neziureciau, seip imciau volvo, vat toki c70 http://www.autogidas.lt/volvo-c70-turbo-coupe-2000-0123605654.html, cia nesedanas, bet geri aparatai
2012-07-06 18:22 wrote: Per mažas man tas c70, ir dviejų durų, o aš noriu 4. Jei lyginant su tavuoju variantu tai tada geriau jau tokį pasiimti, tačiau dar dujų įranga kainuos nemažai, o sąnaudos turėtų būti nemažos.
2012-07-06 20:38 wrote: is ko tu sprendi, kad kuro sanaudos bus dideles?matau, kad nelabai gaudaisi apie auto?
Iš ko tu sprendi, kad nelabai gaudausi? Čia ne taip, kad gaudaisi ar ne, o tiesiog nebuvau niekad susidūręs su volvo automobiliais, bet logiškai pamąsčius šiais laikais į litražą žiūrėti nelabai protinga, dėl to vyresnio amžiaus žmonės stebisi kaip tarkim mažesnio litražo automobilis pastato į vietą didesnio litražo ir kai jiems pasakai, kad šiais laikais ne litražas, o kilovatai viską duoda tada jie dar paklausia ką tie kilovatai duoda aplamai. Taigi 142kw tikrai nėra mažai ir su 4 kartos dujom spėju ims mieste kokius 16l dujų, o tai yra daug bent jau man.
2012-07-06 21:38
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
2012-07-06 20:44 wrote: Uz tokia suma Kaip sake kolega Bmw tikrai idealus iseitu. Vectra pagal toki biudzeta taip pat idealus iseitu. Na nebent ten isore siektiek patvarkius. I kitas as neziureciau. Bmw zinoma kaip masina traukenti demesi, bet vecktra manyciau taip pat patraukli savaip. Vectra pigesnis islaikymas ir ekonomiskesne masina, minksta, traukos tikrai turi. As uz Vectra, tik nuo 99m.
Sutinku, kad gero stovio bmw išeitų, tačiau yra kiti niunasai. Pirma tai reiktų išsirinkti bendziną ar dyzelį, kadangi aš norėčiau labiau universalo tai pasirinkimas iš dyzelinių būtų 2.5 TDS kurie yra labai lepūs ir turintys didokas sąnaudas (mieste iki 10l). Jei renkantis bendzininį tai labai mažai jų variantų yra, o su dujom "plytos" sunkiai susidraugauja, o jei pirkti tik bendzininį ir pačiam dėti dujas irgi problematiška, nes kiek tekę girdėti tiek įranga tiek pats įmontavimas į "plytą" ir sudėtingas ir brangokas. Dar vienas bmw minusiukas būtų tas, kad universalai beveik nėjo su blokuotu reduktorium, o galas varo, kadangi aš gyvenu sode ~5km iki pagrindinio kelio žiema keliai būna nevalyti tad čia irgi šiokia tokia problemėlė būtų, nebent dėtis pačiam blokuotą reduktorių.
Kas liečia vectrą tai radau neblogą pasirinkimą, va štai tokį, tačiau mane labai baido tie opeliai kai stovi kokių 92 metų audi c4 ir 2000 opelis ir matai, kad opelyje rudys išlindę, o audinėje ne, o jei dar kada sugalvočiau parduoti jį iš vis nieko už jį vėliau negausiu, nes jie labai greitai nuvertėja.
2012-07-06 21:43
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
2012-07-06 20:44 wrote: Uz tokia suma Kaip sake kolega Bmw tikrai idealus iseitu. Vectra pagal toki biudzeta taip pat idealus iseitu. Na nebent ten isore siektiek patvarkius. I kitas as neziureciau. Bmw zinoma kaip masina traukenti demesi, bet vecktra manyciau taip pat patraukli savaip. Vectra pigesnis islaikymas ir ekonomiskesne masina, minksta, traukos tikrai turi. As uz Vectra, tik nuo 99m.
2012-07-06 21:38 wrote: Sutinku, kad gero stovio bmw išeitų, tačiau yra kiti niunasai. Pirma tai reiktų išsirinkti bendziną ar dyzelį, kadangi aš norėčiau labiau universalo tai pasirinkimas iš dyzelinių būtų 2.5 TDS kurie yra labai lepūs ir turintys didokas sąnaudas (mieste iki 10l). Jei renkantis bendzininį tai labai mažai jų variantų yra, o su dujom "plytos" sunkiai susidraugauja, o jei pirkti tik bendzininį ir pačiam dėti dujas irgi problematiška, nes kiek tekę girdėti tiek įranga tiek pats įmontavimas į "plytą" ir sudėtingas ir brangokas. Dar vienas bmw minusiukas būtų tas, kad universalai beveik nėjo su blokuotu reduktorium, o galas varo, kadangi aš gyvenu sode ~5km iki pagrindinio kelio žiema keliai būna nevalyti tad čia irgi šiokia tokia problemėlė būtų, nebent dėtis pačiam blokuotą reduktorių.
Kas liečia vectrą tai radau neblogą pasirinkimą, va štai tokį, tačiau mane labai baido tie opeliai kai stovi kokių 92 metų audi c4 ir 2000 opelis ir matai, kad opelyje rudys išlindę, o audinėje ne, o jei dar kada sugalvočiau parduoti jį iš vis nieko už jį vėliau negausiu, nes jie labai greitai nuvertėja.
pasakos kad tokiu metu rudija, ziurek is kur parvaryta, pvz svediskos labai rudija, man geriau zopel tokiu metu nei 1992 audi, na tau rinktis, beje grazu opel iskasei
2012-07-06 21:53
A tai kaip su rudyjimu jei iš Olandijos? Nelabai žinau nei kaip ten prižiūri automobilius nei ką Šiaip tai tikrai tas opelis mane patraukė. Dar klausimas kaip ten vietos? jei ūgis 190 tai nebus, kad sėdynę atsitraukus iki galo jausiu diskomfortą?

P.S. pasakomis netikiu, tiesiog pats mačiau kelis tokius variantus su omegomis.
2012-07-06 21:54
Siandien jau diskutuota ta tema. Pasakysiu tapati ka rasiau praitoj temoj :D jei vectra ziurek 2.2 nes 2.0 bukoki, o kuro ekonomija nepasizymi. Audi ir vw visokie kainas laiko, nes yra populiarus, siaip is sono paziurejus durna kai plika audi b4, kuri prabegus kokiu 800k kainuoja panasiai kaip vectra su kondiske ir autopilotu :D kazkas sake kad vectra minksta, nu noreciau kad man parodytu minksta vectra... aisku kas ka laiko minksta masina. man pvz minksta yra mb 300 coupe. skelbime vectra faina, bet prajuokino kad parasyta auto mase beveik 2 tonos :D
2012-07-06 21:57
2012-07-06 21:54 wrote: Siandien jau diskutuota ta tema. Pasakysiu tapati ka rasiau praitoj temoj :D jei vectra ziurek 2.2 nes 2.0 bukoki, o kuro ekonomija nepasizymi. Audi ir vw visokie kainas laiko, nes yra populiarus, siaip is sono paziurejus durna kai plika audi b4, kuri prabegus kokiu 800k kainuoja panasiai kaip vectra su kondiske ir autopilotu :D kazkas sake kad vectra minksta, nu noreciau kad man parodytu minksta vectra... aisku kas ka laiko minksta masina. man pvz minksta yra mb 300 coupe. skelbime vectra faina, bet prajuokino kad parasyta auto mase beveik 2 tonos :D
Na esu forumo naujokas, ir temų tikrai neseku, tad jei jau apie tai buvo kalbėta - persiprašau už tokią pačią temą

Visiškai sutinku, nes už tuos audi ne tik už kokybę, bet ir už vardą mokam.
Šiaip jei vectra yra eilinis barškaliukas tai jos reitingai mano akyse kris, nes kaip ir minėjau norėčiau komfortiškos mašinos.
2012-07-06 21:58
2012-07-06 21:53 wrote: A tai kaip su rudyjimu jei iš Olandijos? Nelabai žinau nei kaip ten prižiūri automobilius nei ką :helpsmilie: Šiaip tai tikrai tas opelis mane patraukė. Dar klausimas kaip ten vietos? jei ūgis 190 tai nebus, kad sėdynę atsitraukus iki galo jausiu diskomfortą?

P.S. pasakomis netikiu, tiesiog pats mačiau kelis tokius variantus su omegomis.
del ugio tai tikrai viskas gerai, tilpsi i ta vectra. is olandijos nelabai gerai, bet jei iskarto pasirupinsi antikorozine tai viskas bus ok :)
vectras renkasi tie, kurie megsta kietesnes masinas.
2012-07-06 22:14
Šita dar tokia jaunatviška atrodo, tačiau nujaučiu, kad žiemą su buferiu sniegą brauks ji
2012-07-06 22:32
2012-07-06 18:22 wrote: Per mažas man tas c70, ir dviejų durų, o aš noriu 4. Jei lyginant su tavuoju variantu tai tada geriau jau tokį pasiimti, tačiau dar dujų įranga kainuos nemažai, o sąnaudos turėtų būti nemažos.
2012-07-06 20:38 wrote: is ko tu sprendi, kad kuro sanaudos bus dideles?matau, kad nelabai gaudaisi apie auto?
2012-07-06 21:29 wrote: Iš ko tu sprendi, kad nelabai gaudausi? Čia ne taip, kad gaudaisi ar ne, o tiesiog nebuvau niekad susidūręs su volvo automobiliais, bet logiškai pamąsčius šiais laikais į litražą žiūrėti nelabai protinga, dėl to vyresnio amžiaus žmonės stebisi kaip tarkim mažesnio litražo automobilis pastato į vietą didesnio litražo ir kai jiems pasakai, kad šiais laikais ne litražas, o kilovatai viską duoda tada jie dar paklausia ką tie kilovatai duoda aplamai. Taigi 142kw tikrai nėra mažai ir su 4 kartos dujom spėju ims mieste kokius 16l dujų, o tai yra daug bent jau man.
na tu cia nelogiskai pasakei, mazesnio litrazo padaro didesni litraza totalia nesamone pasakei, aisku jai lyginsi senus variklius su naujais, tai sutinku, bet cia nelogiska, jai taip sakai, tai gal koki pvz.galetum duot?pasidomek daugiau biski, viska daro ne kw, o sukimo momentas, kuo didesnis litrazas, tuo sukimo momentas didesnis, taip, kad tikrai reiktu pasidometi tau ir tikrai butu lengviau issirinkti, pvz.as vazineju su bmw 735 paprastos dujos ir spek kiek ryja trasoj?tas volvo trasoj rytu nedaugiau 9L-duju vaziuojant iki 110km/h, o mieste y 13
duju tilptum
2012-07-06 22:42
pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
2012-07-06 22:46
2012-07-06 20:38 wrote: is ko tu sprendi, kad kuro sanaudos bus dideles?matau, kad nelabai gaudaisi apie auto?
2012-07-06 21:29 wrote: Iš ko tu sprendi, kad nelabai gaudausi? Čia ne taip, kad gaudaisi ar ne, o tiesiog nebuvau niekad susidūręs su volvo automobiliais, bet logiškai pamąsčius šiais laikais į litražą žiūrėti nelabai protinga, dėl to vyresnio amžiaus žmonės stebisi kaip tarkim mažesnio litražo automobilis pastato į vietą didesnio litražo ir kai jiems pasakai, kad šiais laikais ne litražas, o kilovatai viską duoda tada jie dar paklausia ką tie kilovatai duoda aplamai. Taigi 142kw tikrai nėra mažai ir su 4 kartos dujom spėju ims mieste kokius 16l dujų, o tai yra daug bent jau man.
2012-07-06 22:32 wrote: na tu cia nelogiskai pasakei, mazesnio litrazo padaro didesni litraza :lol: totalia nesamone pasakei, aisku jai lyginsi senus variklius su naujais, tai sutinku, bet cia nelogiska, jai taip sakai, tai gal koki pvz.galetum duot?pasidomek daugiau biski, viska daro ne kw, o sukimo momentas, kuo didesnis litrazas, tuo sukimo momentas didesnis, taip, kad tikrai reiktu pasidometi tau ir tikrai butu lengviau issirinkti, pvz.as vazineju su bmw 735 paprastos dujos ir spek kiek ryja trasoj?tas volvo trasoj rytu nedaugiau 9L-duju vaziuojant iki 110km/h, o mieste y 13
duju tilptum
rašiau atsakymą, bet autogidas klaidą metė ir dingo visa litanija :D

Trumpai viena iš pvz rašytų: paimk mitshubishi evo 9 2l 245kw ir savo bmw 735 nzn kiek kw, ir pasikrausi kaip reikiant :)
2012-07-06 22:47
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
Man tas b4 grynai darbinė mašina surinktas į turgų agurkus vežioti, barškaliukas ir nekomfortiškas.
2012-07-06 22:49
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
as skaitineju ir juokas kartais ima nori pirk mano b4 [ant duros imestas skelbimas , bet nori kas pirkt tegul perka bet as jos ir nelabai ir noriu parduot nes atrodo masina sena bet viskas sukista deta prideta bet tik kad bet bet niekam nereik geros masinos :):):)gal ka sudomins masina kuri nereikalauja investiciju http://www.autogidas.lt/audi-80-b4-e-universalas-1993-0123636832.html o visi raso sms mesk kaina perku bet kai gera masina tai visada atsakau ne , nes geru masinu pigiu nebuna
2012-07-06 22:56
2012-07-06 21:29 wrote: Iš ko tu sprendi, kad nelabai gaudausi? Čia ne taip, kad gaudaisi ar ne, o tiesiog nebuvau niekad susidūręs su volvo automobiliais, bet logiškai pamąsčius šiais laikais į litražą žiūrėti nelabai protinga, dėl to vyresnio amžiaus žmonės stebisi kaip tarkim mažesnio litražo automobilis pastato į vietą didesnio litražo ir kai jiems pasakai, kad šiais laikais ne litražas, o kilovatai viską duoda tada jie dar paklausia ką tie kilovatai duoda aplamai. Taigi 142kw tikrai nėra mažai ir su 4 kartos dujom spėju ims mieste kokius 16l dujų, o tai yra daug bent jau man.
2012-07-06 22:32 wrote: na tu cia nelogiskai pasakei, mazesnio litrazo padaro didesni litraza :lol: totalia nesamone pasakei, aisku jai lyginsi senus variklius su naujais, tai sutinku, bet cia nelogiska, jai taip sakai, tai gal koki pvz.galetum duot?pasidomek daugiau biski, viska daro ne kw, o sukimo momentas, kuo didesnis litrazas, tuo sukimo momentas didesnis, taip, kad tikrai reiktu pasidometi tau ir tikrai butu lengviau issirinkti, pvz.as vazineju su bmw 735 paprastos dujos ir spek kiek ryja trasoj?tas volvo trasoj rytu nedaugiau 9L-duju vaziuojant iki 110km/h, o mieste y 13
duju tilptum
2012-07-06 22:46 wrote: rašiau atsakymą, bet autogidas klaidą metė ir dingo visa litanija :D

Trumpai viena iš pvz rašytų: paimk mitshubishi evo 9 2l 245kw ir savo bmw 735 nzn kiek kw, ir pasikrausi kaip reikiant :)
o galiu paklaust kiek tau metu?jauciu ne daugiau 18, jai tokius auto lygini, visu pirma pas bmw 735 atmosferinis variklis, o pas evo su turbina, 735 yra limuzino klases, manau, kad isvis tu tik seip ta tema sukurei, nes rasai kaskokias pievas
2012-07-06 22:58
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
2012-07-06 22:49 wrote: as skaitineju ir juokas kartais ima :beer: nori pirk mano b4 [ant duros imestas skelbimas , bet nori kas pirkt tegul perka bet as jos ir nelabai ir noriu parduot nes atrodo masina sena bet viskas sukista deta prideta bet tik kad bet bet niekam nereik geros masinos :):):)gal ka sudomins masina kuri nereikalauja investiciju http://www.autogidas.lt/audi-80-b4-e-universalas-1993-0123636832.html o visi raso sms mesk kaina perku bet kai gera masina tai visada atsakau ne , nes geru masinu pigiu nebuna
Tikiuosi nemalonės neužsitrauksiu ir neįsižeisk, bet man tai juokas ima iš tų pardavėju kurie sako "ai nenoriu aš jos pardavinėt tik ant dūros skelbimą įmečiau" Tai jei nenori jos parduot kam dėt skelbimą? Atvažiuos pirkėjas su pinigais iš Klaipėdos, nuspręs imti sakys imu dabar, o tu jam atsakysi: ai aš ant durniaus skelbimą tik buvau įdėjęs pasižiūrėti ar kas domėsis.

O dėl kainos, tai nesidomėjau po kiek vaikšto, bet jei tavo norima suma yra gerokai didesnė už vaikštoma tai aišku, kad sunkiai parduosi.
2012-07-06 23:01
2012-07-06 22:32 wrote: na tu cia nelogiskai pasakei, mazesnio litrazo padaro didesni litraza :lol: totalia nesamone pasakei, aisku jai lyginsi senus variklius su naujais, tai sutinku, bet cia nelogiska, jai taip sakai, tai gal koki pvz.galetum duot?pasidomek daugiau biski, viska daro ne kw, o sukimo momentas, kuo didesnis litrazas, tuo sukimo momentas didesnis, taip, kad tikrai reiktu pasidometi tau ir tikrai butu lengviau issirinkti, pvz.as vazineju su bmw 735 paprastos dujos ir spek kiek ryja trasoj?tas volvo trasoj rytu nedaugiau 9L-duju vaziuojant iki 110km/h, o mieste y 13
duju tilptum
2012-07-06 22:46 wrote: rašiau atsakymą, bet autogidas klaidą metė ir dingo visa litanija :D

Trumpai viena iš pvz rašytų: paimk mitshubishi evo 9 2l 245kw ir savo bmw 735 nzn kiek kw, ir pasikrausi kaip reikiant :)
2012-07-06 22:56 wrote: o galiu paklaust kiek tau metu?jauciu ne daugiau 18, jai tokius auto lygini, visu pirma pas bmw 735 atmosferinis variklis, o pas evo su turbina, 735 yra limuzino klases, manau, kad isvis tu tik seip ta tema sukurei, nes rasai kaskokias pievas
Temą sukūriau tam, kad išgirsti nuomonę iš tų kurie turėję šiuos modelius.
Na tai ta turbina ir suteikia didesnį KW skaičių, o litražas nepakinta. Yra ir kitų pavyzdžių, tačiau nesivarginsiu ir antrą kartą visko nerašysiu, gal tiesiog tu ne taip supratai mano išsireiškimą.
2012-07-06 23:06
2012-07-06 22:46 wrote: rašiau atsakymą, bet autogidas klaidą metė ir dingo visa litanija :D

Trumpai viena iš pvz rašytų: paimk mitshubishi evo 9 2l 245kw ir savo bmw 735 nzn kiek kw, ir pasikrausi kaip reikiant :)
2012-07-06 22:56 wrote: o galiu paklaust kiek tau metu?jauciu ne daugiau 18, jai tokius auto lygini, visu pirma pas bmw 735 atmosferinis variklis, o pas evo su turbina, 735 yra limuzino klases, manau, kad isvis tu tik seip ta tema sukurei, nes rasai kaskokias pievas
2012-07-06 23:01 wrote: Temą sukūriau tam, kad išgirsti nuomonę iš tų kurie turėję šiuos modelius.
Na tai ta turbina ir suteikia didesnį KW skaičių, o litražas nepakinta. Yra ir kitų pavyzdžių, tačiau nesivarginsiu ir antrą kartą visko nerašysiu, gal tiesiog tu ne taip supratai mano išsireiškimą.
as tau dar karta sakau, viska daro ne kw, o sukimo momentas NM, kaip pvz.bmw 320 110kw 190nm, ir audi b4 2.6 110kw ir 210nm, kw tie patis, bet audi litrazas didesni automatiskai ir sukimo momentas didesnis ir trasoj ji eina geriau, kad ir dyzelius kai cipuoja, didziausia demesi skiria sukimo momentui, kad jy didesni isgaut, o ne didesnius kw, ir atmosferinis variklis visai kitas reikalas nei turbininis, nelogiska juos lyginti
2012-07-06 23:12
2012-07-06 22:56 wrote: o galiu paklaust kiek tau metu?jauciu ne daugiau 18, jai tokius auto lygini, visu pirma pas bmw 735 atmosferinis variklis, o pas evo su turbina, 735 yra limuzino klases, manau, kad isvis tu tik seip ta tema sukurei, nes rasai kaskokias pievas
2012-07-06 23:01 wrote: Temą sukūriau tam, kad išgirsti nuomonę iš tų kurie turėję šiuos modelius.
Na tai ta turbina ir suteikia didesnį KW skaičių, o litražas nepakinta. Yra ir kitų pavyzdžių, tačiau nesivarginsiu ir antrą kartą visko nerašysiu, gal tiesiog tu ne taip supratai mano išsireiškimą.
2012-07-06 23:06 wrote: as tau dar karta sakau, viska daro ne kw, o sukimo momentas NM, kaip pvz.bmw 320 110kw 190nm, ir audi b4 2.6 110kw ir 210nm, kw tie patis, bet audi litrazas didesni automatiskai ir sukimo momentas didesnis ir trasoj ji eina geriau, kad ir dyzelius kai cipuoja, didziausia demesi skiria sukimo momentui, kad jy didesni isgaut, o ne didesnius kw, ir atmosferinis variklis visai kitas reikalas nei turbininis, nelogiska juos lyginti
Pagal tave kai cipuoja kw skaičius nedidėja. nm, ag, kw viskas yra surišta, padidės nm padidės ir kw. Kur tu matei, kad skelbimuose būtų kalbama apie nm. Žodžiu tingiu aš čia gincytis ir nedaryk OT, aš noriu atsakymų į temą, o ne į lankas :)
2012-07-06 23:14
man asmeniskai b4 audine mielesne uz vectra b, bet kai uz tapacia kaina vectra iseina ciut ne 10 metu naujasne, plius kokia klima, autopilotas ir t.t. tai manau as rinkciau vectra vistiek.
2012-07-06 23:19
2012-07-06 23:01 wrote: Temą sukūriau tam, kad išgirsti nuomonę iš tų kurie turėję šiuos modelius.
Na tai ta turbina ir suteikia didesnį KW skaičių, o litražas nepakinta. Yra ir kitų pavyzdžių, tačiau nesivarginsiu ir antrą kartą visko nerašysiu, gal tiesiog tu ne taip supratai mano išsireiškimą.
2012-07-06 23:06 wrote: as tau dar karta sakau, viska daro ne kw, o sukimo momentas NM, kaip pvz.bmw 320 110kw 190nm, ir audi b4 2.6 110kw ir 210nm, kw tie patis, bet audi litrazas didesni automatiskai ir sukimo momentas didesnis ir trasoj ji eina geriau, kad ir dyzelius kai cipuoja, didziausia demesi skiria sukimo momentui, kad jy didesni isgaut, o ne didesnius kw, ir atmosferinis variklis visai kitas reikalas nei turbininis, nelogiska juos lyginti
2012-07-06 23:12 wrote: Pagal tave kai cipuoja kw skaičius nedidėja. nm, ag, kw viskas yra surišta, padidės nm padidės ir kw. Kur tu matei, kad skelbimuose būtų kalbama apie nm. Žodžiu tingiu aš čia gincytis ir nedaryk OT, aš noriu atsakymų į temą, o ne į lankas :)
o kur as rasiau, kad kw nedideja?matos, kad neka apie variklio galinguma nusimanai, vien is tavo pasakimo, ag ir kw yra surista, galima sprest apie tavo iismanima apie auto, ag ir kw yra tas pats juk, o tu rasai tarsi kw ir ag butu aatskiri galingumo vienetai
2012-07-06 23:23
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
2012-07-06 22:47 wrote: Man tas b4 grynai darbinė mašina surinktas į turgų agurkus vežioti, barškaliukas ir nekomfortiškas.
sakei ieskai komfortiskoa auto, o zvalgaisi y vectra, ten gi komforto 0, nei vienoj tavo isvardintu auto nerasi koforto, na nebent volvo
2012-07-06 23:25
2012-07-06 23:06 wrote: as tau dar karta sakau, viska daro ne kw, o sukimo momentas NM, kaip pvz.bmw 320 110kw 190nm, ir audi b4 2.6 110kw ir 210nm, kw tie patis, bet audi litrazas didesni automatiskai ir sukimo momentas didesnis ir trasoj ji eina geriau, kad ir dyzelius kai cipuoja, didziausia demesi skiria sukimo momentui, kad jy didesni isgaut, o ne didesnius kw, ir atmosferinis variklis visai kitas reikalas nei turbininis, nelogiska juos lyginti
2012-07-06 23:12 wrote: Pagal tave kai cipuoja kw skaičius nedidėja. nm, ag, kw viskas yra surišta, padidės nm padidės ir kw. Kur tu matei, kad skelbimuose būtų kalbama apie nm. Žodžiu tingiu aš čia gincytis ir nedaryk OT, aš noriu atsakymų į temą, o ne į lankas :)
2012-07-06 23:19 wrote: o kur as rasiau, kad kw nedideja?matos, kad neka apie variklio galinguma nusimanai, vien is tavo pasakimo, ag ir kw yra surista, galima sprest apie tavo iismanima apie auto, ag ir kw yra tas pats juk, o tu rasai tarsi kw ir ag butu aatskiri galingumo vienetai :lol:
Tą ir turėjau omenyje, kad ag su kw surišta, nes jie yra vienas ir tas pats tik išreikšta kitais vienetais, tas pats kas mylios ir kilometrai.

Bet jūs ponas žiūriu ir skaityt nelabai mokat - OT man nebereikia, savo nuomonę išreiškėt diskusijos pradžioje, tad galit ir nebekomentuot čia, o leist pasireikšt tiems kurie turi ką pasakyt į temos temą.
2012-07-06 23:28
2012-07-06 23:12 wrote: Pagal tave kai cipuoja kw skaičius nedidėja. nm, ag, kw viskas yra surišta, padidės nm padidės ir kw. Kur tu matei, kad skelbimuose būtų kalbama apie nm. Žodžiu tingiu aš čia gincytis ir nedaryk OT, aš noriu atsakymų į temą, o ne į lankas :)
2012-07-06 23:19 wrote: o kur as rasiau, kad kw nedideja?matos, kad neka apie variklio galinguma nusimanai, vien is tavo pasakimo, ag ir kw yra surista, galima sprest apie tavo iismanima apie auto, ag ir kw yra tas pats juk, o tu rasai tarsi kw ir ag butu aatskiri galingumo vienetai :lol:
2012-07-06 23:25 wrote: Tą ir turėjau omenyje, kad ag su kw surišta, nes jie yra vienas ir tas pats tik išreikšta kitais vienetais, tas pats kas mylios ir kilometrai.

Bet jūs ponas žiūriu ir skaityt nelabai mokat - OT man nebereikia, savo nuomonę išreiškėt diskusijos pradžioje, tad galit ir nebekomentuot čia, o leist pasireikšt tiems kurie turi ką pasakyt į temos temą.
nori komforto imi volvo
2012-07-06 23:34
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
Is visu isvardintu tavo krtiterijus atitinka tik c4 ir volvo, bel volvos aptarnavimas brangesnis nei c4 tad siulau c4 imti, gal is minios neissiskirsi bet bedu tikrai neturesi
2012-07-06 23:41
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
tu man parodyk tokia masina kaip tu cia apibudinai.. gal zmogau norejai parasyt kad b5 a???
2012-07-07 00:05
2012-07-06 22:42 wrote: pasimk pasata b4 is uzsienio atsivaryk ir turesi normalia jau siu laiku masina su klima, autopilotu ir visais kitais "navarotais", vazinesi 5metus ir bedu nematysi, poto gal kazka pakeisi ir toliau vazinesi.. Lietuvoj visi dabaigti tuolabiau 81kW. beda tik ta kad daug kas nemegsta tu b4.
2012-07-06 23:41 wrote: :lol::lol::lol: tu man parodyk tokia masina kaip tu cia apibudinai.. gal zmogau norejai parasyt kad b5 a???:smoke:
ka cia rodyti.. tdi viena raudona arba pajami ir cipuoji. tipo nemates klimos ant b4? snekejau apie pasata b4.. siu laiku tai turejau galvoj lyginant su kokia plika audi b4.
nu va pvz pirmas pasitaikes variantas
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b4-is-vokietijos-universalas-1996-0123689487.html
2012-07-07 10:16
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
2012-07-06 23:34 wrote: Is visu isvardintu tavo krtiterijus atitinka tik c4 ir volvo, bel volvos aptarnavimas brangesnis nei c4 tad siulau c4 imti, gal is minios neissiskirsi bet bedu tikrai neturesi:thumbup:
Sunku šiais laikais surast tvarkingą c4 su mano biudžetu. 2.6 ir 2.8 man bus per brangus išlaikymas, vien kuro sąnaudos 2.8q ~17l/100km mieste dujų, tad lieka 2.5 TDI 2.3 arba 2.0 benzininiai varikliai.
2012-07-07 10:58
2012-07-06 16:22 wrote: Taigi niekaip neapsisprendžiu kokį automobilį išsirinkti. Labiausiai domintų tai džipai, tačiau jų išlaikymas yra labai brangus, o norisi komfortiško automobilio. Sąnaudos turėtų būti jei dujos iki 13l mieste, jei dyzelis iki 8l mieste, būtinai su mechanine pavarų dėže, nesupuvęs kėbulas, turėti ne buką variklį, kad ant lenkimo traukos nepritrūktų, na ir kėbulo tipas universalas arba sedanas. Biudžetas 5000-6000 litų.

Dabar dairausi į:
Audi a4 b5
Audi c4 (100 arba a6)
passatas b5
bmw e34
opel vectra ~2000 metų
Volvo nuo 1996 metų, o modelis nesvarbus nes visi panašūs :D

Tad išreikšite nuomonę apie mano žiūrimus variantus arba pasiūlykite kokį savo.
is tavo isvardintu smagiausias bmw e34. tvarkinga paemus ir veliau nesuku butu parduoti nes geri kainuoja ir dabar nemazus litus. tds arba m50 plyta varikliu pats tas e34 kebului. m50 nuo 10-15ltr duju, tds 5-9ltr salerkos. jei gauni salerkos tai tds imk.
2012-07-07 19:48
Dar nuomonių :)
2012-08-19 18:41
Vienas žodis: Vielikas

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you