kas turit ar zinot FIAT PUNTO

Created by User 2014-07-02
2014-07-02 19:07
SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
2014-07-02 19:18
Jeigu eina kalba apie 1, 9d, o ne jtd, tai jis pakankamai bukas. Kėbulas rudyja. Sankaba tiek 1, 9d tiek jtd nelabai laiko. Bet šiaip didelių ligų automobiliukas neturi. Itin gera kuro ekonomija. Bet d ir jtd kuro sąnaudų skirtumas toks mažas, kad non-turbo varianto net nėra prasmės žiūrėt. Rinkis tik jtd. Ir geriau būtų kad nebūtų daugiau 250k pralėkęs, nes nuo tokios ridos daugumai purkštukai eina prie galo jau. O ten common-railas. Taip pat jtd dinamika puiki, smagiai lupa ;)
2014-07-02 19:20
2014-07-02 19:07 wrote: SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
Ai dar gale yra nepriklausoma važiuoklė, kurios įvorės dažnai labai sunkiai keičiasi, nes būnų užpuvusios belenkaip :D Čia aišku aktualu jeigu pats keistum :D
2014-07-02 19:20
2014-07-02 19:07 wrote: SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
Šiaip jeigu nori pm man savo nr, pasuksiu ir papasakosiu daugiau :D
2014-07-02 19:22
2014-07-02 19:18 wrote: Jeigu eina kalba apie 1, 9d, o ne jtd, tai jis pakankamai bukas. Kėbulas rudyja. Sankaba tiek 1, 9d tiek jtd nelabai laiko. Bet šiaip didelių ligų automobiliukas neturi. Itin gera kuro ekonomija. Bet d ir jtd kuro sąnaudų skirtumas toks mažas, kad non-turbo varianto net nėra prasmės žiūrėt. Rinkis tik jtd. Ir geriau būtų kad nebūtų daugiau 250k pralėkęs, nes nuo tokios ridos daugumai purkštukai eina prie galo jau. O ten common-railas. Taip pat jtd dinamika puiki, smagiai lupa ;)
2014-07-02 19:23
2014-07-02 19:07 wrote: SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
2014-07-02 19:20 wrote: Šiaip jeigu nori pm man savo nr, pasuksiu ir papasakosiu daugiau :D
as domiuosi nes siulo keisti i a4, o apie juos nieko nezinau todel ir idomu:)
2014-07-02 19:25
2014-07-02 19:07 wrote: SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
2014-07-02 19:20 wrote: Šiaip jeigu nori pm man savo nr, pasuksiu ir papasakosiu daugiau :D
2014-07-02 19:23 wrote: as domiuosi nes siulo keisti i a4, o apie juos nieko nezinau todel ir idomu:)
Viskas ten su jais gerai, tik kad rudyja kai velniai :D Nu dar vairo stiprintuvas ten elektrinis, o ne hidraulinis, tai būna su jais bėdų, bet irgi ne dažnai :)
2014-07-02 19:30
2014-07-02 19:20 wrote: Šiaip jeigu nori pm man savo nr, pasuksiu ir papasakosiu daugiau :D
2014-07-02 19:23 wrote: as domiuosi nes siulo keisti i a4, o apie juos nieko nezinau todel ir idomu:)
2014-07-02 19:25 wrote: Viskas ten su jais gerai, tik kad rudyja kai velniai :D Nu dar vairo stiprintuvas ten elektrinis, o ne hidraulinis, tai būna su jais bėdų, bet irgi ne dažnai :)
aciu uz atsakyma bet tegul turisi ta kibira:)gal jau kas i pabaiga kad siulo keisti
2015-02-02 18:36
Sweiki, nusipirkau beveik 2002metu fiat punto 1.9 JTD pastebejau kad uzkuriau varikli, uzgesinau iskart, vel kurt ir nesikuria, reikia palaukt kokiu 30-40sekendziu, tada vel kuri-uzsikuria.... ir taip is pradziu....zodziu uzkurus masina, jei nori iskart kurt-neuzkursi, reikia 30-40sekundziu pasedet ir tik tada uzsikuria :) idomus dalykas, gal kokiu minciu turit? dekui
2015-02-02 18:48
2014-07-02 19:07 wrote: SVEIKI KA GERO AR BLOGO ZINOT APIE FIAT PUNTO 1.9D 2000M.?
2014-07-02 19:20 wrote: Šiaip jeigu nori pm man savo nr, pasuksiu ir papasakosiu daugiau :D
pasuk man ar mestelk kontakta savo, noriu info apie punto jtd 860301180
2015-02-06 18:14
2015-02-02 18:36 egicka222 wrote: Sweiki, nusipirkau beveik 2002metu fiat punto 1.9 JTD pastebejau kad uzkuriau varikli, uzgesinau iskart, vel kurt ir nesikuria, reikia palaukt kokiu 30-40sekendziu, tada vel kuri-uzsikuria.... ir taip is pradziu....zodziu uzkurus masina, jei nori iskart kurt-neuzkursi, reikia 30-40sekundziu pasedet ir tik tada uzsikuria :) idomus dalykas, gal kokiu minciu turit? dekui
Labas, siulyciau pirmiausiai pasiziureti per diagnostika gal kokia klaida atsiradusi. Visai tiketina kad auksto slegio kuro siurblys kvailioja.
2015-02-06 21:46
2015-02-02 18:36 egicka222 wrote: Sweiki, nusipirkau beveik 2002metu fiat punto 1.9 JTD pastebejau kad uzkuriau varikli, uzgesinau iskart, vel kurt ir nesikuria, reikia palaukt kokiu 30-40sekendziu, tada vel kuri-uzsikuria.... ir taip is pradziu....zodziu uzkurus masina, jei nori iskart kurt-neuzkursi, reikia 30-40sekundziu pasedet ir tik tada uzsikuria :) idomus dalykas, gal kokiu minciu turit? dekui
2015-02-06 18:14 djakon999 wrote: Labas, siulyciau pirmiausiai pasiziureti per diagnostika gal kokia klaida atsiradusi. Visai tiketina kad auksto slegio kuro siurblys kvailioja.
kurimasis susitvarke, t.y atsidariau kapota, fiskes paklebinau ir kurimasis susitvarke.... kompas meta dvi variklio klaidas, viena vairo stiprintuvo, viena airbego...bet negalejom preit giliau nes kompas neleido, meistras atnaujins ar prates ten kazka ir duos prieit, nes dbr negalima i klaidas kompe ilyst nes raktai uzdeti programoj.... vairo stiprintuvas dbr svarbiausia manau ir nepatogiausias dalykas....o nezinot termostatas tai keiciasi su korpusu, bet ar negalima nuemus termostata pritaikyt kita tam korpuse kur yra?
2015-02-06 23:19
2015-02-02 18:36 egicka222 wrote: Sweiki, nusipirkau beveik 2002metu fiat punto 1.9 JTD pastebejau kad uzkuriau varikli, uzgesinau iskart, vel kurt ir nesikuria, reikia palaukt kokiu 30-40sekendziu, tada vel kuri-uzsikuria.... ir taip is pradziu....zodziu uzkurus masina, jei nori iskart kurt-neuzkursi, reikia 30-40sekundziu pasedet ir tik tada uzsikuria :) idomus dalykas, gal kokiu minciu turit? dekui
2015-02-06 18:14 djakon999 wrote: Labas, siulyciau pirmiausiai pasiziureti per diagnostika gal kokia klaida atsiradusi. Visai tiketina kad auksto slegio kuro siurblys kvailioja.
2015-02-06 21:46 egicka222 wrote: kurimasis susitvarke, t.y atsidariau kapota, fiskes paklebinau ir kurimasis susitvarke.... kompas meta dvi variklio klaidas, viena vairo stiprintuvo, viena airbego...bet negalejom preit giliau nes kompas neleido, meistras atnaujins ar prates ten kazka ir duos prieit, nes dbr negalima i klaidas kompe ilyst nes raktai uzdeti programoj.... vairo stiprintuvas dbr svarbiausia manau ir nepatogiausias dalykas....o nezinot termostatas tai keiciasi su korpusu, bet ar negalima nuemus termostata pritaikyt kita tam korpuse kur yra?
vairo stiprintuvo klaida tikriausiai bus vairo stiprintuvo varikliuko, airbag klaida bus tikriausiai del kazkada nusedusio akumo arba kazka buvo ajungtas airbag ir ijungtas degimas.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you