Audi A6 C5 2.5 variklis

Created by User 2013-04-06
2013-04-06 18:54
Sveiki. Galvoju pirkt Audi A6 C5 2.5 tdi/1.9 tdi. Tai įdomu kaip su tuo 2.5 tdi varikliu. Girdėjau kad dažnai genda ir remontas brangus.
2013-04-06 19:09
visai normalus tie 2.5 tdi tiktai tepalus reikia pilti pilna sintetika
2013-04-06 19:13
Juokingas klausimas.Biciulis neseniai remontavo Panameros pakaba paliko 23tukst.litu.Buvo uzlekes ant bordiuro ziema.Man teko kadaise keisti reguliuojamus amortikus Land Cruiseriui, tai platininiai davikliai po 1500k ir amortikai po 2000 litu.Po to pardaviau ir nusipirkau x5, X5 per 3 metus pareikalavo 4000 litu vien remontams nors palyginti zema klase.Taip ir su , 9tdi bei 2, 5tdi skirtumais.2, 5tdi remontas brangesnis, ypac dirzeliu keitimas sudetingas nes reikia puse masinos isardyti ir yra 8 itempejai plius 2 pagrindiniai hidrauliniai prispaudejai ir keiciasi TIK VISI DIRZAI KARTU na nebent siurlio gali nekeist nes jis trukes nepalys po pagrindiniu.Uztat vaziavimas skiriasi kaip diena ir naktis.Tas 2, 5tdi ypac 132kw jei geras tai kaip plunksna fura ir hameri veztu.Puiki dinamika tiek automato tiek manual.Svarbu nesudrozta pirkti, jau geriau musta bet mazai vaziavusi.Maziau klausyk gandu.Net tie "baisieji"veleneliai sudyla tik tiems, kas tepalo nekecia 100k km .Cia kitos klase varikliai, kitas auto, 1, 9 pliusas tik tas kad dvigubai maziau kuro ryja turetum pats pavaziuoti ir nusprsti kuris tau geriau.Geraisia A4 123tdi Q kaip ir RS4 Q nes ji lengviausia lupa kai velnias, A6, A8 ir Allroad jau kas kita jei nori raketos tai tik A4
2013-04-06 19:16
2013-04-06 18:54 wrote: Sveiki. Galvoju pirkt Audi A6 C5 2.5 tdi/1.9 tdi. Tai įdomu kaip su tuo 2.5 tdi varikliu. Girdėjau kad dažnai genda ir remontas brangus.
net negalvok apie 2, 5 tdi. kad ir brangesne bet ziurek 1, 9tdi. nei vienas 2, 5 nesidziaugia. bet cia nuo tavo kisenes priklauso. o tepalus pilk nepyles, jei rida 400 tukst tai lavono neprikelsi
2013-04-06 19:21
2013-04-06 18:54 wrote: Sveiki. Galvoju pirkt Audi A6 C5 2.5 tdi/1.9 tdi. Tai įdomu kaip su tuo 2.5 tdi varikliu. Girdėjau kad dažnai genda ir remontas brangus.
2013-04-06 19:16 wrote: net negalvok apie 2, 5 tdi. kad ir brangesne bet ziurek 1, 9tdi. nei vienas 2, 5 nesidziaugia. bet cia nuo tavo kisenes priklauso. o tepalus pilk nepyles, jei rida 400 tukst tai lavono neprikelsi
jei buvai lavona nusipirkes tai dejuok sau vienas. jau su antra 2.5 tdi vazineju ir ne uzka jos nekeisciau
2013-04-06 19:23
jei pirmas dyzelis tj geriau neziurek 2.5tdi. nebent naujesni su 114kw bent jau. arba 132kw. Jei pats netvarkai nieko masinose tj geriau neziurek 2.5tdi. jei mieste vazinet tj tokia tikrai netinka, mieste dideles sanaudos, ir mieste retai kuris turi garaza , kad pats galetu si ta pasitvarkyt. geriau damesk tuos 3tukstancius kokius ir imk 1.9tdi. ir pirkt reik atvesta is uzsienio. nes lt uz jau pavargusias nori ten daug labai, ir puse kitaiskos vaziuokles jau buna prideta.
2013-04-06 19:29
http://www.autogidas.lt/audi-a6-c5-tdi-universalas-1999-0124688805.html kaip sita?
2013-04-06 19:33
lavonas ar ne lavonas, vistiek aptarnavimas brangesnis zymiai, ir kuro sanaudos didesnes. Na bet jei kam kuro sanaudos nesvarbios lb tai gali ir 2.5imt. variklio dinamika geresne 2.5tdi, ima apsukas nuo pat 1k/rpm. kai 1.9tdi nuo kokiu 2krpm. 1.9 silpnokas a6, bet vaziuot uztenka, galima pacipuot jei ka, bet ramiai vaziuot uztenka jei neuzdrozta. net ir tas 2.5tdi 110kw silpnokas tokiam svoriui. geriausia tokiai masinai butu 132kw.
2013-04-06 19:35
2013-04-06 19:33 wrote: lavonas ar ne lavonas, vistiek aptarnavimas brangesnis zymiai, ir kuro sanaudos didesnes. Na bet jei kam kuro sanaudos nesvarbios lb tai gali ir 2.5imt. variklio dinamika geresne 2.5tdi, ima apsukas nuo pat 1k/rpm. kai 1.9tdi nuo kokiu 2krpm. 1.9 silpnokas a6, bet vaziuot uztenka, galima pacipuot jei ka, bet ramiai vaziuot uztenka jei neuzdrozta. net ir tas 2.5tdi 110kw silpnokas tokiam svoriui. geriausia tokiai masinai butu 132kw.
viska saziningai keisti 1.9 neka pigiau nei 2.5
2013-04-06 19:36
2013-04-06 19:13 wrote: Juokingas klausimas.Biciulis neseniai remontavo Panameros pakaba paliko 23tukst.litu.Buvo uzlekes ant bordiuro ziema.Man teko kadaise keisti reguliuojamus amortikus Land Cruiseriui, tai platininiai davikliai po 1500k ir amortikai po 2000 litu.Po to pardaviau ir nusipirkau x5, X5 per 3 metus pareikalavo 4000 litu vien remontams nors palyginti zema klase.Taip ir su , 9tdi bei 2, 5tdi skirtumais.2, 5tdi remontas brangesnis, ypac dirzeliu keitimas sudetingas nes reikia puse masinos isardyti ir yra 8 itempejai plius 2 pagrindiniai hidrauliniai prispaudejai ir keiciasi TIK VISI DIRZAI KARTU na nebent siurlio gali nekeist nes jis trukes nepalys po pagrindiniu.Uztat vaziavimas skiriasi kaip diena ir naktis.Tas 2, 5tdi ypac 132kw jei geras tai kaip plunksna fura ir hameri veztu.Puiki dinamika tiek automato tiek manual.Svarbu nesudrozta pirkti, jau geriau musta bet mazai vaziavusi.Maziau klausyk gandu.Net tie "baisieji"veleneliai sudyla tik tiems, kas tepalo nekecia 100k km .Cia kitos klase varikliai, kitas auto, 1, 9 pliusas tik tas kad dvigubai maziau kuro ryja turetum pats pavaziuoti ir nusprsti kuris tau geriau.Geraisia A4 123tdi Q kaip ir RS4 Q nes ji lengviausia lupa kai velnias, A6, A8 ir Allroad jau kas kita jei nori raketos tai tik A4
kas cia pucia arabus, kad veleneliai nelaiko?
pilkit longlife 5w30 keiskit kas 20-25k.km ir nesudils net norint...
pas mane kaip nauji tie veleneliai...
o del priekio nuardymo pasakysiu tiek, pusvalandziu darbo daugiau ta prieki nurinkt, bet uztai man viskas lengvai prieinama, viskas aiskiai matoma ir nereikia sukt galvos koki cia rakta susimeistraut, kad parazita atsukt:DDD
toliau, dirzu keitimas-viska pirkau vokiska swag tempejai ir pan. taigi:
amortikas 160lt
rolikas 80lt
termostatas 53lt
v.pompa 122lt
parazitas 86lt
dirzas 103lt
kainas tika nurasiau is cekio:D
ties dirzu kainos ne ka didesnes nei iprastos auto dasideda tik tas amortikas.
prie generatoriaus dirzo roliku daugiau.
ir tai, kaip kas moka tas taip soka, dviem rolikam guoliai buvo perpresuoti, viena pirkau atsistojo 53lt dirzelis berots 36lt, kondicionieriaus roliko nekeiciau, kainos nezinau.
viska dariau pats ir 1000lt neatsistojo.
kad lepoki varikliai to neneigiu, bet kad luzta kas 2000km cia irgi totalus briedas, nuo paskutinio remonto praejo metai laiko 40k.km visas mano remontas buvo tepalo dapylimas:DDD
2013-04-06 19:39
brangi, automatas. mazai privalumu. realiai automata galima uz kokis 8k paimt ir dar su odiniu salonu. ir automato net neziureciau su 1.9 varikliu, taip jau traukos nekazka, o dar automatas tj kuro sanaudos bus kaip 2.5tdi su mechanke. + audi/vw automatai nera labai patvarus.
2013-04-06 19:40
1, 9tdi lygiai taip paciai sekmingai nurinkines prieki ir taip paciai pirksi generatoriaus amortika, tai naxuja jus vaziuojat?:DDD
+tik tas kad galesi pilt visoki bruda ruska, baltaruska alyva pigesne ir pan.
cia ta pati serija kaip kad ner geresnes masinos uz france, tai cia ner prasciau uz 2, 5:D
2013-04-06 19:45
o apie sanaudas kazkam jau buvau sakes-max buvo virs 8ltr min 5, 32ltr gyvenu uzmiesti, bet nepamirstu ir miesta atvaziuot.
audi 2, 5tdi 6siabege.
asmeniskai man kas nepatiko ta, kad gleznokas priekis padarytas, nestiprios avarijos atveju luztu daug visokiu tvirtinimu ir kronsteinu-variklio kronsteinas, aliuminis roliku padas amortiko kronsteinas ir pan...
2013-04-06 19:47
gali pilt ir 2.5tdi baltarusiska rusiska. purkstukai paprasti, siurblys panasios konstrukcijos tik , kad siurbly jau elektronikos siek tiek stovi, kai 1.9tdi ten tik temp daviklis ir el magnetas.
2013-04-06 19:50
2013-04-06 19:40 wrote: 1, 9tdi lygiai taip paciai sekmingai nurinkines prieki ir taip paciai pirksi generatoriaus amortika, tai naxuja jus vaziuojat?:DDD
+tik tas kad galesi pilt visoki bruda ruska, baltaruska alyva pigesne ir pan.
cia ta pati serija kaip kad ner geresnes masinos uz france, tai cia ner prasciau uz 2, 5:D
plius dar pirksi generatoriaus sankabele kuri kainos netoli 200lt ir visumoj gausis bene tas pats...
turejau 1, 9pd passata ir 2, 5tdi kainu skirtumo kazkaiip didelio nejauciu...
1, 9pd purkstukas srote 150
2, 5tdi 180 sumokejau uz visus(deja vienas paprastas truputi liejo...)
jau pakaks argumentu?
2013-04-06 19:51
tiesa 1, 9pd buvo automatas ne multi-paprastas 74kw
ir netrauke ir rijo daugiau nei litru uz audi...
2013-04-06 19:53
gal pradesit vaziuot ant siurbliu?
ta pacia elektra siurblio turi tiek opelis, tiek bmw, tiek ford ir dauguma kitu, taip iseina, kad tada masinu nera.
2013-04-06 19:58
na gal sedanas pas tave buvo kad tiek mazai valge. vazinejau 2.5tdi avant trasoj 7-9, mieste 11+(vilniui), jei pakrauta pilnai tj ir 13 ima po miesta trinant. per 5 metus vazinejimo maziausios sanaudos buvo apie 6.5l, bet cia vien autostrada vaziuojant. su r17 placiais ratais tj ir autostradoj po 8l imdavo.
2013-04-06 20:01
siurbliai tiek 2.5tdi tiek 1.9tdi dabar jau panasiai kainuoja.
1829 / 0
2013-04-07 01:28
2013-04-06 19:13 wrote: Juokingas klausimas.Biciulis neseniai remontavo Panameros pakaba paliko 23tukst.litu.Buvo uzlekes ant bordiuro ziema.Man teko kadaise keisti reguliuojamus amortikus Land Cruiseriui, tai platininiai davikliai po 1500k ir amortikai po 2000 litu.Po to pardaviau ir nusipirkau x5, X5 per 3 metus pareikalavo 4000 litu vien remontams nors palyginti zema klase.Taip ir su , 9tdi bei 2, 5tdi skirtumais.2, 5tdi remontas brangesnis, ypac dirzeliu keitimas sudetingas nes reikia puse masinos isardyti ir yra 8 itempejai plius 2 pagrindiniai hidrauliniai prispaudejai ir keiciasi TIK VISI DIRZAI KARTU na nebent siurlio gali nekeist nes jis trukes nepalys po pagrindiniu.Uztat vaziavimas skiriasi kaip diena ir naktis.Tas 2, 5tdi ypac 132kw jei geras tai kaip plunksna fura ir hameri veztu.Puiki dinamika tiek automato tiek manual.Svarbu nesudrozta pirkti, jau geriau musta bet mazai vaziavusi.Maziau klausyk gandu.Net tie "baisieji"veleneliai sudyla tik tiems, kas tepalo nekecia 100k km .Cia kitos klase varikliai, kitas auto, 1, 9 pliusas tik tas kad dvigubai maziau kuro ryja turetum pats pavaziuoti ir nusprsti kuris tau geriau.Geraisia A4 123tdi Q kaip ir RS4 Q nes ji lengviausia lupa kai velnias, A6, A8 ir Allroad jau kas kita jei nori raketos tai tik A4
o ka tau s8 nelupa?ypac naujausia...galvok ka sneki, beje rs4 su 4, 2 motoru eina, tai ir jos mase vos 50 kg lengvesne , na su 2, 7 biturbo dar 50 kg lengvesne, tai kad pirmiau pasidomek pries kazka rasydamas
2013-04-07 06:57
2013-04-06 19:58 wrote: na gal sedanas pas tave buvo kad tiek mazai valge. vazinejau 2.5tdi avant trasoj 7-9, mieste 11+(vilniui), jei pakrauta pilnai tj ir 13 ima po miesta trinant. per 5 metus vazinejimo maziausios sanaudos buvo apie 6.5l, bet cia vien autostrada vaziuojant. su r17 placiais ratais tj ir autostradoj po 8l imdavo.
taip sedanas ir ratai kaip priklauso r16:)
sisdeda plentvolius ir paskui verkia, kad daug ryja:DDD
pas draugo golfa kaip buvo r18/235 tai ir tas link 7 traukdavo...
2014-05-04 12:36
Turiu audi A6 2.5 110kw jau 2 metus, problemu jokiu neturiu, esu tik pakeites gryztamo kuro slangutes, nes budavo kad nesikuria, nusesdavo kuras, pakeiciau y naujas ir bedu ner.Tepalus naudoju Motul 5w30 longlife, keiciu kas 20000 km ir veleneliai kaip nauji, turbina veikia puikiai Ps.(geras tepalas priklauso ir turbinos darbui).Jai neturi tepalui ir filtrui 270 lt , tai ir AUDI A6 netau :P, verkit toliau kad AUDI 2.5 110kw daznai genda ir brangus islaikymas, beje 110kw ir 132kw vleneliai visiskai tokie patys, skiriaisi tik kuro sistema, 110 kw yra tik vienas elektrinis purkstukas kiti paprasti, o 132kw visi elektriniai purkstukai, elektrinis purkstukas kainuoja nuo 250 lt . paprastas nuo 40 lt, va ir skirtumas 110kw nuo 132kw, Apie AUDI matau nusimano tik "gidamonas" ir "zygis1992"
2014-05-04 13:44
2014-05-04 12:36 wrote: Turiu audi A6 2.5 110kw jau 2 metus, problemu jokiu neturiu, esu tik pakeites gryztamo kuro slangutes, nes budavo kad nesikuria, nusesdavo kuras, pakeiciau y naujas ir bedu ner.Tepalus naudoju Motul 5w30 longlife, keiciu kas 20000 km ir veleneliai kaip nauji, turbina veikia puikiai Ps.(geras tepalas priklauso ir turbinos darbui).Jai neturi tepalui ir filtrui 270 lt , tai ir AUDI A6 netau :P, verkit toliau kad AUDI 2.5 110kw daznai genda ir brangus islaikymas, beje 110kw ir 132kw vleneliai visiskai tokie patys, skiriaisi tik kuro sistema, 110 kw yra tik vienas elektrinis purkstukas kiti paprasti, o 132kw visi elektriniai purkstukai, elektrinis purkstukas kainuoja nuo 250 lt . paprastas nuo 40 lt, va ir skirtumas 110kw nuo 132kw, Apie AUDI matau nusimano tik "gidamonas" ir "zygis1992"
tadzika, deja...
tiek pas 110kw, tiek pas 132kw purkstukas elektrinis tik vienas.
veleneliai gali but toki pat, gali skirtis(naujesniu modeliu karomislai turi rolikus)
o esminis ju skirtumas, kad ale kitokia tepimo sistema...
keletas tepimo kanalu kitaip pravesta.
esu isskerdes ne viena 110 ir 132 kw varikliu, todel drasiai galiu pasakyti, kad esminis skirtumas kita programa.
2014-05-04 14:51
jai neklystu rolikai stovi nuo 2004 metu, esmine tepimo sistema tokia pat, sutinku siek tiek skirias velenukai, ir 132kw sto vi sik tiek didesne turbina, ir kuro padavimas yra siek tiek didesnis, o siaip prnicipas toks pats.
2014-05-04 17:38
1.9 81kw gali pirkt jai tau per 60 :D, vos 120 paima, 1.9 81kw audi a6 tas pats kai t25 pries mtz80
2014-05-04 18:23
2014-05-04 17:38 wrote: 1.9 81kw gali pirkt jai tau per 60 :D, vos 120 paima, 1.9 81kw audi a6 tas pats kai t25 pries mtz80
piskis i rura ta savo 2.5 visi verkia kas turi, apmyzt ir padegt ta tavo motora. 81kw pacipavus ir skrendi. o su savo 2.5 matyt visa alga padedi jie jau is gamyklos isejo su broku tai neverk vaikas krc
2014-05-04 18:56
Nu mano nuomone 2.5 tdi gal rinkciausi tik vietoj 1.9 pd, bet kol dar yra senu varikliu 66/81 kW ypac 81 kW man patinka, tai kam tas 2.5..
2014-05-04 19:04
2014-05-04 17:38 wrote: 1.9 81kw gali pirkt jai tau per 60 :D, vos 120 paima, 1.9 81kw audi a6 tas pats kai t25 pries mtz80
gerai blet nepisk proto nx
2014-05-04 20:02
2014-05-04 12:36 wrote: Turiu audi A6 2.5 110kw jau 2 metus, problemu jokiu neturiu, esu tik pakeites gryztamo kuro slangutes, nes budavo kad nesikuria, nusesdavo kuras, pakeiciau y naujas ir bedu ner.Tepalus naudoju Motul 5w30 longlife, keiciu kas 20000 km ir veleneliai kaip nauji, turbina veikia puikiai Ps.(geras tepalas priklauso ir turbinos darbui).Jai neturi tepalui ir filtrui 270 lt , tai ir AUDI A6 netau :P, verkit toliau kad AUDI 2.5 110kw daznai genda ir brangus islaikymas, beje 110kw ir 132kw vleneliai visiskai tokie patys, skiriaisi tik kuro sistema, 110 kw yra tik vienas elektrinis purkstukas kiti paprasti, o 132kw visi elektriniai purkstukai, elektrinis purkstukas kainuoja nuo 250 lt . paprastas nuo 40 lt, va ir skirtumas 110kw nuo 132kw, Apie AUDI matau nusimano tik "gidamonas" ir "zygis1992"
2014-05-04 13:44 wrote: tadzika, deja...
tiek pas 110kw, tiek pas 132kw purkstukas elektrinis tik vienas.
veleneliai gali but toki pat, gali skirtis(naujesniu modeliu karomislai turi rolikus)
o esminis ju skirtumas, kad ale kitokia tepimo sistema...
keletas tepimo kanalu kitaip pravesta.
esu isskerdes ne viena 110 ir 132 kw varikliu, todel drasiai galiu pasakyti, kad esminis skirtumas kita programa.
2014-05-04 14:51 wrote: jai neklystu rolikai stovi nuo 2004 metu, esmine tepimo sistema tokia pat, sutinku siek tiek skirias velenukai, ir 132kw sto vi sik tiek didesne turbina, ir kuro padavimas yra siek tiek didesnis, o siaip prnicipas toks pats.
is kur trauki tokius briedus?
identiskos ten tos turbos...
kuro padavimas realiai irgi tas pats.
jei jau taip tiksliai, tai skiriasi el. dalis.
mechanine dalis identiska.
2014-05-04 20:10
2014-05-04 17:38 wrote: 1.9 81kw gali pirkt jai tau per 60 :D, vos 120 paima, 1.9 81kw audi a6 tas pats kai t25 pries mtz80
2014-05-04 18:23 wrote: piskis i rura ta savo 2.5 visi verkia kas turi, apmyzt ir padegt ta tavo motora. 81kw pacipavus ir skrendi. o su savo 2.5 matyt visa alga padedi :lol: jie jau is gamyklos isejo su broku tai neverk vaikas krc
piskis, ar ne piskis, vykes, nevykes-bet zmones...
nejuokinkit...
ir nespankit kaip jus skrendat su bandura sveriancia vos ne pusantros tonos ir turincia 80kw...
turiu civica kuris siuo metu sveria 850kg ir turi 118kw-negaliu teigti kad jis skrenda, taip vaziuoja smagiai...
vazineju su lexus kuris turi 200ag, bet taip pat jis tik vaziuoja nes sveria 1400kg...
o savaitgaline turi 300 su +ag , va ta jau skrenda.
2015-10-26 15:38
Jieskau pirkti A6 2.5 tdi gero stovio iki 2000 st euru...gero stovio
2015-10-30 21:33
audi A6 2002 114 kw trip automatas sokineja apsukos vaziojant kas galetu buti nuo ko pradeti ...:(
2015-10-30 22:32
2015-10-30 21:33 wrote: audi A6 2002 114 kw trip automatas sokineja apsukos vaziojant kas galetu buti nuo ko pradeti ...:(
Galit pradet nuo Hidrotransformatoriaus remonto.
2015-11-01 07:56
2015-10-30 21:33 wrote: audi A6 2002 114 kw trip automatas sokineja apsukos vaziojant kas galetu buti nuo ko pradeti ...:(
2015-10-30 22:32 wrote: Galit pradet nuo Hidrotransformatoriaus remonto.:smoke:
Dekui uz atasakyma , vienu zodziu apsukos sokineja per visus begius , bet vazioti galima , tai vistiek ant kompo reikes pajunkti paziures ka ten rodo , o kiek mazdaug remontas gali kainuoti ?:(
2015-11-01 09:19
2015-10-30 21:33 wrote: audi A6 2002 114 kw trip automatas sokineja apsukos vaziojant kas galetu buti nuo ko pradeti ...:(
2015-10-30 22:32 wrote: Galit pradet nuo Hidrotransformatoriaus remonto.:smoke:
2015-11-01 07:56 wrote: Dekui uz atasakyma , vienu zodziu apsukos sokineja per visus begius , bet vazioti galima , tai vistiek ant kompo reikes pajunkti paziures ka ten rodo , o kiek mazdaug remontas gali kainuoti ?:(
Dezes nuemimas iki 100euru, Detales restauravimas iki 300euru, tepalu ir filtru keitimas iki 150 euru.
2015-11-02 12:40
2015-10-30 22:32 wrote: Galit pradet nuo Hidrotransformatoriaus remonto.:smoke:
2015-11-01 07:56 wrote: Dekui uz atasakyma , vienu zodziu apsukos sokineja per visus begius , bet vazioti galima , tai vistiek ant kompo reikes pajunkti paziures ka ten rodo , o kiek mazdaug remontas gali kainuoti ?:(
2015-11-01 09:19 wrote: Dezes nuemimas iki 100euru, Detales restauravimas iki 300euru, tepalu ir filtru keitimas iki 150 euru.
Sveiki buvau autoservize meistrai sako kad 2002 m 2, 5 tdi audi a6 114 kw hidrotransformatoriaus nera automatinei dezei ? mano audi ne quatro ...ardyti sako neapsimoka nes neaisku kas jai yra tas trukciojimas gali buti nuo sankabos arba grandines , geriau gal pirkti padeveta , bet vel ka nupirksi ciortas ir znajet , papal:)
2015-11-02 12:42
2015-11-01 07:56 wrote: Dekui uz atasakyma , vienu zodziu apsukos sokineja per visus begius , bet vazioti galima , tai vistiek ant kompo reikes pajunkti paziures ka ten rodo , o kiek mazdaug remontas gali kainuoti ?:(
2015-11-01 09:19 wrote: Dezes nuemimas iki 100euru, Detales restauravimas iki 300euru, tepalu ir filtru keitimas iki 150 euru.
2015-11-02 12:40 wrote: Sveiki buvau autoservize meistrai sako kad 2002 m 2, 5 tdi audi a6 114 kw hidrotransformatoriaus nera automatinei dezei ? mano audi ne quatro ...ardyti sako neapsimoka nes neaisku kas jai yra tas trukciojimas gali buti nuo sankabos arba grandines , geriau gal pirkti padeveta , bet vel ka nupirksi ciortas ir znajet , papal:)
Pamagyte Liudi
2015-11-02 12:50
2015-11-01 09:19 wrote: Dezes nuemimas iki 100euru, Detales restauravimas iki 300euru, tepalu ir filtru keitimas iki 150 euru.
2015-11-02 12:40 wrote: Sveiki buvau autoservize meistrai sako kad 2002 m 2, 5 tdi audi a6 114 kw hidrotransformatoriaus nera automatinei dezei ? mano audi ne quatro ...ardyti sako neapsimoka nes neaisku kas jai yra tas trukciojimas gali buti nuo sankabos arba grandines , geriau gal pirkti padeveta , bet vel ka nupirksi ciortas ir znajet , papal:)
2015-11-02 12:42 wrote: Pamagyte Liudi :director:
Pradek nuo pigiausiu baik brangiausiu.. nuo sankabos sokinet apsukos hm.. geras klausimas.. automata rast audinei gera stebuklas turetu but.. pradziai grandine pasikeiti nes ten liga gi ju.. poto toliau ziuri sankama ir deze beliks..
2015-11-03 10:44
2015-11-01 09:19 wrote: Dezes nuemimas iki 100euru, Detales restauravimas iki 300euru, tepalu ir filtru keitimas iki 150 euru.
2015-11-02 12:40 wrote: Sveiki buvau autoservize meistrai sako kad 2002 m 2, 5 tdi audi a6 114 kw hidrotransformatoriaus nera automatinei dezei ? mano audi ne quatro ...ardyti sako neapsimoka nes neaisku kas jai yra tas trukciojimas gali buti nuo sankabos arba grandines , geriau gal pirkti padeveta , bet vel ka nupirksi ciortas ir znajet , papal:)
2015-11-02 12:42 wrote: Pamagyte Liudi :director:
grandine nauja 300 e ...isivelsiu i nesamones kaip tu galvoji ?
2015-11-08 15:26
2015-11-02 12:40 wrote: Sveiki buvau autoservize meistrai sako kad 2002 m 2, 5 tdi audi a6 114 kw hidrotransformatoriaus nera automatinei dezei ? mano audi ne quatro ...ardyti sako neapsimoka nes neaisku kas jai yra tas trukciojimas gali buti nuo sankabos arba grandines , geriau gal pirkti padeveta , bet vel ka nupirksi ciortas ir znajet , papal:)
2015-11-02 12:42 wrote: Pamagyte Liudi :director:
2015-11-03 10:44 wrote: grandine nauja 300 e ...isivelsiu i nesamones kaip tu galvoji ?
Kol nezkaista viskas gerai nera jokio apsuku sokinejimo šalta atbuliniu begiu duati gazo beveik nevazioja pasyla gerai tada...gal kam yra buve taip ?o uzkaitus pradeda apsukos sokineti ..musa per atomatine greiciu deze, audi 2002 114 kw auto trip tronik ne quatro
2015-12-27 10:11
Labas, Gal patartumet, kaip be problemu atsukti pakaitinimo zvakes, jau viena sulauziau Audi A6, TDI 2.5, 120kw :(
2015-12-27 11:11
sulubrikuoti spec skysciais atsukti uzkeptiems varstams arba kaitinti (gan pavojinga tokioj vietoj)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you