Mazda 6 2.0l dyzelinas

Created by User 2013-07-03
2013-07-03 09:39
Ar verta prasidėti su šita mašina? Nežinau kodėl, bet man jos dizainas labai patiko ir užsinorėjau, bet kaip reikalai su rūdim? Vieną nusižiūrėjau, bet apačia jau pradėjus kentėti nuo korozijos (slenksčiai)? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį prieš perkant?
2013-07-03 12:54
Bėk tolyn nuo šitų mazdų dyzeliu, ir kuo toliau, rudys palyginus menka bėda. Jei benzinas, kitas reikalas, kantri mašina, įsidėsi dujas ir važinėsi ramiai. Bet jei domina dyzelinė mašina, šitą mazdą pamiršk.
477 / 0
2013-07-03 13:34
Rūdyti, tai rūdys tragiškai. Mazda 6 ir 3 yra absoliučiai neatsparios rūdims ir surūdys greičiau, nei prieš tai gamintos 626.
Apie dyzelius 2L gal galima plačiau ? Kas konkrečiai negerai su jais ? Aš kaip tik MPV dairausi su tokiu varikliu.
use google before asking stupid questions
2013-07-03 14:43
Asmeninė patirtis su 6 mazda 2, 0 dyzeliu tragiška. Nors valdiška mašina buvo, bet atsibodo juodai po servisus varinėt, daug kas su jom neužsiima. Visi gedimai aplink variklį, arba su juo, turbina, tepalo rijimas, purkštukų šaibos, nesikūrimas. Nuolat genda, kai imdavau sąskaitas, žveriški pinigai, tūkstančiais viskas... 3 šeškės įmonėj buvo dyzelinės, su visom bėdos tos pačios, neįimanoma sutvarkyt, nes vėl genda. Ir dar rudys... Jau geriau tautovežis
O benzininė šeškė 2, 3 iki šiol puikiai tarnauja, neskaitant rūdžių ant arkų, nors ją ir gerai kankina.
Jei netingi, gali pasiskaityt http://www.mazdaklubas.lt/forumas/viewtopic.php?f=4&t=12254 praktiškai visas bėdas teko turėt.
2013-07-03 16:34
2013-07-03 14:43 wrote: Asmeninė patirtis su 6 mazda 2, 0 dyzeliu tragiška. Nors valdiška mašina buvo, bet atsibodo juodai po servisus varinėt, daug kas su jom neužsiima. Visi gedimai aplink variklį, arba su juo, turbina, tepalo rijimas, purkštukų šaibos, nesikūrimas. Nuolat genda, kai imdavau sąskaitas, žveriški pinigai, tūkstančiais viskas... 3 šeškės įmonėj buvo dyzelinės, su visom bėdos tos pačios, neįimanoma sutvarkyt, nes vėl genda. Ir dar rudys... Jau geriau tautovežis
O benzininė šeškė 2, 3 iki šiol puikiai tarnauja, neskaitant rūdžių ant arkų, nors ją ir gerai kankina.
Jei netingi, gali pasiskaityt http://www.mazdaklubas.lt/forumas/viewtopic.php?f=4&t=12254 praktiškai visas bėdas teko turėt.
Nuo keliu kiek ridos prasidejo bedos?Ar ne naujas turejot?Jau tosankstesnes kompresorines ir dar senesnes nors netike bet maziau gesdavo tie dyzeliai, o situ siurblai visai isproteje.Genda ir genda.Netvarkei siurblio?
2013-07-03 16:42
2013-07-03 13:34 bimbleidas wrote: Rūdyti, tai rūdys tragiškai. Mazda 6 ir 3 yra absoliučiai neatsparios rūdims ir surūdys greičiau, nei prieš tai gamintos 626.
Apie dyzelius 2L gal galima plačiau ? Kas konkrečiai negerai su jais ? Aš kaip tik MPV dairausi su tokiu varikliu.
Gal dabar siurbliu kainos krite anksciau 4000 tukst litu pigiausias kol gerai tai gerai bet remkomplektu DENSO firma negamina, siurbliai nesiardo taip kaip kiti, daugelis komponentu ilieti i vena mase.Nirs Denso yra ir daugelyje Land Cruiseriu pvz 4, 2L TD 4, 0L.Tai su siurblio del cruiseri galima rast nors retai bet uz 70% rinkos kainos.matyt tie mazdoms skirti siurbliai trapesni ir neapskaiciuoti kosminems ridoms.Jik be 350 tukst.nerasi dyzeliuko su ziburiu nors speedmetris rodyz 150 ar 250 visvien realiai bus apie 350-450k/km....tai mano asmenine nuomone bet kam tas MPV?Dizainas patinka ar mitas apie japonu kosminius samurajiskus sugebejimus?Mitas visa tai.
2013-07-03 19:07
Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
2013-07-03 19:16
2013-07-03 19:07 wrote: Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
Gali rinktis net ir ta pacia mazda ar Vectr.Viskas priklauso nuo to kaip pasiseks issirinkti, nes nera gedimu logikes sekos, cia modelis nenuliamia nieko.Geriau pasiimti idealios bukles Fiata dyzeli negu sukrusta uzvaikyta Audi ar Toyota.Paprasciausiai reiktu atsikratyti isankstinio nusistatymo bus lengiau rasti gera dyzeli.Siaip tai kuo mazesne masina kaip taisykle tuo maziau buna nubegusi, na kokia panele mazam misteli vazineja po 10km per diena ir pan.Dideli kelioniniai buna su 500.000 rida pvz kokia audi a8 2005m garantuoju kad maziau nuvaziavusios nerasi, nors spidas rodyz 150:).eriai neaimanuok o imis darbo ir ieskok nes gali labai ilgai trukti gero dyzelio ieskojimas, ne tiek daug ju yra.Ir dar, pasiimk kas moka atskirt ar medaus nepripilta i tepala, nes turguose kas II-ame supiltas, ir ne siaipsau.Kirtas variantas imti truputi dauztu pvz priekip kampu ir susitvarkyti.na o ar graziai dirba variklis manau mokesi atskirti.Jei neturi ka veikt gali tepala pakeisti ir pamatuti kompresija:)Busi 100% garantuotas
2013-07-03 19:24
2013-07-03 19:07 wrote: Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
2013-07-03 19:16 wrote: Gali rinktis net ir ta pacia mazda ar Vectr.Viskas priklauso nuo to kaip pasiseks issirinkti, nes nera gedimu logikes sekos, cia modelis nenuliamia nieko.Geriau pasiimti idealios bukles Fiata dyzeli negu sukrusta uzvaikyta Audi ar Toyota.Paprasciausiai reiktu atsikratyti isankstinio nusistatymo bus lengiau rasti gera dyzeli.Siaip tai kuo mazesne masina kaip taisykle tuo maziau buna nubegusi, na kokia panele mazam misteli vazineja po 10km per diena ir pan.Dideli kelioniniai buna su 500.000 rida pvz kokia audi a8 2005m garantuoju kad maziau nuvaziavusios nerasi, nors spidas rodyz 150:).eriai neaimanuok o imis darbo ir ieskok nes gali labai ilgai trukti gero dyzelio ieskojimas, ne tiek daug ju yra.Ir dar, pasiimk kas moka atskirt ar medaus nepripilta i tepala, nes turguose kas II-ame supiltas, ir ne siaipsau.Kirtas variantas imti truputi dauztu pvz priekip kampu ir susitvarkyti.na o ar graziai dirba variklis manau mokesi atskirti.Jei neturi ka veikt gali tepala pakeisti ir pamatuti kompresija:)Busi 100% garantuotas
neviskas priklauso kaip pavyks issirinkti. jei variklis probleminis, tai gero pasirinkimo negali buti. nusistatymas cia visai ne prie ko.
2013-07-03 19:40
2013-07-03 19:07 wrote: Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
2013-07-03 19:16 wrote: Gali rinktis net ir ta pacia mazda ar Vectr.Viskas priklauso nuo to kaip pasiseks issirinkti, nes nera gedimu logikes sekos, cia modelis nenuliamia nieko.Geriau pasiimti idealios bukles Fiata dyzeli negu sukrusta uzvaikyta Audi ar Toyota.Paprasciausiai reiktu atsikratyti isankstinio nusistatymo bus lengiau rasti gera dyzeli.Siaip tai kuo mazesne masina kaip taisykle tuo maziau buna nubegusi, na kokia panele mazam misteli vazineja po 10km per diena ir pan.Dideli kelioniniai buna su 500.000 rida pvz kokia audi a8 2005m garantuoju kad maziau nuvaziavusios nerasi, nors spidas rodyz 150:).eriai neaimanuok o imis darbo ir ieskok nes gali labai ilgai trukti gero dyzelio ieskojimas, ne tiek daug ju yra.Ir dar, pasiimk kas moka atskirt ar medaus nepripilta i tepala, nes turguose kas II-ame supiltas, ir ne siaipsau.Kirtas variantas imti truputi dauztu pvz priekip kampu ir susitvarkyti.na o ar graziai dirba variklis manau mokesi atskirti.Jei neturi ka veikt gali tepala pakeisti ir pamatuti kompresija:)Busi 100% garantuotas
Maža man nepatinka ir netinka, kadangi esu gan aukšto ūgio :D
Markės nusistatymo irgi neturiu, tiesiog noriu, kad vidus nebūtų tuščias, kaip passato B5, keli ventiliatoriai ir avarinio mygtukas :)
2013-07-03 19:51
geraiu atsakyk kodel nori butent dyzelio? kontrabandini zadi pilt ar kaip?
1829 / 0
2013-07-03 19:56
2013-07-03 19:07 wrote: Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
2013-07-03 19:16 wrote: Gali rinktis net ir ta pacia mazda ar Vectr.Viskas priklauso nuo to kaip pasiseks issirinkti, nes nera gedimu logikes sekos, cia modelis nenuliamia nieko.Geriau pasiimti idealios bukles Fiata dyzeli negu sukrusta uzvaikyta Audi ar Toyota.Paprasciausiai reiktu atsikratyti isankstinio nusistatymo bus lengiau rasti gera dyzeli.Siaip tai kuo mazesne masina kaip taisykle tuo maziau buna nubegusi, na kokia panele mazam misteli vazineja po 10km per diena ir pan.Dideli kelioniniai buna su 500.000 rida pvz kokia audi a8 2005m garantuoju kad maziau nuvaziavusios nerasi, nors spidas rodyz 150:).eriai neaimanuok o imis darbo ir ieskok nes gali labai ilgai trukti gero dyzelio ieskojimas, ne tiek daug ju yra.Ir dar, pasiimk kas moka atskirt ar medaus nepripilta i tepala, nes turguose kas II-ame supiltas, ir ne siaipsau.Kirtas variantas imti truputi dauztu pvz priekip kampu ir susitvarkyti.na o ar graziai dirba variklis manau mokesi atskirti.Jei neturi ka veikt gali tepala pakeisti ir pamatuti kompresija:)Busi 100% garantuotas
2013-07-03 19:40 wrote: Maža man nepatinka ir netinka, kadangi esu gan aukšto ūgio :D
Markės nusistatymo irgi neturiu, tiesiog noriu, kad vidus nebūtų tuščias, kaip passato B5, keli ventiliatoriai ir avarinio mygtukas :)
o tai kas turi but tau.jei b5 tau tuscias?
2013-07-03 20:01
2013-07-03 19:07 wrote: Tai ką tada rinktis nebežinau.. Kaip Opel Vectra C 03m. 2.2l dyzelinas, gal kam teko vairuot ar turėt?
2013-07-03 19:16 wrote: Gali rinktis net ir ta pacia mazda ar Vectr.Viskas priklauso nuo to kaip pasiseks issirinkti, nes nera gedimu logikes sekos, cia modelis nenuliamia nieko.Geriau pasiimti idealios bukles Fiata dyzeli negu sukrusta uzvaikyta Audi ar Toyota.Paprasciausiai reiktu atsikratyti isankstinio nusistatymo bus lengiau rasti gera dyzeli.Siaip tai kuo mazesne masina kaip taisykle tuo maziau buna nubegusi, na kokia panele mazam misteli vazineja po 10km per diena ir pan.Dideli kelioniniai buna su 500.000 rida pvz kokia audi a8 2005m garantuoju kad maziau nuvaziavusios nerasi, nors spidas rodyz 150:).eriai neaimanuok o imis darbo ir ieskok nes gali labai ilgai trukti gero dyzelio ieskojimas, ne tiek daug ju yra.Ir dar, pasiimk kas moka atskirt ar medaus nepripilta i tepala, nes turguose kas II-ame supiltas, ir ne siaipsau.Kirtas variantas imti truputi dauztu pvz priekip kampu ir susitvarkyti.na o ar graziai dirba variklis manau mokesi atskirti.Jei neturi ka veikt gali tepala pakeisti ir pamatuti kompresija:)Busi 100% garantuotas
2013-07-03 19:40 wrote: Maža man nepatinka ir netinka, kadangi esu gan aukšto ūgio :D
Markės nusistatymo irgi neturiu, tiesiog noriu, kad vidus nebūtų tuščias, kaip passato B5, keli ventiliatoriai ir avarinio mygtukas :)
Visvien vadovaujesi isankstine nuostata, nes ne visi Pasatai "tusti".Tai Tavo aplinka turejo ar turi tuscius, nes tokia ju patirtis ir galimybes.pasiziurek koks normalaus pasato B5 visus net sau;es baterijos yra va nuoroda:

http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-2-5-l-sedanas-2004-dyzelinas-3002497.html

Arba pasiziurek W8 4motion koks interjeras ir exterjeras buna.

http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-fl-w8-uz-puse-kainos-visureigis-2002-0125137302.html
2013-07-03 20:16
2013-07-03 19:51 wrote: geraiu atsakyk kodel nori butent dyzelio? kontrabandini zadi pilt ar kaip?
Ne, nežadu nei žalio, nei kontrobandos, tiesiog, noriu dyzelio.
Nekalbu apie visus, nes kurie viršyja 10k ne man :)
2013-07-03 20:52
2013-07-03 14:43 wrote: Asmeninė patirtis su 6 mazda 2, 0 dyzeliu tragiška. Nors valdiška mašina buvo, bet atsibodo juodai po servisus varinėt, daug kas su jom neužsiima. Visi gedimai aplink variklį, arba su juo, turbina, tepalo rijimas, purkštukų šaibos, nesikūrimas. Nuolat genda, kai imdavau sąskaitas, žveriški pinigai, tūkstančiais viskas... 3 šeškės įmonėj buvo dyzelinės, su visom bėdos tos pačios, neįimanoma sutvarkyt, nes vėl genda. Ir dar rudys... Jau geriau tautovežis
O benzininė šeškė 2, 3 iki šiol puikiai tarnauja, neskaitant rūdžių ant arkų, nors ją ir gerai kankina.
Jei netingi, gali pasiskaityt http://www.mazdaklubas.lt/forumas/viewtopic.php?f=4&t=12254 praktiškai visas bėdas teko turėt.
2013-07-03 16:34 wrote: Nuo keliu kiek ridos prasidejo bedos?Ar ne naujas turejot?Jau tosankstesnes kompresorines ir dar senesnes nors netike bet maziau gesdavo tie dyzeliai, o situ siurblai visai isproteje.Genda ir genda.Netvarkei siurblio?
Nenaujos buvo, tame ir esmė. Prasidėjo praktiškai nuo pirkimo ir visą laiką tesėsi, apie 80000km buvo, bet atsukta 99proc. Kad ir naujos ilgai netempia.. Ne, čia šitos su turbinom, senesnės 626 su kompresorium buvo. Teko ir siurblį tvarkyt, ir nekartą, keturženklės sumos sąskaitoj buvo, jei mašina būtų buvus nuosava, minusas nežmoniškas būtų.

Kas kalba apie pasatą, tai gal ir nėra geras variantas, bet nors dalių pilna ir kainos remonto palyginus su šita dyzeline mazda juokingos

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you