DYZELIO GRISTAMASIS

Created by User 2010-12-16
2010-12-16 17:16
per gristamaji vamzdeli negrista kuras(dyzelis)numovus slangute nuo forsunkiu lyg spaudo lb nedaug.kokios galimos bedos.
2010-12-16 17:56
kokia masina?
2010-12-16 18:34
2009-12-24 09:31 wrote: Nu bet tau ir kyla klausimai dar aisku kad su dviem raudonom raidem kur yra 85 kw, tiek kuro sanaudom tiek ir trauka, atrodo nereiksminga dalis bet patikek yra labai didelis skirtumas, bet cia tik mano asmeniska nuomone.beje jei nepaslaptis kokia masina?
ne masinos esme paprastas 2, 2td motoras,
2010-12-16 20:26
O ar gryzta kuras per visas likusias forsunkes, ar nuo visu bandei numaut? jei nei per viena negryzta tai sek magistrale iki siurblio, prie jo atsijunk vazvratke paziurek, zinok svarbu zinot ka tu ten su kokiu modeliu veiki, kokia masina, nes kaikurios turi igimtas ligas, siurblio ir pan, tai ka dabar cia speliot, mastyt? Jei iskart zino gal kas butent apie tavo markes defektus?
2010-12-16 20:36
2010-12-16 17:16 wrote: per gristamaji vamzdeli negrista kuras(dyzelis)numovus slangute nuo forsunkiu lyg spaudo lb nedaug.kokios galimos bedos.
Prisiminiau kai prieš keleta savaičiu per tuos didžiuosius šalčius passat 1.9d pastovėjo lauke, užsivedė, bet pastebėjau kad netolygiai variklis dirba, o atidares kapotą pamačiau, kad dyzelis negryžta, o kur ateina į siurblį, tai vos vos pritraukia. buvo nemažai vasarinio kuro tada ir nedaug žieminio užpilta, tai manau siurblyje dyzelis buvo užšales. Palaikiau užvesta koki 10 min pagazavau ir susitvarkė
Nieko nenusimanau apie variklius iš mechaninės pusės, čia tik šeip pastebėjimas toks
2010-12-16 20:43
2010-12-16 20:26 wrote: O ar gryzta kuras per visas likusias forsunkes, ar nuo visu bandei numaut? jei nei per viena negryzta tai sek magistrale iki siurblio, prie jo atsijunk vazvratke paziurek, zinok svarbu zinot ka tu ten su kokiu modeliu veiki, kokia masina, nes kaikurios turi igimtas ligas, siurblio ir pan, tai ka dabar cia speliot, mastyt? Jei iskart zino gal kas butent apie tavo markes defektus?:smoke::beer:
trooper 2, 2td kuriasi dirba gerai, numoviau jau paskutine slangute nuo forsunkiu kur gristamasis , bet ten beveik kas sausa, jej apsukas sukeli iki 4stuku, tai po nedideli lasiuka kapsi
2010-12-17 10:30
nebebus komentaru?
2010-12-17 11:47
Man atrodo kad pagrindinis saliarkos gryzimas vyksta prie siurblio, kur ta stora vazvratkes slanga, o jei per forsunkiu gryztamuosius nevaro tai reiskia efektyviai sudega silindruose viskas, ta prasme siurblys piriboro saliarkos nepaduoda per daug didelio, o gryzta i baka arba i pati siurbli prie siurblio, ten galetum pasinagrinet ar gryzta, bet jei dirba ir nera jokiu bedu tai ka as zin ar verta..
2010-12-17 13:04
2010-12-17 11:47 wrote: Man atrodo kad pagrindinis saliarkos gryzimas vyksta prie siurblio, kur ta stora vazvratkes slanga, o jei per forsunkiu gryztamuosius nevaro tai reiskia efektyviai sudega silindruose viskas, ta prasme siurblys piriboro saliarkos nepaduoda per daug didelio, o gryzta i baka arba i pati siurbli prie siurblio, ten galetum pasinagrinet ar gryzta, bet jei dirba ir nera jokiu bedu tai ka as zin ar verta..
tai kad nezmoniskai ryja, su keliais pabendrawau jiem netaupant iki 12ltr o man ner is ko rinktis15 minimum.neisivaizduoju kiek netaupant.baisu kazkur ir isvaziuot pramogai.
2010-12-17 20:50
O kaip tu pats manai del ko tau ryja saliarka arba ar yra kas ciupinejes normaliai dares diagnoze motorui? Gali but kad del 1 cilindro betvarkes su uzdegimu tiek gali imti, ir dar daug bajeriu
2010-12-19 10:50
2010-12-17 11:47 wrote: Man atrodo kad pagrindinis saliarkos gryzimas vyksta prie siurblio, kur ta stora vazvratkes slanga, o jei per forsunkiu gryztamuosius nevaro tai reiskia efektyviai sudega silindruose viskas, ta prasme siurblys piriboro saliarkos nepaduoda per daug didelio, o gryzta i baka arba i pati siurbli prie siurblio, ten galetum pasinagrinet ar gryzta, bet jei dirba ir nera jokiu bedu tai ka as zin ar verta..
2010-12-17 13:04 wrote: tai kad nezmoniskai ryja, su keliais pabendrawau jiem netaupant iki 12ltr o man ner is ko rinktis15 minimum.neisivaizduoju kiek netaupant.baisu kazkur ir isvaziuot pramogai.
Tai manai, kad salera negryzta ir ja nachaliskai supurskia i cilindrus, tdl taip ryja? O kaip ant dumingumo ar lb, kaip Kamazas? :D
2010-12-19 20:49
2010-12-17 11:47 wrote: Man atrodo kad pagrindinis saliarkos gryzimas vyksta prie siurblio, kur ta stora vazvratkes slanga, o jei per forsunkiu gryztamuosius nevaro tai reiskia efektyviai sudega silindruose viskas, ta prasme siurblys piriboro saliarkos nepaduoda per daug didelio, o gryzta i baka arba i pati siurbli prie siurblio, ten galetum pasinagrinet ar gryzta, bet jei dirba ir nera jokiu bedu tai ka as zin ar verta..
2010-12-17 13:04 wrote: tai kad nezmoniskai ryja, su keliais pabendrawau jiem netaupant iki 12ltr o man ner is ko rinktis15 minimum.neisivaizduoju kiek netaupant.baisu kazkur ir isvaziuot pramogai.
2010-12-19 10:50 wrote: Tai manai, kad salera negryzta ir ja nachaliskai supurskia i cilindrus, tdl taip ryja? O kaip ant dumingumo ar lb, kaip Kamazas? :D
nedumija, dirba kaip laikrodukas
2010-12-19 21:43
2010-12-17 13:04 wrote: tai kad nezmoniskai ryja, su keliais pabendrawau jiem netaupant iki 12ltr o man ner is ko rinktis15 minimum.neisivaizduoju kiek netaupant.baisu kazkur ir isvaziuot pramogai.
2010-12-19 10:50 wrote: Tai manai, kad salera negryzta ir ja nachaliskai supurskia i cilindrus, tdl taip ryja? O kaip ant dumingumo ar lb, kaip Kamazas? :D
2010-12-19 20:49 wrote: nedumija, dirba kaip laikrodukas
Tai pas tave vsio o.k.. Gal vaziavimo stiliu keist reik, dugnais ir zemom pavarom visur drozi? Tai gaunas dideles kuro sanaudos..
2010-12-20 11:57
2010-12-19 10:50 wrote: Tai manai, kad salera negryzta ir ja nachaliskai supurskia i cilindrus, tdl taip ryja? O kaip ant dumingumo ar lb, kaip Kamazas? :D
2010-12-19 20:49 wrote: nedumija, dirba kaip laikrodukas
2010-12-19 21:43 wrote: Tai pas tave vsio o.k.. Gal vaziavimo stiliu keist reik, dugnais ir zemom pavarom visur drozi? Tai gaunas dideles kuro sanaudos.. :smoke:
na kaip 2, 2ltr motorui perdaug 15ltr.reiks varyt diagnostikai

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you