norėčiau info apie vw caravele,multivan

Created by User 2009-01-21
2009-01-21 19:04
planuoju isgyti vw carawele arba multivan.ar dyz patvarus varikliai?ar geriau benz.kokios nuomones apie automatines dėžes? auto apie 1995-2000m.
2009-10-23 18:30
Patarčiau imti dyzeliną, 1, 9 arba 2, 5 tdi, ir su mechanine pavarų dėže.
2009-12-13 00:08
Ziurekit gal kas zino kiek Litru antifrizo reikia i ausinimo sistema? Caravelle'i 2.4D su salono peciuku? Is anksto dekui uz zinanciu atsakymus.
2009-12-13 00:16
As turiu 2.4 Caravelle realiai zinau kad variklis prasuktas apie 400tkm. ir dar smarkiai skustis negaliu kaip tiek nuvyniotu varikliu juda dar puse bedos, dar daug kas nuo dyzelio priklauso nes su 1nu 145km/h, bega su kitu tik 120km/h. tykiai 90km/h vaziuojant vartoja apei 8L/100km su pilnu baku galima nuriedet netoli 1400km, 1.9D ar TD tikrai silpni ir vargani varikliai, nes ten ir 2.4yra ka veikt kai nevaziuoji tuscias.
2009-12-19 13:28
pas mane transpoter 2.0benzas+dujos duju uztenka 350km, galios nepkrautam uztenka , seip imceu kiek benza tiek dyzeli 2, 5 benza ar tdi, dalys brangios bet ilgaamzes , seip busikas kaip visureigis tik vietos daugeu :) deze tai net nzn vazinejau ir su auto 98 m su benzu 2, 5 normaliai, bet kai sugeo tai zmogus 3000 stukas mokejio.
2009-12-19 17:25
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-01-18 18:46
o koks variklis geriau ar 2.4 ar 1.9td?
2010-01-19 00:51
gal 1.9, girdejau kad nesiskundzia o 2.4 draugas taiso, ir taip sekasi kad vos ne visi wv 2.4 dyzelis :D pats pardaviau transporteri 2.4 d automata - nerealiai pigiai, sau norejau pasilikti, bet atkalbejo, sake niekada nieko nesutaupysi, tik kisi kisi ir kisi. Kuras pigus bet remontas.... gerai pagalvok
2010-01-20 19:23
aparatai geri tik jei subirs pavaru deže tai suplosi 1500lt o ju dežes nepasižymi patvarumu na kaip kam pasitaiko
2010-01-20 19:29
1.9 geriau, nes lengvesnis, ir patvaresnis variklis, o sanaudos ir kw tie patys
2010-01-20 19:41
ka cia pezat. jai nori ilgai ir pigiai vaziuoti 2.4 d pats aukso viduriukas. nei kazkokiu turbinu nei oro srauto matuokliu nei kitokio ssss... kuri nuolat reikia tvarkyti. 1.9 uzmirsk, nes bus nugainioti, nes vos patraukia, 1.9td jai tuscias vazineji tai puse bedos bet jai kazka veziosi tai tuoj forskameros nusisukinja tai tada vos tuscia patraukia, ir turbina plius dar. 6 apie tdi geriau atsisakyk. nepeikiu bet ir negiriu. darbiniam arkliukui man labiausiai patinka 2.4 manualas jokio automato...
2010-01-20 20:45
mn kaimynas turi toki tai va pas jy 2.5 benz/dujos traukia tai nezmoniskai, pagal toki varikli bet gan brangu vazinet su juo siaip 2.4dyzelis jai ekonomijos daugiau reik, bet jai man reiktu rinktis tai 2.5 benz imciau su pavaru deze toks dalykas buvo, buvo automatas tai wargo zmogus nnt remontavo remontavo litus tik kiso, sakau nepagalvojai apie mechanine tai vietoj automato mechanine padare pa kol kas jokiu bedu nesake :)
2010-03-06 07:59
2.5benzas-dujos nieko gero, bijo duju tie varikliai, nespesi galva iminet, jei nori dujom vazinet-2.0 silpnokas, bet man uztekdavo, bet patvarus
2010-03-06 08:49
draugas 2.5 benzas-dujos 2metus atvazinejo ir jokiu bedu del duju ar dar ko nors.geras darbinis arklys buvo.
2010-03-09 00:25
geriauses varijantas 1.9 td uz 2.4 geriau trauke ir remontas daug pigesnis kuro sanaudos tos pacios:)
2010-07-22 21:09
sveiki.as pats turiu vw caravelle 2, 5 benzinas-dujo, labai dziaugiosi, duju sanaudos 13ltr/100km, su benzu traukia nerealei, kol kas juokiu problemu neturejau su varikliu, dujos nesaudo nes sudetos hlapuskes, duju bakas vieto zapaskes, talpa 70 ltr.jaigu ir uzlinktu variklis tai varikliu kaina apie 400 lt apie dizeli galiu pasakiti tai ka man pasakojo draugas kuris dirba auto lauzine kad labai daznai perka dizelinius variklius nes daznai genda ir kaina dzelinio variklio be 1500 nepaimsi.tai va mano nomone yra tokia kad benzininis geriau bent asmeniskai man, kiti turi savo nuomone.
2010-07-22 21:10
sveiki.as pats turiu vw caravelle 2, 5 benzinas-dujo, labai dziaugiosi, duju sanaudos 13ltr/100km, su benzu traukia nerealei, kol kas juokiu problemu neturejau su varikliu, dujos nesaudo nes sudetos hlapuskes, duju bakas vieto zapaskes, talpa 70 ltr.jaigu ir uzlinktu variklis tai varikliu kaina apie 400 lt apie dizeli galiu pasakiti tai ka man pasakojo draugas kuris dirba auto lauzine kad labai daznai perka dizelinius variklius nes daznai genda ir kaina dzelinio variklio be 1500 nepaimsi.tai va mano nomone yra tokia kad benzininis geriau bent asmeniskai man, kiti turi savo nuomone.
2011-02-25 21:08
2010-07-22 21:09 wrote: sveiki.as pats turiu vw caravelle 2, 5 benzinas-dujo, labai dziaugiosi, duju sanaudos 13ltr/100km, su benzu traukia nerealei, kol kas juokiu problemu neturejau su varikliu, dujos nesaudo nes sudetos hlapuskes, duju bakas vieto zapaskes, talpa 70 ltr.jaigu ir uzlinktu variklis tai varikliu kaina apie 400 lt apie dizeli galiu pasakiti tai ka man pasakojo draugas kuris dirba auto lauzine kad labai daznai perka dizelinius variklius nes daznai genda ir kaina dzelinio variklio be 1500 nepaimsi.tai va mano nomone yra tokia kad benzininis geriau bent asmeniskai man, kiti turi savo nuomone.
brol beda kame yra, kad dauguma mikru realiai yra nujodineti apei ir virs 500tkm. ir parduodami del iseikvoto resurso, pvz firmai daug paprasciau nusipirkti nauja, nei taisyt ta pravaziavusi, o mes nusiperkam atlaizyta kaip saldaini ir dziaugiames, o paskui ir prasideda bedos, nes normaliai masina yra paskaiciuota iki 250-300tkm veliau ji buna visapusiskai pasenusi ir susidevejusi.
o benzai geriau laiko del to kad kas juos turi maziau pravazineja, nei dyzeliukus. Uzsieny 3metu dyzelis mikras jau buna prasuktas virs 200tkm, o benzas lengvoji, (nes mikru firmos praktishkai nenaudoja) apei 50tkm, vat kur esme, be to senas kelnes kaip nelopyk jos vistiek liks senos.
2011-02-25 21:55
galiu papasakot jei tiks apie t4, pats turiu+dirbu autoservise.jei nori 2, 4 tai vien tik bedos ir rast gera sunku , bet turi galios jei nori tempt, 1, 9td pats turiu prasukau 8tkm bedu 0, tepalai tik sintetika, nes geriau turbina tepasi, i deze priklauso 4ltr tepalo, pilk tik 5ltr nes labai aukstai 5 pavaros dantratis ir jis negauna gero tepimo, tepalai i deze tik sintetika, cia ir yra t4 pav.deziu beda, 2, 5tdi beda sankaba plaukiojanti, greit pareina, jei virs 250tkm jau kaput po biski visom, kuro sanaudos 1, 9td vasara 7, ziema 10ltr, 2, 4-vasara 8, ziema-12ltr, 2, 5tdi vasara 8, ziema 12ltr, bet 2, 5tdi visom prasmem geriausias, jei tinkamai priziuresi, remontas pakabos tik LMI firmos detales telaiko ir gana nepigiai , bet atsiperka, jei kas dar domina klausk, negaila atsakysim, pravazumo atzvilgiu kaip ir minejo kazkas, tai kaip ir dzipas, su gerom padangom praeisi visur , kur kiti klimps
4243 / 0
2011-02-25 22:58
2011-02-25 21:55 wrote: galiu papasakot jei tiks apie t4, pats turiu+dirbu autoservise.jei nori 2, 4 tai vien tik bedos ir rast gera sunku , bet turi galios jei nori tempt, 1, 9td pats turiu prasukau 8tkm bedu 0, tepalai tik sintetika, nes geriau turbina tepasi, i deze priklauso 4ltr tepalo, pilk tik 5ltr nes labai aukstai 5 pavaros dantratis ir jis negauna gero tepimo, tepalai i deze tik sintetika, cia ir yra t4 pav.deziu beda, 2, 5tdi beda sankaba plaukiojanti, greit pareina, jei virs 250tkm jau kaput po biski visom, kuro sanaudos 1, 9td vasara 7, ziema 10ltr, 2, 4-vasara 8, ziema-12ltr, 2, 5tdi vasara 8, ziema 12ltr, bet 2, 5tdi visom prasmem geriausias, jei tinkamai priziuresi, remontas pakabos tik LMI firmos detales telaiko ir gana nepigiai , bet atsiperka, jei kas dar domina klausk, negaila atsakysim, pravazumo atzvilgiu kaip ir minejo kazkas, tai kaip ir dzipas, su gerom padangom praeisi visur , kur kiti klimps
nu blin cia tai grybu karas vasara 8 ziema 12 as tikiu pas man irgi xantia 1-2 ltr duju daugiau paeme bet del to kad termostatas miriom .o jai viskas tvarkoj tai kas keiciasi????? kad su sviesom reik vazinet? kada nereikia? kad syldimo varikliukas daugiau sukas jauskit saika:)siaip siulau pasitvarkyt termstatus , maziau buksuot, .o realiai saltam ore deguonies ir isipletimo efektas gan geras
2011-02-25 23:26
2011-02-25 21:55 wrote: galiu papasakot jei tiks apie t4, pats turiu+dirbu autoservise.jei nori 2, 4 tai vien tik bedos ir rast gera sunku , bet turi galios jei nori tempt, 1, 9td pats turiu prasukau 8tkm bedu 0, tepalai tik sintetika, nes geriau turbina tepasi, i deze priklauso 4ltr tepalo, pilk tik 5ltr nes labai aukstai 5 pavaros dantratis ir jis negauna gero tepimo, tepalai i deze tik sintetika, cia ir yra t4 pav.deziu beda, 2, 5tdi beda sankaba plaukiojanti, greit pareina, jei virs 250tkm jau kaput po biski visom, kuro sanaudos 1, 9td vasara 7, ziema 10ltr, 2, 4-vasara 8, ziema-12ltr, 2, 5tdi vasara 8, ziema 12ltr, bet 2, 5tdi visom prasmem geriausias, jei tinkamai priziuresi, remontas pakabos tik LMI firmos detales telaiko ir gana nepigiai , bet atsiperka, jei kas dar domina klausk, negaila atsakysim, pravazumo atzvilgiu kaip ir minejo kazkas, tai kaip ir dzipas, su gerom padangom praeisi visur , kur kiti klimps
2011-02-25 22:58 naudingas wrote: nu blin cia tai grybu karas vasara 8 ziema 12 as tikiu pas man irgi xantia 1-2 ltr duju daugiau paeme bet del to kad termostatas miriom .o jai viskas tvarkoj tai kas keiciasi????? kad su sviesom reik vazinet? kada nereikia? kad syldimo varikliukas daugiau sukas jauskit saika:)siaip siulau pasitvarkyt termstatus , maziau buksuot, .o realiai saltam ore deguonies ir isipletimo efektas gan geras
teoriskai, ziema gaunami didesni silumos nuostoliai i aplinka, atitinkamai pagal fizikos desni, energija is niekur neatsiranda, ir niekur nedingsta. taip kad ziema daugiau kuro masinos paima gal padminti ta energija kuri atiduodama i aplinka..tik aisku ne 4 litrais, o kokias 1-2.
4243 / 0
2011-02-25 23:46
2011-02-25 21:55 wrote: galiu papasakot jei tiks apie t4, pats turiu+dirbu autoservise.jei nori 2, 4 tai vien tik bedos ir rast gera sunku , bet turi galios jei nori tempt, 1, 9td pats turiu prasukau 8tkm bedu 0, tepalai tik sintetika, nes geriau turbina tepasi, i deze priklauso 4ltr tepalo, pilk tik 5ltr nes labai aukstai 5 pavaros dantratis ir jis negauna gero tepimo, tepalai i deze tik sintetika, cia ir yra t4 pav.deziu beda, 2, 5tdi beda sankaba plaukiojanti, greit pareina, jei virs 250tkm jau kaput po biski visom, kuro sanaudos 1, 9td vasara 7, ziema 10ltr, 2, 4-vasara 8, ziema-12ltr, 2, 5tdi vasara 8, ziema 12ltr, bet 2, 5tdi visom prasmem geriausias, jei tinkamai priziuresi, remontas pakabos tik LMI firmos detales telaiko ir gana nepigiai , bet atsiperka, jei kas dar domina klausk, negaila atsakysim, pravazumo atzvilgiu kaip ir minejo kazkas, tai kaip ir dzipas, su gerom padangom praeisi visur , kur kiti klimps
2011-02-25 22:58 naudingas wrote: nu blin cia tai grybu karas vasara 8 ziema 12 as tikiu pas man irgi xantia 1-2 ltr duju daugiau paeme bet del to kad termostatas miriom .o jai viskas tvarkoj tai kas keiciasi????? kad su sviesom reik vazinet? kada nereikia? kad syldimo varikliukas daugiau sukas jauskit saika:)siaip siulau pasitvarkyt termstatus , maziau buksuot, .o realiai saltam ore deguonies ir isipletimo efektas gan geras
2011-02-25 23:26 wrote: teoriskai, ziema gaunami didesni silumos nuostoliai i aplinka, atitinkamai pagal fizikos desni, energija is niekur neatsiranda, ir niekur nedingsta. taip kad ziema daugiau kuro masinos paima gal padminti ta energija kuri atiduodama i aplinka..tik aisku ne 4 litrais, o kokias 1-2.
nu fyzikas didisai sakai silumos energija aplinkai.o tai kam termostatas skirtas ???jis tam ir skirtas kad radiatorius butu saltas o variklis ir salonas butu karsti ir aplinkai niekas neatiduodama.o jai ir tai atiduodama protingi vairuotojai radiatoriu apkarsto skudurais , o kaitimo atveju turetu atausint tvarkingas ventiletorius:) tarpkitko prisiminus sia ziema kokie buvo apsnigti keliai manau 12 ltr gali but ir del sniego pasipriesinimo
2011-02-25 23:56
2011-02-25 22:58 naudingas wrote: nu blin cia tai grybu karas vasara 8 ziema 12 as tikiu pas man irgi xantia 1-2 ltr duju daugiau paeme bet del to kad termostatas miriom .o jai viskas tvarkoj tai kas keiciasi????? kad su sviesom reik vazinet? kada nereikia? kad syldimo varikliukas daugiau sukas jauskit saika:)siaip siulau pasitvarkyt termstatus , maziau buksuot, .o realiai saltam ore deguonies ir isipletimo efektas gan geras
2011-02-25 23:26 wrote: teoriskai, ziema gaunami didesni silumos nuostoliai i aplinka, atitinkamai pagal fizikos desni, energija is niekur neatsiranda, ir niekur nedingsta. taip kad ziema daugiau kuro masinos paima gal padminti ta energija kuri atiduodama i aplinka..tik aisku ne 4 litrais, o kokias 1-2.
2011-02-25 23:46 naudingas wrote: nu fyzikas didisai sakai silumos energija aplinkai.o tai kam termostatas skirtas ???jis tam ir skirtas kad radiatorius butu saltas o variklis ir salonas butu karsti ir aplinkai niekas neatiduodama.o jai ir tai atiduodama protingi vairuotojai radiatoriu apkarsto skudurais , o kaitimo atveju turetu atausint tvarkingas ventiletorius:) tarpkitko prisiminus sia ziema kokie buvo apsnigti keliai manau 12 ltr gali but ir del sniego pasipriesinimo
Prie ko cia termostatas. nuo variklio blogo ir kitu ikaitusiu detaliu siluma atimama ir atiduodama i aplinka intencyviau kadangi itakoja minusine aplinkos temperatura, kam sunaudojama energija, logiskai mastyk. ai krc neidomu man cia kazka irodinet, gero vakaro.
4243 / 0
2011-02-26 00:15
ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
4243 / 0
2011-02-26 00:28
man yra teke vaziuot pora km su dyzeliu pramuse radiaturius. slangas kad butu cirkuliacinis ratas sumovem laikinai metaliniu vamzdziu o radiatoriu atjungem motoras ikaito koki 120 laipsniu teko sustodinet ir tt kad praaustu.reiskia perteklius be radiatoriaus saltyje yra pakankamas o radiatoriu uzdarineja termostats , prie tam tikros temperaturos , va kai tie termostatitai susensta tai ir prasideda energijos eikvojimai
2011-02-26 00:35
2011-02-26 00:15 naudingas wrote: ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
nelaikyk cia durnium. pats tu grybas blt. O tai kai lauke silta ir kai lauike salta manai vienodai atvesinamos visos detales? Juk zyliai daugiau silumos reikia antifryzui ikaitinti kad tas termostatas atsidarytu visu pirma, o poto palaikyti riekiama temperatura sistemoke taip pat reikalingas didesnis energijos kiekis. Otto ir dyzeliniuose variliuose naudinga energija yra labai maza, o visa kita sunaudojama energija numedama i siluma. Pavyzdziui kogeneracinese jegainese naudojamos biodujos, kur otto varilis suka eneltros generatoriu, plius otto varilio siluma nuvedama i siluminius tinklus, ir taip gaunamas didesnis energiinis potencialas, nes gaunama ir lektros energija ir siluma. Matos kad nieko nebaiges esi. profkes lygio supratimas
2011-02-26 00:44
na termostatas aisku itaka daro bet netikiu kad deljo susikelia sanaudos ant 4litru? o ziemai kad pasildai auto kad sniege pasikasineji irgi biski manau daug 8-12litru simtui lyginant vasara su ziema o as pasakysiu savo nuomone kad busiukui idealiausias 2.5tdi eina nerealiai gerai ir ekonomiskas o remontui kaip ir kiekviena varikli reikia priziureti bet kas bebutu jo remontuot nereikes dazniau nei 2.4 ar 1.9. isviso tai lt35 2.5tdi vazinejau nesveikus kilus tai susviete draugelis pricipino liuxx kaip ejo busas bet netaisomai suplakem po keliu metu
2011-02-26 00:45
2011-02-26 00:15 naudingas wrote: ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
2011-02-26 00:35 wrote: nelaikyk cia durnium. pats tu grybas blt. O tai kai lauke silta ir kai lauike salta manai vienodai atvesinamos visos detales? Juk zyliai daugiau silumos reikia antifryzui ikaitinti kad tas termostatas atsidarytu visu pirma, o poto palaikyti riekiama temperatura sistemoke taip pat reikalingas didesnis energijos kiekis. Otto ir dyzeliniuose variliuose naudinga energija yra labai maza, o visa kita sunaudojama energija numedama i siluma. Pavyzdziui kogeneracinese jegainese naudojamos biodujos, kur otto varilis suka eneltros generatoriu, plius otto varilio siluma nuvedama i siluminius tinklus, ir taip gaunamas didesnis energiinis potencialas, nes gaunama ir lektros energija ir siluma. Matos kad nieko nebaiges esi. profkes lygio supratimas
SVEIKI, GAL AS CIA IR NE I TEMA, BET GAL KAS BANDETE NUSIPIRKTI OPEL VIVARO AR KITA AUTOMOBILI IS ANGLO VARDU ALDWIN, MAN KAZKO SUKELE ITARIMA, NES PIRMA TURIU PERVESTI PINIGUS, O TIK TADA PARSIUS AUTOMOBILI
2011-02-26 00:46
2011-02-26 00:15 naudingas wrote: ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
2011-02-26 00:35 wrote: nelaikyk cia durnium. pats tu grybas blt. O tai kai lauke silta ir kai lauike salta manai vienodai atvesinamos visos detales? Juk zyliai daugiau silumos reikia antifryzui ikaitinti kad tas termostatas atsidarytu visu pirma, o poto palaikyti riekiama temperatura sistemoke taip pat reikalingas didesnis energijos kiekis. Otto ir dyzeliniuose variliuose naudinga energija yra labai maza, o visa kita sunaudojama energija numedama i siluma. Pavyzdziui kogeneracinese jegainese naudojamos biodujos, kur otto varilis suka eneltros generatoriu, plius otto varilio siluma nuvedama i siluminius tinklus, ir taip gaunamas didesnis energiinis potencialas, nes gaunama ir lektros energija ir siluma. Matos kad nieko nebaiges esi. profkes lygio supratimas
2011-02-26 00:45 wrote: SVEIKI, GAL AS CIA IR NE I TEMA, BET GAL KAS BANDETE NUSIPIRKTI OPEL VIVARO AR KITA AUTOMOBILI IS ANGLO VARDU ALDWIN, MAN KAZKO SUKELE ITARIMA, NES PIRMA TURIU PERVESTI PINIGUS, O TIK TADA PARSIUS AUTOMOBILI
OI BLET BEK NEBANDYK PIRKT AS SU MERSU TAIP BEVEIK UZLEKIAU ZMOGAU PAMIRSK TA AUTO JEI DAR VESTERN UNION TAI 100% BATAI
2011-02-26 00:46
Cia jau sukciai gal darbuojasi..
2011-02-26 00:47
Cia jau sukciai gal darbuojasi..
2011-02-26 00:50
Siaip duodu 99 % kad pervedus pinigus liksi ant ledo
2011-02-26 00:51
Isvis deveta masina pirkti joos nemacius, yra tikrai kvaila.
2011-02-26 00:52
as autotraderi rades buvau LHD c2005 mersa uz 3000svaru tai paskambinau sako mersas londone as berlyne ir sako vienas pirkejes sutarem ir as parskridau o pirkejas nepasirode tai sako dabar nusiusk saibas ant savo vardo i anglus 3000svaru ir man atsiusk ta saknele kad zinociau tikrai ir tu turesi atskrist ir tipo viskas bus gerai.. as prikirpau ta reikala nuejau i vesterna pasiemiau blanka uzpildziau tipo ir jam nusiunciau tai jis skambino ir ko nepripasakojo kad negali jis patikrinti ar as nemeluoju ar dar kas finale pagal jo pavarde googlej radau kaip jis daug auto jau taip maklina
2011-02-26 00:55
2011-02-26 00:46 wrote: Cia jau sukciai gal darbuojasi..
PARASIAU OPEL VIVARO SAVININKUI, GAUNU ATSAKYMA ANGLISKAI, PARASE MAN KAD MASINA SUPERINE, KAINA 6900LT, 2003 METU.O AS PAPRASIAU NUKOPIJUOTI DOKUMENTUS IR ATSIUSTI E.PASTU, TAI TAS VYRUKAS NEBEPARASE IR SKELBIMA ISEME, SY VAKARA ZIURIU-MANO VIVARO VEL CIA TIKEJAUSI SURASTI ZMONIU, TUREJUSIU SU JUO REIKALU, JUG AUTOMOBILIU JIS TURI DAUG IR UZ MAZAS KAINAS
2011-02-26 00:58
2011-02-26 00:46 wrote: Cia jau sukciai gal darbuojasi..
2011-02-26 00:55 wrote: PARASIAU OPEL VIVARO SAVININKUI, GAUNU ATSAKYMA ANGLISKAI, PARASE MAN KAD MASINA SUPERINE, KAINA 6900LT, 2003 METU.O AS PAPRASIAU NUKOPIJUOTI DOKUMENTUS IR ATSIUSTI E.PASTU, TAI TAS VYRUKAS NEBEPARASE IR SKELBIMA ISEME, SY VAKARA ZIURIU-MANO VIVARO VEL CIA:shocking: TIKEJAUSI SURASTI ZMONIU, TUREJUSIU SU JUO REIKALU, JUG AUTOMOBILIU JIS TURI DAUG IR UZ MAZAS KAINAS
ISDURINEJA beto paziurek i numeriu raides kokios ir kokiu metu jis pats sako cia irgi gali susiplioncint aferistai.. kad anglas cia durniuotu sunkiau cia rumunai ir lenkai nesamones daro to vivaro numeriai turetu but minimum 52 arba 03
2011-02-26 01:11
2011-02-26 00:46 wrote: Cia jau sukciai gal darbuojasi..
2011-02-26 00:55 wrote: PARASIAU OPEL VIVARO SAVININKUI, GAUNU ATSAKYMA ANGLISKAI, PARASE MAN KAD MASINA SUPERINE, KAINA 6900LT, 2003 METU.O AS PAPRASIAU NUKOPIJUOTI DOKUMENTUS IR ATSIUSTI E.PASTU, TAI TAS VYRUKAS NEBEPARASE IR SKELBIMA ISEME, SY VAKARA ZIURIU-MANO VIVARO VEL CIA:shocking: TIKEJAUSI SURASTI ZMONIU, TUREJUSIU SU JUO REIKALU, JUG AUTOMOBILIU JIS TURI DAUG IR UZ MAZAS KAINAS
2011-02-26 00:58 wrote: ISDURINEJA beto paziurek i numeriu raides kokios ir kokiu metu jis pats sako cia irgi gali susiplioncint aferistai.. kad anglas cia durniuotu sunkiau cia rumunai ir lenkai nesamones daro to vivaro numeriai turetu but minimum 52 arba 03
NUMERIAI NEATITINKA, DABAR ZIURINEJAU BMW, DAUG TOKIU AUTOMOBILIU, VISI SU NUIMTAIS NR IR PARDUODAMI VILNIUJE UZ PUSE TIKROSIOS KAINOS
2011-02-26 01:18
ne kas leituvoj tai jau nieko tokio bet kas uk ir bendrauaja meilu bent saibu praso iskarto tai nesamone vagys cia 100% patikek as kaip vos nekibau pradejau dometis ta tema labai placiai paplite va vienas is draugu taip 8000 svaru palaidojo aceit mersas ml ispanijoje pervesk saibas ir idesim i kelta o is kelto pasiimsi viskas grazu buvo kol kelte merso nerado nu krc labai daug variantu tokiu yra
2011-02-26 01:27
2011-02-26 01:18 wrote: ne kas leituvoj tai jau nieko tokio bet kas uk ir bendrauaja meilu bent saibu praso iskarto tai nesamone vagys cia 100% patikek as kaip vos nekibau pradejau dometis ta tema labai placiai paplite va vienas is draugu taip 8000 svaru palaidojo aceit mersas ml ispanijoje pervesk saibas ir idesim i kelta o is kelto pasiimsi viskas grazu buvo kol kelte merso nerado nu krc labai daug variantu tokiu yra :thumbdown:
TEKS KAZKUR KITUR IESKOTI SAU MASINIUKO:(
4243 / 0
2011-02-26 08:43
2011-02-26 00:15 naudingas wrote: ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
2011-02-26 00:35 wrote: nelaikyk cia durnium. pats tu grybas blt. O tai kai lauke silta ir kai lauike salta manai vienodai atvesinamos visos detales? Juk zyliai daugiau silumos reikia antifryzui ikaitinti kad tas termostatas atsidarytu visu pirma, o poto palaikyti riekiama temperatura sistemoke taip pat reikalingas didesnis energijos kiekis. Otto ir dyzeliniuose variliuose naudinga energija yra labai maza, o visa kita sunaudojama energija numedama i siluma. Pavyzdziui kogeneracinese jegainese naudojamos biodujos, kur otto varilis suka eneltros generatoriu, plius otto varilio siluma nuvedama i siluminius tinklus, ir taip gaunamas didesnis energiinis potencialas, nes gaunama ir lektros energija ir siluma. Matos kad nieko nebaiges esi. profkes lygio supratimas
taip toi sryti as nieko nebaiges .as daugiau prie keliu inzinerijos bazuojos. o siaip as su tavim nesutinku visiskai .5 kartus aiskinu jai butu visiskai uzdarytas radiatorius tos energijos butu perteklius.as pats dabar vazineju su 2.5 dyzeliu apkamsiau radiatoriu nes termostatas mires ir brangus ir temperatura 90 laipsniu pakyla, daugiau ir negalima , o jai daugiau pradeda kaist tai isijungia ventiletorius kuris silumos pertekliu pasalina arba salona pasildau stipriau. o dyzeliniuose naudinga energija ir ne labai maza kaip tu sakai o labai didele isikalk i galva todel jie ilgiau ir syla nes energija daugiau naudoja vaziavimui.sutinku kad vaziuojant po 3 km atkarpom net motoras neisils bet varant ilgesnem trasom yra siluminis perteklius vasara ta pertekliu salina radiatorius o ziema per salcius jis turetu but uzdarytas.o tu sakai detales austa , tai blin jai jos austa reiskia pastave blogai kazkas, jos turi kaisti
2011-08-06 13:43
2011-02-26 00:15 naudingas wrote: ne nu tu duodi taigi termostatas ir neduoda iseit temperaturai per radiatoriu .ikaist turi tarp 80-90 laipsniu antifrizas kur tau ta siluma isei?per bloka , silumos perteklius yra bet kokioj temperaturoj, bet kai srautas papuola i radijatoriu tai prasideda motoro nedasilimas.sakyk tiesiai sviesiai gryba pjaunu ir nieko nesuprantu
2011-02-26 00:35 wrote: nelaikyk cia durnium. pats tu grybas blt. O tai kai lauke silta ir kai lauike salta manai vienodai atvesinamos visos detales? Juk zyliai daugiau silumos reikia antifryzui ikaitinti kad tas termostatas atsidarytu visu pirma, o poto palaikyti riekiama temperatura sistemoke taip pat reikalingas didesnis energijos kiekis. Otto ir dyzeliniuose variliuose naudinga energija yra labai maza, o visa kita sunaudojama energija numedama i siluma. Pavyzdziui kogeneracinese jegainese naudojamos biodujos, kur otto varilis suka eneltros generatoriu, plius otto varilio siluma nuvedama i siluminius tinklus, ir taip gaunamas didesnis energiinis potencialas, nes gaunama ir lektros energija ir siluma. Matos kad nieko nebaiges esi. profkes lygio supratimas
2011-02-26 08:43 naudingas wrote: taip toi sryti as nieko nebaiges .as daugiau prie keliu inzinerijos bazuojos. o siaip as su tavim nesutinku visiskai .5 kartus aiskinu jai butu visiskai uzdarytas radiatorius tos energijos butu perteklius.as pats dabar vazineju su 2.5 dyzeliu apkamsiau radiatoriu nes termostatas mires ir brangus ir temperatura 90 laipsniu pakyla, daugiau ir negalima , o jai daugiau pradeda kaist tai isijungia ventiletorius kuris silumos pertekliu pasalina arba salona pasildau stipriau. o dyzeliniuose naudinga energija ir ne labai maza kaip tu sakai o labai didele isikalk i galva todel jie ilgiau ir syla nes energija daugiau naudoja vaziavimui.sutinku kad vaziuojant po 3 km atkarpom net motoras neisils bet varant ilgesnem trasom yra siluminis perteklius vasara ta pertekliu salina radiatorius o ziema per salcius jis turetu but uzdarytas.o tu sakai detales austa , tai blin jai jos austa reiskia pastave blogai kazkas, jos turi kaisti
esme netame kad palaiko siluma termostas, abu nesusisnekat, jis norejo pasakyti kad ziema daug daugiau energijos reikia kol ysildai varikly iki darbines temperaturos nes dedales ysalusios, o vasara jos greitai ysila, ir tuo atzvilgiu ziema dideja kuro sanaudos plius ziema ziemines padangos minkstos kas didina pasipriesinima plius sniegas ant kelio vel dideja pasipriesinimas ir dar prabuksuojantus ratai, nu bet neryja jie tokiu skirtumu 8-12
2011-08-06 13:46
pas mane ant 2.4 trasoj vasara 7-8 ziema 9-10, skirtumas apie 2 litrus, miete gal apie 3 litrai skirtumas
2011-08-06 13:47
2010-07-22 21:10 wrote: sveiki.as pats turiu vw caravelle 2, 5 benzinas-dujo, labai dziaugiosi, duju sanaudos 13ltr/100km, su benzu traukia nerealei, kol kas juokiu problemu neturejau su varikliu, dujos nesaudo nes sudetos hlapuskes, duju bakas vieto zapaskes, talpa 70 ltr.jaigu ir uzlinktu variklis tai varikliu kaina apie 400 lt apie dizeli galiu pasakiti tai ka man pasakojo draugas kuris dirba auto lauzine kad labai daznai perka dizelinius variklius nes daznai genda ir kaina dzelinio variklio be 1500 nepaimsi.tai va mano nomone yra tokia kad benzininis geriau bent asmeniskai man, kiti turi savo nuomone.
sveikas uzsuk pas mus y kluba WWW.VWBUS.LT

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you